کد خبر: ۱۰۱۶۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۱
در ديدار مقابل دانمارك؛

کامرون غزل خداحافظي خواند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  تیم های ملی فوتبال کامرون و دانمارک در دومین دیدار خود از ساعت 23 شنبه شب به وقت ایران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی تیم دانمارک موفق شد با نتیجه 2 بر یک ضمن برتری برابر تیم کامرون شانس صعودش به دور دوم این رقابتها را افزایش دهد. 

به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا،تیم ملی کامرون در این دیدار ابتدا در دقیقه دهم توسط اتوئو کاپیتان سرشناس خود به گل برتری دست یافت اما پس از این گل تیم ملی دانمارک موفق شد در دقیقه 33 توسط نیکلاس بنتنر به گل تساوی دست یابد تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. 

گرچه در نیمه اول هر دو تیم به خصوص تیم ملی کامرون چند فرصت گلزنی داشتند اما نتوانستند از موقعیت های به دست آورده به شکل مناسبت تری استفاده کنند. 

در نیمه دوم این دیدار تیم ملی دانمارک به گل برتری دست یافت و "دنیس رومدال" یکی از بازیکنان موثر این تیم موفق شد در دقیقه 61 گل برتری تیم دانمارک را به ثمر برساند. 

با توجه به اینکه تیم ملی کامرون در اولین دیدار خود مغلوب تیم ملی ژاپن شده بود، با دو شکست پیاپی، اولین تیم حذف شده رقابتهای جام جهانی لقب گرفت و سومین دیدار تیم ملی کامرون که باید برابر تیم ملی هلند برگزار کند، جنبه کاملا تشریفاتی برای این تیم دارد.
در دیگر دیدار برگزار شده از روز نهم رقابتهای فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، از ساعت 16 به وقت ایران تیم های ملی هلند و ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند. 

این دو تیم که در روز اول موفق شده بودند حریفان خود را شکست دهند با سه امتیاز گام به این مسابقه گذاشتند که در نهایت تیم ملی هلند با نتیجه یک بر صفر ژاپن را مغلوب کرد. 

تنها گل این مسابقه را واسلی اشنایدر بازیکن تیم ملی هلند در دقیقه 53 و با یک ضربه سنگین و زیبا از فاصله حدود 25 متری به ثمر رساند.
تیم ملی هلند نیز با کسب این پیروزی، شش امتیازی شد و صعودش از گروه پنجم رقابتهای جام جهانی 2010 به دور دوم مسجل شد.
در این گروه دیدار تیم های دانمارک و ژاپن بسیار حساس است چون هر دو تیم سه امتیازی هستند اما تیم ملی ژاپن با توجه به تفاضل گلش، با یک تساوی می تواند به همراه تیم ملی هلند به دور دوم رقابتهای جام جهانی صعود کند. 

در دیگر دیدار برگزار شده از نهمین روز رقابتهای جام جهانی نیز، تیم های ملی استرالیا و غنا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در جریان این مسابقه ابتدا تیم ملی استرالیا در دقیقه 11 توسط برت هولمن به گل برتری دست یافت اما در دقیقه 25 تیم ملی غنا توسط آساموها از روز نقطه پنالتی دروازه تیم ملی استرلیا را گشود تا این دیدار با تساوی به پایان برسد. 

تیم ملی غنا با این تساوی، چهار امتیازی شد و بالاتر از تیم های ملی آلمان و صربستان در مکان اول گروه چهارم رقابتهای جام جهانی 2010 قرار گرفت و برای صعود به دور دوم این رقابتها به یک تساوی مقابل تیم ملی آلمان نیاز دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین