کد خبر: ۱۰۱۷۷۶
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۳

اکرمی: جفايی كه در مناظره‌ها به هاشمی و ناطق نوری شد، هنوز جبران نشده است

همه باید از حرمت‌شکنی و حریم‌شکنی جلوگیری کنند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدرضا اکرمی، در خصوص ابراز نگرانی محسن رضایی مبنی‌بر اینکه با توهین به مسئولان نظام بیم این می‌رود که نسل‌های آینده به امام و یاران او تردید داشته باشند، گفت: متاسفانه در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم یک شیوه‌ای در مناظرات تلویزیونی مطرح شد که نامطلوب بود. بدون آنکه افرادی در این مناظره‌ها حضور داشته باشند یا اینکه به آنها اجازه داده شود که از خود دفاع کنند، نام افرادی همچون آقایان هاشمی‌رفسنجانی و ناطق‌نوری برده شد. به نظر می‌رسد به این افراد جفا شده و تاکنون هم جبران نشده است. 

عضو فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: اگر خدای نکرده این روند ادامه پیدا کند و همچنان که در برنامه‌های دیروز، امروز و فردا همین روش دوباره تکرار شود و شاهد مرزشکنی و حریم‌شکنی باشیم، تر و خشک با هم خواهند سوخت. 

وی تاکید کرد: همه باید از حرمت‌شکنی و حریم‌شکنی جلوگیری کنند و اجازه ندهند که به جاهای باریک کشیده شود. 

نماینده مردم تهران در مجلس، در پاسخ به سوال دیگری که به مصوبه دیروز مجلس درباره لغو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اساسنامه دانشگاه آزاد اشاره داشت و می‌پرسید که آیا تاکنون مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد موضعی داشته‌اند یا نه؟، گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با دانشگاه آزاد اسلامی رسما سخنی نگفته‌اند. اما مجلس این حق را دارد که در امور مختلف کشور دخالت کرده و در زمینه آنچه که به صلاح ملت و کشور است، قانون تصویب کند و امور را ساماندهی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین