کد خبر: ۱۰۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۸۴ - ۰۹:۴۳

ممنوع الخروج شدن سفير ايران تایید شد

آفتاب‌‌نیوز : حميدرضا آصفي روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اين خبر را به شدت تكذيب و آن را يك «دروغ زشت» عنوان كرد. آصفي گفت: مسوولان و مديران وزارت امور خارجه هيچ كمك مالي به هيچ ستادي نكرده‌اند. متاسفانه انتشار اين خبر قابل تاسف و تامل است.

اين در حالي است كه بر خلاف اظهارات آصفي اخبار موثق حكايت از سوء استفاده مالي اين مدير وزارت خارجه و پيگرد قضايي وي دارد.

نيك كار اصفهاني كه پيش از اين مديركل ابنيه وزارت امور خارجه بوده است، اواخر تيرماه جاري تنها چند روز پيش از مرحله اول انتخابات به عنوان سفير ايران در دوبلين به ايرلند اعزام شده بود.

گفته مي شود او به برداشت غيرقانوني 5 ميليارد تومان از بيت المال و هزينه آن در ستاد انتخاباتي يكي از نامزدهاي مطرح انتخابات متهم شده است.

منبع آگاهي گفت كه احتمال دارد آقاي آصفي از اتفاقات درون وزارت خارجه خبر چنداني نداشته باشد و نمي توان او را به دروغ گويي متهم كرد و حداكثر بي اطلاعي مي تواند باشد.

به گفته وي به رغم اينكه نيك كار اصفهاني تازه به عنوان سفير به محل ماموريت خود رفته و روز 16 ژوئن استوارنامه خود را به مقامات ايرلند تسليم كرده و اكنون بايد در محل ماموريتش حضور داشته باشد، اما مدتهاست كه در تهران به سر مي برد و اين بايد جاي سوال براي امثال آقاي آصفي داشته باشد كه چرا ايشان به جاي دوبلين در تهران و در رفت و آمد ميان دستگاه قضايي و زندان اوين است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین