کد خبر: ۱۰۲۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۶

کلیات برنامه پنجم فردا به رای گذاشته می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه پنجم توسعه از به رای گذاشته شدن کلیات برنامه پنجم در روز دوشنبه در این کمیسیون خبر داد. 

علی اصغر یوسف‌نژاد، در ساری اظهار داشت: با توجه به اینکه در جلسات گذشته کمیسیون تلفیق آیین‌نامه در مورد آیین نامه داخلی کمیسیون بحث و بررسی انجام شد، آیین نامه داخلی به تصویب رسید وهمچنین با تعیین هیأت رئیسه بر اساس آیین نامه داخلی آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه در خصوص کلیات لایحه پیشنهادی دولت، ابتدا نماینده دولت 30 دقیقه صحبت خواهد کرد، افزود: سپس سه نماینده موافق و مخالف نیز در این خصوص اظهار نظر خواهند کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و مرکز پژوه‌شهای مجلس باید در این رابطه اظهار نظر کنند، یادآور شد: سپس نماینده دولت باید در خصوص پاسخ به سئوالات صحبت کرده و در نهایت در کمیسیون تلفیق در مورد رد یا قبول لایحه پیشنهادی دولت باید اظهار‌نظر کند.

وی تصریح کرد: فردا با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و مرکز پژوهشهای مجلس و اظهار نظر نهایی نماینده دولت در مورد کلیات لایحه بودجه و بعد از تشریح کلیات لایحه در مورد مواد لایحه و پس از پیشنهادات نمایندگان بررسی خواهد شد.

یوسف نژاد خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه از فردا با وجود تعطیلی مجلس کمیسیون تلفیق به صورت فشرده و در دو شیفت صبح و بعداز ظهر جلسه خواهد داشت تا با آماده کردن لایحه و مفاد آن، لایحه را به صحن علنی مجلس پیشنهاد دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین