کد خبر: ۱۰۲۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۱

یزدانی خرم: سه ماه است كشتی‌گیران حقوق نگرفته‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا یزدانی‌خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: در فدراسیون كشتی مشكلی نداریم، هم اكنون تیم‌های ملی بزرگسالان در خانه كشتی اردو زده‌اند. تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان به ترتیب در كرج و باشگاه برق تهران اردو هستند و خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده می‌كنند. هرچند بودجه‌ای كه به فدراسیون پرداخت شده كافی نیست اما سعیدلو نگذاشت ما لنگ بمانیم.

رییس فدراسیون كشتی اظهاركرد: ما از اعتبارات خود و از بودجه‌ای كه سازمان داده استفاده می‌كنیم اما، این وظیفه كمیته المپیك است كه بودجه ما را تامین كند چرا كه ما باید برنامه‌های كمیته را اجرا كنیم. زمانی كه علی آبادی در سازمان بود علاقه داشت كه كمیته و سازمان را یك نفر اداره كند اما حالا شرایط فرق كرده است. این عوامل باعث به وجود آمدن اختلافاتی می‌شود. از طرفی كمیته ملی المپیك می‌خواهد بودجه خود را مستقل از دولت بگیرد اما سازمان می‌گوید بودجه كمیته اول باید وارد سازمان شود و این عوامل باعث شده كه هنوز بودجه‌ای به كمیته و سازمان نرسد و فدراسیون‌ها معطل بمانند.

یزدانی خرم در پاسخ به این سوال كه طبق قانون بودجه كمیته چگونه باید تامین شود به ایسنا گفت: باید هر كدام از این دو مستقل بودجه بگیرند، كمیته ملی المپیك نباید دولتی باشد اما متاسفانه همواره افرادی در مسند كمیته می‌نشینند كه دولتی‌اند و می‌خواهند از دولت پول بگیرند در حالی كه در تمام دنیا افرادی مستقل‌اند.

رییس فدراسیون كشتی به مشكلات این فدراسیون‌ اشاره كرد و گفت: سه ماه است كه دستمزد كشتی گیران و مربیان پرداخت نشده است. ما مسابقات مهمی در پیش داریم. حالا برای برگزاری دیدار تداركاتی مشكل داریم. اگر بودجه نرسد تیم ها دچار مشكل خواهند شد.

وی درپایان در پاسخ به این سوال كه آیا كشتی در گوانگجو موفق خواهد شد به ایسنا گفت: ما كار خودمان را می‌كنیم، اما حقوق نگرفتن در روحیه ورزشكاران تاثیر می‌گذارد .شما خودتان اگر سه ماه پول نگیرید دست و دلتان به كار می‌رود؟ اینها خانواده دارند و باید خرج آنها را بدهند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین