کد خبر: ۱۰۲۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۸

رادان: در اجرای طرح حجاب و عفاف از هيچ‌گونه خشونت و تنبيهی استفاده نشده و نخواهد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جانشين نيروی انتظامی با اشاره به طرح عفاف و حجاب گفت: اگر نهادهای اجرايی وظايف و راه‌کارهای اجرايی طرح را با دقت انجام دهند، ماموريت نيروی انتظامی تا اين حد سر و صدا نخواهد کرد. 

سردار احمدرضا رادان در مراسم توديع و معارفه فرمانده نيروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: تاکنون صدا‌و سيما و دستگاه‌های قضايی در اين رابطه بسيار خوب عمل کرده‌اند، اما ساير نهادها به نحو مطلوبی وظايف خود را انجام نداده‌اند.

وی افزود: امروز هجمه و تهاجم فرهنگی به يک معضل بزرگ تبديل شده و برای اين که جوانان ما را به سمت‌و سوی خود بکشاند هر کاری انجام می‌دهد.

سردار رادان ادامه داد: کارهايی که در زمينه عفاف و حجاب مربوط به نيروی انتظامی بوده از قبيل تعامل با صدا و سيما، توجه به زشتی‌ها، تهيه بروشورها و کتب مرتبط، برگزاری گردهمايی‌ها و آگاه‌سازی از جهات مختلف تاکنون به نحو مطلوبی انجام شده است.

جانشين نيروی انتظامي اظهار داشت: در اجرای اين طرح از هيچ‌گونه خشونت و تنبيهی استفاده نشده و نخواهد شد.

وی از ساخت گواهينامه هوشمند در 6 ماهه نخست سال جاری در 5 استان بزرگ کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: اميدواريم در ساير استان‌ها نيز اين اتفاق حاصل شود.

جانشين نيروی انتظامی يادآور شد: با داشتن اين گواهينامه تخلفات داخل آن ثبت و نمره منفی خواهد داشت و اگر از حد نصاب تعيين شده بيشتر شود گواهينامه پس گرفته و ديگر فرد قادر به رانندگی نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۹
0
0
راست میگه از هیچ خشونت وتنبیهی استفاده نشده!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین