کد خبر: ۱۰۲۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۹

یوسف‌نژاد: توجه به صنعت و معدن در لایحه برنامه پنجم نیازها را برطرف نمی‌كند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو كمیسیون تلفیق برنامه پنجم از بررسی بخش صنعت و معدن برنامه پنجم در كمیسیون تلفیق خبر داد و توجه به این بخش در برنامه پنجم را ناكافی عنوان كرد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری، در ارتباط با جلسه روز شنبه كمیسیون تلفیق به منظور بررسی برنامه پنجم توسعه اظهار داشت: فردا بحث فناوری اطلاعات و حمایت و پشتیبانی از تولید و صنعت و معدن در كمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گفته وی سیاست‌های كلی در ارتباط با فناوری اطلاعات همچون دولت الكترونیک، بهبود شاخص‌های بخش فناوری اطلاعات و گسترش موضوعات در مناطق كمتر توسعه یافته از مواردی است كه فردا در رابطه با آن بحث خواهد شد.

این نماینده مجلس با تاكید بر اینكه واگذاری معادن و تقویت سازمان‌های توسعه‌ای فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد یادآور شد:در لایحه برنامه پنجم نیازهای بخش صنعت و معدن تامین نمی‌شود و لازم است كه در مورد احكام مختلف این بخش كمیسیون‌های تخصصی و كمیسیون تلفیق احكام جدیدی را تصویب كند.

این عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با حضور نمایندگان دولت دستگاه‌های اجرایی همچون دیوان محاسبات، مركز پژوهش‌ها، مجمع تشخیص مصلحت نظام واتاق بازرگانی صنایع و معادن در جلسات نظرات نهادها اخذ شده و در ارتباط با ایجاد برنامه منسجم و مناسب برای بخش‌های مختلف بحث خواهد شد.

یوسف‌نژاد افزود: در تمامی موضوعاتی كه در كمیسیون مطرح می‌شود قطعا نظرات دیوان محاسبات و دیگر نهادها مورد توجه قرار می‌گیرد.

این عضو فراكسیون خط امام(ره) مجلس یادآور شد: تاكنون هفت جلسه به صورت رسمی در كمیسیون تلفیق برگزار شده و تلاش می‌شود احكام مناسبی به صحن علنی مجلس ارائه شود.

به گفته این عضو كمیسیون تلفیق هیات‌رئیسه این كمیسیون در طول برگزاری این جلسات به شكل مرتب فعالیت‌های كمیسیون را مدنظر قرار داده و با جلسات مختلف و هدایت كارگروه‌های تخصصی همگان در تلاشند تا برنامه‌ای مطلوب تنظیم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین