کد خبر: ۱۰۲۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۱

حمزه کرمی در بهداری بستری شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمزه کرمی، از زندانیان حوادث پس از انتخابات، جمعه به دلیل اختلالات قلبی و تنفس در بهداری زندان اوین بستری شد. 

حوریه دانایی به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی همسرش، حمزه کرمی چندین هفته است که از دادستات تهران برای وی درخواست مرخصی استعلاجی کرده است. 
دادستان تهران در دیدار با خانواده کرمی به آنها گفته است که فعلا باید صبر کنند.

شدت مشکلات قلبی کرمی در حدی بوده که در یکسال گذشته چند بار دچار حمله های قلبی و بیهوشی کامل شده است و این موضوع به نگرانی خانواده وی افزوده است.

حمزه کرمی مدیر سایت جمهوریت و از مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات محسوب می‌شود و تاکنون فقط موفق به استفاده از یک مرخصی پنج روزه شده است. 

وی در دادگاه بدوی توسط رییس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، قاضی صلواتی به ۱۶سال زندان محکوم شده بودو که این حکم در دادگاه تجدید‌نظر به ۱۱ سال تبدیل شد.


کرمی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۴، فرماندار ورامین و از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۰، مدیرکل سیاسی دفتر رئیس جمهوری در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی بود و در جریان انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری، مسئول ستاد مطبوعات هاشمی رفسنجانی بود و در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مدیریت وب‌سایت جمهوریت را بر عهده داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین