کد خبر: ۱۰۲۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۱
اکرمی در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب؛

توهین کنندگان به مجلس، از اصول‌گرایی به‌دور هستند

آنچه در مقابل مجلس رخ داد، خلاف قانون است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب درباره حرکات افراطی علیه مجلس اظهار داشت: آنچه در مقابل مجلس علیه قوه مقننه رخ داد و اطلاعیه‌ای که علیه رئیس مجلس در قم منتشر شد قطعا خلاف قانون است.

این عضو فراکسیون اصول‌گرای مجلس، ادامه داد: رئیس مجلس در نطقی که داشت این اقدامات را محکوم کرد و موضوع تمام شده است، نمی‌دانم چرا یک عده ول‌کن نیستند و هر روز اقدام جدیدی تدارک می‌بینند.

اکرمی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید داشتند نباید به سران قوا و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام توهین شود اما گروهی آمدند مقابل مجلس و علیه این قوه و رئیس آن شعار دادند یعنی درست مقابل نظر رهبری عمل کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، یادآور شد: ما کسانی را که چنین تجمعاتی را حمایت کردند اصولگرا نمی‌دانیم زیرا اصول‌گرایی تعریف خاص خود را دارد اگر کسی به انقلاب، اسلامی ناب محمدی، قانون اساسی و ولایت فقیه اعتقاد و التزام داشته باشد در گروه اصول‌گرایان جا دارد اما آنان که خلاف قانون و خلاف نظر رهبر انقلاب رویه‌هایی را در تخریب شخصیت‌ها پیش می‌گیرند اصول‌گرا نیستند.

وی توهین کنندگان به مجلس و رئیس آن را از اصول‌گرایی به دور دانست و گفت: توزیع اطلاعیه علیه رئیس مجلس با این بهانه که نسبت به عملکرد وی انتقاد وجود دارد توجیهی ندارد این اقدامات صرفا با هدف تخریب شخصیت‌ها انجام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین