کد خبر: ۱۰۲۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۹

پرونده سازی برای افروغ

آفتاب‌‌نیوز :  نماینده تهران افزود: من حتی سابقه حضور در یک جلسه سازمان مجاهدین انقلاب را چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب ندارم، به هر حال باید به نوعی افراد را متهم کنند. 

افروغ تاکید کرد: البته نمی گویم عضویت در سازمان مجاهدین انقلاب بد است، اما من هیچ عضویت در آن سازمان نداشته ام.
وی در پاسخ به سوالی درباره مسایلی که مخالفان پورمحمدی در بیان دلایل مخالفت خود به اشاره و اختصار بیان کردند اظهار داشت: مساله روشن است ظاهرا آقای پور محمدی پرونده ای در کمسیون اصل 90 مجلس دارند. 

افروغ از بیان جزییات و محتوای این پرونده خودداری کرد و افزود این سوال را از رییس کمسیون اصل 90 مجلس بپرسید. وی در جواب به پرسش دیگری درباره ارزیابی سخنان پورمحمدی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: او بسیار از موضع بالا و مقتدرانه جواب داد. البته من توقع این پاسخ را داشتم. « سالی که نکوست از بهارش پیداست.» 

خبرنگاری پرسید آیا باز هم در مخالفت با سایر وزیران در صحن علنی مجلس سخن می گویید؟ عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: خیر فاتحه مع الصوات، تا همین جا هم به ما سخت گذشت. 

رییس کمسیون فرهنگی مجلس در جواب به سوالی دیگر، کابینه پیشنهادی را « متوسط رو به پایین» ارزیابی کرد و گفت: می توانست موجه تر و قابل دفاع تر باشد. به هر حال قصد ما نقد درون گفتمانی است.
 
افروغ ابراز امیدواری کرد که رییس جمهوری افراد قوی تر و کارآمدتری را معرفی کند تا پیام عدالت خواهی از آن بیشتر و قوی تر به شام برسد. 

نماینده تهران، وزیران پیشنهادی کشور، تعاون، علوم تحقیقات و فناوری، نفت، بازرگانی و آموزش و پرورش را دارای مخالفان جدی در مجلس دانست و گفت: احتمال رای نیاوردن هر کدام از این وزیران پیشنهادی وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۸۴/۰۶/۰۲
0
0
جناب آقاي دكتر افروغ .بخدا قسم .بخداقسم من در انتخابات مجلس هفتم به شما راي دادم. چون درآنزمان خيرالموجودين بوديد.شناخته ونشناخته به ليستتان راي دادم چون موافق رقباي شما نبودم.درحاليكه اين انتخاب الزاما؛ از روي حكمت نبود بلكه نود در صد آن از روي مصلحت بود .براي اينكه رقيبانتان راآچمز كنيم
شماكه جاي خود داريد ما حاضر بوديم به طفل دبستاني هم راي بدهيم.حا ل اينكه
در اين كشورنا بغه پرور. بودندو هستند وخواهند بودكسانيكه
ازشمانابغه تر .اصلحتر واكمل ترند
كه يا اساسا؛ كانديد نشدند
يا جزء مخالفين شما بودند. شما خيال مي كنيد مااز شما
تصور سيماي معصوميت داشتيم وشما را جامع وكامل
مي دانستيم
كه حالا شما غربالگيري مي كنيد
كه حتما؛ معصومين را به وزارت برسانيد.آقاي افروغ
.شما خودتان در اين مدتي كه از عمر مجلس هفتم مي گذرد چكار مثبتي را به منصه ظهور وبروز رسانديد كه مجلس ششمي ها از آن غفلت كرده بودند .چه كرديد.چه گلي به سرما مردم
فرودست يابي تعارف فرومايه زديدكه ديگران از آن امساك كرده بودند.مصلح بايد خود صالح باشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین