کد خبر: ۱۰۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۷

پدیده پاییزی رسانه ملی؛ «خط قرمز» ژیلا صادقی در صدر بازدید‌ها و تعامل‌ها در شبکه‌های اجتماعی

در مدت کمتر از ۳ ماه، بیش از ۳۰ هزار محتوای تقطیع شده برنامه «خط قرمز» در شبکه‌های اجتماعی منتشر و مجموع بازدید‌های آن به ۲۰۵ میلیون رسید
پدیده پاییزی رسانه ملی؛ «خط قرمز» ژیلا صادقی در صدر بازدید‌ها و تعامل‌ها در شبکه‌های اجتماعی
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ برنامه «خط قرمز» شبکه سه سیما در صدر بازدید‌های پاییزی در فضای مجازی بود.

اینستاگرام با بیش از ۱۲۰ میلیون بازدید و ۴.۵ میلیون تعامل پرمخاطب‌ترین بستر بود.

تلگرام با انتشار ۱۴ هزار محتوا، میدان اصلی بازتعریف روایت‌ها و گفت‌و‌گو‌های کاربران شد.

«خط قرمز» با روایت‌های احساسی و جنجالی، توانست اعتماد، انتظار، عصبانیت و غم کاربران را همزمان شکل دهد و به یکی از پرگفت وگوترین پدیده‌های رسانه‌ای پاییز امسال تبدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین