کد خبر: ۱۰۲۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۴

اگر محصولی عملکرد خود را اصلاح نکند، استیضاح می‌شود

از عملکرد محصولی در وزارت رفاه راضی نیستیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مخالفت من با رای اعتماد مجلس به محصولی به عنوان وزیر رفاه اگر شنیده می‌شد امروز شاهد مسایل موجود در وزارت رفاه نبودیم. 

یونس اسدی، افزود: وزارت رفاه از جمله وزارت‌خانه‌های مهم کشوراست و عملکرد مطلوب آن می‌تواند در کاهش فقر، بیکاری و فساد اثر مستقیم داشته باشد. 

وی با تاکید بر اینکه از عملکرد محصولی در وزارت رفاه راضی نیستیم، تصریح کرد: البته وزرای جهاد کشاورزی، نیرو و کشور نیز عملکرد خوبی نداشته‌اند و نمایندگان مجلس از آنها رضایت ندارند. 

اسدی با بیان اینکه اگر محصولی عملکرد خود را اصلاح نکند به‌طور قطع در 3 ماه آینده مورد استیضاح قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: در حال حاضر نمایندگان به علت درپیش بودن اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها سکوت کرده‌اند اما به‌طور قطع این سکوت طولانی نخواهد بود. 

نماینده مشکین‌شهر در مجلس در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنید انتصاب‌های سیاسی وزیررفاه عامل اصلی عملکرد نامطلوب این وزارتخانه است، گفت: خود آقای محصولی نیز صلاحیت و تجربه لازم را برای تصدی وزارت رفاه و تامین اجتماعی نداشت و با توجه به مسایل سیاسی وزیررفاه شده است. 

وی تصریح کرد: مخالفت نمایندگان مجلس با محصولی قصد وغرض سیاسی نداشت و ندارد و تنها قدرت و تجربه مدیریت اداره وزارتخانه برای نمایندگان مجلس مهم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۷
0
0
اسدي نتنها قهرمان مشكين بلكه قهرمان وطن ما ايران است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین