کد خبر: ۱۰۲۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۲
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین:

دانش‌جعفری از فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین درباره دلایل کنارگیری داوود دانش‌جعفری از عضویت در این جامعه گفت: ایشان عملاً از فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری کرده است نه از جامعه مهندسین. 

حسن غفوری‌فرد در بخشی از گفت‌و گوی خود با خبرآنلاین، درباره دلایل کناره‌گیری داوود دانش جعفری از شورای مرکزی این تشکل، افزود: آقای مهندس دانش‌جعفری عملاً از فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری کرده است نه از جامعه مهندسین. در گذشته هم افرادی بودند که فعالیت سیاسی خودشان را کم کردند و به کارهای تخصصی خودشان بازگشتند. البته ایشان یک مقدار دیر هم به ما پیوستند و جزو شورای مرکزی اول هم نبود. الان هم تقریباً فعالیت‌های سیاسی‌اش را متوقف کرده است.

دانش جعفری در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال قبل از اعضای اصلی ستاد محسن رضایی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
0
0
ايشان مهندس نستند و در رشته اقتصاد تحصيل كرده‌اند.
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
0
0
اولا ایشان مهندسی هستند که در مقطع دکتری اقتصاد خوانده‌اند!
ثانیا طی چند سال اخیر روند کنار گذاری یا کناره‌گیری افراد نجیب و اصیل و سر به تن بیارز مانند دکتر دانش جعفری از عالم سیاست روند عادی شده و اساسا فضای سیاست در کشور به درجه ای از مسمومیت و ... رسیده که کمتر انسان نجیب و پاک طینت و پاک سیرتی است که بتواند در این فضا بماند، تنفس کند و شاهد این حجم عظیم از ... باشد.
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
0
0
خدا وکیلی خیلی جالبه!!! هر چی آدم شهره به اخلاق و نجابت و اصالت و و رانت و تخصص و عامل واقعی به دیانت هست از عالم سیاست دین ورزانه!!!! کشور متواری می شوند و هر چه آدم ... جای ایشان را پر می‌کنند!!!!!!!!
ببینم، این همان ریزش و رویشی است که ....از آن یاد می‌کنند و از بروز آن خرسند هستند دیگه، نه؟؟؟!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین