کد خبر: ۱۰۳۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۵
رئيس پليس شهرستان پاكدشت گفت:

ناكامي گروگانگيري مسلحانه در پاکدشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئيس پليس شهرستان پاكدشت گفت: با حضور به موقع و رشادت و ايثارگري ماموران نيروي انتظامي، عمليات گروگانگيري مسلحانه مدير يک شرکت در منطقه شريف آباد شهرستان پاکدشت در اين منطقه ناکام ماند.

سرهنگ"زنده شو"  در گفت وگو با خبرنگار آفتاب در پاكدشت افزود: در پي اعلام مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر يک فقره آدم ربايي مسلحانه در جاده روستاي جمال آباد، بلافاصله گروهي از نيروهاي مجرب در محل حاضر و به بررسي موضوع پرداختند. 

وي اضافه کرد: در بررسي اوليه مشخص شد فرد گروگانگير با گروگان گرفتن مدير يک شرکت تقاضاي 30 ميليون تومان وجه نقد کرده و خواسته که به پليس اطلاع داده نشود هرچند که يکي از دوستان فرد گروگان گرفته شده با اطلاع از اين موضوع با مرکز فوريتهاي پليسي تماس و تقاضاي کمک مي کند. 

سرهنگ زنده شو اظهار داشت: با حضور سريع ماموران در محل و پس از پوشش و تعقيب و مراقبت خودروي فرد ربوده شده، فرد گروگان گرفته شده خود را از خودرو به بيرون پرتاب کرده و اقدامات رواني و عملياتي پليس نيز براي دستگيري گروگان گير آغاز شد که در اين حين متهم بدون توجه به هشدارهاي پليس با اسلحه کمري خود اقدام به تيراندازي به سوي ماموران مي کند. 

وي اضافه کرد : در نهايت و با بي توجهي متهم به فرمان پليس مبني بر تسليم خود و تيراندازي به سوي ماموران، متهم با شليک گلوله از سوي ماموران از پاي درآمده و يک سلاح کمري و 17 تير جنگي نيز از وي کشف شد. 

رئيس پليس شهرستان پاكدشت خاطرنشان کرد : در بررسي و تحقيقات انجام شده از سوي ماموران مشخص شد فرد گروگانگير مدت چهارسال به صورت مقطعي براي شرکت فرد گروگان گرفته شده به عنوان راننده کاميون مشغول به کار بوده که به علت مصرف موادمخدر از شرکت تسويه حساب کرده و وضعيت خانوادگي نابساماني داشته و از همسر اولش نيز طلاق گرفته و روز حادثه نيز با ترفندهاي مختلف سوار بر خودرو صاحب شرکت شده و با پنهان شدن در صندلي عقب خودرو، در يک فرصت مناسب با تهديد اسلحه، تقاضاي 30ميليون تومان وجه نقد از مدير شرکت مي کند که با حضور به موقع پليس فرد گروگان گرفته شده از محل در گيري خارج و متهم به نام "مصطفي- د" نيز توسط ماموران مجروح و روانه بيمارستان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین