کد خبر: ۱۰۳۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۶

بجنورد ۹ ماه بدون فرماندار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهرستان بجنورد مرکز خراسان شمالی با وجود گذشت ۹ ماه همچنان بدون فرماندار است. 

اواسط آبان ماه سال گذشته بود که غلامحسین آرام فرماندار پیشین این شهرستان با حکم وزارت کشور به عنوان فرماندار اسلام‌شهر معرفی شد.

با رفتن آرام، سرپرستی فرمانداری بجنورد به علیرضا صحراگرد مدیرکل پیشین سیاسی استانداری و معاون کنونی پشتیبانی و منابع انسانی استانداری محول شد.

اکنون پس از گذشت بیش از ۲۷۰ روز از تغییر فرماندار بجنورد، این پست همچنان خالی بوده و مردم این خطه از تاخیر در معرفی فرماندار جدید گلایه‌مند هستند.

بدیهی است تاخیر در معرفی فرماندار جدید بجنورد سبب رکود در برخی از فعالیت‌ها و همچنین نحوه تخصیص اعتبارات به این شهرستان شده است.

شهرستان بجنورد هم‌اکنون بیش از یک سوم از جمعیت خراسان شمالی را در خود جای داده است و مردم انتظار دارند که فرماندار جدید سریعتر از سوی وزارت کشور معرفی شود.

این تاخیر در حالی است که استاندار خراسان شمالی نیز چندی قبل نسبت به این مهم انتقاد کرد.

محمدحسین جهانبخش اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده عالی دولت پاسخگوی افکار عمومی و رسانه‌ها در خصوص تاخیر در معرفی فرماندار بجنورد نیستم.

وی گفت: ما اکنون به خاطر تاخیر پاسخی نداریم تا به مردم و رسانه‌ها بدهیم.

جهانبخش با بیان اینکه چندین نفر برای تصدی پست فرمانداری بجنورد از ماه‌های قبل به وزارت کشور معرفی شده‌اند، تصریح کرد: سرپرست فرمانداری باید نهایتاً چهار ماه به عنوان سرپرست باشد، در حالی که اکنون ماه‌ها از سرپرستی فرمانداری بجنورد سپری می‌شود.

وی اذعان کرد: در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستیم.

شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی است و ۳۲۸ هزار نفر جمعیت دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین