کد خبر: ۱۰۳۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۵
پنج‌شنبه خونين در جاده رباط‌كريم

بر اثر تصادف در جاده رباط‌کریم 48 نفر کشته‌و زخمی شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همزمان با تصادف مهيب چند خودرو در جاده رباط‌كريم نيروهای امدادی با دوبالگرد و چندين آمبولانس مصدومان را در عمليات ويژه‌ای به بيمارستان منتقل كردند. در اين حادثه تاكنون 12 نفر كشته و 36 نفر دیگر مصدوم شده‌اند.

غلامرضا معصومی رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌های پزشكی كشور با اعلام اين خبر، ‌گفت: ساعت 35/14 دقيقه پنجشنبه -24 تير- موضوع تصادف يک دستگاه تريلر حامل آهن با 3 دستگاه خودروی پرايد و اتوبوس مسافربری به اورژانس رباط‌كريم گزارش شد.

بلافاصله نيز با توجه به‌شدت حادثه و تعداد كشته‌ها و مصدومان 15 دستگاه آمبولانس از مراكز اورژانس رباط كريم، شهريار، تهران و هلال احمر و 2 دستگاه خودروی امداد و نجات از سازمان آتش نشانی راهی محل حادثه در محور رباط‌كريم- شهريار (تقاطع منجيل آباد) شدند. 

6 نفر از سرنشينان خودروها در محل حادثه جان باخته و 12 نفر از مصدومان نيز به دليل شدت جراحت‌ها در 4 عمليات هوايی به‌وسيله 2 بالگرد اورژانس تهران و هلال‌احمر به بيمارستان‌های رباط‌كريم و تهران منتقل شدند.

بقيه مجروحان نيز با آمبولانس‌های اعزامی و خودروهای عبوری به بيمارستان‌های شهريار و رباط‌كريم انتقال يافتند. 

دكتر معصومي در ادامه گفت: متأسفانه 6 نفر ديگر از مصدومان بر اثر شدت جراحت‌های وارده جان باختند، اما حال بقيه مصدومان روبه‌ بهبود گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین