کد خبر: ۱۰۳۴۰۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۱
با حضور وزير آموزش و پرورش؛

تجليل از 50 هزار جانباز و ايثارگر فرهنگي كشور در ورامين

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با حضور وزير آموزش و پرورش در شهرستان ورامين از 50 هزار جانباز و ايثارگر فرهنگي تجليل شد.

به گزارش خبرنگار آفتاب در ورامين، حميدرضا حاجي‌بابايي براي حضور در مراسم نمادين تجليل از 50 هزار ايثارگر فرهنگي كشور به ورامين سفر كرد. 

وزير آموزش و پرورش در اين مراسم ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و امام شهيدان و همه كساني كه براي اعتلاي كلمه حق در طول تاريخ به شهادت رسيدند را گرامي ‌داشت. 

وي در ادامه ضمن تبريك اعياد شعبانيه تصريح كرد: بر اساس جلسات متعدد مقرر شد 50 هزار نفر از جانبازان، آزادگان و ايثارگران فرهنگي سراسر كشور مورد تشويق قرار بگيرند و از وجود، تلاش و زحماتشان تقدير به‌ عمل آيد و اين مراسم براي تجليل از 50 هزار جانباز و ايثارگر سراسر كشور در ورامين برگزار شد. 

حاجي‌بابايي با تقدير و تشكر از 50 هزار ايثارگر فرهنگي گفت: اگرچه ما و هيچكس ديگر توان قدرداني از اين عزيزان را نداريم و نمي‌توان مراتب تشكر از كسي كه حاضر شده است براي رضاي خدا، دين، اعتلاي حق و بر افراشته شدن پرچم اهل بيت عليهم‌السلام در جبهه حضور پيدا كند و به جانبازي نائل آيد و به عنوان جانباز تحمل رنج كرده است، را انجام دهيم اما بر اساس وظيفه در اين ايام كه هر روز آنم يك تاريخ است از ايثارگران فرهنگي در سراسر كشور تشكر و قدرداني مي‌كنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین