کد خبر: ۱۰۳۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۴

جواب رد سید احمد خاتمی به سفیر انگلستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، از پاسخ به نامه دعوت به ملاقات از سوی سفیر انگلستان امتناع کرد و به وی اجازه ملاقات نداد. 

دفتر امام جمعه موقت تهران اعلام کرد:

«سفیر کشور انگلستان در جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خاتمی در تاریخ ‌٦/٤/٨٩ از ایشان تقاضای اختصاص زمانی برای ملاقات نموده بودند که معظم‌له از پاسخ به نامه سفیر کشور انگلستان امتناع ورزیدند.

لذا سفارت دولت انگلستان مجددا با ارسال نامه‌ای به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درخواست خود برای ملاقات با سفیر این کشور با آیت‌الله خاتمی را تکرار نمود که وزارت خارجه با ارسال نامه‌ای در تاریخ ‌٢٧/٤/٨٩ به ستاد برگزاری نماز جمعه تهران خواستار ارسال درخواست سفیر دولت انگلستان توسط این ستاد به ‌آیت‌الله خاتمی را شدند. لذا ایشان در پاسخ به نامه ستاد برگزاری نماز جمعه تهران به شدت با انجام این ملاقات مخالفت نمودند.» 

سید احمد خاتمی در پاسخ به نامه ستاد نماز جمعه تهران در این زمینه تاکید کرد: «با توجه به پرونده سیاه دولت انگلیس در عرصه خیانت به اسلام و توطئه‌گری مداوم این دولت علیه مسلمانان و نیز شیطنت پیوسته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در فتنه سال ‌٨٨، به وزارت محترم امور خارجه اطلاع دهید که اینجانب اجازه ملاقات به سفیر انگلیس نمی‌دهم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین