کد خبر: ۱۰۳۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۲:۰۴

رحمان رضايي:دوست دارم در ميلان بازي کنم

آفتاب‌‌نیوز :  در اين ميان رحمان رضايي هم تمرينات منظمي را پشت سر گذاشته و آماده است که همراه با مسينا حضور در کالچو را براي يک فصل ديگر تجربه کند. در فاصله يک سال مانده به جام جهاني، رحمان يک فصل حساس و مهم را پيش رو خواهد داشت، او مي خواهد با سپري کردن يک سال موفقيت آميز با آمادگي کامل به آلمان برود تا به اهداف بزرگتري که در سر دارد برسد. ايپنا؛ درخصوص آخرين وضعيت رحمان رضايي در مسينا و همچنين در مورد تيم ملي گفتگويي را با او انجام داده است. نکته قابل توجه در اين گفتگو عکس العمل رحمان در خصوص بازي ايران و ليبي بود. او با شنيدن اين خبر فقط سکوت کرد!


چهار روز ديگر بايد در هفته اول کالچو به مصاف لاتزيو برويد، مسينا در حال حاضر در چه شرايطي قرار دارد؟
تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشته ايم و نفرات تيم در آمادگي کامل به سر مي برند. برتولوموتي هم نسبت به فصل گذشته تغييراتي را در نوع تمرينات به وجود آورده و فکر مي کنم مشکل خاصي براي شروع فصل جديد نداشته باشيم.
وضعيت خودت چطور است؟
پس از صعود ايران به جام جهان به اندازه کافي استراحت کردم و اين باعث شد تا با انگيزه اي مضاعف تمرينات خود را آغاز کنم. خوشبختانه در حال حاضر از لحاظ بدني در شرايط بسيار مناسبي قرار دارم و سرمربي تيم هم از من راضي است.
مسينا بازيکن جديدي جذب نکرده است؟
يکي دو مهره به جمع ما اضافه شده اند و مسئولان باشگاه درصد جذب يک مهاجم هستند تا ترکيب مسينا کامل شود. در مجموع فکر مي کنم که شرايط نسبت به فصل گذشته بهتر است، البته بايد منتظر شروع مسابقات باشيم تا بينيم تيم در شرايط بازي چگونه است.
فکر مي کني نسبت به فصل گذشته بهتر نتيجه بگيريد؟
مسينا نسبت به ديگر تيم هاي کالچو تغيير و تحولات کمي داشته و بازيکن شاخصي به خدمت نگرفته است. بيشتر تيم ها چند مهره خوب به جمع خود اضافه کرده اند و اين کار ما را سخت خواهد کرد.
ولي تو گفتي که شرايط نسبت به فصل گذشته بهتر است؟
ببينيد، اين درست که مسينا در ترکيب خود از بازيکنان مطرحي استفاده نمي کند اما برتولوموتي سعي دارد که با انجام تمرينات اختصاصي تيم را از لحاظ هماهنگي در وضعيت مناسبي قرار دهد تا ما از لحاظ کار تيمي در ليگ ايتاليا مبارزه کنيم. بازيکنان اين نکته را به خوبي درک مي کنند که با کار تيمي منسجم مي توان مقابل تيم هاي بزرگ هم نتيجه گرفت.
چه مقامي را براي مسينا پيش بيني مي کني؟
در ليگ ايتاليا پيش بيني خيلي سخت است و من واقعا نمي توانم بگويم چه جايگاهي را به دست خواهيم آورد. تمامي تيم ها پيشرفت کرده اند و مطمئن هستم که کار بسيار سختي را پيش رو خواهيم داشت.
فکر مي کني در اين فصل چه تيمي قهرمان شود؟
اينتر مهره هاي بسيار خوبي گرفته ولي من فکر مي کنم در نهايت يکي از دو تيم ميلان و يا يوونتوس مقام قهرماني را به دست آورند.
مثل اين که قرارداد دو ساله اي را با مسينا امضا کرده اي؟
همين طور است.
ولي قبلا گفته بودي که يک ساله امضا مي کنم؟
قراردادم طوري است که در انتهاي فصل مي توانم از مسينا جدا شوم. اگر پيشنهاد خوبي داشته باشم مانعي براي جدايي من وجود ندارد.
علي کريمي در بزرگ ترين باشگاه آلمان فوتبال بازي مي کند و شرايط خوبي هم در اين تيم دارد. تا حالا به اين فکر کرده اي که تو هم در يکي از تيم هاي بزرگ ايتاليا بازي کني؟
ببينيد، من يک مدافع هستم و اين بسيار مهم است که در کشوري مثل ايتاليا دارم فوتبال بازي مي کنم. مدافعان ايتاليايي در دنيا زبانزد خاص و عام هستند و اين که يک مدافع ايراني در ليگ اين کشور به طور ثابت براي تيمش بازي مي کند بسيار مهم است.
مي دانم که بايد پيشرفت کنم و در اين راه نهايت سعي و تلاش خود را به کار خواهم گرفت. من احساس مي کنم که خودم را به سطح استاندارد فوتبال ايتاليا رسانده ام و بايد در اين فصل خودم را بالا بکشم. اين را هم بدانيد که هر فوتباليستي نمي تواند در ليگ ايتاليا بازي کند.
يعني اميدوار هستي که روزي در يکي از تيم هاي بزرگ ايتاليا بازي کني؟
من يک شخصيت فوتبالي براي خودم ساخته ام و اگر پيشرفت کنم حضور در تيم هاي بزرگ ايتاليا و ديگر کشورهاي اروپايي دور از دسترس نخواهد بود. مطمئن باشيد که دست از سعي و تلاش بر نخواهم داشت، دوست دارم که يک روز در آث ميلان بازي کنم و اميدوارم که به اين مهم برسم.
چرا آث ميلان؟
ميلان يکي از پرافتخارترين تيم هاي اروپا است و آرزوي هر بازيکني است که در اين تيم بازي کند. من ميلان را دوست دارم.
موافقي کمي هم راجع به تيم ملي صحبت کنيم؟
بله، راستي قرار بود ايران يک بازي دوستانه داشته باشد.
بله، تيم ملي امروز با ليبي بازي مي کند؟
ليبي؟
بله، ليبي. مگر عيبي دارد؟
(سکوت)
به نظر تو بازي کردن با چنين تيم هايي به سود ايران است؟
نزديک به سه ماه از صعود ايران به جام جهاني مي گذرد ولي ما هنوز هيچ کاري نکرده ايم. بازي کردن با تيم هاي درجه سه باشگاهي و ملي هيچ سودي براي ايران ندارد.
چرا ما با تيم هاي مطرح نمي توانيم بازي کنيم؟
اين سوال را بايد از مسئولان بپرسيد و من نمي توانم جواب شما را بدهم. ژاپن با قهرمان دنيا و اروپا بازي مي کند آن وقت ما ... بهتر است که راجع به اين موضوع صحبت نکنيم.
چرا؟
تمامي کارشناسان، مربيان و حتي مردم مي دانند که براي حضور پرقدرت در جام جهاني بايد با تيم هاي مطرح و قوي بازي کنيم تا ضعف هايمان برطرف شود. بازي با تيم هاي درجه سه فايده اي براي تيم ملي ندارد و مسئولان فدراسيون فوتبال بايد شرايط را براي رويارويي با تيم هاي بزرگ اروپا و دنيا فراهم آورند.
حرف آخر ...
صحبتي ندارم، فقط اميدوارم که تيم ملي در جام جهاني خوب نتيجه بگيرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین