کد خبر: ۱۰۳۷۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
دبیر سیاسی جامعه روحانیت مبارز:

خطر انشعاب جریان اصولگرایی را تهدید می‌کند

صدای مخالفان خاموش شده است و دیگر مخالفی وجود ندارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر سیاسی جامعه روحانیت مبارز ضمن تاکید بر لزوم بازگشت جریان اصولگرا به اصول راستین خود گفت: عدالت، اخلاق، مروت و معنویت از مهمترین شاخص هایی اصولگرایی است که در زمان حاضر از آب نیز برای جامعه ضروری‌تر است. 

حجت الاسلام ابوالحسن نواب، در بیان اولویت های جریان اصولگرا، گفت: حفظ انسجام و وحدت میان جریان اصولگرا از اولویت‌های مهم این جریان در زمان حاضر است چرا که در زمان حاضر همه سه قوا در دست جریان اصولگراست و باید اتحاد و انسجام خود را بیش از پیش حفظ کند.

وی با بیای اینکه "بعد از انقلاب تمامی جریان حاکم یک دست بود و چپ و راستی وجود نداشت یک دسته حزب‌الله و موافقان بودند و طرف دیگر دشمنان، اما پس از مدتی بین خودمان اختلاف به وجود آمد و انشعاب شکل گرفت"، گفت: در زمان حاضر جریان اصولگرا یکدست شده و صدای مخالفان خاموش شده است و دیگر مخالفی وجود ندارد، بنابراین خطر انشعاب جریان اصولگرایی را تهدید می‌کند. 

نواب، افزود: این خطر وجود دارد که بین خود جریان اصولگرا اختلاف به وجود آید. انشعاب زمانی که هیچ دشمنی وجود ندارد به‌وجود می‌آید. 

جریان اصولگرا باید در زمان حاضر به اصول راستین خود بازگشت داشته باشد. عدالت، اخلاق، مروت و معنویت از مهمترین شاخص هایی اصولگرایی است که در زمان حاضر از آب نیز برای جامعه ضروری تر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین