کد خبر: ۱۰۳۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۳
لاهوتی:

تقاضای استیضاح وزیر کشاورزی با 22 امضا به هیات رییسه داده شده است

فضای مجلس به هیچ عنوان در مورد خلیلیان مثبت نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از امضا کنندگان تقاضای استیضاح وزیر کشاورزی از ارائه این تقاضای استیضاح به هیات رییسه مجلس و بررسی آن پس از تعطیلات مجلس خبر داد. 

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود، در پاسخ به اينكه سرنوشت استیضاح وزیر کشاورزی چه شد؟، اظهار داشت: تقاضای استیضاح وزیر کشاورزی با 22 امضا به هیات رییسه داده شده است. اما از آنجایی‌که طبق قانون، ده روز پس از ارائه تقاضای استیضاح باید به آن رسیدگی شود، این تقاضا اعلام وصول نشده است. 

این نماینده مجلس با بیان اینکه اعلام وصول استیضاح وزیر کشاورزی به پس از تعطیلات مجلس موکول شده است، یادآور شد: خلیلیان درخواست جلسه با امضا کنندگان تقاضای استیضاح را داده است. اما از آنجاییکه نمایندگان با شناخت کامل این تقاضا را امضا کرده‌اند تصور می‌کنم که از صحبت‌های وزیر نیز قانع نخواهند شد. 

به گفته وی، در حال حاضر فضای مجلس به هیچ عنوان در مورد خلیلیان مثبت نیست و چنانچه جمع‌آوری امضاها ادامه پیدا می‌کرد تعداد آن به صد امضا نیز می‌رسید. همه نمایندگان امضا کننده این تقاضا بر این باورند که وزیر کشاورزی نتوانسته است این وزارتخانه را به خوبی اداره کند. 

لاهوتی عدم استفاده از نیروهای متخصص و وقت نگذاشتن برای مشکلات حوزه کشاورزی را از مواردی دانست که نمایندگان با استناد به آن تقاضای استیضاح کرده‌اند. 

این عضو کمیسیون عمران در پایان ابراز امیدواری کرد که پس از تعطیلات مجلس این تقاضا مورد بررسی قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین