کد خبر: ۱۰۴۰۰۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۲

احکام علی ملیحی و میلاد اسدی صادر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی ملیحی و میلاد اسدی، هر کدام به ترتیب به 4 سال حبس تعزیری و جزای نقدی معادل یک میلیون ریال و 7 سال حبس تعزیری محکوم شدند.

علی ملیحی، عضو شورای سیاست‌گذاری و مسئول روابط عمومی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم) به 4 سال حبس تعزیری و جزای نقدی معادل یک میلیون ریال محکوم شد. 

شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه امروز با ابلاغ رای به علی ملیحی بر اساس ماده ۶۱۰و ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی رای به محکومیت این عضو سازمان ادوار تحکیم وحدت داد. 

بر اساس این حکم 4 سال حبس تعزیری به دلیل آنچه ارتکاب جرایمی علیه امنیت ملی عنوان شده صادر و 100 هزارتومان جزای نقدی نیز به دلیل توهین به رییس جمهوری تعیین شده است. 

علی ملیحی عضو سازمان ادوار تحکیم و روزنامه نگار نشریاتی همچون شهروندامروز، اعتمادملی و ایراندخت بوده و از ۲۰ بهمن ماه سال گذشته در بازداشت به سر می‌برد. 

۷ سال حبس تعزیری میلاد اسدی تایید شد

شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر تهران حکم صادره از سوی دادگاه بدوی انقلاب مبنی‌بر محکومیت میلاد اسدی به تحمل ۷ سال حبس تعزیری را تایید کرد. 

میلاد اسدی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت که از هشتم آذرماه سال گذشته در بازداشت به‌سر می‌برد، بر اساس رای دادگاه بدوی به به اتهام “اجتماع و تبانی علیه نظام” به ۵ سال حبس، به دلیل توهین به رهبری به 2 سال حبس و به دلیل توهین به رئیس‌جمهوری به یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. 

پیش از این دادگاه تجدیدنظر حکم ۹٫۵ سال حبس بهاره هدایت دیگر عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت را نیز تایید کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین