کد خبر: ۱۰۴۰۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۶
پوتین خطاب به جاسوسان این کشور؛

آنها که لو داده‌اند بهای سنگینی می‌پردازند

بازهم برای ما کار خواهید کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نخست‌وزیر روسیه با خائن توصیف کردن کسانی که سبب لو رفتن هویت جاسوسان این کشور در غرب شده‌اند، در دیدار با 10 نفر از این جاسوس‌های آزاد شده، به آنان نوید ادامه همکاری و آینده‌ای روشن را داده است. 

به گزارش خبرگزاری آلمان، "ولادیمیر پوتین" نخست وزیر روسیه گفت با 10 جاسوس روسی که اخیرا با شماری از جاسوس‌های غربی مبادله شده‌اند، دیدار و گفت‌و گو کرده و حتی با آنها آواز خوانده است. 

وی در این دیدار به جاسوس‌های آزاد شده، گفته است: شما باز هم برای ما کار خواهید کرد و ما برای این کار جایگاه درخوری برایتان خواهیم یافت.

پوتین افزود: ما درباره آینده زندگی آنان صحبت کرده و آهنگی را نیز با هم زمزمه کردیم.

به گفته نخست وزیر روسیه، "خائنین" عامل لو رفتن هویت این جاسوس‌ها در غرب بوده‌اند و بهای این خیانت خود را نیز خواهند پرداخت.

پوتین که تا پیش از فروریختن دیوار برلین در سال 1989 به عنوان افسر سازمان اطلاعات روسیه (کا.گ.ب) در درسدن آلمان خدمت می‌کرد، افزود: جاسوس‌ها طبق قوانین خاص خود زندگی می‌کنند، قوانینی که برای هر کسی شناخته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از خائنین به عنوان دشمنان کشورش یاد کرد. پوتین همچنین حضور"آنا چپمن" زن جوان روسی را که فاش شدن هویت وی جنجال گسترده‌ای در رسانه‌های غربی به راه انداخت، در بین این گروه جاسوس‌ها تایید کرد.

گفتنی است در اواخر ماه ژوئن پلیس فدرال آمریکا اجازه خروج گروهی از جاسوس‌های روسی را از این کشور صادر کرد. این اقدام در راستای بزرگ‌ترین تبادل جاسوس بین دو کشور پس از پایان جنگ سرد صورت گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین