کد خبر: ۱۰۴۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹

رئوفیان: دولت، اصول‌گرایی را برای خود مصادره به مطلوب می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: متاسفانه مدتی است که شاهدیم دولت، اصول‌گرایی را برای خود مصادره به‌‌مطلوب می‌کند، این تفکر برای جریان اصول‌گرایی خطر و تهدید است. 

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، در این زمینه افزود: کسانی که معتقدند همراهان آنان اصول‌گرا هستند و افرادی که با آنان اختلاف سلیقه دارند در جریان اصول‌گرایی نیستند، در اشتباه به‌سر می‌برند. 

وی معتقد است این تفکر که هر که با ما نیست بر ماست، تفکر خطرناکی است که اگر باب شود کشور را تهدید می‌کند. 

رئوفیان گفت: باید دولت و مجلس در کنار یکدیگر و با در نظر گرفتن قوانین کشور را مدیریت کنند. وی تاکید کرد برای جلوگیری از تشدید اختلاف میان قوا باید همه به قانون تکیه کنند. 

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه در زمان حاضر قوای سه‌گانه همه در دست جریان اصول‌گرا است و شاید این یکدست شدن خاستگاه بروز اختلاف میان جریان اصول‌گرا شود، افزود: در وضعیت کنونی نیز شاهد چنین اختلافاتی در کشور بودیم و تنش های میان مجلس و دولت از این موضوع حکایت دارد. 

وی ادامه داد: برای جلوگیری از بروز اختلاف میان جریان اصول‌گرا باید به درستی مبانی اصول‌گرایی را بشناسیم و بر آن اساس حرکت کنیم. 

رئوفیان با تاکیدی بر اینکه اصول‌گرایان باید یکدیگر را یار و مددکار خود بدانند و هر جریانی خودش را اصول‌گرای مطلق معرفی نکند، افزود: جریانی اصول‌گرایی باید بار دیگر خود را به مبانی اصول‌گرایی که از سوی رهبری تعیین شده است، دعوت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین