کد خبر: ۱۰۴۲۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۳
با حكم مقام معظم رهبری؛

دريادار صالح به معاونت طرح و برنامه‌و بودجه ستاد كل نيروهای مسلح منصوب شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به پيشنهاد سرلشگر بسيجي سيد حسن فيروز‌آبادي رئيس ستاد كل نيروهای مسلح و با حكم ولايت امر و فرماندهی معظم كل قوا ـ حضرت آيت‌الله خامنه‌ای - سردار دريادار صالح به سمت معاون طرح و برنامه‌و بودجه ستاد كل نيروهای مسلح منصوب شد. 

در مراسم معارفه سردار صالح معاون طرح و برنامه‌و بودجه ستاد كل نيروهای مسلح، سرلشگر حسن فيروزآبادی اظهار داشت: به موازات تحقق انقلاب اسلامی و تحول روحی و معنوي در مردم ايران و آثارش بر ملت‌های مسلمان و صدورش بر ساير كشورها در جهان، جريان استكبار جهانی از انقلاب اسلامی عصبانی شدند و هر گامی كه ما جلو رفتيم آنها دشمنی بيشتری با جمهوری اسلامی ايران و با اسلام و با كشورهای منطقه پيدا كردند. 

وی افزود: هر گاه جريان ظلم و ستم اين‌چنين عليه بيشريت، دين، فكر و انديشه و آزادی در جهان وجود دارد قاعدتا مردان الهی موظفند كه از حقوق انسان‌ها كه خدا برای آنها خواسته دفاع كنند. 

رئيس ستاد كل نيروهای مسلح با بيان اينكه ما در حال يک دفاع ذاتی و الهی و تكليفی هستيم، گفت: حالا دامنه و ميدان عمليات وسعت گرفته است. به طور حساب نشده و پيش‌بينی نشده‌ای اين وسعت اتفاق افتاده است، بنابراين ما بايد با هوش بازتر با اطلاعات بيشتر و اطلاعات به‌روزتر و با نگاه دقيق‌تر و با سازماندهی مناسب به جلو حركت كنيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین