کد خبر: ۱۰۴۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹
قنبری، عضو هیأت تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی:

تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی پس از تعطیلات مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیأت تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی با اعلام خبر انتخاب هیأت رییسه كمیته‌های سه‌گانه برای آغاز عملیات تحقیق و تفحص، گفت: امیدوارم با انجام این تحقیق و تفحص بتوانیم نابسامانی‌های موجود در سازمان بازنشستگی كشوری و بویژه سازمان تامین اجتماعی را برطرف كنیم.

داریوش قنبری، درباره تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، تصریح كرد: تاكنون هیأت منتخب تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، شركت‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی (شستا) و سازمان بازنشستگی كشور دو سه جلسه برگزار و هیأت رییسه كمیته‌های سه‌گانه برای انجام این امر انتخاب شدند.

نماینده مردم ایلام در خانه ملت ادامه داد: با انتخاب اعضای هیأت رییسه كمیته سه‌گانه تحقیق و تفحص مقرر شد یک كمیته در سازمان تامین اجتماعی، یک كمیته در شركت‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه تامین اجتماعی یا شستا و یک كمیته هم در سازمان بازنشستگی كشوری مستقر شوند و با به‌كارگیری تیم‌های كارشناسی مراحل عملیاتی تحقیق و تحفص را آغاز كنند.

سخنگوی فراکسیون خط امام(ره)مجلس هم‌چنین خاطرنشان كرد: جلسات و نشست‌هایی هم با مسئولان سازمان تامین اجتماعی، سازمان بازنشستگی كشوری و وزیر رفاه برگزار شد و آنها قول دادند كه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار هیأت تحقیق و تفحص قرار دهند.

قنبری در خاتمه ابراز امیدواری كرد، به هرحال با توجه به دغدغه‌هایی كه در ارتباط با سازمان تامین اجتماعی، شركت‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه این سازمان نظیر شستا و سازمان بازنشستگی كشوری وجود دارد و هم‌چنین با توجه به اهمیت بسیار این‌ سازمان‌ها، امیدوارم بتوانیم مواردی كه در طرح تحقیق و تفحص مشخص شده را به خوبی عملیاتی كنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین