کد خبر: ۱۰۴۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۵

وزیر راه‌و ترابری: تا سر، زیر بار بدهی و تعهد هستیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر راه ‌و ترابری با بی‌اعتنایی و سکوت نسبت به آخرین وضعیت ساخت آزاد راه تهران - شمال، گفت: تا سر زیر بار بدهی و تعهد هستیم. 

خبرنگار مهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه افزایش ظرفیت آزادراه تهران-کرج-مهرشهر از وزیر راه‌و ترابری درباره آخرین وضعیت آزادراه تهران-شمال پرسید که این پرسش با بی‌اعتنایی و سکوت حمید بهبهانی مواجه شد.

پیشرفت این آزادراه پس از گذشت بیش از 14 سال از آغاز ساخت آن کمتر از 8 درصد گزارش شده است.

بهبهانی، وزیر راه و ترابری همچنین در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بدهی‌های وزارت راه به پیمانکاران گفت: بدهی‌ها مربوط به خودمان است، چرا باید مردم را ناراحت کنیم؟ مردم می‌دانند که ایران تبدیل به کارگاه جاده‌سازی و راه‌آهن‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه تا سر زیر بار بدهی و تعهد هستیم، اظهار داشت: اگر بتوانیم از عهده تعهدات خودمان بیرون بیاییم باید به درگاه خدا شکر کنیم.

بهبهانی در ادامه گفت: در شهریور و مهر‌ماه امسال 8 پروژه آزاد راهی وزارت راه به بهره‌برداری می‌رسد که از آن جمله می‌توان به آزاد راه تهران-پردیس و خرم آباد -پل زال اشاره کرد.

وزیر راه و ترابری در پی تاکید مجدد خبرنگاران مبنی‌بر دلایل تاخیر مکرر در بهره‌برداری از آزاد راه "تنها 23 کیلومتری" تهران-پردیس، باز هم تقصیر کار را بر سر معارضان انداخت و اعلام کرد: در حال حاضر تنها گرفتاری ما زمینی است که در دست برخی نهادهای نظامی است. برهمین اساس، ما مشکلی برای اتمام و بهره‌برداری آن نداریم.

به گفته وی، قبلا قول راه‌اندازی یک باند آزادراه تهران -پردیس داده شده بود که در حال حاضر این باند آماده بهره‌برداری است. 

وزیر راه‌و ترابری در پایان از بهره‌برداری از 250 تا 300 کیلومتر آزاد راه و حدود 600 تا 700 کیلومتر جاده تا هفته دولت خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین