کد خبر: ۱۰۴۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۰
سردار بیگی خبر داد:

ترافیک سنگین جاده‌ها در آستانه ماه رمضان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس راه کشور از کاهش 50 درصدی سفر در ماه رمضان و انتقال آن به روزهای قبل و بعد از این ماه خبر داد و گفت: پلیس راه برای کنترل ترافیک سفر در این روزها تمهیدات ویژه ای اتخاذ کرده است. 

سردار محسن بیگی، در مورد تمهیدات پلیس راه در ایام قبل و بعد از ماه رمضان گفت: طبق برآورد پلیس ترافیک سفر در ماه رمضان 40 تا 50 درصد کاهش یافته و این ترافیک به روزهای قبل و بعد از ماه رمضان انتقال می‌یابد.

وی ادامه داد: ترافیک قبل از ماه رمضان از چند روز پیش در کشور آغاز شده به‌نحوی که در روز جمعه هفته گذشته ترافیک بی‌سابقه‌ای در برخی از محورهای کشور ایجاد شده بود، بر همین اساس پلیس تمهیدات ویژه‌ای را برای کنترل این وضعیت اتخاذ کرده است.

رئیس پلیس راه کشور افزود: آماده‌باش و به‌کارگیری تمام نیروهای پلیس راه، به‌کارگیری تمام واحدهای گشتی، استفاده از تجهیزات الکترونیکی، به‌کارگیری دوربین‌های کنترل تخلفات و استفاده از توان 70 هزار راهور محله از جمله تمهیدات ویژه پلیس راه برای کنترل و ساماندهی ترافیک سفر در ایام قبل و بعد از ماه رمضان است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری مردم و مدیریت درست سفر از سوی آنان مانع از افزایش ترافیک سفر و تصادفات شویم.

سردار بیگی گفت: به‌منظور پوشش بیشتر در این ایام سازمان راهداری، اورژانس، هلال احمر، واحدهای امداد خودرو و پلیس انتظامی استان‌ها به منظور پوشش انتظامی و امنیتی راه‌های مواصلاتی کشور با پلیس راه همکاری می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین