کد خبر: ۱۰۴۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۶

پشت‌پرده تعیین مجری ویژه‌برنامه‌های سحر و افطار چیست؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که هر ساله با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، حدس و گمان‌ها درباره برنامه‌های تلویزیونی ویژه این ماه به صورت روزافزونی افزایش می‌یابد، با این وجود برخی رسانه‌ها و نشریات با جعل شایعاتی درباره این برنامه‌ها، می‌کوشند به گونه‌ای سیاست‌های مطلوب خود را در این برنامه‌ها پیاده کنند. 

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر نیز بحث‌های فراوانی درباره اجرای ویژه‌برنامه‌های افطار و سحر ماه مبارک رمضان درگرفته است.

بنا بر این گزارش، بخش زیادی از این مشاجرات و حتی شایعات درباره مجریان این ویژه ‌برنامه‌هاست؛ اشخاصی که در روزهای اخیر، شایعات زیادی درباره آنان و برنامه‌های‌شان منتشر شده است به گونه‌ای که می‌توان گفت، تمرکز مدیران تلویزیون را برای استفاده از مجری‌هایی که بیشترین محبوبیت، توانایی، آگاهی را برای اجرا دارند، بر هم زده است. 

از جمله این شایعات می‌توان به تلاش وحید یامین‌پور برای اجرای برنامه ویژه سحر ماه رمضان اشاره کرد؛ ماجرایی که بنا بر اطلاع خبرنگار «تابناک»، اساسا دروغ بوده و نه یامین‌پور از خود علاقه‌ای برای اجرای برنامه سحر ماه مبارک رمضان نشان داده است و نه مدیران تلویزیونی قصدی برای کنار گذاشتن فرزاد جمشیدی دارند، چراکه به نظر می‌رسد، توانایی و دانش فرزاد جمشیدی برای اجرای چنین برنامه‌ای، بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

از سوی دیگر، مجری توانمندی همچون فرزاد حسنی هم که به نظر می‌رسد در ماه مبارک رمضان پس از مدتی به تلویزیون برگردد، اسباب جوسازی‌هایی در بین رسانه‌ها و موضع‌گیری‌هایی علیه او شده است.

بدیهی است، هر شخصی از جمله فرزاد حسنی در کارش معایب و نواقصی دارد که ممکن است از دید برخی مخاطبان نامطلوب تلقی می‌شود؛ اما این باعث نمی‌شود که توانایی و سطح اطلاعات وی و همچنین محبوبیتش در بین مردم نادیده گرفته شود و با ایجاد جوسازی‌هایی، به دوری وی از تلویزیون دامن زده شود.

در پایان ذکر این نکته ضروری می نماید که ایجاد این شایعات، باعث می‌شود مدیران تلویزیون بعضا تحت تأثیر قرار گرفته و در مواقعی به انتخاب‌هایی دست بزنند که توقعات مردم فهیم کشورمان را برآورده نسازد و اشخاص توانمند را هم منزوی و خانه‌نشین کند؛ پس بجاست دست کم در برنامه هایی که رنگ و بوی سیاسی نداشته، به ویژه درباره برنامه های ماه مبارک رمضان که صبغه ای فرهنگی و معنوی دارند، عوامل موثر و تصمیم گیرنده به باندبازی های درون سازمانی دامن نزنند و ارتقای کیفی برنامه ها ـ بنا بر فرموده حضرت امام(ره) مبنی بر دانشگاه بودن صداوسیما ـ و در نظر گرفتن مقبولیت مردمی برایشان اولویت داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
0
1
مجری برنامه معنوی ماه مبارک رمضان خودش باید اهل معنویت باشد. انتخاب جوهرچی بهتر از حسنی است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین