پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۱۰۴۴۹۴۵
۰۰:۲۲
۱۴۰۵/۰۱/۱۸

روز ۳۹ جنگ | توافق ایران و آمریکا برای آتش‌بس دو هفته‌ای و باز شدن تنگه هرمز؟ | حمله به خارگ، بنادر، پل‌ها و خطوط راه آهن کشور | قطع برق در برخی مناطق | موج ۹۹؛ سپاه: خویشتنداری تمام شد | انفجار در تهران، خوزستان، یزد، خرم آباد، همدان، تبریز، کرج، اصفهان، قزوین و

روز ۳۹ جنگ | توافق ایران و آمریکا برای آتش‌بس دو هفته‌ای و باز شدن تنگه هرمز؟ | حمله به خارگ، بنادر، پل‌ها و خطوط راه آهن کشور | قطع برق در برخی مناطق | موج ۹۹؛ سپاه: خویشتنداری تمام شد | انفجار در تهران، خوزستان، یزد، خرم آباد، همدان، تبریز، کرج، اصفهان، قزوین و
سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۵ وارد سی و نهمین روز از جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران شده‌ایم. در این گزارش تازه‌ترین اخبار مربوط به تحولات جنگ به روزرسانی می‌شود...
۰۰:۲۲
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به گزارش آفتاب نیوز،

سخنگوی خاتم الانبیا: در موج ۹۹؛ مجتمع‌های پتروشیمی آمریکا در منطقه زیر ضربه رفت
۰۰:۲۲

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا در تشریح موج ۹۹ عملیات وعده صادق ۴ طی سخنانی گفت: نیرو‌های دریایی و هوافضای سپاه پاسداران از سحرگاه امروز، در موج ۹۹ عملیات وعده‌صادق ۴، با رمز مبارک «یا فاطمه‌الزهرا (س)»، در واکنش به جنایات دشمن در حمله به زیرساخت‌های کشور، پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه، و مراکز فرماندهی و تجمع نظامیان صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را، زیر ضربات موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد‌های تهاجمی قرار دادند.

در بخش نخست حملات، بزرگترین مجتمع پتروشیمی متعلق به شرکت‌های آمریکاییِ سَدارا، اِکسان‌موبیل و داوکَمیکال واقع در منطقه «الجَبیل» عربستان و مجتمع بزرگ پتروشیمی شرکت آمریکایی «شِورون‌فیلیپس» مستقر در «الجُعیمه» عربستان، با موشک‌های میان‌برد و پهپاد‌های تهاجمی مورد هدف موثر قرار گرفتند.

همچنین بیش از ۳۰ نقطه در «ریشون‌لتسیون و پتخ‌تیکوا» در مرکز، و «بئرالسبع، دیمونا، آراد، کریات‌گات و اُفاکیم» در نقب، در مرکز و جنوب اراضی اشغالی، در ادامه موج ۹۹ عملیات وعده‌صادق ۴، با موشک‌های مستقر بر لانچر‌های دو پایه و موشک‌های خیبرشکن، مورد اصابت قرار گرفتند.

یک کشتی کانتینربر متعلق به رژیم صهیونیستی که مأموریت داشت از طریق بندر «خورفکان» امارات، با عبور از تنگه هرمز، تجهیزات نظامی موردنیاز رژیم صهیونیستی را به آنها برساند، مورد اصابت دقیق موشک قرار گرفت و این، درس عبرتی است برای شناور‌هایی که قصد همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی دارند.

دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به حملات دشمن آمریکایی-صهیونیستی، از شب گذشته «مرکز تعمیر و نگه‌داری نیروی دریایی آمریکا در بندر جبل‌علی امارات» و سامانه‌های راداری و مراکز استقرار نیرو‌های آمریکایی، در پایگاه هوایی احمدالجابر کویت را، هدف حملات پرحجم پهپادی قرار دادند.

مدافعان آسمان ایران در ارتش و سپاه، تحت هدایت و کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، طی ساعات گذشته، یک فروند پهپاد اوربیتر صهیونیست‌ها در تبریز، ۲ فروند موشک کروز در تهران و همدان و ۶ فروند موشک کروز در قزوین را سرنگون نمودند.  

موج حملات موثر و کوبنده نیرو‌های مسلح ایران، علیه زیرساخت‌های نظامی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و مراکز مرتبط با آمریکای جنایتکار در منطقه، سنگین‌تر و پرحجم‌تر ادامه خواهد داشت.  

ما با زیرساخت‌های آمریکا و هم‌پیمانان آنها کاری خواهیم کرد تا سال‌ها، از نفت و گاز منطقه محروم، و مجبور به خروج از منطقه، شوند؛ و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

ترامپ: تشکیل سپر انسانی در اطراف نیروگاه‌های ایران غیرقانونی است
۰۰:۲۰

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به ان‌بی‌سی گفت: تشکیل سپر انسانی در اطراف نیروگاه‌های ایران «کاملاً غیرقانونی» است! آن‌ها اجازه ندارند چنین کاری انجام دهند!

شریعتمداری: آتش‌بس‌،‌ هدیه چند‌جانبه به دشمن است! / مردم یکصدا خواستار ادامه جنگ تا پیروزی نهائی هستند و مذاکره و آتش‌بس را خیانت می‌دانند
۰۰:۱۴

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در یادداشتی نوشت:

۱- عصر دوشنبه (۱۷ فروردین)، در بیانیه‌ای اعلام شد که جمهوری اسلامی ایران بسته پیشنهادی خود برای پایان جنگ را که شامل ده بند و شرط جداگانه است به پاکستان ارائه کرده است. در بیانیه یاد‌شده درباره متن و مفاد شرایط ده‌گانه توضیح گویا و جامعی داده نشده و تنها به بیان برخی از سرفصل‌ها اشاره شده است. شاید مسئولان محترم توضیح بیشتر درباره مفاد شرایط ده‌گانه را ضروری ندانسته باشند و حال آنکه انتشار متن می‌تواند پیشنهاد‌ها و نظرات مفید دیگران را نیز در پی داشته باشد. از این روی خاضعانه باید گفت، درحالی که متن کامل این بسته پیشنهادی در اختیار دشمن قرار گرفته است، خودداری از انتشار آن برای مردم شریف و پاکباخته ایران کمی تا قسمتی کم‌لطفی تلقی می‌شود! و، اما، درباره شرایط و بند‌های ده‌گانه‌ای که اعلام شده است، گفتنی‌هایی هست که شاید برای مسئولان تهیه‌کننده این بیانیه شنیدنی و مواردی از آن به کار گرفتنی باشد. 

درگیری ما و نظام سلطه درگیری ماهوی و به قول امام راحل و امام شهیدمان درگیری بر سر موجودیت است و نه رخداد‌های فیمابینی. موجودیت ما موجودیت نظام سلطه و در رأس آن آمریکا را به چالش کشیده است و بر عکس. این درگیری فقط هنگامی پایان می‌پذیرد که یکی از دو طرف درگیر، تغییر ماهیت بدهد. یا ایران اسلامی تسلیم خواسته‌های نظام سلطه بشود و یا نظام سلطه از خوی استکباری خود دست بکشد و به قول امام راحل، «و یا این که آمریکا از خر شیطان پیاده شود».

 انتظار آن که آمریکا بعد از آتش‌بس و مصالحه از خصومت و تلاش برای نابودی و بلعیدن ایران دست بردارد، انتظاری نامعقول، غیر‌علمی و به شدت ساده‌اندیشانه است. چرا که؛ حمله به ایران اسلامی با هدف تسلیم و بلعیدن آن صورت می‌پذیرد و به عنوان یک هدف راهبردی و استراتژیک از سوی آمریکا و متحدانش دنبال می‌شود و تمام شدنی نیست و تنها راه مقابله با آن، مقاومت و پشیمان کردن دشمن از حمله است؛ بنابراین تنها نتیجه مصالحه و یا آتش‌بس، فرصت دادن به دشمن برای تجدید قوا و تامین نیاز‌های بعدی برای حمله مجدد خواهد بود. دو بار حمله نظامی در اوج مذاکره نمونه‌های مثال‌زدنی و تجربیاتی است که نمی‌توان و نباید به فراموشی سپرده شود. به بیان دیگر آتش‌بس، مصالحه و مذاکره «هدیه به دشمن است»!

همه اسناد و شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه فاحش شده است و اکنون با استیصال و شکست مفتضحانه‌ای رو‌به‌روست. این واقعیت شیرین برای ما و به شدت تلخ برای آمریکا را نه فقط در اظهارات و تحلیل‌های کارشناسان غربی و مقامات رسمی آمریکا و رسانه‌های صهیونیستی می‌توان دید، بلکه شواهد غیر‌قابل انکار میدان نبرد نیز به وضوح از این استیصال و درماندگی حریف حکایت می‌کند و بسیاری بر این باورند که ایران نه فقط پیروز میدان است بلکه به عنوان چهارمین قدرت جهانی از جنگ خارج خواهد شد. در این حالت سخن از مصالحه و مذاکره و آتش‌بس، حریف را از حالت استیصال خارج کرده و می‌تواند با استناد به آن، خود را پیروز جنگ قلمداد کند! و این هم هدیه بزرگ دیگری به دشمن است.

مردم چه می‌خواهند؟! همه آنها یکصدا خواستار ادامه جنگ تا پیروزی نهائی هستند و مذاکره و آتش‌بس را خیانت می‌دانند. در این حال بعید نیست که مردم با شنیدن سخن از آتش‌بس و مذاکره نسبت به حضور خود دچار تردید شوند! و این بزرگ‌ترین هدیه‌ای است که به دشمن داده می‌شود.

آتش‌بس و حتی زمزمه آن می‌تواند زمینه اختلاف نظر در میان مسئولان را فراهم کند و این اختلاف نظر به توده‌های فداکار و پاکباخته مردم نیز سرایت کند. در این حالت احتمال آن می‌رود که انسجام و یکپارچگی مثال‌زدنی و بی‌نظیر مردم با خدشه رو‌به‌رو شود و این نیز یکی از هدایای بزرگی است که با پیش کشیدن سخن از مذاکره و آتش‌بس به دشمن داده می‌شود!

سخن از مذاکره و آتش‌بس زمینه را برای سر برآوردن جریان سازش‌طلب فراهم می‌کند و عوامل این جریان همسو با دشمن را از سوراخ‌هایی که در آن خزیده بودند، بیرون می‌کشد. به بیان دیگر، پیاده نظام دشمن را که با حضور بی‌نظیر مردم جرأت ابراز وجود نداشت، بار دیگر به میدان می‌آورد! این نیز هدیه دیگر مصالحه و آتش‌بس به دشمن است و‌... این قصه سر دراز دارد‌...

و اما، آنچه در این میان از همه آنچه گفته شد، والاتر و بالا‌تر است، انتقام خون به ناحق ریخته عزیزانمان و مخصوصاً امام شهیدمان است که اگر جان و مال و هستی تمامی دشمنان به تقاص شهادت آن «نفس زکیه» بر باد رفته و به تاراج برود نیز در حد و اندازه یک نخ از عبای مقدس آن عزیز به ملکوت اعلی پیوسته ارزش ندارد. در این‌باره گفتنی‌های دیگری هست که به بعد می‌گذاریم و تنها به این نکته بدیهی بسنده می‌کنیم که‌گریبان دشمنِ به نفس نفس افتاده را نباید رها کرد و به قول امام شهیدمان، پیروزی نزدیک و حتمی است. 

ترامپ: نخست وزیر پاکستان مردی بسیار محترم است
۲۳:۴۳

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره پیشنهاد نخست وزیر پاکستان برای آتش بس دو هفته ای گفت: من هنوز کاملاً مطلع نشده‌ام. می‌توانم این را بگویم او مردی بسیار محترم است.

درخواست نخست وزیر پاکستان از ایران و آمریکا: مهلت را دو هفته تمدید و تنگه هرمز را هم دو هفته باز کنید
۲۳:۳۱

شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان گفت: تلاش های دیپلماتیک برای دستیابی به یک راه حل مسالمت آمیز برای جنگ در خاورمیانه به طور پیوسته در حال پیشرفت است. برای اجازه دادن به دیپلماسی تا مسیر خود را طی کند، صمیمانه از رئیس‌جمهور ترامپ درخواست می‌کنم مهلت را به مدت دو هفته تمدید کند. پاکستان با تمام صداقت از برادران ایرانی درخواست می‌کند که به عنوان یک حرکت حسن نیت، تنگه هرمز را به مدت دو هفته باز کنند. ما همچنین از همه طرف‌های درگیر جنگ می‌خواهیم که به مدت دو هفته آتش‌بس را در همه جا رعایت کنند تا دیپلماسی بتواند به پایان قطعی جنگ دست یابد، به نفع صلح و ثبات بلندمدت در منطقه.

سخنگوی کاخ سفید نیز به اکسیوس گفت: ترامپ در جریان پیشنهاد پاکستان در مورد ایران قرار گرفته و پاسخی منتشر خواهد کرد.

رویترز نیز به نقل از یک مقام ارشد ایرانی نوشت: تهران درخواست پاکستان برای آتش‌بس دو هفته‌ای را به‌طور مثبت بررسی می کند

حمله موشکی سپاه به اسرائیل، قطر، کویت، امارات و بحرین
۲۳:۲۴

منابع خبری از حمله موشکی سپاه به قطر، امارات، بحرین و کویت خبر داده اند.

فارس نیز با اشاره به حمله جدید سپاه به اسرائیل، نوشت: نیروهای مسلح کشورمان در پاس به تحاوزات رژیم صهیونیستی و آمریکا، هدف قرار دادن زیرساختهای رژیم و همپیمانان آمریکایی‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند.

وزیر نیرو: برق مازاد داریم اما مردم صرفه‌جویی جویی کنند
۲۲:۵۸

عباس علی‌آبادی وزیر نیرو گفت: برق مراکز حساس کشور تأمین می‌شود. در حال حاضر نیز، برق مازاد داریم.

وی با بیان اینکه وجود برق مازاد به معنای مصرف بی‌رویه نیست، افزود: این موضوع به این معنا نیست که دچار اسراف شویم.  به مردم توصیه می‌کنم این کالای باارزش را به‌خوبی و بهینه مصرف کنند. برق از جمله کالا‌هایی است که با زحمت تولید و به دست مردم می‌رسد، بنابراین ضروری است در مصرف آن دقت شود.

ایران: در حال پیشروی در جنگ هستیم؛ ۱۵۰۰۰ موشک و ۴۵۰۰۰ پهپاد داریم
۲۲:۳۹

وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران به پاکستان اطلاع داده که در حال پیشروی در جنگ است و ۱۵۰۰۰ موشک و ۴۵۰۰۰ پهپاد در اختیار دارد.

سازمان اطلاعات سپاه: دیوانه حرامزاده این جنگ لعنتی را تمام کن!
۲۲:۲۰

اکانت سازمان اطلاعات سپاه در ایکس نوشت: ۰۳:۳۰ به وقت تهران؛ سران منطقه به او خواهند گفت: دیوانه حرامزاده این جنگ لعنتی را تمام کن!

حمله به منطقه صنعتی در صباشهر
۲۱:۵۰

سیدعلی رحیمی معاون سیاسی-امنیتی فرماندار شهریار از اصابت پرتابه انفجاری به چند کارگاه در لکه صنعتی صباشهر خبر داد.

وی با تأیید این حادثه که دقایقی پیش رخ داده است، اظهار داشت: متأسفانه پرتابه‌ای از سوی دشمنان به این منطقه صنعتی اصابت کرده که در پی آن چند کارگاه دچار خسارت شده‌اند. در حال حاضر نیروهای امدادی در محل حادثه حضور داشته و مشغول امدادرسانی هستند.

 

ایران آتش‌بس موقت را به‌طور قاطع رد می‌کند
۲۱:۱۳

ایروانی، سفیر دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد، در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد به مناسبت رأی‌گیری برسر پیش‌نویس قطعنامه بحرین در خصوص تنگه هرمز تاکید کرد: هر راه‌حلی برای پایان درگیری باید تضمین‌کننده پایان قطعی و غیرقابل بازگشت تجاوز بوده و صلحی عادلانه و پایدار برقرار سازد که بر پایه تضمین‌های معتبر و قابل راستی‌آزمایی در برابر هرگونه تکرار استوار باشد.

ایران خواستار محکومیت حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی شد
۲۰:۳۶

 «علی بحرینی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر ملل متحد و سایر سازمان‌های بین‌المللی در ژنو طی نامه‌ای به خانم «ربکا گرینسپن» دبیرکل کنفرانس توسعه و تجارت ملل متحد (آنکتاد) با اشاره به حملات متعدد آمریکا و اسرائیل به زیرساخت‌های غیرنظامی کشورمان، خواستار محکومیت این حملات شد.

ارتش: دو فروند موشک کروز منهدم شد
۲۰:۳۶

روابط عمومی ارتش اعلام‌ کرد: ساعاتی پیش، دو فروند موشک کروز دشمن متجاوز آمریکایی- صهیونی، با رهگیری و شلیک موفق سامانه های نیروی پدافند هوایی ارتش در شمال تهران و منطقه عمومی همدان، مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.

 

حمله به ۲ نقطه در خرمشهر
۱۹:۵۰

 ولی الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: دشمنان آمریکایی و صهیونیستی در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه بعد از ظهر دو نقطه را در شهر خرمشهر مورد تهاجم هوایی قرار داده که حدود پنج انفجار در سطح شنیده شد. در این حادثه چهار شهروند مجروح شدند.

 

روسیه و چین قطعنامه بحرین درباره تنگه هرمز را وتو کردند
۱۹:۱۰

روسیه و چین، دو عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه پیشنهادی بحرین - بعنوان رئیس دوره ای شورای امنیت در ماه جاری میلادی (آوریل 2026) - درباره تنگه هرمز را وتو کردند.

11 رای موافق، دو ممتنع از سوی کلمبیا و پاکستان و رای منفی روسیه و چین حاصل رای گیری درباره قطعنامه پیشنهادی بحرین در خصوص تنگه هرمز بود.

مقام ایرانی: اوضاع از کنترل خارج شود، تنگه باب‌المندب بسته می‌شود
۱۸:۵۴

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام بلندپایه ایرانی گزارش داد که جمهوری اسلامی ایران از طریق قطر، پیامهایی را درباره عواقب هرگونه حمله به نیروگاههای کشورمان به آمریکا انتقال داده است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مذاکره‌ای با آمریکا در جریان نیست، تصریح کرد: آمریکا خواستار بازگشایی مجدد تنگه هرمز است، اما ایران در مقابل وعده‌های پوچ و بی‌اساس، آن را باز نمی‌کند.

حمله به بازار سیداسماعیل / ۳ شهید
۱۷:۴۰

سازمان اورژانس تهران اعلام کرد: که در اثر هدف قرار دادن بازار سید اسماعیل، ۳ نفر شهید و ۲ نفر مصدوم شدند.

تشکیل زنجیره انسانی در کرمانشاه، خوستان، قزوین و تبریز
۱۷:۳۵

جمعی از جوانان و فعالان اجتماعی قزوین امروز در پاسخ به تهدیدات رییس جمهور آمریکا مقابل نیروگاه شهید رجایی جمع شدند و زنجیره انسانی تشکیل دادند.

برخی نیز در دزفول، بر روی پل قدیم این شهر که قدمتی بیش از ۱۷۰۰ سال دارد، جمع شدند.

عده ای نیز در مقابل نیروگاه حرارتی تبریز زنجیره انسانی تشکیل داده اند.

برخی نیز در اطراف نیروگاه برق بیستون کرمانشاه تجمع کرده اند.

 

سپاه: پنج فروند موشک تاماهاوک و یک فروند کروز در آسمان استان قزوین منهدم شد
۱۷:۲۶

روابط عمومی سپاه اعلام کرد: ساعاتی پیش پنج فروند موشک تاما هاوک و یک فروند موشک کروز در آسمان استان قزوین منهدم شد.

حمله هوایی به کشتی‌سازی اروندان در خرمشهر
۱۷:۲۶

صدا‌های انفجاری که دقایقی پیش در خرمشهر شنیده شد مربوط به حمله دشمن به کشتی سازی اروندان در خرمشهر است.

وزارت نیرو: احتمال خاموشی سراسری بسیار بعید است
۱۷:۲۵

وزارت نیرو با انتشار یک کلیپ اطلاع‌رسانی درباره تهدیدات مطرح‌شده اعلام کرد که شبکه برق ایران برای مواجهه با سخت‌ترین سناریو‌ها طراحی شده و احتمال خاموشی سراسری بسیار بعید است.

در این کلیپ تأکید شده است که شبکه برق ایران از ابتدا با پراکندگی بالا و با در نظر گرفتن شرایط بحرانی طراحی شده تا در صورت بروز آسیب در یک بخش، سایر مناطق بتوانند به‌صورت مستقل به خدمت‌رسانی ادامه دهند.

بر اساس توضیحات ارائه‌شده در این ویدئو، قطعات یدکی کافی، استقرار ژنراتور‌های سیار و اضطراری و همچنین آماده‌باش کامل تیم‌های فنی از جمله تمهیداتی است که برای حفظ پایداری شبکه برق کشور در نظر گرفته شده است.

به گفته وزارت نیرو، غیرمتمرکز بودن شبکه برق سبب می‌شود حتی در صورت آسیب دیدن یک منطقه، کل کشور با خاموشی ناگهانی مواجه نشود.

در این کلیپ از شهروندان خواسته شده است برای کاهش مشکلات احتمالی در صورت وقوع خاموشی‌های محدود، دستگاه‌هایی مانند پاوربانک و چراغ‌قوه خود را شارژ نگه دارند و از باز کردن غیرضروری درِ فریزر خودداری کنند، زیرا مواد غذایی در فریزر دست‌کم تا ۲۴ ساعت سالم باقی می‌ماند.

وزارت نیرو در این ویدئو همچنین اعلام کرده است که زمان کافی برای ترمیم خسارت‌های احتمالی وجود دارد و تاکنون بیش از ۱۹۰۰ مورد خسارت در صنعت برق بازسازی شده است. همچنین طی سال‌های اخیر مانور‌های متعددی برای افزایش آمادگی در شرایط بحران برگزار شده است.

در پایان این کلیپ تأکید شده است که صنعت برق کشور برای مواجهه با بدترین سناریو‌ها آماده است و از مردم خواسته شده ضمن حفظ خونسردی، به شایعات درباره قطعی طولانی‌مدت برق توجه نکنند.

حمله به نوار مرزی بین جریزه مینو و آبادان
۱۶:۴۲

آمریکا و اسرائیل به نوار مرزی بین آبادان و جزیره مینو حمله کردند.

ساعاتی پیش صدای چندین انفجار در خرمشهر و آبادان شنیده شد.

صدا‌های شنیده شده در آبادان و خرمشهر مربوط به حمله آمریکا و اسرائیل به نوار مرزی بین آبادان و جزیره مینو است.

در پی تداوم تهاجمات هوایی به نقاطی از خوزستان معاون امنیتی استانداری خوزستان از وقوع چندین مورد اصابت و انفجار در برخی شهرستان‌های استان از صبح امروز خبر داد.

در بازه زمانی ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح، حدود ۳ انفجار در دزفول رخ داد که تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی یا مجروحیت گزارش نشده است.

همچنین از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح، مناطق مرزی شلمچه، اطراف پل نو، کشتی‌سازی شهید موسوی و نوار مرزی جزیره مینو در خرمشهر چندین بار هدف تهاجم قرار گرفتند.

حمله هوایی به پل راه‌آهن امین آباد زنجان
۱۶:۲۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان از حمله اسرائیل و آمریکا به پل راه‌آهن در استان زنجان خبر داد.

ونس: جنگ در ایران به زودی و قطعاً پایان خواهد یافت
۱۶:۲۸

جی. دی. ونس در یک کنفرانس خبری با نخست وزیر مجارستان ویکتور اوربان در بوداپست گفت: خیلی زود، این جنگ به پایان خواهد رسید. چگونگی خاتمه آن به ایرانی‌ها بستگی دارد.

«در حالی که ایرانی‌ها تلاش می‌کنند تا از طریق تنگه هرمز هزینه‌های اقتصادی بیشتری را تحمیل کنند، ایالات متحده توانایی تحمیل هزینه‌های اقتصادی بسیار بیشتری بر ایران را دارد… بنابراین، امیدوارم که آنها باهوش باشند.»

وی در خصوص مذاکرات بین واشنگتن و تهران که از طریق میانجی‌ها–خصوصاً پاکستان–انجام می‌شود، مدعی شد که آمریکا مطمئن است که می‌تواند «تا ساعت ۸ امشب» پاسخی از ایرانی‌ها دریافت کند.

«در ساعت‌های آینده مذاکرات فشرده‌ای درباره ایران انجام خواهد شد. امیدوارم [آن‌ها]پاسخ مناسبی بدهند.»

او ادعا کرد که آمریکا «ابزار‌هایی دارد که تاکنون تصمیم به استفاده از آنها نگرفته است».

«ترامپ می‌تواند تصمیم بگیرد که از آنها استفاده کند، و اگر ایرانی‌ها مسیر خود را تغییر ندهند، او تصمیم به استفاده از آنها خواهد گرفت.»

این مقام آمریکایی همچنین ادعا کرد که واشنگتن «تا حد زیادی» به اهداف نظامی خود در ایران دست یافته است.

روزنامه وال استریت ژورنال روز دوشنبه به نقل از مقامات مطلع مدعی شده بود که میانجی‌گران منطقه‌ای به ایران اطلاع داده‌اند که رئیس‌جمهور آمریکا علی‌رغم تهدیدهایش مبنی بر تشدید حملات علیه تهران، مشتاق به حصول توافق آتش‌بس بین دو کشور است.

این افراد آگاه به این روزنامه گفتند که آمریکا برای خاتمه‌دادن به جنگی که وارد ششمین هفته خود شده است و بحران انرژی در سراسر جهان به جای گذاشته است، «ممکن است از برخی درخواست‌های خود صرف‌نظر کند».

با این‌که واسطه‌ها در تلاش هستند تا ایران را به مذاکره با آمریکا ترغیب کنند، اما گویا کوشش‌های آنان تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

ترامپ: ایران یک تمدن کامل است که امشب خواهد مرد و هرگز برنخواهد گشت
۱۶:۱۵

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در شبکه تروث سوشال نوشت: امشب یک تمدن کامل خواهد مرد، و دیگر هرگز احیا نخواهد شد. من نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد، اما احتمالاً خواهد افتاد.

با این حال، اکنون که ما تغییر کامل و تمام‌عیار رژیم را داریم، جایی که ذهن‌های متفاوت، باهوش‌تر و کمتر رادیکالیزه شده غالب هستند، شاید چیزی انقلابی و شگفت‌انگیز اتفاق بیفتد، چه کسی می‌داند؟

امشب خواهیم فهمید، یکی از مهمترین لحظات در تاریخ طولانی و پیچیده جهان. ۴۷ سال ...سرانجام پایان خواهد یافت. خدا مردم بزرگ ایران را حفظ کند!

روز ۳۹ جنگ | حمله به خارگ، بنادر، پل‌ها و خطوط راه آهن کشور | قطع برق در برخی مناطق | موج ۹۹؛ سپاه: خویشتنداری تمام شد | انفجار در تهران، خوزستان، یزد، خرم آباد، همدان، تبریز، کرج، اصفهان، قزوین و

حمله به یکی از پایگاه‌های دریابانی میناب
۱۶:۱۵

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب اعلام کرد که حوالی ساعت ۱۴:۳۳ امروز سه‌شنبه (۱۸ فروردی) یکی از پایگاه‌های دریابانی این شهرستان هدف حمله قرار گرفته است.

محمد رادمهر با بیان اینکه این حمله از سوی دشمن صورت گرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ مجروح یا شهیدی نداشتیم.

وی با تأکید بر ضرورت پرهیز از انتشار اخبار تأییدنشده افزود: از مردم میناب می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند و اخبار مربوطه را صرفاً از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

راه‌آهن قزوین مورد حمله قرار گرفت
۱۶:۱۵

راه‌آهن قزوین مورد حمله آمریکا و اسرائیل قرار گرفت.

حرکت قطار‌ها از راه آهن جنوب و زاگرس متوقف شد
۱۵:۵۰

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از توقف حرکت قطار‌ها از راه‌آهن جنوب و زاگرس خبر داد.

ولی‌الله حیاتی امروز سه‌شنبه ۱۸ فروردین‌ماه به رسانه‌ها، گفت: با توجه به هشدار غیراخلاقی رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به راه‌آهن کشور و به منظور رعایت احتیاط، کلیه حرکت قطار‌ها از راه‌آهن‌های جنوب و زاگرس تا اطلاع ثانوی لغو شد.

او بیان کرد: خوشبختانه فضای استان خوزستان در آرامش کامل قرار دارد و تصمیم لغو حرکت قطار‌ها به منظور رعایت احتیاط است.

حیاتی ادامه داد: تمهیدات لازم برای حمل و نقل جاده‌ای مسافرانی که نمی‌توانند سفر خود را به تاخیر بیندازند، اندیشیده شده است.

تخریب پل و خط ریلی قلعه نو بر اثر حمله هوایی آمریکایی-اسرائیلی
۱۵:۴۶

بخشدار قلعه نو گفت: ظهر امروز در حمله دشمن صهیونیستی آمریکایی به بخش قلعه نو (شهرستان ری) تنها پل رودخانه سرخه حصار که خط ریلی راه آهن در روستای مقیم آباد بوده مورد اصابت قرار گرفت و تخریب شد.

محمد قهارپور روز سه‌شنبه افزود: مدرسه روستا و منازل مسکونی اطراف به دلیل فاصله زیاد آسیبی ندیده‌اند.

سپاه: در مرحله دوم موج ۹۹ از لانچر‌های دو فروندی موشک شلیک شد
۱۵:۴۶

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای نخستین مرتبه در جنگ تحمیلی، موشک‌های مستقر بر لانچر‌های دو پایه در مرحله دوم موج ۹۹ عملیات وعده صادق ۴ شلیک شدند.

متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«مناطق مرکزی، جنوبی و قلب اراضی اشغالی فلسطین از سحرگاه امروز در ادامه موج ۹۹ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک «یا فاطمه الزهرا (س)» و تقدیم به معلمان و اساتید بزرگوار، برای نخستین مرتبه در جنگ تحمیلی با موشک‌های مستقر بر لانچر‌های دو پایه و موشک‌های خیبرشکن مورد اصابت قرار گرفتند.

بیش از ۳۰ نقطه در «ریشون لتسیون و پتخ تیکوا» در مرکز و «بئرالسبع، دیمونا، عراد، کریات گات و اوفاکیم» در نقب و نزدیک به ۱۰ نقطه در تل آویو مورد هدف قرار گرفتند.

موج حملات آتش به آتش علیه اراضی اشغالی سنگین‌تر و پرحجم‌تر ادامه خواهد داشت و کلیه مراکز صنعتی، زیرساختی و نظامی صهیونیستی در پی جنایت‌های رذیلانه علیه ایران اسلامی مورد هدف قرار خواهند گرفت. ساکنان اراضی اشغالی با سرعت مراکز کنونی را تخلیه کنند.»

حمله هوایی به راه آهن کرج
۱۵:۴۵

فیلم حمله هوایی به ریل راه آهن در کرج منتشر شد. امدادگران هلال احمر درحال امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده هستند.

سردار موسوی: ضربات قبلی به دشمن دو برابر می‌شود
۱۵:۴۴

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استفاده از پرتابگر‌های دو فروندی جهت شلیک موشک به سمت دشمن آمریکایی صهیونیستی، از ورود به مرحله جدیدی از جنگ خبر داد.

سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی با انتشار ویدیویی از شلیک موشک‌های ایرانی به سمت دشمن- آمریکایی- صهیونی با پرتابگر‌های دو فروندی، نوشت:

«و اینک مرحله جدید جنگ

با پرتابگر‌های تازه نفس دو فروندیِ موشک‌های فاتح و خیبرشکن

همۀ ضربات قبلی × دو»

بورس تا پایان جنگ تعطیل است
۱۵:۰۶

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بازار سهام در هفته ای که از ۲۲ فروردین آغاز می شود، همچنان تعطیل خواهد بود مگر این که جنگ پایان یابد.

حمله به پل راه‌آهن کاشان/ ۲ نفر شهید شدند
۱۵:۰۶

اکبر صالحی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: دقایقی قبل دشمن متجاوز آمریکایی صهیونی به پل راه آهن یحیی آباد در شهرستان کاشان تعرض کرد. در این تجاوز ۲ شهروند شهید و ۳ شهروند دیگر هم مجروح شدند.

قطع برق در مناطقی از کرج و فردیس
۱۵:۰۵

شرکت توزیع برق البرز روز سه‌شنبه ۱۸ فروردین اعلام کرد: دقایقی پیش در اثر اصابت پرتابه به خطوط انتقال برق، پست برق توحید از مدار خارج و بخش شرقی شهرستان کرج و مناطقی از شهرستان‌ فردیس دچار قطع برق شدند.

حمله هوایی به دو نقطه در شهر اهواز
۱۴:۵۱

ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در روز سه شنبه ۱۸ فروردین به رسانه‌ها، گفت: در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز یک نقطه در محدوده زیتون و ملی راه اهواز مورد اصابت و تهاجم ددمنشانه دشمنان آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفت 

حمله به یک پل مواصلاتی در اتوبان تبریز- زنجان
۱۴:۴۷

دقایقی پیش یک پل مواصلاتی در اتوبان تبریز- زنجان مورد حمله آمریکایی و اسرائیلی قرار گرفت.

اتوبان توسط پلیس راهور بسته شد.

حمله به یکی از پل‌های ارتباطی خارج از شهر قم
۱۴:۲۲

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اعلام کرد: دقایقی قبل یکی از پل‌های خطوط ارتباطی قم در خارج از شهر و غرب استان مورد هجوم پرتابه‌های دشمن آمریکایی_صهیونی قرار گرفت.

ارتش: صنایع پتروشیمی رژیم صهیونی هدف حملات پهپادی قرار گرفت
۱۴:۱۲

ارتش جمهوری اسلامی ایران، صنایع پتروشیمی رژیم صهیونیستی در نزدیکی دیمونا و مقر ارتش تروریستی آمریکا امارات متحده عربی و کویت را هدف حملات پهپادی قرار داد.

متن اطلاعیه شماره ۵۸ ارتش به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران اسلامی

ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به تجاوزات دشمن آمریکایی_ صهیونیستی به صنایع پتروشیمی و دیگر زیرساخت‌های کشور، از شب گذشته «واحد تولید برق و منبع ذخیره‌سازی سوخت صنایع پتروشیمی» در جنوب سرزمین‌های اشغالی در نزدیکی دیمونا، «مرکز تعمیر و نگهداری نیروی دریایی آمریکا در بندر جبل علی امارات متحده عربی» و «سامانه‌های راداری و ساختمان‌های اسکان نیرو‌های آمریکایی در پایگاه هوایی احمد الجابر کویت را هدف حملات پرحجم پهپادی قرار داد.

منطقه صنعتی دیمونا از حساسیت بالا برای اقتصاد و امنیت رژیم صهیونی برخوردار بوده و محل بزرگ‌ترین مجتمع شیمیایی رژیم در صحرای نقب است. واحد تولید برق و منبع ذخیره‌سازی سوخت صنایع پتروشیمی» در آن منطقه قرار داشته و مواد شیمیایی آن برای برخی مصارف نظامی رژیم صهیونیستی کاربرد دارد.

مرکز تعمیر و نگهداری نیروی دریایی آمریکا در بندر جبل‌علی در امارات متحده عربی، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بنادر پهلوگیری ناو‌های نیروی دریایی آمریکا در منطقه، یک مرکز پشتیبانی و تعمیراتی مهم برای شناور‌ها را به ناوگان آمریکا ارائه می‌دهد.

پایگاه هوایی احمد الجابر کویت میزبان نیرو‌های نظامی آمریکا ست که سامانه‌های راداری و آشیانه‌هایی با قابلیت پذیرش انواع هواپیما‌های نظامی را داشته و یگان ۳۳۲ نیروی هوایی آمریکا در این پایگاه مستقر است.

در این اطلاعیه آمده است؛ این سلسله عملیات افتخارآمیز، به پیشگاهِ سربازان گمنام، مهندسان خلاق، کارگران سخت‌کوش و تمامی دست‌اندرکاران صنعت نفت، پتروشیمی و انرژی کشور تقدیم می‌شود؛ پیش‌قراولانی که در زمان جنگ، با صلابت، تخصص و ایثار مثال‌زدنی خود، مانع از توقف چرخه تولید، روشنایی و امید در این سرزمین شدند. «ارتش فدای ملت، ملت پناه ارتش»؛ تا ریشه‌کن شدن تجاوز دشمن، با اقتدار در میدان ایستاده‌ایم.

حمله اسرائیل به ایستگاه راه‌آهن کاشان
۱۴:۰۶

پس هشدار اسرائیل در خصوص حمله به راه آهن کشور برخی خبرگزاری‌ها از حمله به ایستگاه راه‌آهن کاشان خبر می‌دهند.

قطعی برق مناطقی از کرج در پی حمله آمریکا و اسرائیل
۱۴:۰۵

صدای انفجار و قطعی برق در برخی مناطق کرج گزارش شد.

تیراندازی در نزدیکی کنسولگری اسرائیل در استانبول
۱۳:۵۱

منابع خبری نوشته اند که در حادثه تیراندازی در نزدیکی کنسولگری اسرائیل در استانبول سه نفر کشته شدند.

دو پلیس در حادثه تیراندازی نزدیک کنسولگری اسرائیل در استانبول زخمی شدند.

سپاه: موج ۹۹ وعده صادق ۴ اجرا شد
۱۳:۴۷

روابط عمومی سپاه از اجرای موج ۹۹ عملیات وعده صادق ۴ علیه اهداف آمریکایی - اسرائیل در واکنش به جنایات دشمن در تجاوز به نیروگاه‌های پتروشیمی عسلویه و بخشی از تأسیسات آن خبر داد.

روابط عمومی سپاه، نیرو‌های دریایی و هوافضای سپاه پاسداران از سحرگاه امروز در موج ۹۹ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک «یا فاطمه الزهرا (س)» و تقدیم به شهدای جامعه کلیمیان و مسیحیانِ جنگ‌های تحمیلی، طی یک عملیات ترکیبی در واکنش به جنایات دشمن در تجاوز به نیروگاه‌های پتروشیمی عسلویه و بخشی از تأسیسات آن، پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز و مراکز تجمع نظامیان و کنترل فرماندهی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را زیر ضربات موشک‌های بالستیک و کروز و پهپاد‌های تهاجمی قرار دادند.

در بخش نخست حملات، بزرگترین مجتمع پتروشیمی متعلق به شرکت‌های آمریکایی (سادرا، اکسون موبیل و داوکمیکال) واقع در منطقه «الجبیل» عربستان و مجتمع بزرگ پتروشیمی شرکت آمریکایی «شوردن فیلیپس» مستقر در «الجُعیمه» عربستان با موشک‌های میان برد و چند فروند پهپاد‌های انتحاری مورد هدف موثر قرار گرفتند. 

یک کشتی کانتینربر متعلق به رژیم صهیونیستی که مأموریت داشت با استفاده از بندر «خورفکان» امارات، بدون عبور از تنگه هرمز تجهیزات نظامی مورد نیاز رژیم صهیونیستی را بصورت زمینی به رژیم برساند، طی یک عملیات اطلاعاتی و تهاجم موشکی مورد اصابت دقیق رزمندگان اسلام قرار گرفت. انهدام این کشتی هشداری به تمام کشتی‌هایی است که بخواهند با رژیم صهیونیستی و آمریکا به هر نحوی همکاری کنند. 

موضع ناو گروه هواپیمابر "CVN ۷۲" تروریست‌های امریکایی در اعماق اقیانوس هند نیز با استفاده از موشک‌های کروز دریایی برد بلند، مورد تهاجم قرار گرفت.

رهبران بی‌خرد آمریکا که همه‌ی منافع خود را به پای صهیونیست‌ها ریخته‌اند، حتی قدرت محاسبه این را ندارند که در مقابل حمله به زیرساخت‌های ما چه سرمایه‌های مهمی از آنان در تیررس رزمندگان ماست.

سپاه پاسداران باردیگر اعلام می‌دارد که ارتش تروریست آمریکا اگر از خطوط قرمز عبور کند، پاسخ ما فراتر از منطقه خواهد بود. ما شروع کننده حمله به اهداف غیرنظامی نبوده و نخواهیم بود؛ اما برای مقابله به مثل در برابر تجاوزات رذیلانه به تأسیسات غیرنظامی، درنگ نخواهیم کرد.

ما با زیرساخت‌های آمریکا و شرکایش کاری خواهیم کرد که آمریکا و متحدانش تا سال‌ها از نفت و گاز منطقه محروم شوند. شرکای منطقه‌ای آمریکا نیز بدانند تا امروز به جهت حسن همجواری خویشتنداری زیادی داشته و در انتخاب اهداف مقابله به مثل ملاحظاتی داشته‌ایم ولیکن زین پس همه‌ی این ملاحظات برداشته شده است.

حمله به یزد
۱۳:۴۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: حمله هوایی دشمن به یزد خسارت انسانی نداشت و خسارت‌های زیرساختی در حال بررسی است.

توقف حرکت قطارها از راه آهن مشهد
۱۳:۴۳

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه این شهر در آرامش کامل قرار دارد، گفت: با توجه به هشدار غیراخلاقی رژیم صهیونیستی حرکت قطارها از ایستگاه راه آهن مشهد تا اطلاع ثانوی لغو شد.

حمله آمریکا و اسرائیل به جزیره خارگ
۱۳:۱۹

صدای چند انفجار جزیره خارگ شنیده شد.

حمله آمریکایی اسرائیلی پیش از ظهر سه‌شنبه در جزیره خارگ به وقوع پیوست.

صدای انفجار‌هایی در این جزیره ادامه دارد.

حمله به خوزستان/ ۳۳ اصابت و انفجار
۱۳:۱۸

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، جزییات اصابت‌ها و انفجارهای امروز در استان را در پی حملات آمریکایی - اسرائیلی، اعلام کرد.

ولی الله حیاتی سه شنبه ۱۸ فرردین به رسانه‌ها، گفت: از صبح امروز تاکنون درپی تهاجم هوایی آمریکایی و اسرائیلی چند نقطه در شهرستان های خوزستان مورد اصابت و آسیب قرار گرفت.

او بیان کرد: ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح حدود ۳ اصابت و انفجار در دزفول رخ داد که تاکنون‌ هیچ گونه تلفات جانی و مجروحیت گزارش نشده است. 

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح نیز خط مرزی شلمچه، محدوده اطراف پل نو، کشتی سازی شهید موسوی و نوار مرزی جزیره مینو در خرمشهر حدود ۳۰ بار تهاجم و اصابت دشمن قرار گرفته‌اند.

فهرست هلال احمر از مناطق غیر نظامی مورد حمله واقع شده طی امروز
۱۲:۴۲

هلال احمر لیستی از ‏مناطق غیر نظامی که از بامداد امروز (سه شنبه ۱۸ فروردین‌ماه) مورد هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفته را اعلام کرد.

این مناطق در ادامه می‌آید: 

تهران - حوالی میدان آزادی

تهران - میدان فلسطین

تهران - تهرانپارس

تهران - پردیس

تهران - شهریار

آذربایجان غربی - ارومیه و خوی

البرز - کرج

البرز - کمالشهر

البرز - ساوجبلاغ

بوشهر - عسلویه پتروشیمی های جم و مبین

خراسان رضوی - مشهد

هرمزگان - جاسک

خوزستان - اروندان 

فارس - پتروشیمی مرودشت

فارس - شیراز

کرمانشاه 

آذربایجان شرقی - شبستر و تبریز

وزارت ارتباطات: با اتصال مجدد اینترنت، با حجم بالایی از حملات سایبری روبه‌رو می‌شویم
۱۲:۴۱

معاون وزیر ارتباطات، امنیت سایبری را از مهم‌ترین موضوعات حال حاضر و دوره پس از جنگ دانست و گفت: با اتصال مجدد به ارتباطات بین‌المللی، شبکه کشور در معرض حجم بالایی از حملات سایبری قرار می‌گیرد و لازم است برنامه‌ای دقیق برای صیانت از داده‌های حساس کشور طراحی و اجرا شود.

کدام مناطق تهران امروز مورد هدف قرار گرفتند؟
۱۲:۳۷

نقاطی که از بامداد تا دقایقی پیش مورد حمله گرفت به شرح زیر است:

*نقطه‌ای مسکونی در تهرانپارس و سعادت آباد

*تخریب کنیسه یهودیان در محدوده انقلاب

*فرودگاه مهرآباد 

*نقطه‌ای در اتوبان حکیم (آسیب به پست برق)

*آسیب به مغازه‌های تجاری مولوی

حمله به منطقه مسکونی پردیس
۱۲:۳۵

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان پردیس روز سه شنبه در حاشیه بازدید از محل اصابت موشک به منطقه مسکونی در شهرستان پردیسن گفت: بامداد امروز یکی از واحد‌های مسکونی در شهر پردیس مورد اصابت رژیم صهیونیستی_آمریکایی قرار گرفت.  در ساعات ابتدایی اصابت بلافاصله همکاران مدیریت بحران و خدمات رسان در محل حادثه حضور پیدا کردند و امداد‌های لازم را در دقایق و ساعات ابتدایی انجام دادند.

فرماندار پردیس خاطرنشان کرد: متاسفانه شماری از همشهریان در این حادثه جان خود را ازدست دادند.

این مسئول اضافه کرد: بازدیدی در بیمارستان از مصدومان داشتیم برخی از مصدومان و شهدا کودکان بی گناه بودند که در این حادثه و اصابت موشک به یکی از واحد‌های مسکونی جان خود را ازدست دادند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۵۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

هشدار ارتش اسرائیل به مسافران قطار در ایران
۱۲:۰۴

اکانت ارتش اسرائیل از حمله به خطوط راه آهن ایران طی امروز شده است و نوشت: شهروندان گرامی، به منظور امنیت شما، خواهشمندیم از این لحظه تا ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران، از استفاده و سفر با قطار در سراسر ایران خودداری نمایید. حضور شما در قطار‌ها و در مجاورت خطوط راه‌آهن جانتان را به خطر می‌اندازد.

 

الحدث: ایرانی‌ها شبانه به بزرگترین پتروشیمی عربستان حمله کردند
۱۲:۰۴

یک شبکه خبری سعودی از حمله گسترده ایران به پتروشیمی عربستان خبر داد.

الحدث عربستان نوشت: ایرانی‌ها شبانه به بزرگترین شرکت پتروشیمی خاورمیانه، شرکت صنایع پایه سعودی (سابک) در عربستان سعودی حمله کردند.

این شرکت چهارمین تولیدکننده بزرگ پتروشیمی در جهان است.

حمله به مناطق مسکونی البرز/ ۱۸ شهید و ۲۴ زخمی
۱۲:۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با محکومیت شدید حملات هوایی شب گذشته به مناطق مسکونی این استان، از شهادت ۱۸ تن از شهروندان و مجروحیت ۲۴ نفر دیگر خبر داد.

قدرت‌الله سیف روز سه‌شنبه ۱۸ فروردین گفت: شب گذشته بار دیگر چهره پلید دشمنان این مرز و بوم نمایان شد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم آمریکا، در اقدامی بزدلانه منازل مسکونی و سقف سرپناه شهروندان بی‌دفاع ما در استان البرز را هدف قرار دادند.

وی با اعلام آمار جان‌باختگان این حادثه افزود: تا این لحظه، شهادت ۱۸ تن از هم‌وطنان عزیزمان تأیید شده است که در میان پیکر‌های گلگون‌کفن، حضور دو کودک خردسال که در آغوش گرم خانواده‌هایشان هدف کینه دشمن قرار گرفتند، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. همچنین ۲۴ نفر از شهروندان نیز مجروح شده‌اند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شده و تحت مراقبت هستند.

سیف با اشاره به تداوم حملات کور به مناطق مسکونی، ضمن محکومیت شدید این اقدامات تروریستی تصریح کرد: دشمن که در جبهه‌های نبرد ناتوان مانده، کینه خود را بر سر زنان و کودکان خالی می‌کند. این حملات مستمر به خانه‌های مردم، نشان‌دهنده سقوط اخلاقی و استیصال رژیم غاصب صهیونیستی و حامی ارشد آن، آمریکاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در پایان خاطرنشان کرد: نیرو‌های امدادی و امنیتی به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی در مناطق آسیب‌دیده هستند. بی‌تردید این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند و خون پاک این شهدای مظلوم، عزم ملت ایران را در ایستادگی و انتقام سخت استوارتر خواهد کرد.

بازداشت ۸۵ نفر در ۲۵ استان
۱۲:۰۲

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور از اجرای یک عملیات گسترده و هماهنگ پلیس در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: شبکه‌ای بزرگ و طراحی‌شده وابسته به سازمان اطلاعاتی دشمن، متشکل از عناصر وطن‌فروش و خائن به مردم ایران، در ۲۵ استان شناسایی و منهدم شد.در جریان این عملیات‌های منسجم و هماهنگ، تعداد ۸۵ نفر از اعضای این شبکه که اقدام به جمع‌آوری و ارسال اطلاعات و موقعیت‌های حساس می‌کردند، دستگیر شدند.

کدام مناطق تهران امروز مورد هدف قرار گرفتند؟
۱۲:۰۲

مناطقی از تهران امروز مورد هدف جنگنده‌های آمریکا و اسرائیل قرار گرفتند.

نقاطی که از بامداد تا دقایقی پیش مورد حمله آمریکایی اسرائیلی قرار گرفت، به شرح زیر است:

*نقطه‌ای مسکونی در تهرانپارس و سعادت آباد

*تخریب کنیسه یهودیان در محدوده انقلاب

*فرودگاه مهرآباد 

*نقطه‌ای در اتوبان حکیم (آسیب به پست برق)

*آسیب به مغازه‌های تجاری مولوی

آکسیوس: ترامپ ممکن است حملات به زیرساخت‌های ایران را به تعویق بیندازد
۱۲:۰۲

آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: ترامپ ممکن است حمله به ایران را به تأخیر بیندازد اگر نشانه‌های واقعی از توافقی که در حال شکل‌گیری است، مشاهده کند.

شهادت ۷۰۰ شهروند تهرانی در حملات
۱۲:۰۱

محمداسماعیل توکلی، رئیس سازمان اورژانس استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروز، در ۶۱۱ نقطه از استان تهران، سازمان اورژانس در کنار مردم عزیز بوده و در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی و آمریکا به ارائه خدمت پرداخته است. متأسفانه تاکنون بیش از ۸۶۰۰ مصدوم در سطح استان تهران داشته‌ایم که ۸۷ درصد آنان را زنان، کودکان و مردم عادی تشکیل می‌دهند. همچنین بالغ بر ۷۰۰ شهید تقدیم شده است که تأکید می‌شود تمامی این شهدا از مردم عادی، زنان و کودکان بوده‌اند.

وی افزود: در دو شب گذشته، متأسفانه ۱۰ کودک زیر ۱۰ سال و ۱۸ بانوی دیگر به جمع شهدای استان تهران اضافه شدند. لازم به ذکر است که علاوه بر خدمات ارائه‌شده به ۸۶۰۰ مجروح و مصدوم، بالغ بر ۶۰ هزار مأموریت خدماتی نیز در سطح استان تهران برای مردم انجام شده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: در طی این ۳۹ شبانه‌روز، آسیب‌ها و لطمات بسیاری متأثر از حملات هوایی متحمل شده‌ایم، اما این اطمینان خاطر را به مردم عزیزمان می‌دهیم که اورژانس استان تهران و اورژانس کشور در جای‌جای میهن، با تمام توان و قدرت در کنار مردم بوده و به ارائه خدمات ادامه خواهد داد.

قطعنامه تنگه هرمز امروز در شورای امنیت به رأی گذاشته می شود
۱۲:۰۰

دیپلمات‌ها اعلام کردند شورای امنیت سازمان ملل امروز قطعنامه تنگه هرمز را به رأی می‌گذارد؛ قطعنامه‌ای که پس از مخالفت چین، مجوز صریح استفاده از زور از آن حذف شده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات‌ها گزارش داد که انتظار می‌رود شورای امنیت سازمان ملل امروز سه‌شنبه درباره قطعنامه‌ تنگه هرمز رأی‌گیری کند؛ اما طبق این گزارش، قطعنامه مذکور به شکل قابل توجهی تعدیل شده زیرا چین که دارای حق وتو است، با مجوز استفاده از نیروی نظامی که در پیش‌نویس اولیه قطعنامه مطرح شده بود، مخالفت کرده است.

بخشی از این متن که جنجال‌برانگیز شده بود، بیان می‌کرد که شورای امنیت به کشورهای عضو اجازه می‌دهد از تمام ابزارهای لازم شامل نیروی نظامی برای تضمین عبور و مرور از طریق تنگه هرمز استفاده کنند.

حمله هوایی به فرودگاه خرم‌آباد
۱۱:۲۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: فرودگاه شهدای خرم‌آباد مورد حمله هوایی دشمن آمریکایی صهیونی قرار گرفت.

به گزارش روز سه شنبه از روابط‌عمومی استانداری لرستان، سعید پورعلی اظهار داشت: خوشبختانه این حمله تلفات انسانی نداشته است.

گفتنی است صبح امروز حمله محور آمریکایی صهیونی به زیرساخت‌های ارتباطی موجب قطع ارتباط مخابراتی در روستا‌های سلسله و دلفان شد.

همچنین حملات هوایی به مناطقی از شهر چگنی نیز به زیرساخت‌های ورزشی این شهر آسیب زد.

انفجار در تهران
۱۱:۰۲

دقایقی پیش، صدای انفجارهای شدیدی در تهران شنیده شده است.

برخی از حمله موشکی به نقاطی در تهران خبر داده اند. عده ای نیز گفته اند که صدای جنگنده ها را در ارتفاع پایین آسمان تهران شنیده اند.

حمله به منطقه‌ای در خارج از محدوده شهری قم
۱۱:۰۰

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: امروز ۱۸ فروردین دشمن صهیونی آمریکایی منطقه‌ای را در خارج از محدوده شهری هدف قرار داد.

مرتضی حیدری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: دقایقی پیش یکی از نقاط خارج از محدوده شهری در غرب قم مورد اصابت پرتابه‌های دشمن صهیونی آمریکایی قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی استانداری قم، وی ادامه داد: گزارشی از خسارات جانی در این خصوص اعلام نشده است.

حمله هوایی به بندرلنگه و بندرکنگ/ ۶ شهید و ۱۷ مجروح
۱۰:۲۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از حمله هوایی به شهر‌های بندرلنگه و بندرکنگ خبر داد که در پی آن تاکنون ۶ نفر شهید و ۱۷ نفر مجروح شده‌اند.

احمد نفیسی اظهار کرد: در پی حمله هوایی رژیم آمریکا و اسرائیل به برخی نقاط شهرستان بندرلنگه، چند تن از شهروندان به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

وی با بیان اینکه در این حملات یک مکان عمومی غیرنظامی در شهر‌های بندرکنگ و بندرلنگه هدف قرار گرفته است، افزود: دشمن با هدف قرار دادن زیرساخت‌های غیرنظامی و ایجاد ناامنی در منطقه اقدام به این حمله کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها، در این حمله تاکنون ۶ نفر از هموطنان به شهادت رسیده و ۱۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

نفیسی با اشاره به حضور سریع نیرو‌های امدادی و خدمات‌رسان در محل حادثه گفت: بلافاصله پس از وقوع این حمله، نیرو‌های امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در محل حاضر شدند و مجروحان برای دریافت خدمات درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

به نقل از روابط استانداری هرمزگان در روز سه‌شنبه ۱۸ فروردین، وی تأکید کرد که بررسی ابعاد این حادثه همچنان ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

فارس: ترامپ به وضوح به دنبال دیدار و توافق با ایران است
۱۰:۰۷

منبع آگاه تأکید کرد: ترامپ به وضوح به دنبال دیدار و توافق است. پیشنهاد آمریکا شامل حذف «ویتکاف» به دلیل نزدیکی به حلقه نتانیاهو و مذاکره با «ونس» برای ساختن یک مسیر جدی، در ازای پاسخ به درخواست‌های جمهوری اسلامی ایران است.

یک منبع آگاه اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، پس از تعیین مهلت برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران و در آستانه پایان این فرصت، تحت فشار شدید سیاسی قرار گرفته است؛ به گفته این منبع، انتهای این مسیر برای ترامپ چیزی جز از دست دادن اعتبار سیاسی و احتمالاً سقوط زودهنگام دولت او به همراه نخواهد داشت.

در همین حال، وزیر جنگ دولت ترامپ نیز از این وضعیت احساس خطر کرده و خود را در معرض تهدید می‌بیند. یکی از دلایل برکناری اخیر رئیس ستاد ارتش آمریکا همین نگرانی‌ها عنوان شده و اکنون وزیر جنگ معتقد است که به‌زودی «دن‌دریکسون» جای او را خواهد گرفت.

افزون بر این، «افتضاح دو روز گذشته در اصفهان» فشار‌ها بر کاخ سفید را چند برابر کرده است؛ به گفته منبع آگاه، طی ۲۴ ساعت گذشته، دولت آمریکا به هر کشوری که تصور می‌کند نزد جمهوری اسلامی ایران اعتباری داشته باشد، «التماس» کرده است.

شاهد مثال این مدعا، تماس‌های جداگانه ۵ رئیس دولت کشور‌های دوست و ۸ سرویس اطلاعاتی با ایران است که همگی تلاش می‌کنند روزنه‌ای برای آتش‌بس ایجاد کنند. این تماس‌ها به صراحت به فشار رژیم صهیونیستی و لابی یهود علیه ترامپ اشاره دارند و معتقدند او تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفته؛ فشاری که ترامپ آن را درک می‌کند، اما به گفته این منبع «نمی‌تواند این شکست راهبردی را بپذیرد».

در پایان، این منبع خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها معتقدند از هفته آینده قیمت سوخت افزایش انفجاری خواهد داشت و حاضر به پذیرش این ریسک نیستند.

هویت فردی که اطلاعات مربوط به خلبان دوم مفقود شده در ایران را فاش کرد، شناسایی شد
۱۰:۰۲

یک خبرنگار اسرائیلی در کانال تلگرامی خود تأیید کرد، او اولین کسی بود که جزئیات مربوط به خلبان دوم مفقود شده را منتشر کرد.

خبرنگار رسانه آمریکایی دراپ سایت می‌گوید که یک خبرنگار اسرائیلی اولین کسی بود که جزئیات مربوط به خلبان دوم مفقود شده را منتشر کرد.

رایان گریم خبرنگار رسانه آمریکایی دراپ سایت نوشت: همانطور که امیت سگال خبرنگار اسرائیلی همین الان در کانال تلگرامی خود تأیید کرد، او اولین کسی بود که جزئیات مربوط به خلبان دوم مفقود شده را منتشر کرد. سگال یک روزنامه‌نگار اسرائیلی است که به دلیل نزدیکی بسیار زیادش به نتانیاهو شناخته می‌شود.

وی افزود: ترامپ تهدید کرده است که روزنامه‌نگاری را که اولین بار در مورد خلبان مفقود شده گزارش داد، به زندان می‌اندازد تا او را مجبور کند هویت منبع خود را فاش کند. با این حال به نظر نمی‌رسد که سگال نگران باشد.

حمله به منطقه مسکونی در شهریار/ ۹ شهید و ۱۵ زخمی
۱۰:۰۲

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان شهریار از افزایش شمار شهدای حمله به منطقه مسکونی وائین خبر داد.

سیدعلی رحیمی، صبح سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران، از افزایش شمار شهدای حمله به منطقه مسکونی وائین شهریار به ۹ نفر خبر داد.

رحیمی با اعلام این مطلب افزود: در پی این حادثه، ۱۵ مجروح نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدهاند و عملیات امدادرسانی و آواربرداری همچنان ادامه دارد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهریار ادامه داد: شدت انفجار و تخریب گسترده در این منطقه موجب شده تا نیرو‌های امدادی با دشواری‌هایی در روند آواربرداری مواجه شوند.

وی در پایان بیان داشت: تا لحظه تنظیم این خبر، تیم‌های واکنش سریع هلال احمر، اورژانس و نیرو‌های انتظامی در محل حادثه حضور دارند.

حمله به ایستگاه ارتباطی سفره کوه دلفان
۰۹:۴۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: حمله دشمن متجاوز به ایستگاه ارتباطی سفره کوه دلفان موجب قطع ارتباط مخابراتی بخشی از روستا‌های دو شهرستان سلسله و دلفان شده است.

به گزارش روز سه‌شنبه استانداری لرستان سعید پورعلی افزود: ساعت ۶ صبح امروز ۱۸ فروردین، ایستگاه ارتباطی سفره کوه دلفان برای چهارمین بار از ابتدای تجاوز دشمن، مورد اصابت قرار گرفت.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این حمله تلفات انسانی نداشته، اما بر اثر این اصابت، ارتباطات بخشی از روستا‌های شهرستان دلفان و الشتر (مرکز شهرستان سلسله) قطع شده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های واکنش سریع برای بررسی و رفع نقص از سوی شرکت مخابرات استان به منطقه اعزام شده‌اند.

تماس تلفنی نتانیاهو با ترامپ درباره جنگ با ایران
۰۹:۴۲

نخست وزیر اسرائیل در تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا نسبت به احتمال توافق آتش بس واشنگتن با ایران ابراز نگرانی کرد.

کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل به نقل از یک منبع عبری گزارش داد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به صورت تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت‌و‌گو و نسبت به امکان رسیدن به توافق آتش بس با ایران ابراز نگرانی کرد.

وی نسبت به آنچه خطرات این اقدام خواند، هشدار داد.

ترامپ به نتانیاهو اطلاع داد که در صورت موافقت ایران با خواسته‌های آمریکا امکان رسیدن به آتش بس وجود دارد.

این در حالیست که ترامپ بر پایبندی به شرط تحویل تمام اورانیوم غنی شده توسط ایران و منع از سرگیری غنی‌سازی تاکید کرده است.

همچنین سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل گزارش داد نگرانی‌هایی در اسرائیل وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است ترامپ در لحظه آخر به توافق آتش بس با ایران برسد.

حمله به ۲۵ واحد و شرکت دارویی/ ۲ داروساز به شهادت رسیدند
۰۹:۴۲

مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران گفت: در جریان جنگ تحمیلی اخیر به ۲۵ واحد و شرکت دارویی به صورت مستقیم و غیرمستقیم حمله شده که در این میان، به ۲ شرکت داروسازی شامل توفیق دارو و انستیتو پاستور ایران به صورت مستقیم حملاتی انجام شده است.

هادی احمدی اضافه کرد: دو نفر از همکاران داروساز ما در ایام جنگ به شهادت رسیده‌اند و همه داروسازان پای کار هستند.

حمله به یک منزل مسکونی در عظیمیه کرج
۰۸:۳۷

فارس نوشت:، دشمن آمریکایی‌صهیونی ساعاتی پیش به یک منزل مسکونی در محدوده عظیمیه کرج حمله کرد.

بررسی‌های میدانی از شهید و مجروح‌شدن شماری از شهروندان در این حمله حکایت دارد.

نیروهای امدادی درپی این حمله بلافاصله به محل حادثه اعزام و در حال انجام عملیات آواربرداری و امداد و نجات هستند.

حمله به همدان
۰۵:۰۷

 ساعتی پیش صدای چند انفجار در همدان شنیده شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در این خصوص در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: ساعتی پیش یک محل مسکونی در شهر همدان مورد حمله نیروهای متخاصم دشمن قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله نیروهای امدادی برای انجام عملیات آواربرداری و امداد و نجات به محل اعزام شدند.

امرایی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های اولیه در اثر این حمله دو نفر به صورت سطحی مجروح شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در پایان تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های امداد و نجات برای کمک رسانی در شرایط اضطراری از آمادگی کامل برخوردار هستند.

اسکان ۵۲۲۶ تهرانی آسیب دیده در هتل‌های پایتخت
۰۴:۱۲

مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعداد ساختمان‌های آسیب دیده در شهر تهران در حملات دشمن جنایتکار، اظهار کرد: در جنگ رمضان تا کنون۳۴ هزار و ۲۳۴ واحد ساختمانی آسیب دیده‌اند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۸۵ مورد خسارت جزئی، چهار هزار و ۲۸۴ ساختمان خسارت متوسط، ۹۵۳ واحد نیازمند مقاوم‌سازی و ۹۱۲ واحد ساختمانی هم نیاز به تخریب و نوسازی دارند.

وی با اشاره به اینکه در پی حملات دشمن و آسیب به منازل مسکونی تاکنون پنج هزار و ۲۲۶ نفر در ۳۲ هتل اسکان در تهران پیدا کرده‌اند، یادآور شد: طی این مدت چهار هزار و ۴۱۸ دستگاه خودرو و ۲۵۲ موتورسیکلت نیز خسارت دیده‌اند.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با بیان اینکه ۹۴۵ ارزیابی ایمنی سازه‌ای و ۲۲۹ بازرسی ایمنی (HSE) در مدت اخیر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۷۰ تیم‌ حمایت روانشناختی در جنگ رمضان شکل گرفته است و ۳۴۰۱ نفر داوطلب و جهادگر در ایام جنگ به امدادرسانی پرداختند.

نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس آخرین آمار ۳۷۰ عملیات آتش‌نشانی از ابتدای جنگ رمضان در تهران انجام شده است.

شلیک موشک به سوی اسرائیل
۰۴:۱۱

خبرگزاری فارس از شلیک موج جدیدی از موشک به سمت مناطق «بئرالسبع»، «دیمونا»، «عراد» و «اوفاکیم» در اسرائیل خبر داده است.

انفجار در تهران و کرج
۰۳:۴۰

گزارش ها حاکی از وقوع چندین انفجار در مناطقی از تهران و کرج است.

همچنین برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار در قم، شهرری و پردیس خبر داده اند.

حمله به یک منطقه نظامی در امند
۰۳:۳۹

مجید فرشی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: دقایقی پیش یک نقطه نظامی در منطقه امند مورد حمله هوایی دشمن صهیونی - آمریکایی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه در این حمله از هموطنان عزیز کسی آسیب ندید.

 

شمار شهدای حمله در قم به ۱۰ نفر رسید
۰۳:۰۹

 مرتضی حیدری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، در گفت و گویی افزود: تعداد مجروحان این حادثه نیز ۱۹ نفر گزارش شده و تیم‌های امداد و نجات عملیات جست‌وجو و آواربرداری را به پایان رسانده‌اند.

به گفته حیدری، عوامل دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز برای برقراری دوباره انشعابات آب، برق و گاز در حال انجام اقدامات لازم هستند.

گفتنی است، این حادثه حوالی ساعت ۱ بامداد روز ۱۷ فروردین رخ داد و یک منطقه مسکونی در محدوده بلوار هنرستان هدف حمله موشکی دشمن قرار گرفت و ۹ خانه مسکونی کاملا تخریب شد.

زخمی شدن ۱۵ آمریکایی در کویت؛ تعداد کل مجروحان ۳۷۳ نفر
۰۳:۰۲

 فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام اعلام کرد که تعداد نیروهای آمریکایی مجروح شده در جنگ علیه ایران به ۳۷۳ نفر رسیده است.

شبکه خبری سی بی اس نیوز روز دوشنبه به وقت محلی افزود که ۱۵ آمریکایی در پاسخ ایران به حملات آمریکا و اسرائیل به این کشور، در پایگاه هوایی کویت زخمی شده‌اند.

سی‌بی‌اس نیوز به نقل از دو مقام آمریکایی گفتند که حمله پهپادی ایران به پایگاه هوایی علی السالم در کویت در طول شب، ۱۵ آمریکایی را زخمی کرد.

این شبکه تلویزیونی آمریکایی به نقل از یکی از منابع مدعی شد که اکثر آنها به محل خدمت خود بازگشته‌اند.

قطعنامه بحرین درباره تنگه هرمز روز سه‌شنبه در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود
۰۲:۵۹

منابع دیپلماتیک روز دوشنبه (به وقت محلی) به ایرنا گفتند که نشست شورای امنیت صبح سه‌شنبه (به وقت محلی) در مقر سازمان ملل در نیویورک برگزار می‌شود و پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی بحرین که به نمایندگی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (به جز عمان) و نیز کشور اردن درباره تنگه هرمز ارائه شده است به رای گذاشته می‌شود.

نشست شورای امنیت سازمان ملل برای این قطعنامه ابتدا قرار بود روز جمعه (۳ آوریل ۲۰۲۶ /۱۴ فروردین ۱۴۰۵ ) برگزار شود که به روز شنبه (۴ آوریل ۲۰۲۶ / ۱۵ فرردین ۱۴۰۵) موکول شد تا رایزنی‌های بیشتری صورت گیرد اما نشست روز شنبه نیز بار دیگر به تعویق افتاد.

به گفته دیپلمات‌ها در سازمان ملل، روسیه، چین و فرانسه با متن پیش نویس این قطعنامه و هرگونه متنی در قطعنامه پیشنهادی که مجوز توسل به زور را درباره این آبراه حیاتی جهان بدهد، مخالف هستند و رایزنی‌ها در سطوح مختلف دیپلماتیک بیش از یک هفته است که ادامه دارد.

هر قطعنامه برای تصویب در شورای امنیت سازمان ملل نیاز به ۹ رای موافق بدون وتوی ۵ عضو دائم این شورا دارد.

شورای امنیت سازمان ملل دارای ۵ عضو دائم (آمریکا، انگلیس، روسیه، چین و فرانسه) و ۱۰ عضو غیر دائم است که برای تصویب هر قطعنامه ۵ عضو دائم نباید به آن رای منفی بدهند.

جزئیاتی از پیشنهاد ایران برای پایان جنگ به روایت نیویورک‌تایمز
۰۲:۵۶

نیویورک‌تایمز به نقل از دو مقام ایرانی نوشت: پیشنهاد ۱۰ بندی ایران شامل تضمین عدم حمله مجدد به ایران، پایان حملات اسرائیل به حزب‌الله در لبنان و لغو تمام تحریم‌ها است. در مقابل، ایران محاصره عملی تنگه هرمز را لغو خواهد کرد. همچنین بر اساس این طرح، ایران هزینه‌ای حدود ۲ میلیون دلار به ازای هر کشتی دریافت می‌کند که با عمان تقسیم خواهد شد. 

فعال شدن پدافند در قزوین
۰۲:۵۱

شهرام احمدپور، سخنگوی شورای تأمین استان قزوین در گفت‌وگو با مهر با اشاره به صدای شنیده شده در بخش هایی از شهر قزوین اظهار کرد: صدای شنیده شده کاملاً مرتبط با عملیات پدافندی قزوین بوده است. این عملیات در واکنش به حضور ریزپرنده‌های متخاصم در آسمان استان انجام شده است.

احمدپور تأکید کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن حفظ آرامش، به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار را صرفاً از منابع رسمی دنبال کنند. وضعیت کاملاً تحت کنترل است و هیچ گونه تهدیدی مردم قزوین را تهدید نمی‌کند.

حمله موشکی سپاه به پتروشیمی عربستان، بحرین، کویت و عراق
۰۲:۲۷

برخی نقاط عربستان و بحرین مورد حملات موشکی سپاه پاسداران قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس نوشت: بزرگترین شهرک پتروشیمی عربستان هم‌اکنون هدف پرتابه‌ها قرار گرفته است. شهرک صنعتی الجبیل در عربستان محل استقرار بیش از نیمی از کل تولیدات پتروشیمی سعودی است.

وزارت دفاع عربستان نیز از شلیک ۷ موشک بالستیک به سمت منطقه شرقی خبر داد و افزود: قطعاتی از موشک‌های بالستیک در اطراف تأسیسات انرژی سقوط کرده و ارزیابی خسارات در حال انجام است.

همچنین منابع خبری بامداد سه‌شنبه از شنیده‌شدن صدای انفجارهایی در کویت خبر دادند.

همچنین گزارش هایی از حمله موشکی و پهپادی و وقوع انفجارهایی در منطقه کردستان عراق منتشر شده است.

پایگاه «ویکتوریا» آمریکا در فرودگاه بغداد نیز مورد حملات موشکی و پهپادی قرار گرفت.

مرندی: امارات، عربستان، بحرین، کویت و قطر را فوراً تخلیه کنید
۰۲:۲۵

مرندی گفت: جمهوری اسلامی ایران به محض اینکه ائتلاف اپستین زیرساخت‌های حیاتی مردم ایران را هدف قرار دهد، تمام زیرساخت‌های حیاتی این رژیم‌ها را نابود خواهد کرد

حمله به اصفهان، نجف‌آباد، نطنز، کوهپایه، جرقویه، هرند و فرودگاه کاشان / شهادت یک شهروند
۰۰:۱۸

معاون امنیتی انتظامی استانداری اصفهان گفت: عصر امروز  دشمن آمریکایی صهیونی برای چندمین بار فرودگاه مسافری کاشان را مورد تهاجم ددمنشانه خود قرار داد. در این تهاجم متجاوزان آمریکایی صهیونی بخش‌هایی از فرودگاه دچار آسیب شده است. متخاصمان آمریکایی صهیونی  از ابتدای امسال تاکنون در چند نوبت فرودگاه مسافری کاشان را هدف قرار داده بودند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری اصفهان بیان کرد: متجاوزان آمریکایی صهیونی صبح امروز به  نجف‌آباد، مبارکه و اصفهان و همچنین امشب به مناطقی از اصفهان، نجف‌آباد، نطنز، کوهپایه و جرقویه تعرض کردند.

صالحی اضافه کرد: لاشه یک فروند موشک کروز AGM/158_B متعلق  به ارتش تروریستی آمریکایی صهیونیستی که در روزهای گذشته مورد هدف قرار گرفته بود امروز در منطقه برزک کاشان پیدا شد.

اکبر صالحی گفت: جمعی از اهالی روستای فیض‌آباد پس از انهدام یک پهپاد در این روستا در محل سقوط آن حاضر شدند که مورد تهاجم ددمنشانه پهپاد دیگری قرار گرفتند.

وی افزود: در تجاوز وحشیانه پهپادهای آمریکایی صهیونی به شهرستان هرند یک شهروند شهید و یک شهروند دیگر هم مجروح شد.

Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
هیچ فرقی برای ما نکرد غیر اینکه گیگی یک تومن آنتی فیلتر بخریم
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
داستان بلدرچین و برزگر در کتاب فارسی دوره دبستان بود رو یادتونه .
علت اصلی بدبختی و عقب ماندگی ملت هایی چون ما اینه که چشم مون دنبال دست این و اونه و دست روی زانوی خود گذاشتن رو نیاموختیم ، زین سبب همیشه عقب هستیم .
امیدوارم ناراحت تون نکرده باشم 🌸✌️
صادق زشت کلام
حوادث دی ماه رو مرور کنید متوجه خواهید شد دست روی زانو گذاشتن به چه صورته.تفکرات چپی و کمال گرایانه رو بگذارید کنار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
وای این خبر تشکیل زنجیره انسانی جهانی شد، آبرومون رفت بخدا ...، اه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
همین الان پتروشیمی ماهشهر و فجر و آلومینیوم اراک رو زدن و یک عده متوهم الکی خوش بلندگو به وانت ..."آتش بس شد" سر میدن!
بمانید در توهم
علیه فراموشی
پاینده ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
ولی چرا سیداسماعیل رو زده؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
حمله به پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر
۱۴۰۵/۰۱/۱۹ - ۰۰:۲۰
مدیر روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر از تجاوز دشمن به یکی از واحدهای این مجتمع در منطقه ویژه ماهشهر خبر داد و اعلام کرد: لحظاتی پیش، یک حمله به این واحد انجام شد.
نیلوفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
اگه آتش بس شده پس چرا اراک و ماهشهرو زدن
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
شعار امروز میادین توافق کن که خوب می‌کنی...
A_Hp
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
فرض کنید همین امشب آتش بس صورت بگیره . شما میمونید و کشوری که توی این جنگ کلی خسارت بهش خورد و این هم از وضعیت پالایشگاه و نیروگاه و راه اهن ها . شما میمونید و تورم ۷۰ درصدی ای که روز به روز بیشتر میشه شما میمونید و دلار ۱۶۰ هزار تومانی و طلای ۱۹ میلیون تومانی و سایه ی جنگی که مثل همیشه بالای سر کشور میمونه. جنگ ایران با آمریکا–اسرائیل زمانی واقعاً تمام می‌شود که «مرگ بر آمریکا» دیگر نه شعار رسمی باشد، نه عادت جمعه‌ها، و نه زمزمه‌ای در هیچ خانه؛ و آرزوی نابودی اسرائیل، از گفتمان سیاسی و مذهبی به حاشیه تاریک تاریخ تبعید شود. آن روز، مثل آلمان و ژاپن بعد از ۱۹۴۵، جنگ نه فقط در جبهه‌ها، بلکه در ذهن‌ها پایان یافته است.
بیگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
...آتش بس دو هفته ای و باز شدن تنگه به نفع مردمه
اهل دانش میدونن چی گفتم
نازنین‌بشیر حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
نه جنگ می‌شود نه آتش بس و نه مذاکره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
در جنگ ۱۲ روزه هم بازدن هسته ای توافق شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آفتاب نیوز فردا تیتر بزن آتش بس پیروزی نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
به مرگ گرفتن که به تب راضی بشیم....😔😑

اما ما مردم خسته ایم
از رفتار سران این حکومت
از رفتار آمریکا و اسرائیل
از جنگ و جدل بین اینها که بازنده ش فقط ما مردمیم....

باز ما میمونیم و تحریم و تورم و رادیکالیسم

خسته از ترسی که حتی بخوای دردتو کامنت کنی..
صادق زشت کلام
ماها بیشتر از وسط بازیای شماها خسته ایم. از اینکه هیچی غیر از اینترنت و زنذگی شخصیتون براتون مهم نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
خیلی سانسور کردی...نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم.

ولی بازم میایم بهت سر میزنیم نگران نباش...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آتش بس کجا بوده اونا دنبال یک چیزی بودن بردن وخلاص پریشب بردن نجات خلبان عملیات فریب که ،ciaراه انداخت
کوزت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
یه کف بوس هوراااااا واسه افتاب قشنگمون👌✌
م ب ق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
...باز شدن غرور آمیز تنگه هرمز را به همه ایرانیان وانتیان خیابانیان پرچمیان و عموم ملت ، امت و کسبه و آشنا و در و همسایه تبریک و شادباش میگوییم.

از طرف خادم ملت فرش بافیان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
رفقا پست روز ۴۰ جنگ زدع شده این جا دیگه کامنت نذارید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آقا دیروز میگن برای بردن اورانیوم هلی برن کرده بودن تا بود میگفتن برای نجات خلبان اومده بودند پشت پرده توافق کرده بودند وخلاص مبارک باشه به طرفدارها
خالدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آتش بس اگر از طرف ایران ارائه شده باشه ترامپ قبول نمیکنه اولا ترامپ تنها نیست اسرائیل و اعراب هم باید نظر بدهند دوما شخصیت تمامیت خواه ترامپ چنین اجازه ایی نمی دهد
Anonymous
امشب آتش بس تایید خواهد شد و امروز روز آخر جنگ بود و در نهایت آتش بس هم ادامه پیدا خواهد کرد .
Anonymous
خبر فیک نذار..جنگ تموم نشده. آتش بسی هم در کار نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
افتاب حداقل یک نظرم منتشر کن!
اولا بنظر من اتش بسی در کار نیست! شاید فقط تعویق حمله به نیروگاه ها باشه.
دوما این اتش بس اگر هم باشه بین ایران و امربکاست!
اسراییل طرف این اتش بس نیست!
۲۵۹
حمله به نیروگاه احتمالا فقط مربوط به نیروگاه صنایع میشه.یه خبری رو دیروز دیدم که میگفت بخاطر مواجه نشدن با اتهام جنایت جنگی لیست اهداف عوض شده. دیگه باید صبرکنیم تا صبح ببینیم چی پیش میاد
Anonymous
اسرائیل سگ هار آمریکا در منطقه است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
چرا هر چی کامنت های دوستان آفتاب میگن درست در میاد اتفاقاتش اما اونوریا چپکی در میاد شاید بخاطر اینه وقایع رو با دید باز میبینن نه رویایی😇
Anonymous
رویایی نه جانم
توهمی درستشه
Anonymous
همه چیز را همه گان دانند
خرد نزد همگان است

تکخورها ب بهشت نمیروند
توده مردم در همین لایکها مشخصن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آفتاب جان برای تیتر فردا بزن روز اول آتش‌بس ایران و آمریکا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
افتاب وقتی اینترنت جهانی وصل بشه مطمعنم ده نفر هم به سایتت نگاه نمیکنه..حالا هی کامنتهای مارو نشون نده
Anonymous
الان منتظری که اینترنت جهانی وصل بشه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آفتاب تو خیلی رسانه‌ی خوبی بودی
فراموشت نمی‌کنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
تا بود اخبار می‌گفت برای نجات خلبان اومدند حالا اخبار اومده که دیروز در نطنز هلی برن کرده بودند پس مطمن باشید به هدفشان رسیدند و تمام برید بخوابید تا ۲۰ ساله دیگه خبری نیست تا دوباره نیروگاه بسازیم و انرژی هسته ای را دوباره شکوفا کنیم
Anonymous
شکوفایی انرژی هسته ای یعنی ابتدا ساخت نیروگاه و رآکتور بعد از آن غنی سازی . صد تن اورانیوم ۶۰ درصد هم بدون رآکتور کاربردی ندارد .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آتش بس یعنی پا روی خون هزاران شهید وطن
جنگ جنگ تا پیروزی
راه فلادلفیا از حیفا می گذرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
به نظر من پزشکیان و ظریف و خود عراقچی و حتی سردار رحیم صفوی از خداشوشنه با امریکا مذاکره بکنن و اگه هم برن مذاکره کسی کارشون نداره اصن کسی هم حق نداره چیزی بگه مردم به پزشکیان رای دادن و دیگه اختیار تام داره بهتره این ناهماهنگی بین سپاه و دولت باید به یک اتحاد تبدیل بشه و اقای موسوی و بقیه افراد مثل فدوی و عبدالهی باید به اینهمه ویرانی فکر کنن من خودم بشخصه سردار سیدمجید رو ادم خوبی هست اما توان ایران تا همین حد هست و باید قبول کنیم ادامه جنگ اصلا به صلاح مردم و دولت نیست چون متاسفانه حتی سه فروند هواپیما رادار گریز نداریم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
رویترز :تبادل پیامها از طریق میانجی ادامه دارد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
جنگ نخواهد شد و توافق نخواهیم کرد✌️
Anonymous
جنگ شد توافقم دارن میکنن! این وسط فقط زیرساخت ها از دست رفت و جان های عزیزی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
من امروز صبح همینجا نوشتم امروز روز آخر جنگ است و کلی منفی خورد . مشخص بود چنین سطحی از تنش قابل تحمل نیست
Anonymous
الان مگه خبریه؟
Anonymous
منم همین رو گفتم
Anonymous
الان هم منفی دادید یادتان باشد.
گاهی تحلیل درست واقعیت با خواست انسان متفاوت است ولی باید آن را پذیرفت
Anonymous
منفی دادم چون به نظرم روز آخر جنگ نیست هر چند که یک آتش بس دو هفته ای وسطش اتفاق افتاده ولی به نظر من مجددا جنگ میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
پتروشیمی ماهشهر و فجر رو زدن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آفتاب جان همین الان صنایع آلومینیم اراک رو زدن، منتشر کن
Anonymous
آذرآب بوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
همیشه باید دنبال اصل ماجرا باشیم و حاشیه را باید کنار زد
اک
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
چرا کامنتهای عبور جنگنده ها رو منتشر نمیکنی نیم ساعت پیش از غرب رفتن سمت اهواز الان میگن اهواز و بندرامام رو زدن
Anonymous
الان هم آلومینیم اراک رو زدن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
وزیر خارجه عمان نتونست حریف بشه چه برسه به پاکستان.
یاسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آفتاب مهتابی انگار روز چهلمی در کار نیست
بازی تموم شد فک کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
درووووود بر شریعت‌مداری ✌️✌️✌️
مرد میدان تویی نه این روبهان سفله‌ی ریاکار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
پاسخ مثبت تهران به پیشنهاد نخست وزیر پاکستان برای بازکردن 2 هفته ای تنگه هرمز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
پاکستان غلط کرده پیشنهاد داده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آتش بس مگر ننگ نبود؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
شریعتمداری گفته نه به آتش بس
مردم تو خیابون جنگ میخوان تا یا جمهوری اسلامی یا آمریکا یکی باید نابود بشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
حرکت دسته جنگنده ها از ایلام
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
جی دی ونس قرار بود با کی مذاکره کنه م ب ق
مهران
همون که هر روز در ایکس بود ولی دیگه نیست در ایکس
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آتش. بس خیانت هم باشه برای ما مردم بی طرف بهتر از بی برقی وبی آبی هس
Anonymous
چقدر لوسید شماها ملت رفتن تیر خوردن تو خیابون زندگیشون تموم شد! مردم بی طرف!
Anonymous
بی طرف نه بی تفاوت
Anonymous
به اجبار بی طرفیم کسی اومد رفراندوم گذاشت مگه مهمه واستون که نظر اکثریت چیه جمع کن بساطو
صادق زشت کلام
خودتو جمع نبند با ما. ما بی طرف نیستیم. اتفاقا خیلی وقته طرفمون مشخصه
Anonymous
بی‌طرف فحشه؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
ایلام نیم ساعته صدای جنگنده میاد نمیدونم چند تا هستن که تموم نمیشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
ترامپم همه رو گیر اورده نوشته نخست وزیر پاکستان هم مرد محترمی است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
شک نکنین ترامپ هم میگه من موافق طرح پاکستان هستم و توافق رو قبول میکنه ولی 3 صبح امروز چهارشنبه نیروگاهها و زیرساختهای انرژی رو طوری میزنه که جمهوری اسلامی فردا تسلیم بی قید و شرط بشه.
Anonymous
این دو موضوع با هم متضاد است . اگر آتش بس بشود برای جلوگیری از چنین بحرانی است . اینکه هم آتش بس شود و هم نیروگاه‌ها هدف قرار بگیرد با هم ممکن نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
توییت نادری، عضو هیأت رئیسه مجلس درباره مواضع دو پهلو پاکستان:
پاکستان در شورای امنیت رأی ممتنع داد؟ ما هم در ارسال سوخت «ممتنع» می‌شویم/به‌زودی با هماهنگی مسئولان استان سیستان و بلوچستان، بساط ارسال سوخت به پاکستان جمع خواهد شد
🔸️نمی‌شود نان ایران را خورد و برای دیگران دست تکان داد؛ از این به بعد برای هرکه خوش‌رقصی کردید، از او سوخت بگیرید
Anonymous
جواب پاکستان را باید داد خیلی موذی است
ایران جان
باید ممتنع می داد چرا
چون آلان نقش واسطه داره بازی می کنه باید بگه بی طرفم
یک چیز دیگه مگه مجانی بهش سوخت می دادید
مهدی خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آتش بس = نوشیدن جام زهر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
سپاه اومده تیتر زده ۱۵۰۰۰ موشک و۴۵۰۰۰ پهباد داریم یعنی آتش بس از طرف ما نبوده ما هم فهمیدیم وخلاص تبریک به همه بعداز۳۹ روز جنگ تونستیم تمام زیزساخته ای آمریکا و اسراییل را نابود کنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
پیام معاون اول رئیس‌جمهور خطاب به ملت ایران:
امنیت ملی و پایداری زیرساخت‌ها، موضوع «محاسبات دقیق» ماست/ دولت برای تمامی سناریوها، تدابیر لازم را با جزئیات نهایی کرده است/‌‌ هیچ تهدیدی فراتر از آمادگی و اشراف ما نیست؛ با اطمینان به صلابت ایران، آرامش را در آغوش بگیرید
ما ان‌شاالله پیروزیم...
هدف خدا از آفرینش عارف نمیدونم چیه ولی قطعا خود اصلاح‌طلبان هم از اینکه عارف معاون اول شده، در عجب هستن
مگه میشه ی ادم اینقدر ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آتش بس شد دوستان هر چند اینترنت باز نخواهد شد...
Anonymous
پس صدای این جنگنده های کوفتی چیه که داره میاد؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
با پذیرفتن این مفاد آتش بس دو هفته ای از سوی ایران: ایران دو هفته رجز خوانی را برای ورزشکاران کمرنگ خواهد کرد و تقریباً اکثر طرفدارانش را از دست خواهد داد؛ نفتکش های فراوانی نفت عبور خواهند داد و بعد از دو هفته[دو هفته هم نه؛ کمتر از ۱۰ روز] جنگ دوباره آغاز خواهد شد و این مسیری است که مورد پسند و مورد علاقه‌ی ترامپ است!
قری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
توئیت فردا شب یه عزیزی:
توافق، توافق، توافق
هیتلر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
شریعتمداری گفته آتش بس خیانت به مردم و هدیه دادن به دشمن است .برای اولین بار باهاش موافقم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
صدای جنگنده خرم‌اباد
00:08
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
از فردا تیتر روزنامه ها پیروزی ایران وترامپ شکست را پذیرفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
خب پیشنهاد پاکستان یک هفته پیش با الان چه تفاوتی داشت؟ اگر حتی دیشب هم قبول کرده بودین حداقل امروز پلها و راه آهن تخریب نمیشد، جز اینکه دیدین سنبه پر زوره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
ترامپ گفت مذاکرات خیلی فشرده است الان. زیاد فشار بیاد یهو دیدین چند تا موشک سمت جزایر در رفت. روبرو آماده باش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آفتاب امشب دیگه نمی نویسی روز ۴۰ جنگ☀️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
کسی میدونه کیا رفتن برای مذاکره؟ و کدوم دسته سیاسی هستند؟؟
بعد شروط اتش بی چیه؟
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
جنگ جنگ تا پیروزی
بسیجی تمام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
ترامپ بازی رو باخت!
تبریک به همه ایران، گفته بودم پیروزی نزدیکه
#جشن_پیروزی
Anonymous
آقا ماهم میگیم آمریکا و اسرائیل جنایتکار باختن بیاید تمومش کنیم همینجا. ما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی رو پیروز قاطع این نبرد میدونیم فقط شماهم به خواست ملت عمل کنید دیگه با دنیا صلح کنید درهای کشور رو واسه سرمایه گذاری و بازسازی کشور باز کنید اجازه بدید کالای با کیفت جهانی ارزان به دست مردم برسه. بیایید آشتی ملی اعلام کنیم عفو عمومی اعلام بشه هم میهنان همو ببخشن و دوباره دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد. بیاید تک روی رو کنار بذاریم به قانون اساسی عمل کنیم به حرف امام عمل کنیم و میزان رو رای ملت بدانیم‌ ما در این جنگ پیروز شدیم حالا بیاید کشور رو آباد کنیم ایران حقشه در جهان بدرخشه. بذارید مثل روزای قدیم خوشی و صفا باشه.
Anonymous
شما باختی که در ازای آتس بس موقت تنگه رو دادی رفت!
Anonymous
شما برو جواب شریعتمداری رو بده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
خو رهبر دیروز تو تلگرام گفته بود تنگه نباید باز بشه. چطور میشه که با حرف پاکستان باز بشه؟!
امکا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
سخنگوی کاخ سفید:
رئیس جمهوری آمریکا به زودی به پیشنهاد پاکستان پاسخ خواهد داد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
خبر آمد خبری درراه است موافقت آتش بس بعدشم پایان جنگ با بردن.........به اتمام رسید مبارک باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
یعنی فردا دلار چنده؟ سیر صعودی میره یا نزولی؟
تکلیف این همه خسارت چی میشه؟ ایا برایمان فرودگاهی مانده؟
و؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
۲۵ ساله درگیره مذاکرات هسته ای هستید به جایی نرسید
خسته شدیم بابا دو طرف کارو یکسره کنید... هی تمدید تمدید...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
دوستان بنظر میرسه پیشنهاد پاکستان رو دو طرف پذیرفتند. برید بخوابید دیگه آتش بس میشه
صادق زشت کلام
نمیدونم یا مفهوم اتش بس رو نمیدونی یا پیشنهاد پاکستان رو نفهمیدی
Anonymous
ما مردم آتش بس نمیخوایم..دیوونه شدیم از این اخبار ضد و نقیض
Anonymous
کاش نخست وزیر پاکستان برقراری اینترنت رو هم گنجانده بود برای ما ملت شریف ایران 🤩🙄
اوضاع خیطه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
جالب بود
مسئواین جمهوری اسلامی میگفتن آتش بس هرگز !
و فقط و فقط پایان قطعی جنگ با تضمینهای لازم برای عدم حمله مجدد آمریکا !

حالا میگن پیشنهاد آتش‌بس دو هفته‌ای نخست وزیر پاکستان رو بطور مثبت بررسی میکنن !!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
پس این همه ادعا که ما آتش بس، آتش بس قبول نمی‌کنیم این بود؟!
Anonymous
اینقدر تیکه و کنایه نزنید بذارید جلوی نابودی مملکت گرفته بشه کینه ها رو کنار بذارید به طرف مقابل دوباره درس اخلاق و انسانیت بدید به فکر کودکان و سالمندان باشید که آسیب میبینن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
امیدوارم دو طرف روی آقای شهباز شریف را زمین نیاندازند.
در اوج خشم کمی تامل می تواند از تصمیم و عمل غیرقابل جبران جلوگیری کند.
وخیمتر شدن شرایط با قطعی برق برای بسیاری از مردم می تواند غیرقابل جبران باشد. سالمندان. بیماران. اطفال....
میشود حسن نیت نشان داد. اگر خدای ناخواسته شکستند بیشتر گناهشان آشکار می شود.
فامیل دور
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
املاکی همه رسانه ها رو سرکار گذاشته احتمالا برخلاف خبر حمله به زیرساخت بیاد یه خبر اعلام کنه مثل باز شدن تنگه هرمز که یجوری اعلام پیروزی کنه و صبح شاخص نفت با گپ نزولی باز بشه .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
هر وقت تسنیم و فارس‌نیوز زدن توافق باور کنید
دُر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
خدانگهدار ای خسته از جننننننننننگ
اما آتش بسسسسس موقت نیست علاج این درد
راهی که می‌ری رو به زواله
ای تراااااامپ برررررررگررررررررد

فحش که نداره منتشر کن
همه با هم بخونیم
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
آتش بس هم بشه اینا اینترنت وصل نمیکنن .قابل توجه اونایی که فکر میکنن وصل میشه و خوشحالن
Anonymous
خواهیم دید چه خواهد شد ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
انتقام از قاتلین رهبر
توافق کننده قاتل رهبری بوده
ناشناس
داداش گلم این جماعت ..... را دوباره تحریک نکنید. فعلاً بزارید این مرحله نابودی کامل ، برطرف شود. بعداً ....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جنگنده بر فراز ارومیه 11.56
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بالاخره ایران کوتاه اومد ، دید امریکا کوتاه نمیاد ، حاضر شد آتش بس دو هفته ای رو قبول کنه و تنگه رو باز کنی ، ایرانی که حاضر نبود ۴۵ روزه رو قبول کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لطفا اونا که به اینترنت دسترسی دارن به گوش دنیا برسونن ما خسته شدیم با روانمون بازی نکنید 😢
بگید ما فقط جنگ و نابودی اسرائیل و آمریکا رو میخوایم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هم اکنون تمام پدافندهای مهرآباد در حال مذاکره آتش بس
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برای آزادی ایران
قطعی موقت برق چیزی نیست
Anonymous
میدونی عراق بعد ۲۳سال هنوز برق ۲۴ساعته نداره با وجود عدم تحریم و...؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگه توافق کردند دیگه بریم بخوابیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یاد اون شبی افتادم که میگفتن قراره دنیا نابود شه زمان فیس بوک بود یادش بخیر شب دارکی بود
امیدوارم به فردا و فرداها
دوستون دارم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برق مازاد دیگه چیه!؟ مگه برق مثل آب و سوخت هست که بشه ذخیره کرد؟!!!
رژیم گفته 15هزارتا موشک دارم. با توجه ب میزان سدیم پرکلرات ی ک از چین و جاها دیگه رسیده نهایتا 3 تا 4 هزارتا موشک میشد ساخت !!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تمام کانالهای ارتباطی دیپلماتیک من جمله وساطت پاکستان مسدود شده اند .
هیچ آتش بس و پیام ضلحی در کار نیست .
تلاشهای آمریکا و نتانیاهو برای فرار از باتلاق ایران و باز کردن تنگه هرمز با شکست مواجه شده است .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عکس زنجیره انسانی جلوی نیروگاهها رو دیدم، یه عده ای با بچه کوچکشون رفتن که از نیروگاهها محافظت کنن.
آدم این صحنه ها رو میبینه منقلب میشه
آقایون خجالت بکشید، حیا کنید، اونیکه باید از نیروگاههاحمایت کنه پدافند نیروهای مسلح هست نه بچه کوچک
کو پدافندتون؟ قبل از شعار دادن نباید پدافند تهیه می کردید؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برید بخوابید که هم اتش بس میشه هم مهلت تمدید میشه.
هرچی هم خوراکی خریدید بخورید😂
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اکانت سازمان اطلاعات سپاه در ایکس نوشت: ۰۳:۳۰ به وقت تهران؛ سران منطقه به او خواهند گفت: دیوانه حرامزاده این جنگ لعنتی را تمام کن!

میبینم که ادبیات ترامپ ...
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
باز شدن تنگه هرمز برای دو هفته و تعویق انجام تهدید ترامپ قطعا پذیرش شکست از طرف ایرانه!
ناشناس
اینجوری نگو ، تحریک نکنید ، حالا که همه چیز معلومه ، لازم نیست کسانی که ایران برایشان مهم نیست را تحریک کنید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر پاکستان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
توییت روحانی خیلی دوپهلوعه انگار طرفش ترامپ نیست
Anonymous
چی گفته
Anonymous
روحانی چیکار کنه شماها بیخیالش میشید؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بلوار ارتش .ساکن فاز یک شهرک محلاتی هستیم.جان عزیز ت داد نزن تو بلندگو بخدا الان ساعت ۲۳:۵۵. عذاب اوره برای ساکنین شهرک کوثر ابوذر و قائم و محلاتی .بذارید مردم اروم باشن
فرد بسیار محترم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
و دوباره ترامپ: او(نخست وزیر پاکستان) فردی بسیار محترم است 😂😂😂😂😂
داریوش
حالا خارج از شوخی یه نکته ظریفی توش هست
ترامپ از نظر ثروت چیزی کم نداره
از نظر قدرت هم که الان رهبر ابر قدرت جهانه
فقط تشنه احترامه !
در خصوص رهبر قبلی هم یکی از آخرین جملات ترامپ این بود :
فکر میکنم او به من احترام نمی‌گذارد
روبیو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همانطور که قبلاً گفته بودم،برقراری یک آتش بس میان طرفین جنگ،قطعی است اما زمان اعلام دقیق آن وابسته به اراده ی واقعی طرفین خواهد داشت!
Anonymous
مگه مردم مسخره هستن این وسط؟؟تمومش کنید دیگه.
Anonymous
چشم بسته غیب گفتی ، مگر قرار بود جنگ تا ابد ادامه پیدا کند ، بالاخره آتش بس قطعی بود ولی زمان آن مشهص نبود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خدایا.. یه برزخ دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
معاون رئیس جمهور پیام داده رفتیم التماس آتش‌بس کردیم با آرامش بخوابید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بریم بخوابیم...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یک توافق کوتاه مدت یا اتش بس کوتاه مدت برای امشب حتمیه

انس جهانی طلا و شاخص نزدک . داوجونز و بیت کوین رشد قابل توجهی رو دارن از ساعت 10 شب ثبت میکنن و حدود 1.5 تا 2 درصد رشد ثبت کردن
بطبع نفت ریزش داره میکنه و حدود 2 درصد نفت برنت ریزش داشته در همین از ساعت 10 شب تا الان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بی پناه ترین مردم دنیا فقط مردم ایرانند، افغانستان جنگ شد طالبان کشور رو صاحب شد، اروپا و امریکا ویزای ویژه برتشون درنظر گرفتند ما از همه چیز محروم شدیم، حتی افغانی و عراقی تو کشورمون راحت جولان میدن ولی ما باید با ترس تو خیابون ره بریم مبادا گیر برادران ایست بازرسی نیدفتیم ما غریبیم در وطن، جوان ایرانی کشته میشه و به جاش ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لعنت به ترامپ مودی، من نمیدونم مردم آمریکا چجوری به این رای دادن، دو هزار بار نظرش و عوض کرده
Anonymous
نظرش را عوض نکرده ، مگر در جنگهای چند سال پیش هر اقدامی پیش از انجام در رسانه ها مطرح میشد؟؟ ترامپ با حرفها و نظراتشان سیاست ورزی های خاص خودش را دارد.
جومونگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده آسمان درود لرستان ۲۳:۵۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
گم شید بابا همه جوره مردمو مسخره خودتون کردید
مرگ بر آمریکا و انتقام خون رهبرو میگیرمو حیدر حیدر تا آسمون که پشت پرده التماس کنید برای آتش‌بس


ادمین یه جوری منتشرش کن
حالم بده
روح و جسمم خسته‌س از تزویر و نیرنگ اینا 😭😭😭
Anonymous
ای کاش میشد هزاربار لایکت کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان به نظرتون کسی که تو کار بقیه دخالت میکنه محترمه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
📝 ۲۳.۴۷ اراک ۸ صدای انفجار به شدت وحشتناک
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خب حالا که آتش بس شد .. اینترنت وصل کنید😐
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه سوال مهم،
چرا اینهمه صدای هواپیما و جنگنده میاد اما صدای انفجار نمیاد؟؟؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
توافق شد
برید دنبال کار و زندگیتون اگه ...و بیکار نیستید
Anonymous
اگر صلح بشه پشت بوم بریم چی ببینیم ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مسخره شديم
من برم بخوابم حداقل بدخواب نشم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پیشنهاد پاکستان نیست به نظر پیشنهاد ... ایران باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خدایا یعنی میشه ما از دست اینا راحت بشیم یک نفس راحت بکشیم، صبح بیدار بشیم ببینیم اینا........
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب اینو تایید کن چون واقعا واسم سواله
به نظرم آمریکا هم در موضع ضعف هست و زورش به مردم می رسه! الان اگه با کشورهای قوی تری مثل چین و روسیه جنگ داشت و این برتری هوایی تو ایران رو نداشت دقیفا چطور می خواست پیروز بشه؟ منظورم اینه ایران حتی یه دفاع هوایی نداشت ولی نتونست بدون زدن زیر ساخت و جاده و... هیچ کاری کنه و این واسه نمایش قدرتش جلوی چین و روسیه اصلا خوب نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پاکستان بیجا کرده. کار باید یسره بشه.
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پذیرش بازگشایی تنگه هرمز برای دوهفته یعنی شکست مطلق ج.ا.!
ناشناس
حالا تو خرابش نکن ، بگذار کمی پیش هواداران خودشان آبرو داری کنند . تحریک نکنید داداش .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نخست وزیر پاکستان بدون مشورت با ترامپ پیشنهادشو علنی نمی کرد! حالا که علنی کرده پس قطعا قبلش موافقت ترامپ رو گرفته!
Anonymous
عمرا
Anonymous
چه ربطی داره؟ اون یکی پیشنهاد ۴۵ روزه هم علنی شد و ترامپ هم باهاش مخالفت کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پاکستان دخالت کن کی بودی!!
Anonymous
پاکستان نوبت بعدی نابودی خودته بدست افغانستان
Anonymous
هر چه می کشیم از همین عبدالقدیر خان پاکستانی است که با گرفتن میلیارد ها دلار ، این پروژه ... هسته ای را به ما داد
و همزمان اسنادش را به سازمان سیا و موساد ارسال کرد و بزرگترین خیانت را به کشور و مردم ایران کرد

و حالا در نقش دوستی خاله خرسه در آمده است و باید دید که چه نقشه شومی واسه مون کشیده اند ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جام زهر دو هفته ای
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
♦️سخنگوی کاخ سفید: به رئیس‌جمهور ترامپ درباره پیشنهاد پاکستان در مورد ایران اطلاع داده شده و او به زودی پاسخی در این باره خواهد داد.
♦️یک مقام ارشد ایرانی به رویترز: تهران درخواست پاکستان برای آتش‌بس دو هفته‌ای را به‌طور مثبت بررسی می کند

♦️لارنس نورمن: ترامپ مهلت حمله به زیرساخت‌ها را تمدید خواهد کرد
Anonymous
دیگه پیگیری اخبار باعث بیماریه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ایران با بازگشایی تنگه موافقت نخواهد کرد زیرا:

۱- باز گشایی باعث رهایی تعداد زیادی از کشتی های حامل نفت میگردد و دست ایران خالی میشود تا بیشتر به او حمله شود.

۲- رهایی کشتی ها و تزریق نفت زیاد به بازار باعث کاهش قیمت نفت میگردد و باز به ضرر ایران به نفع امریکا میگردد.

ظاهرا امشب شب تعیین کننده جنگ است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🛑مصطفی نجفی مـشاور محسن رضایی:

پیشرفت‌های مهمی در مذاکرات آتش‌بس به دست آمده
Anonymous
😐😐😐
Anonymous
محسن رضایی مشاور داره؟
Anonymous
غلط کرد
Anonymous
این خودش مشاوره...مشاور هم داره
Anonymous
چه جالب مشاور داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پاکستان حیا کن
آتش بس رو رها کن

اصلا به پاکستان چه ربطی داره دخالت میکنه در جنگ!
آتش چه بسی!
فقط جنگ تا پیروزی
Anonymous
بخاطر پیمان دفاعی که با عربستان داره میخواد صلح برقرار بشه تا خودش وارد جنگ با جمهوری اسلامی نشه
Anonymous
پس تکلیف اون 14 میلیون جان فدا چی می شه ؟
نا امید می شن که
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ایران پیشنهاد آتش بس دو هفته ایی را پذیرفت قالیباف تشکر تشکر
Anonymous
فیک‌نیوز
Anonymous
جدی؟؟؟
آتش بس شد؟
Anonymous
منبع؟
Anonymous
نظر بی منبع منتشر نکن
Anonymous
توقف زدن نیروگاهها دو هفته به تعویق می‌افته..نه آتش بس
الهه
من نمی‌دونم چرا اسم قالیباف اینطور مطرح شد ولی به نظرم او مذاکره کننده نیست.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
انگار ایران در حال بررسی آتش بس دو هفته ای هست و تمدید دو هفته ای ضرب الاجل ترامپ ( پیشنهاد پاکستانه)
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان من از استرس روی پا نیستم میخام ارام بخش بخورم و بخوابم امیدوام فردایی اگر برای ایران بود بهترین ها براش پیش بیاد
Anonymous
برای ایران همیشه فردایی هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ایران اگر با آن حُسن نیتی که آن ها مد نظرشان است؛ تنگه را باز کند! با پنبه سرش بریده خواهد شد!
Anonymous
پاکستانی موذیه
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هر آتش بسی فریب است چه ۴۸ساعت ویا دو هفته ویا ۴۵ روز آزادی هزینه دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تخت جمشید رو قبلا اسکند ویران کرده چیزی نداره که بخوان بزنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تو جنگ 8 ساله هم عربستان میانجی شد صلح کنیم. ولی آخرش جام زهر نوشیدیم!!!
hoji
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
...یه جمله کلیشه ای ولی فوق العاده مفهومی یادم اومد.

یه پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان است.

به امید روزهای روشن برای ایران و ملت متمدن ایران.
بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۱۱و نیم شبه‌.چرا انقدردر داد می زنید تو بلندگو.خدایا
Anonymous
وقتی میری نزدیک وسط شهر و میادین خونه میگیری...
حالا چند ماه بعد پیروزی هم جشن داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در واپسین ساعات تهدید به نابودی کامل ایران، سپاه ایران یا یک آینه آینه پاسخ ترامپ بی‌ادب را داد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ایران جنگ را به وضوح و آشکارا برده و فقط پایان بندی را می پذیرد که دستاوردهای آن را تثبیت و رژیم امنیتی جدیدی در منطقه خلق کند. صورت درست مسئله این است: این ترامپ است که حدود ۲۰ ساعت فرصت دارد یا تسلیم ایران شود یا متحدانش به عصر پارینه سنگی بازخواهند گشت. ما کوتاه نمی‌آییم!
Anonymous
بابا آتش بس پیروزی نیست همین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نخست‌وزیر پاکستان از ترامپ خواست مهلت خودش رو ۲هفته دیگه تمدید کنه تا مذاکرات ادامه پیدا کنه
😞
يه توييت طولانى خواهش...
Anonymous
سخنگوی کاخ سفید: به رئیس‌جمهور ترامپ درباره پیشنهاد پاکستان در مورد ایران اطلاع داده شده و او به زودی پاسخی در این باره خواهد داد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به شکل عجیبی در معدود سایت های دستوری داخلی، زدن اماکن تاریخی مثل تخت جمشید دارد پیش بینی می شود. همه از عشق حاکمیت به تاریخ ایران آگاهیم. حواس ها جمع باشد...
سفید برفی مناطق محروم
پس احتمال خودزنی بسیار بالاست!
ماست سیاه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کرمانشاه ، ش.م سرآبله و قزانچی زیر بمباران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴نخست‌وزیر پاکستان: از ترامپ درخواست می‌کنم مهلت ایران را دو هفته تمدید کند.
از برادران ایرانی درخواست می‌کنم تنگه هرمز را به مدت دو هفته به عنوان نشانه‌ای از حسن نیت باز کنند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هر نیم ساعت متوسط 4 تا کامنت را تأیید می کنی !
یعنی الان همه دارند فحش می دند ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از ایلام ، غرب ایران و نزدیکترین مرز به اسرائیل
به همه مردم ایران سلام و درود
ما اینجا دفاع می‌کنیم که گزندی به ایران وارد نشه

امشب یک وضعیت دیگه هم در ایلام اضافه شد
قبلا صدای موتور و رعد و برق بود
امشب صدای باد شدید هم میاد ،حس می‌کنی دسته ای از جنگنده ها حمله کردند
فک کنم تمام مردم استان های غربی و تهران و جنوب و اصفهان
تا مدت ها با صدای هر چیزی از جا بپریم
جناب‌خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سردار حسین علایی از فرماندهان نیمچه اصلاحطلب:
ترامپ تاکنون حاضر به مذاکره جدی با ایران نشده

جدی یعنی چه جوری؟
الان شما که حتی حاضر نیستید مستقیم مذاکره کنید جدی هستید؟ این ابتکار عجیب مذاکره غیرمستقیم شما نشانه جدی بودنه؟
hoji
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خدا شاهده استرس نداره
مگه هر سال تابستون چهار پنج ساعت قطعی برق نداریم؟؟
خوب امسال یه ماه زودتر شروع میشه.
فقط خوبیش واسه دولت اینکه که این خاموشی امسال میفته گردن آمریکا.
کور از خدا چی میخواد؟؟
بهانه دکترمون هم که جور شد.
Anonymous
امسال تو شهر ما منطقه ای دو ساعت برق میرفت، ما سرکار بودیم از ۱۲ تا دو برق نبود میومدم خونه دو تا ۴ نبود، در به در دنبال شارژر بودیم که نکنه خاموش بشیم .... حتی چندبار میشد هم صبح میرفت هم شب، ماهم طبقه شش....وای وای
Anonymous
یعنی فکر کردی تبعات حمله احتمالی در حد قطع برق تو تابستونه؟!
Anonymous
بنازم به این همه سهل انگاری
Anonymous
عوضش اگر یادتون باشه امسال پاییز و زمستان آب جیره بندی می شد ( لااقل تو تهران ) ولی با شروع جنگ بارندگی زیاد شد و امید هست که امسال تابستان قحطی نداشته باشیم.
نیمه پر لیوان رو ببینید
هم اکنون آهووو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی از شروط صلح باید اعدام فوری ادمین افتاب نیوز باشه که امشب کامنتامو منتشر نمیکنه . اعدام فوری دور میدان آزادی
Anonymous
دمش گرم که تایید نمی کنه
Anonymous
یه نگاه به تعداد نظرات کاربران که منتشر شده بکن بعد نظر ...بده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حسن روحانی در پاسخ به تهدید ترامپ: خدا با ماست

عجب!!
Anonymous
کی با اوناست؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زمانی که نت بود تو توییتر کسانی بودن که تحلیل ها و اطلاعات فنی و دقیقی از وضعیت می دادند که آدم حداقل تا ی حدودی مطلع میشد که طرف قصدش چیه و اهداف و برنامه های نظامی امریکا رو تحلیل نظامی و فنی میکردن کسانی مثل محسن ریحانی،بلین ساویج و .... و یا موسساتی مثل isw
مثلا تو ی نمونه محسن ریحانی تا قبل از حمله وضعیت رو با عراق سال ۱۹۹۱ مقایسه میکرد(البته الان نمیدونم نظراتش چیه چون فکر میکنم دسترسی به نت نداره!) و اگه برید پروسه اون موقع رو مطالعه کنید و روز شمار خاطرات رفسنجانی در عید سال ۸۲ درباره روزهای حمله خفن بوش به عراق رو بخونید که تو همین سایتهای داخلی هم هست متوجه شباهتهای بسیار زیادی نسبت به کشور خودمون میشید
(جالبه من خودم خاطراتو میخوندم فکر میکردم فقط اولش درباره جنگ عراقه بقیه اش تحلیل خود سایته درباره جنگ خودمونه که دیدم نه همش در مورد عراقه واقعا برام عجیب بود انقدر شباهت در نوع حملات و بعد ورود زمینی گسترده که فقط پروسه زمانیش از ایران سریعتر و چکشی تر بود)خلاصه جالب بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من فقط نگران هموطنهای عزیزم هستم امیدوارم یک تار مو از سر مردم غیر نظامی و بیگناه کم نشه . چون با یک دیوانه طرفیم که به هر قیمتی میخواد پیروز باشه
Anonymous
نظامی ها هم آدمن . همه که به اختیار نرفتن مجبورن
ایشالا همه سلامت باشن .....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان خدا با ملت ایران است
‌پاینده ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خداروشكر🙏
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کسی تو دنیا هست که سرنوشتی بدتر از ما داشته باشه؟ به محض اینکه چشم باز کردیم .... هر راهی رو هم امتحان کردیم اما نشد که نشد.
درود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب دلم میخواد تا فردا........
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۱۸ و ۱۹ دی رو فراموش نکنیم ، هیچ چیزی از اون بدتر نیست و نخواهد شد
Anonymous
مگه ممکنه فراموش بشه ؟؟؟آنچه دیدیم تا ابد فراموش نمیشه وبرای نسلهای بعدی هم نقل خواهیم کرد مگه حمله مغول حمله اعراب فراموش شد ر؟؟
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سعی کنید در لحظه بحران خونسردی خود را حفظ کنید و بیشتر از همه هوای کودکان و سالمندان را حفظ کنید در صورت اختلال در شبکه توزیع برق حداقل ها را برای زندگی روزمره از قبیل شمع، چراغ قوه .باطری و مقداری آذوقه خوش و آب همراه داشته باشید .حدالا مکان از ترد با آسانسور خودداری نمایید و در صورت محبوس شدن در آسانسور با شماره تماس ۱۲۵ و یا شماره تماس پشتیبانی ‌سرویس و نگهداری برای کمک در تماس باشید
حدالامکان از تردد با خودرو به غیر از کارهای ضروری خودداری نمایید
برای شارژ گوشی از پاور بانک یا سیم USB سیستم اتومبیل استفاده نمایید .
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه ایرانی های عزیز و همیشه قهرمان .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را
نجستم زندگانی و گم‌کردم جوانی‌را
امشب ای ماه تو به درد دل من تسکینی
آخر ای ماه تو همدرد من مسکینی
اژدهای حلزونی بدبین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بنظرم در صورت عدم توافق که دیگه بعیده، امشب عملیات ترکیبی انجام میشه. نیروگاه هم یکی دو تا میزنه ، خو اومد برد و ترور و ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب تخت جمشید یادگار هخامنشیان
و اماکن تاریخی اصفهان یادگار صفویان
رو خواهند زد
ترامپ و نتانیاهو دشمن تاریخ این مملکت هستن
Anonymous
هرچی بدبختی داریم از صفویان بوده
Anonymous
چقد تا حالا برا شما تاریخ ایران‌مهم بوده😂😂
Anonymous
وقتی جملات را بصورت کلمه به کلمه و از روی دیکشنری ترجمه کنی به این نتایج هم میرسی . در هیچ زبانی از جمله انگلیسی نمیتوان این کار را کرد . ترجمه ارائه شده از حرفهای ترامپ نادرست بود . Civilization به معنای تمدن از نظر تاریخی نیست .این اماکن از نظر تاکتیکی و یا راهبردی اهمیتی برای دشمن ندارد . لذا محال است این اتفاق بیفتد. امیدوارم هیچ زیرساختی هدف قرار نگیرد . ولی مطمئن هستم اماکنی مثل تخت جمشید قطعا جزء اهداف نیست . اثبات آن هم سخت نیست چند ساعت زمان لازم است
بیدار
اونا دنبال نفت و آرامش منطقه اند
Anonymous
متاسفانه تاامروز ازیادگار همخامنشیان به بدترین شکل ممکن نگهداری شده وخیلی چیزها ازبین رفته
Anonymous
چه ربطی داره
Anonymous
زیاد صدا و سیما میبینی
Anonymous
بریم برای ثبت رکورد منفی تاریخ.
تنها کسی که این شرایط رو داره تفکر شماست.
Anonymous
همون تخت جمشیدی که نوروز بسته میشد؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امیدوارم اون ساعت زنده باشیم و زیر آوار نباشیم و بتونم صدای ورود جنگنده ها به ایلام رو اعلام کنم تا بقیه هموطنان و ب خصوص همشهریا تو تهران خبردار بشن

حتما تا جای ممکن از پنجره ها فاصله بگیرید و یا در قسمت امن ساختمونا پناه بگیرید

احساس میکنم امشب یکی از سخت ترین شب های ایلام و کرمانشاه و همدان و تهران و خوزستان و تبریز و اصفهان باشه
حس خوبی نیست

ولی شاید وحشتناک ترین شب از اول جنگ باشه

خدا حافظ همه مردم ایران به خصوص استان های غربی و تهران باشه
Anonymous
خدا بهتون سلامتی بده و انشالا بلا از همه دور باشه
شعبون کم مخ
هموطن ❤️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وال استریت ژورنال داره کوچک نمایی میکنه
بخدا من خودم دیدم
فقط یک میلیون بالستیک پیشرفته
و حداقل صدوهفت میلیون شاهد داریم
Anonymous
وای وای حیدر! چرا آمارمون لو دادی! الان همه فهمیدن دقیقا یک میلیون موشک داریم
Anonymous
قسم جلاله نخور لطفا! بعدشم آرزو میکنیم صد میلیون موشک داشته باشین ما که بخیل نیستیم
Anonymous
وال استریت ژورنال به نقل از ایران گفته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هیج حمله‌ای به زیرساخت‌های انرژی نمیشه ترامپ تهدید توخالی کرد. اگه حمله شد، این کامنت من اینجاست بیاید هر چی خواستید بگید‌.
بی دهن
خوب آفتاب منتشر نمیکنه هرچی دلمون خواست بهت بگیم
Anonymous
صاحب این کامنتم. دیسلایک‌گذاران کجان؟! حالا دیدید!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شرق تهران صدای پدافند و بمباران شدید
شرق تهران
جنوب شرق
شمال شرق
ساعت ۲۲:۵۰
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تو این کشور خودمون که معنی آسایش و آرامش و هیچوقت تجربه نکردیم که هیچ ، حیوانات هم این حس رو هیچوقت تجربه نکردن ، با هر صدای انفجار این گربه های من ناله کنان فرار میکنن رو پشت بوم ها ، عروس هلندی های همسایه صدای جیغ شون بلند میشه ، سگ اون یکی همسایه شروع میکنه به سر و صدا کردن ، کفتر های اون یکی خودشون رو میکوبن به قفس ، دیگه بخاطر این حیوان های بیگناه هم شده باید تا آخرش بریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای انفجار تا شهرکرد هم اومد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مبارکه اصفهان صدای جنگنده
رهام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اصفهان کلی جنگنده رو سر شهر پرواز کردند
ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همین الان صدای کار کردن ضد هوایی بالای ده مورد کار کرد ساعت ۱۰۴۵ شرق تهران
نستوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تا شهریور جنگ ادامه خواهد داشت ولی شدتتش کم و زیاد میشه ولی میخ آخر رو مردم میزنن احتمالا اوایل تابستان
Anonymous
موافقم زدن زیر ساخت هام برای فراهم کردن همون شرایطه
Anonymous
منتظر یه خبر خوب تا قبل از عید قربان باش . همین اردیبهشت ایشالا
Anonymous
ترتیب فصلا و ماه‌ها رو بلدی داداش؟
Anonymous
دو خط نوشتید یک تناقض بزرگ در آن هست ، با این تناقض چطور تحلیل میکنید؟؟ اوایل تابستان میخ آخر کوبیده میشود؟؟؟ ولی جنگ تا شهریور طول میکشد؟؟؟ مفهوم میخ آخر چیست؟؟ از نظر لغوی مفهوم آن ضربه نهایی و تمام کننده است . این دو ماه بعدی چرا باید جنگ طول بکشد. تحلیل های آبکی و بدون مستندات اخیرا خیلی مد شده
آبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من یکی حاضرم برگ درخت بخورم ولی بلاخره این کابوس تموم بشه!
Anonymous
جدی می‌فرمایید!
جمالی
خب برگ درختم غذاست، دلمه برگ انگور.
بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای امشب موکب های محله ما از همه شب بیشتر و بلندتر است امشب.بجای آرامش امشب بیشتر مردم آزاری می کنند
Anonymous
استرس دارن! درکشون کن 😂
۹۹۹
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴4 فروند بمب افکن B1 و 3 فروند بمب افکن B52 در پایگاه عربستان در حالت آماده باش قرار گرفتن
Anonymous
مطلقا امریکا جنگنده های فوق سری خودشو در پیش چشم ایران نمیزاره تا بزنن
ماهواره های چین داده رو لحظه ایی به ایران میدن
همین مختصات ناو های امریکایی رو لحظه ایی چین به اینها میده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده و هلیکوپتر ( آپاچی ) بر فراز جنوب اصفهان ساعت 10:42
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران . غرب . چندین انفجار.
22:48
اصفهانی پرسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
غرب اصفهان ۶ انفجار
دو تاش نزدیک شاهین شهر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جنوب اصفهان ۱۰-۱۲ تا صدای انفجار خیلی قوی اومد فکر میکنم سمت بهارستان یا راه آهن بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ظاهراً دارن میان که بزنن و بردارن ببرن .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برق در تابستان هم بعضا روزی 4 تا 6 ساعت قطع میشد اون موقع چرا مردم اعتراض نمیکردن؟ الان شما حق اظهار نظر هم نداری برو از مادران داغدار نظر بخواه هرچی اونا بگن
Anonymous
کلا برق قطع شدند خیلی فرق میکنه وقتی شیر اب باز کردی اب توش نبود شاید بفهمی که بازم شک دارم. شما جواب مادر اون چند صد هزار تا میالیون نفرهایی را بده که با قطعی کامل برق و قحطی غذا و اب میمیرند را بده
شهروند درجه چهار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب خواهشا اینو منتشر کن دیگه
دوستان ، هموطنان و همراهان گرامی
جولانی رو یادتون میاد ، یه زمانی ریش و چه وضعیت ظاهری داشت
امروز کت و شلوار و کراوات
منظوری نداشتم
همین‌طوری گفتم
امشب شب جالبیه
در تاریخ ماندگار می‌شه
و سالها در خاطرمون می‌ماند
Anonymous
خدا نکنه
Anonymous
الکی به مردم استرس ندهید. هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد . چنین استعداد نیرویی در اختیار آنها نیست . اگر حماقت کنمد فردا باید دنبال دهها خلبان ایجکت کرده باشند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همه چی از گور این اسرائیل بلند میشه!
الان هم نشسته اون گوشه و ما کشورهای عربی رو تهدید کنیم!
Anonymous
اسراییل گفت عربارو بزنید؟ اگر عربا رو نزده بودید هفته دوم درخواست اتش بس میکردند
جمالی
عجب.
کشورهای عربی متحدشن. متحداشو تهدید به چی میکنه اخه؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگه ترامپ قبل از ساعت ۰۳:۳۰ بمیره چه اتفاقی میوفته ؟
Anonymous
امریکا رو سیستم اداره میکنه نه رئیس جمهور
رییس جمهور مجری اون سیستم هست
جمهوری امریکا متفاوت هست با بقیه جمهوری ها چون قبل به وجود اومدنش ، سیستمش ساخته شد
ناشناس
ترامپ فقط پیام هارو ردوبدل میکنه،تصمیم گیرنده های اصلی کسای دیگن
Anonymous
هیچی با چند روز تاخیر ونس کار رو ادامه میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دستاورد ترامپ از جنگ با ایران چه بود؟
بستن تنگه‌ی هرمز
Anonymous
دستاورد طرف مقابلش از بستن تنگه چه بود؟

دور زدن آن توسط کشورهای منطقه تا یکسال آینده،
بندر صلاله و حیفا
Anonymous
فراموش نکنیم یک نسل از برجسته ترین سیاستمداران حمهوری اسلام رو به شهادت رسوند. کسانی که واقعا جانشین ندارن تا ابد
Anonymous
سیاست مدار با نظامی فرق داره. تو هنوز فرق این دوتا رو نمیدونی
Anonymous
برو بشین فکر کن قشنگ ببین چه بدست آورد
Anonymous
ترامپ به دنیا می گه تهدید بالقوه ایران رو برای چندین سال به تعویق انداختیم و ضعیف کردیم .
من نمی دونم سران داخل دستاوردشون از این جنگ چیه .
ناشناس
مرگ حقه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زرین شهر اصفهان دو انفجار قوی
Anonymous
کجا را زد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سپاه هم گفته دیگه مماشات نمی‌کنیم و می‌زنیم دو فروند دو فروند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فردا صبح آفتاب آزادی طلوع خواهد کرد مواظب خودتون باشین
Anonymous
بازم جو گیر شدید ؟ ایام دی ماه تو اینستا می گفتم جو گیر نشید و گوش ندادید . عجله کار درستی نیست . این خواسته ها زمان بر است دوستان
Anonymous
فکر کردی فیلم هندی که همه چی یه دفعه پاک بشه..فوقش تعدادی کارخانه برق و صنایع را میزند و جنگ هم ادامه دارد
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امیدوارم همان کسانی که عباس میرزا را به جنگ با روس ترغیب کردند هنوز وجود داشته باشند...
Anonymous
پس کی تا الان نذاشته صلح کنند؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده از اصفهان.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
علی تاجرنیا و محمدرضا زنوزی سیمکارت سفید دارند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ر پ به ارتش پیام داده،
ولی زهی خیال باطل
Anonymous
حداقل از ادبیات اون و هم کیش هاش بر علیه خودش استفاده نکن که
یه چیز جدید بگو
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب جون مراقب خودت باش ☀️
ساندویچ مغزو زبان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وزارت قطع ارتباطات: با اتصال مجدد اینترنت، با حجم بالایی از حملات سایبری روبه‌رو می‌شویم !

به خدا اگه بلد باشه درایور کارت شبکه رو نصب کنه من تا آخر عمر دست به کامپیوتر نمیزنم 🤌🗿

اگر می‌فهمیدی با فیلترینگ احمقانه چه بلایی سر امنیت سایبری آوردین که وی پی ان بفروشین ،
الان هم می فهمید که با کم کردن نود های متصل به اینترنت چه کمکی به نفوذ به سیستم های هدف دشمن کردید .
جناب وزیر گوگل که داری یه تحقیق درمورد rpcnet یا rpcnetp بکن گوشی میاد دستتون .
در آخر بگم هر سیستمی توی هر شبکه ای چه ملی چه محلی چه اینترنت میتونه بهتون اتک بزنه جناب وزیر ، مشکل جای دیگست 🤌🥸 «یکی»
سردار بی
اگه عقلانیتی تو این کشور هست الان باید چهار وزیر و معاون ارتباطات این مملکت رو بازجویی می کرد،...
افراطی ، سریع، نامحدود و صد البته با نهایت عدم پاسخگویی
تاریخ قضاوت خواهد کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لسان الغیب می فرماید:
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت با دشمنان مدارا

حافظ ار خصم خطا گفت نگیریم بر او
ور به حق گفت جدل با سخن حق نکنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
طرف رفته موتور برق خریده
خب بنزین میخواد
وقتی بنزین ات تمام شد باید بدی پمپ بنزین، اون هم برای کار برق لازم داره
خلاصه پمپ بنزین هم فرض با موتور برق کار کند ولی اون هم تمام میشود بعد چی ؟

مثل مسائل اقتصادی و معیشتی
بعضی میان دنبال دلالی میرن دنبال خرید طلا
فکر می کنند زرنگ اند
خب این ها یه مدت جوابگو هست آخرش که چی
یا همان انتخابات بعضی فکر کردن با رای به این و آن میتونند شرایط را حفظ یا بهتر کنند
اما
باید یادمان باشه حقیقت چیه
و ما نمی تونیم خودمان را قایم یا جدا کنیم

حقیقت این هست که باید مسئولیت بی خردی، بی تفاوتی، بیشعوری، زرنگ بازی های خودمان را بپذیریم.

حقیقت این هست که هیولاهایی مثل جنگ و تحریم و نبود آزادی و عدالت شاید از من دور باشه اما آخر گریبانم را میگیره
Anonymous
مرسی.دمت گرم.لایک داری
افتخار میکنم بهت هم وطن
♥️♥️☀️♥️♥️
Anonymous
توی شرایط بقا این چیزا میتونه کمک کنه چند ماه بیشتر زنده بمونی. امیدوارم اشتباه کرده باشن و نیازی پیدا نکنن
Anonymous
خلاصه اینه که ما هنوز یاد نگرفتیم به صورت جامعه زندگی کنیم
به صورت فردیت زندگی داریم، بلوغ جمعی نداریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کارناوالهای خودرویی لطفا در این شرایط از هدر دادن بنزین خودداری کنید و به صورت پیاده به رجزخوانی اقدام کنید. با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
انا لله و انا الیه راجعون، تو این مملکت همه بلایی سرمون اومد، تجربه چند ساعت تا زنده موندن رو نداشتیم که اینم درست شد. هم وطنای عزیزم خداحافظ، امیدوارم سرتون سلامت باشه.
Anonymous
بلا از شما دور باشه و خداوند نگهدار سر همه ملت اصیل ایران باشه ❤️❤️🌹
Anonymous
دوست و هم وطن گرامی
مرگ نیتونه طلوعی دوباره در دنیایی ازاد باشه
به امام زمان توسل کن
Anonymous
چرا جو منفی میدی؟
Anonymous
سرزمین من مردم ایران خداحافظ خداااااااااااااحافظ 😭😭😭
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من از اين دنيا چي ميخوام يه جعبه مداد رنگي

بکشم رو تنه دنيا رنگه خوبيو قشنگي
نامبرده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مردم‌ نگران نباشید حداقل ۸۰ میلیون ایران مثل شما هستن و داخل کشورن
هر چی پیش بیاد برای هممون‌ میاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مجدد خواهش میکنم، در این ساعات آخر اگر توانش را دارید جلوی تخریب زیرساختهای ایران را بگیرید و ما هم محکم پشتتان خواهیم بود. اگر نمیتوانید بخاطر ایران تسلیم شوید.
دعای خیر مردم را خواهید داشت.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بازنده این جنگ تا به امروز ترامپ بوده
این برای موارد زیر حمله کرد

1- هسته ایی (تکلیفش اصلا روشن نشد)
2- موشک ها با برد 200 کیلومتر (دیگه کلا ممکن نیست مذاکره)
3 - گروه های نیابتی (که وضع بهتر نشد بدترم شد)
4- حقوق بشر (که به نظر اگر تفاهمی در پایان جنگ ابشه صلا گم بشه )
5- پایان دادن به حکومت جمهوری اسلامی (که دیگه تا این لحظه بعیده)

تنگه هرمز هم که قبلا باز بود . تازه عوارضی هم نداشت .

برنده تا به امروز هم جمهوری اسلامی هست
همین اپوزوسیون و مخالفان جمهوری اسلامی و حتی کارشناسان نظامی در دنیا معتقد بودن اگر امریکا وارد جنگ بشه کلا اینا 3 روز هم دووم نمیارن و پرتاب موشک ها نهایت تا یک هفته قطع میشه
پرتاب موشک که قطع نشده عملا جمهوری اسلامی داره با 5 کشور مقابله میکنه و به نوعی داره قدرت خودش رو به مرور زمان تثبیت میکنه و تازه تنگه هرمز و باب المندب رو هم به نوعی تحت کنترل گرفته
X
ترامپ در کشور خودش نشسته و جنگ در خانه ماست این ماییم که برای همیشه فولاد مبارکه رو از دست دادیم ماییم که شهرامون ویران میشه تورم و بیکاری برای ماست
چطور برنده هستید وقتی تقریبا اکثر مقامات نظامی و سیاسی و امنیتی ترور شدند چطور ادعای برنده بودن می‌کنید وقتی دیگر پلی و راه آهنی و فرودگاهی نمانده
بله برنده بقا شاید بشوید ...
Anonymous
ترامپ هیچ وقت اهدافش از این جنگ رو صراحتا اعلام نمیکنه و اهدافی فرمودید بنظر میرسه که به جهت دریافت مشروعیت کافی برای حمله در بین مردمش هست
در ضمن امریکا بدلیل ادعای ابر قدرتی و حاکم بر نظم جهانی ای که داره نمیتونه بدون دلیل و دلبخواه به کشوری حمله کنه ، برای همین هست که همیشه اجازه میده کشور هدف تا حدی که به خودش اسیبی نزنه پیشرفت کنه تا با شکست اون مدعی نجات زمین و برگردوندن نظم باشه
ساکن عالم هپروت
مشکل اینجاست که شما «نرسیدن به حداکثر خواسته‌ها» رو شکست میدونی
در صورتی که باید وقایع رو ملاک قرار بدی

خسارات مالی گسترده
از دست دادن تقریبا تمام فرماندهان و سیاستمداران
از دست دادن اعتماد و دوستی همسایگان برای مدت بسیار طولانی
نزدیکی بیشتر اعراب به اسرائیل و آمریکا برای مدت‌ها
و...


و خوب هنوز پایان ماجرا هم معلوم نیست اصلا
Anonymous
چرا مخالفان این مملکت مثل موافقانش این قدر تندرو هستن؟ خب اگر حرفش اشتباه نظر بدین و انتقادتون رو بیان کنین. فقط منفی دادین! برای کدوم قسمت حرف؟ واقعا تا این لحظه غیر از این نبوده
کورش
آفتاب دقیقا چرا کامنت این ...ها رو میزاری؟مردم رو میخوای بیشتر عصبانی کنی؟
Anonymous
تحلیلت درسته تا این لحظه اما هنوز جنگ تموم نشده! ضمنا اعراب در جنگ علیه ایران شرکت نکردن تا الان پس نمیشه گفت اعرابو شکست داده
Anonymous
از کامنتهای اخرت لذت ببر
Anonymous
وقتی تعداد جان‌های از دست رفته رو به حساب نیاوردی، یعنی ارزشی برای جان هموطنان عزیزمان قائل نشدی. قرامت هم همینطور. نتیجه درست شدن این خرابی ها رو کی باید پرداخت کنه؟ در مورد بیکاری و خسارت قطع اینترنت هم صحبتی نکردی. در مورد آینده روابطمون با کشورهای همسایه هم همینطور.
دوست عزیز، فقط دیدن نوک دماغ...، هنر نیست. کمی بیشتر فکر کن
ناشناس ۲۲
لطفا یک تعریف از شکست بفرمایید ؟
چه چیزی بشود شکست خورده ایم ؟
Anonymous
دوستان کامنت هایی که گذاشتین درسته اما برنده جنگ کسی هست که به اهدافش رسیده باشه. آمریکا هنوز به هیچ یک از اهدافش نرسیده.
گرچه از نظر من جنگ برنده ندارد. همه بازنده اند
Anonymous
همین پتروشیمی و فولادی که زد و اماراتی که دیگه دشمن شده خودش عواقبی داره از هر چیزی بدتر که الان نه اما از ماه دیگه خواهید فهمید داستان از چه قراره
کل تحریم رو امارات دور میزد برامون
مازنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب
امشب اگه بیداری ماهم بیدارباشیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
,روسیه و چین چرا هر دو وتو کردند ؟ چون میخواهند شریکی جایزه ...با هم تقسیم کنند. بیچاره ملت ایران.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بابا اینقدر برق برق نکنید... شبکه برق ایران رینگ هست..در بدترین حالت با ساعاتی خاموشی در روز جیره بندی می شه.
Anonymous
خب همینو مهربون بگو
Anonymous
منظورتان رینگ خودتان هست؟
و الا شبکه برق ایران تو بهترین حالتش و زیر فشار و اور هال خاموشی داره . وای به حال اینکه چنتا از نیروگاهاش از مدار خارج بشن .
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یک ایران تا ساعت 3:30 دقیقه صبح بیدار و پر از هیجان و تنش و ابهام و استرس هستند ...
خداوندا ایران کهن و متمدن و مردم شریف و مهربان و رنج کشیده ایران را حفظ بفرما
Anonymous
من که میگیرم می‌خوابم
تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ارتش دفاعی اسرائیل رسماً حمله به ۸ پل را تایید کرده است اما نکته این جاست که از ۸ حمله انجام شده ۶ حمله در مسیر ترانزیت تهران به تبریز بوده و ۴ حمله فقط در منطقه آذربایجان! شایعه شده بود در هدف گیری جنگنده های اسرائیل و آمریکا از پدافندهای ساخت ترکیه استفاده شده آیا علت تمرکز حملات در شمال‌غرب آینه یا دلایل دیگه ای داره؟
Anonymous
ترکیه خودش پدافند از روسیه خریده و با امریکا سر این موضوع اختلاف پیدا کرد. خواستی این وسط یک پان بازی در بیاری
گرسیوز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینا که می‌گن باید «صلح پایدار» بشه، مگه ما می‌تونیم با صهیونیسم جهانی و رژیم جعلی کودک‌کش و امپریالیسم هار و جهان‌خوار آمریکایی در وضعیت صلح باشیم؟
Anonymous
همانطور که با عراقی که 8 سال جنگید و اینهمه شهید و جانباز و مفقود الاثر آشتی که شد هیچ شدن دوست و برادر و حتی نیرو ازشون میاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بنظرتون بخوابیم و صبح خبرارو ببینیم (-)یا بیدار باشیم و زنده ببینیم(+)
Anonymous
دیگه فردا خبری نمی بینی اگر شود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وزارت کشور کویت: از شهروندان و ساکنان می‌خواهیم که به عنوان یک اقدام احتیاطی از نیمه‌شب تا ۶ صبح فردا در خانه بمانند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این رو مینویسم خطاب به جان و دلم تو لاهیجان....
گر که صد منزل فراق افتاد میان ما و دوست
همچنانش در میان جان شیرین منزلست...
دختر ايران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اينى كه ميگم كاملا واقعيه من كسانى رو مى شناسم كه از دى ماه حموم نرفتن! گوشى نداشتن! يادآوريشون باعث شد از استرسم احساس خجالت كنم
آفتاب 🥺 شايد اين به خيليا كمك كنه🥺
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کاش حداقل این ساعات باقی مونده نت وصل میشد یکی دو تا پست خدافظی میذاشتیم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب قراره بریم به دوره طلایی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ثبت نام در پویش جانفدا از مرز ۱۴ میلیون گذشت . دیگه وقتش رسیده که یه کاری بکنیم تا اسرائيل را آب ببره
Anonymous
چجوری روشون میشه این آمارارو بدن؟
دغدغه مند
هنوز آمار انتخابات سال ۸۸ رو نمیتونم فراموش کنم ، چجوری روتون شد با یه کارزار قانونی داخل کشور چنین کاری بکنید ، بشمارید چند تا اشتباه از اون سال مرتکب شدید که کار به اینجا رسید ؟
Anonymous
همین ۱۴ میلیون با چوب میتونن اسرائیلو بگیرن،البته اگه برن🙂
Anonymous
اون موقع که قرار شداعزام بشن مهمه که ثبت نام کنن
الان فقط نمایشه
تازه اگر واقعی باشه
گرسیوز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چند تا وانتی دارن از محله‌مون رد می‌شن. بلندگوهاشون رو تقویت کردن. نمی‌دونم صدای جنگنده هولناک‌تره یا صدای وانتی‌های محله‌مون.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نماینده ایران در شورای امنیت: «نماینده تعیین شده از سوی دبیرکل سازمان ملل برای رسیدگی به جنگ در راه تهران است.»


پی‌نوشت ؛ وقتی نماینده سازمان ملل در راه باشه یعنی قاعدتاً توافقات اولیه انجام شده.
توهم
حالا چطوری میخواد بیاد خخخ
هواپیما نیست راه زمینی هم بسته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بیاید قول بدیم هر چه شد امیدمون رو برای ساختن ایران که هدفمون بود حفظ کنیم هر چه م که شد و هر کدام از ما زنده موند فردای آزادی ایران یادمون نره خیلیا رفتن تا ایران آباد بشه تو هر شغل و رشته ای که بودیم ایران و سربلندیش الویت باشه و به بچه ها یاد بدیم چقدر برای آزادی ایران بها دادیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه دکتر در کمتر از یک دیقه توجه کنید در کمتر از یک دیقه میتونه یک بیمار رو احیا کنه شما ها که یه عالمه فرصت دارید من جای شما باشم همین الان یه چیزی که هم نفع ایران باشه هم به نفع امریکا رو امضا میکنم پزشکیان باورش نمیشه ریس جمهور و دبیر شورای امنیت ملی هست یه جوری برخورد میکنه انگار که مثلا نماینده نوراباد لرستانه بخدا
Anonymous
حقیقت تلخی برایتان آشکار شده که نمیخواهید باور کنید رییس جمهور در این مملکت کاره ای نیست حتی رییس جمهوری که مهندسی شده برگزیده میشود
Lord amin
رئیس جمهور قدرت محدودی داره
ایران
فکر میکنی چرا مردم اعتراض داشتن؟
چرا ۵۰ذرصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکردن؟
چرا ۹۴ درصد در انتخابات مجلس شرکت نکردن؟
چرا در اعتراضات همه شعارها متوجه فقط یکی بود؟
اگه قرار بود رئیس جمهور تصمیم بگیره اصلا جنگ نمیشد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی از شروط طرف ایرانی حرمت قائل شدن طرفهای جنگ برای حزب الله وتضمین عدم حمله به آن، و یکی از شروط آمریکا عدم حمایت مالی معنوی از نیابتی هاست حال با این وضعیت بسنجید آتش بس و توافق میشه
...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب دلمون برات تنگ میشه
دمت گرم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همه با خانوادهاشون تماس میگیرند بهم دلداری نیدند و با خنده حلالیت میخان یا خدافظی میکنند به امید دیدار تلفن رو قطع میکند و یه گوشه گیر میارند واسه زار زدن به قول اون پدر داغدار خدایا ما چه سنگی در خونه تو زدیم که این روزگارمونه خودت کمک کن دیگه توان و تحملی نمونده
amir
هندیش نکنین بابا
صحبت مردن مردم نیست، بی برقی هم تازه نیست، با مردم کاری ندارن
Anonymous
حلالیت چیه بابا چرا انقد شلوغش میکنید! تو خونه‌هاتون بشینید و مراقب همدیگه باشین هیچ اتفاقی برای کسی نمیفته
Anonymous
کدوم همه؟ چطوری آمار همه رو تو داری؟ پس چرا اطراف ما و فامیلامون از این خبرا نیست؟
علی وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نیم ساعته یک سر صدای ممتد جنگنده میاد. نه انفجار نه پدافند فقط جنگنده.
شمال شرق تهران ۲۱:۴۰
تقی
احتمالا F22 اومده شناسایی
جوجه رنگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بعد ۳۹ روز که اینترنت قطع کردید
تازه میگن اینترنت چرا قطع کردن و ....
احیانا فکر میکنن ما قدرت فهم و تفکر نداریم؟
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در خبرها، اسم پل بزرگراه مدرس تهران مطرح شده
.
این‌ پل، همون پل طبیعت هست؟
پل طبیعیت ، عشق هست و دوستش داریم❤️
کسی اطلاع دقیق داره؟
Anonymous
پل طبیعت جه تاثیری داره آخه بخواد بزنه؟!! یکمی فکر تامل..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اخه چرا صدا وسیما اون جمجمه از خلبان را دروع گفت؟خیلی زشته☹️
آنتی‌روزنه‌گشا
مگه بقیه چیزها رو راست گفته؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شیراز. از صدای شعارها و بلندگوها حمله عصبی گرفتم.
این مردم آزاری رو تموم کنیییید !!!
شاپور( اسم بعدی ام بعد از رفتن عده ای)
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خسته شدم آفتاب
از بس امروز نوشتم و نشر ندادی
آنها در خیابان ...... و گفتند کار .... تو شهامت یک نشر نظر تند رو نداشتی!
این هم آخرین نظر من
دیگه نمی نویسم شاید فردایی نباشد.
بدرود
بیدار
امروز از صدتا پیام من هم هیچ کدوم رو نشر نداد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب نیوز ارجمند
حداقل 12 ساعت فکر کن آزادی... هیچی نمیشه.. چی میخواد بشه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نکن ای صبح طلوع
منوچهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای گذر دو جنگنده بر روی دریاچه ارومیه، آذربایجان. ۲۱.۲۸
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قطاری دچار حادثه شده؟ خود قطار که نزدن؟ قطاری از ریل خارج شده؟ چرا راه اهن حالا؟ چرا پل ها؟ واقعا قصدش چیه؟ اینکار فقط حمل و نقل کالاهای اساسی و مختل میکنه و بیشتر شدن قیمتها تورم بیشتر و فشار بیشتر به مردم بینوا. به قران حس میکنم هر کی میرسه یه لگد بهم میزنه میره. امریکا و ایرانی نداره همه فقط دارن تمام تلاششون و میکنن ما رو به جنون بکشونن
Anonymous
میگن کاربرد۲ گانه داشت
Anonymous
خبرهای دیروزوامروز رو اگه درست میخوندی می‌فهمیدی چرا امروز هشدار داد.ایراد مااینه که فقط می‌خوایم حرف بزنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برج میلاد چرا این شکلی شده؟
Anonymous
چه شکلی؟ البته امروز یه موشک زدن اون حوالی انگار مخابراتی بود
Anonymous
بابا دقیق صحبت کن ، مگه ما تو شهرستان میبینیم چه شکلی شده؟
دقیق بگو چه شکلی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وقتی دندونت خرابه و درد امون رو بریده اگه از ترس دکتر نری باید دردو همیشه تحمل کنی یا درد کشیدنو به جون بخری و راحت بشی
Anonymous
دکتر ترامپ هستم در خدمتم😎
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
الان که همه استرس شدید داریم یاد اون طفل معصوما می افتم که با اضطراب کشنده به امید معجزه بودن ولی اعدام شدن
بیدار
دوتاشون مجاهد خلق بودن گویا
مهسا
وای قلبم .....
جان فداهای وطن
Anonymous
مجاهدین همونان که مغز متفکر و کتابخونای زمان انقلاب بودن بعد انقلاب زدنشون کنار؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۲۱:۲۰ ورود تعداد بالای جنگنده از جنوب غرب .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خویشتن‌دارِ کی بودی؟
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خداوندا ایران و مردمانش را حفظ کن که تو بهترین حافظانی
خب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اخباری دارم تازه خارگ سفت سخت زدن امشب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت نه بهم اس ام اس اومده که::

ضربه سنگین سپاه به دو مجتمع پتروشیمی مناطق «الجبیل» و «الجُعیمه» عربستان و ارتش به صنایع پتروشیمی رژیم صهیونیستی در نزدیکی دیمونا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فقط امیدوارم امشب نیروهای مسلح وامنیتی ماغافلگیرنشن!
دعاکنیم برای سالم ماندن دوستانمان ونابودی دشمنان)))
سردار بی
سابقه میگه غافلگیر شدن یا نشدن تاثیری نمیزاره
زیبای خفته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جدا اینا ۱۰ روز مذاکره نکردن
توی ۵ ساعت میخوان مذاکره کنن
مسخره کردن دنیارو؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در جنگ 12روزه که تمرکز حملات روی اسراییل بود جنگ خیلی زود تموم شد
یه سوال؟
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه سوالی؟ کسی که میخواد تو یه عملیات خیلی سری و محرمانه شرکت کنه و مثلا اورانیوم ایران رو بدزده با خودش کارتهای شناسایی میاره که دقیقا کجا کار میکنه و مثلا متخصص هسته ای هستش؟
خرداد
😆😆😆
Anonymous
اورده بود مدارک تحصیلیشواز دانشگاه ازاد بگیره
Anonymous
باور کردی؟ اینا همونان که جمجمه راننده پژو رو بعنوان خلبان نشون دادن!
amir
قرار نشد سوال سخت بپرسیا
سیم یکی مونده به آخر
در پاسخ به یه سوال:
آیا سرباز آمریکایی برای تعطیلات آخر هفته به اصفهان آمده بودند؟آیا راهشان را گم کرده بودند؟
آیا در عملیات نجات خلبان به کارت شناسایی نیاز است؟
اصلا چرا کارت آورده بودند؟؟؟؟
نوع عملیات چه ارتباطی به همراه داشتن کارت شناسایی دارد؟
Anonymous
قضیه دزدیدن ارانیوم دروغه
اما چون امریکا دوتا عملیات بزرگ انجام داده و یکیش قصدا فیک بوده ، ...

عملیات اصلی در کهکیلویه بوده ، عملیات ایذایی در جنوب استان اصفهان ، تا حواس نیروهارو پرت کنن

هواپیمای ترابری به اون بزرگی...تو جاده ناهموار فرود اومدن و تو شن گیر کرده چرخ هاش ، بقیش خودت بخون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حماس برای بقای خودش غزه را با خاک یکسان کرد
فردای آتش بس با اسرائیل در خیابان خائنان فلسطینی را اعدام کرد
در آخر نیز حماس از بین رفت
...
Anonymous
چه مقایسه زشتی
حماس با انتخابات اومد سر کار
همین الان در فلسطین و غزه انتخابات بشه باز رأی میاره
افرادش از همین مردم غزه هستند
ومردم فلسطین اماده‌اند یا نفر آخر بمیرند ولی تسلیم نشوند.
ناشناس
مشکل شما اینه که پنج میلیون ادم پای کار جدی سیستم حداقل نصف مسلح، ده میلیون حامی جدی و پونزده میلیون همراه رو لحاظ نمیکنی و فکر کردی اینجا غزس و اینا حماس.
Anonymous
خب حماس هنوز از بین نرفته
Anonymous
غزه یک محدوده کوچک با ۲ میلیون جمعیت عربی هست که اسلام در خونشون هست،
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کی کارت قرمز گرفته؟ قایمکی بهم بگید😔
Anonymous
خاتم اما اینتر تاییدش نگرفته هنوز
Anonymous
گفته یکی از ارشدهای ...
Anonymous
تدارکاتچی منظورته؟
Anonymous
کارت قرمز چیه؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خانه‌ای کاو شود از دست اجانب آباد / ز اشک ویران کنش آن خانه که بیت الحزن است
Anonymous
منم حرفتو تایید میکنم. امان از اجنبی هایی مثل چین و روسیه
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگر راه رفرم در ایران مسدود نشده بود شاهد این جنگ نبودید محمد حنیف نژاد یک نکته داشت درست یا غلط بماند و ...که رفرمیست در ایران مسدود هست تازه تو اون دوران که هویدا لیبرال بود و...اینها در اصل برای مهار خرافات...با پدر طالقانی هماهنگ بودن اگر حنیف نژاد الان بود چه بود با این حد ارتجاع مذهبی و خفقان به هر حال رفتند مشی مبارزات مسلحانه پیش گرفتند که در ایران ...غیر قابل اصلاح هستند و کوچه بن بست هست دقیقن درست می‌گفت اگر راه اصلاحات در ایران باز بود الان این جنگ خانمان سوز که عاقبت اون هم معلوم نیست نبود
Anonymous
از مبارزه مسلحانه و آمیزش اسلام و مارکسیسم و آرمان فلسطین به همینجا می‌رسیم که الان هستیم
کما اینکه راه حنیف‌نژاد به قرارگاه اشرف و خدمت به صدام منتهی شد
Anonymous
هنوز قبول نکردی ک اصلاحات سوپاپ اطمینان بوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کیا این بلا رو سر ما آوردن که بخشی از مردم به جای دعای سلامتی و افتخار به رزمنده متخصص لانچر که بیشتر کشورا آرزوی داشتنشون رو دارن، احساس نزدیکی به اونها نمی کنند!
مردم، کسی که می دونه پدافند موثری وجود نداره و جیگر وایستادن تو این موقعیت رو داره نه برا پول و حقوق و مزایا اونجاست نه لزوما با همه شرایط موجود کشور موافقه.
دفاع از وطن دلیل بزرگیه برای جانفشانی قهرمان های ملی
Anonymous
کسی قانون فرار سرباز تو جنگ رو بهت گفته یا نه؟
Anonymous
بعضی ها کی میخواند بیدار شن؟
Anonymous
دوست من تا تو یاد نگیری بین وطن و حکومت در هرررر نقطه ای از جهان تفاوت وجود داره آش همین آشه و کاسه همین کاسه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نت هنوز نمی خوان وصل کن !!!!
یعنی حاضرن بمیرن ولی امتیازی به مردم ندن
حاضرن ایران نابود بشه ولی اونی که مردم می خوان اتفاق نیفته...
Anonymous
اصلا این حرف گفتن داره؟یعنی نمیدونستی؟فکر کردی هشتاد میلیون ایرانی چرا مخالف اینان؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سیل جنگنده و بمب افکن همین الان ۲۱:۱۴ از آسمان کرمانشاه (برای مدت طولانی شیشه ها بشدت لرزید) به سمت نواحی مرکزی ایران. هموطنان تهران، کرج و اصفهان خیلی سفت بشینید و مراقب خود و عزیزانتان باشید. امشب شب خیلی سختیه.
علیه فراموشی
پاینده ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فرض مثال اگر ترامپ زیرساخت ها را بزند جمهوری اسلامی تمام زیر ساخت اسرائیل و کشور های عربی را می‌زند پالایشگاه‌های گازی و نفتی را می‌زند عملا تنگه هرمز باز هم بشه دیگه نفتی نمی‌توانند برداشت کنند بنزین کنند بفروشند این جدا از تاسیسات برق زیر ساخت های دیگر هست یک بازی باخت باخت که تخریبش چندین ماه یا سال هست که منطقه به حالت عادی برگردد پس اینکه جنگ تمام کند با شرایطی که جمهوری اسلامی فرستاده است به نفع خودش منطقه و اسرائیل جمهوری اسلامی و جهان است
Anonymous
از تخریب کشورهای عربی چی به ما میرسه؟ فولاد ما دوباره سرپا میشه یا پتروشیمی ها؟
Anonymous
اره تازه غرامت هم بده چطوره؟؟؟؟
Anonymous
😁😁
Anonymous
اگر میتوانست بزند تا الان زده بود
Anonymous
چرا برعکسش را نمی بینی
تنگه باز بشه هیچکدام از این اتفاقات نمی افته ...
Anonymous
سالها کار برای چرخه اقتصاد کشورهای غربی و رشد اقتصادی آنها از برای بازسازی کشورهای منطقه با خرید نفت با کمترین قیمت از کشورهای منطقه فراهم می شود.
ایراندوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آمریکا از خداش بود این قطعنامه وتو شه توسط روس ها و چینی ها، اینجوری کشور های عرب منطقه تنها راه حفظ امنیت خودشونو در همکاری با آمریکا و اسرائیل میبینن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان ترامپ در سوشال مدیا حرف جدیدی نزده؟ همچنان مصممه که امشب زیرساخت‌های ما رو بزنه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چه سکوت خبریِ وهم انگیزی

یهو میبینی ۲۰۰ تا جنگنده و ۲۰۰ تا c130 و ۲۰۰ تا a10 و۲۰۰ تا آپاچی و بلک هاوک و ۲۰۰هزار تا نیروی های نخبه و زبده و رنجر و کماندو و تفنگدار دریایی ریختن سرمون
Anonymous
سرشون
ناشناس
اینترنت رو وصل کنید تا بتونیم تعداد دقیق رو متوجه بشیم
Anonymous
سر من و شما نمیریزن دوست من🙂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نکن ای صبح طلوع
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
...
آقای پزشکیان!
بنده در انتخابات ریاست جمهوری گذشته با اکراه فراوان خودم رو راضی کردم تا به شما رای بدم. رای من نه از روی سادگی یا امید داشتن به بهبود اوضاع، بلکه با هدف جلوگیری از بدتر شدن وضعیت کشور و افتادن در ورطه جنگ و تندروی به صندوق انداخته شد. متاسفانه در دو سال گذشته شما انتظارات حداقلی ما رو هم برآورده نکردید. قول داده بودید و گردن گرو گذاشتید که اگر در کارتون مانع ایجاد کنند استعفا بدید.
کشور در حساس ترین لحظات در تاریخ معاصر خودش قرار گرفته. زیرساخت ها در معرض تخریب قرار گرفتند و شما فی الحال مسئولیتی ملی و تاریخی به عهده دارید تا جلوی این فاجعه رو بگیرید و اگر در این مهم کوتاهی کنید، تاریخ ایران شما رو نخواهد بخشید.
آقای رییس جمهور! چند ساعت بیشتر به ضرب الاجل ترامپ باقی نمونده. با آمریکا رایزنی کنید به هر ترتیب ممکن به یک توافق موقت برسید تا از بروز یک فاجعه تاریخی در ایران جلوگیری بشه. در آینده نزدیک وقت هست که روی جزییات کار کنید و به یک توافق بلندمدت مرضی الطرفین دست پیدا کنید.
نام نویسی شما در پویش «جان فدا» دردی از ملت و کشور دوا نمیکنه. شما به عنوان رییس جمهور باید کارهای مهم تری انجام بدید. باید شجاعانه قدم پیش بگذارید و کاری بکنید و اگر مانعتون شدند با همه اعضای کابینه دسته جمعی استعفا بدید.
یادتون باشه، زمان به عقب بر نمی گرده و نمیشه از اشتباهات بزرگ فرار کرد.
Anonymous
ایکاش اکر کسی اینترنت داره این متن رو برای پسر پزشکیان بفرسته
Anonymous
امید داشتی به بهبود اوضاع بعد 88 ؟
بعدش پزشکیان دست به آب بره باید بگه آقا اجازه، میخوای بره با امریکا ببنده؟ میگی ساده‌لوح هم نیستم !!
Anonymous
دلم برای سادگیت سوخت که فکر کرده بودی پزشکیان متفاوت بوده و هست و براش طومار نوشتی!
Anonymous
اشتباه کردی رای دادی همین قشر خاکستری همه چی خراب میکنه
Anonymous
حرفت درست ولی اولاش اومد جنگو تموم کنه چرا همتون تازیدید بهش؟
Anonymous
به نظرت یه پزشک متخصص قلب، که میتونه تو کارش به خلق خدمت میتقیم کنه و بعد رفته نماینده یه مجلس بی فایده و بی تاثیر شده، حالا از ریاست جمهوری استعفا میده؟
Anonymous
قشر خاکستری همه چی خراب
Anonymous
اشتباه کردی ، ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و۹۸ و۴۰۱ رو دیدی و بازم رای دادی؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دیروز رفتم داروخانه یه بسته کامل قرص هیرویت میخواستم. متصدی داروخانه یه ورقشو در آورد بهم داد بهش گفتم یه بسته کامل میخوام نه یه ورق. گفت بهمون گفتن دارو و قرص بسته ای به کسی ندین فعلا. دارو کمه!!

حالا وزیر بهداشت امروز گفتن کمبود دارو نداریم!!

داروی من که یه قرص تقویتی بود و خیلی مهم نیست، اما خدا به داد کسایی برسه که بیماری خاص دارن!!
Anonymous
به منم قرص آسنترا فقط یک ورق دادن. البته به زور پیدا کردم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب گرامی یک گلایه از شما دارم ؛ شما تویت ترامپ را بزرگ و رنگی چاپ میکنی ولی دوخط کامنت من را منتشر نمیکنی . من از بیگانگان هرگز ننالم - که هرچه.......
من از ابتدای جنگ ساکت بودم و حرفی نزدم اما اکنون دیدم که دیگر ساکت بودنم صلاح نیست و ممکن است بتوانم با یک نظر کمک بزرگی به کشور انجام دهم ، سخن من خیلی ساده است؛ اگر بمب های سنگرشکن اینهمه خسارت به بار می اورد و این بمب ها همانگونه که از اسمشان پیداست فقط در اثر برخورد با سنگر می شکنند و نابود میشوند چرا در جاهای حساس و نیروگاه ها تعداد زیادی سنگر درست نمیکنند تا این بمب ها با انها برخورد کنند و نابود شوند
کفتر کاکل به سر
چه کاریه آقااااااو
اصن سنگر درست نکنیم که این سنگر شکن ها کارآمد نباشن
سوته دل
فرض بر اینکه روی نیروگاه برق که قطعا به گردش هوا احتیاج داره رو بشه سنگر بست اما به این فکر کردی که اگه اولی سنگر رو بشکنه دومی راه نفوذ به نیروگاه رو داره؟!
محمد
اثرات صداهای جنگنده ها و موشک هاست....شما پیشنهاد دیگه ای برای آبادانی کشور دارید بفرمایید استفاده کنیم .
Anonymous
ای کاش ساکت میموندی😐
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بعد از‌مدتها که سلبریتیهای سفید باز بخاطر از دست ندادن دنبال کننده ها زیاد درگیر فضای مجازی نیودند و تحت فشار تندروها بودند
بهانه به دستشان امد برای عرض اندامی که هم از فشار تندروها رها شوند هم مثلا دا آزردکی‌برای مردم ایجاد نکنند

بحث تمدن برایشان شد باران نعمت که خودی نشان دهند و دو طرف را راضی کنند
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شبکه خبر یه سناریو هالیوودی برای دو هواپیمای ترابری منفجر شده توسط خود آمریکایی‌ها ساخت اسمش خو اومد نیومد....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لا به لای خبرهای بد یه خبر خوب بدم بهتون که آمریکا گرین کارت چهار هزار نفر از آقازاده های ... آمریکا نشین رو داره لغو میکنه تا برگردن به کشوری که پدر و مادر هاشون برای ملت ایران ساختن زندگی کنن و از این نعمت و آزادی لذت ببرن
Anonymous
واقعا؟
اگه اینطور باشه که عالیه
البته ممکنه سر از اسپانیا در بیارن
Anonymous
باورم نمیشه....
Anonymous
بله تایید شده این خبر ، مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا سفت وسخت وایساده پای کار فرزندان و اقوام مسئولین ... که از آمریکا اخراجشون کنه ، گفته اینجا تو کاخ های چند میلیون دلاری با ماشین های چند میلیون دلاری بهتون سخت میگذره ، برگردین وطن عزیزتون و تو پویش جان فدا عضو بشین و در کنار پدر و مادرهاتون برای حفظ نظام بجنگین
Anonymous
اون ...ـها قطعا ایران بیا که نیستن و سر از اروپا و کانادا درمیارن، اما باز همینشم خوبه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینا که میرن شبا میگن بزن که خوب میزنی میان خونه هم همین و میگن؟
Anonymous
ایول کلی خندیدم
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دارم کامنت ها را میخونم انگار نه انگار این مردم زندگی داشتن مثلن نت را وصل کنید و...از بیماری میگن و...از نداشته ها از زندگی که سخت بود همه چیز گرون ولی با اون همه بدبختی باز سعی میکردم رو پا باشن و حتی حسرت اون قبل را میخورند و الان صدای یک جنگنده با ارتفاع پایین و همزمان صدای نوحه که بله باید شهید بشوید تا برخی بر مصدر قدرت بمانند تو همین کامنت ها شهیدان واقعی را پیدا میکنید اینها هستن که دارن کشته میشن ای داد بی داد مشاور بختیار چندین سال پیش یک مقاله زد و به خط نوشته بود که تنها یک شهید در ایران وجود دارد و آن ملت ایران ...اینترنت را وصل کنید و...آتش بس و...شبیه آخرین فریادهای فردی که در حال مرگ است درسته تاریخ را قدرتمندان مینویسند اما ...تاریخ غیر واقعی را قدرتمندان مینویسند
Anonymous
پسر خوب! آنقدر درهم برهم‌ ننویس. آخر هر جمله نقطه بزار.
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
می‌ترسم بخوابم، صبح با خبر اعدام بیدار‌شم😞
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ارتش ایران خیلی دوست‌تان داریم و می‌دانیم به فکر نجات ایران هستید
ما از شما حمایت می‌کنیم
امشب زمان اقدام برای ایران است
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
غرب اصفهان، یه نور نارنجی با سرعت نه چندان زیاد، بدون صدا از روی ساختمون هامون رد شد... این چی بود؟؟؟
Anonymous
کرج هم ۳عه صبح ما دیدیم که البته اگه آفتاب منتشر کنه و همگی بفهمیم آخر این نورها از کجاست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
منظورشون از زیر ساخت، اینه که جاهایی و بزنید که صبر مردم لبریز بشه. چهار تا پست برق تهران هم بزنه بسه براش. اونا روی معترضین زیادی حساب کردند. پای اینستا یا یوتیوب معترضن، اینجا هم چون فکر میکنن ناشناسن معترضن وگرنه در اصل همون قشر خاموشن که تو هیچی مشارکت نمیکنن، بیکار هستن و عموما تحصیل کرده.
Anonymous
برادر شما انگار چند سالی هست از ایران مهاجرت هستین
دُر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اندر حکایت اقتدار همین بس که

موتور برق علاوه بر قیمت ۴ برابری در ساعات گذشته به کالای نایاب تبدیل شده
زنگ میزنی به موتور برق فروش میگه رابط ات کیه؟
مرد مگه داریم چی می‌خریم چه می‌فروشی 🫤
از احوال ۳۹ روز قطعی اینترنتی که ۳۹ روزه با قیمت اینترنت بین المللی باهامون حساب میشه و از کار و زندگی هم انداخته همه رو
و اقلام خوراکی که ۵ برابر شده ولی هسسست... هم که آگاهید
چیزی ازم نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میدونید حتی ترامپ هم کاره ای نیست و عده ای بهش دیکته میکنند .سیاست در این حد کثیف هست .کلا سیاست‌مدار ها ... .تاریخ انقضا دارند بخصوص در خاورمیانه
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴ایران رسماً به پاکستان اطلاع داده است که دیگر در مذاکرات آتش‌بس با آمریکا شرکت نخواهد کرد.‼️
Anonymous
شما معمولا اخبار معتبر می‌ذاری، میشه منبع این خبر رو بگی؟
Anonymous
ایران یعنی کی؟
Anonymous
منبع؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
گرین کارت عیسی هاشمی، فرزند ...م.ا.. در آمریکا باطل شد.
Anonymous
جدی؟
Anonymous
باید سریع برگردن و به ایران خدمت کنن
Anonymous
هزار مرتبه شکر
چوب خدا صدا نداره
Anonymous
به سلامتی قسمت همشون
Anonymous
اگر پیرو راه مادرش بود اصلا نباید می‌رفت
و مسخره است که اصلا بهش گرین کارت دادن
مادرش از دیوار سفارت رفته بالا
Anonymous
کانادا هم کاش اینکارو بکنه بچه زرنگا رفتن کانادا
پسر ...و فک و فامیل ...و....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب خبر کارت قرمز بازیکن رو چرا نمیزاری؟
Anonymous
کارت قرمز چی؟مگه فوتبال برگزار میشه؟
Anonymous
کی؟
Anonymous
کییییییی؟
Anonymous
نمیشه خودت اشاره کنی
Anonymous
کدوما؟
Anonymous
چی شده؟
Anonymous
در واقع مربی تیم محسوب میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران چند انفجار ساعت ۲۰:۴۷ جنوب احتمالا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این ترامپ هم برای خودش اعجوبه ای هست اخیرا او گفته به کردها اسلحه داده که بدهند به مردم ایران ولی انها اسلحه ها را برای خود برداشته اند ، الان تمام احزاب کردی بجان هم افتاده اند که ببینند کدامیک از انها اسلحه ها را برداشته
Anonymous
خیلی خندیدم! الان میزنن چند نفر از همدیگر رو سر همین میکشن :)))
ناشناس
ترامپ ابتدای جنگ از کردها خواسته بود که وارد ایران بشن و اونا قبول نکردن، چون ترامپ به کردهای سوریه‌ خیانت کرده بود بهشاطمینان نداشتن. به همین خاطر ترامپ ازشون کینه داره و داره بهشون تهمت میزنه تا بیشتر مورد حمله قرار بگیرن
Anonymous
بایدم اینطور بشه باید خائنا مشخص بشن بجز کرد ها بقیه هم میخوان بدونن واقعیت رو ما به اندازه کافی خیانت های پشت پرده دیدیم بسه
افتاب مهتاب بازی در نیار بزار لطفا
ami
همشونن میگن ما نگرفتیم
Anonymous
استعداد عجیبی تو فیلم‌نامه‌نویسی داره
کوکب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
...خوشحال از این هستند ، قیمت نفت عربستان رکورد زد
خوب نفت زیر قیمت نمیفروشند،
آمریکا هم که سرجمع عربستان و روسیه نفت میفروشه به اضافه نفت ونزوئلا
شواهد نشون از این میده تو این وضعیت بیشتر استفاده از شرایط با روس هاست.
پس بچه های پایداری اینقدر ...از مقاومت میزنند باید اینو بدانند که بازیچه سیاست روس ها شدیم.
Anonymous
نفت ایران دیشب از نفت برنت هم گرونتر شد
یه نگاه به چارت بازار های مالی بندازن
حالا اینکه با تخفیف میدن یا نه یه حرف دیگس
Anonymous
اینا انقدر مخاشونو از بجگی شستشو دادن که هیچ وقت حاضر نیستن که اعتراف کنن که روسیه و چین ایران که جای خود داره پاش بیفته چین یا روسیه حاضره اون یکیو قربانی کنه واس پابرجا موندن خودش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امیدوارم مردم متحمل شرایط سخت‌تر نشوند اما از آنجا که باید همواره آماده‌ی هر اتفاقی بود، در متن زیر چند مورد مهم را یادآوری می‌کنم:

در هنگام قطع سراسری برق، دسترسی به تلویزیون، استارلینک و سرورهای داخلی (اینترنت ملی) میسر نیست و همچنین دکل‌های مخابرات پس از چند ساعت از کار خواهند افتاد که درنتیجه، تلفن همراه حتی در صورت شارژ کافی، جهت ارتباط غیرقابل استفاده می‌شود.

در این شرایط می‌بایست یک مکان را با اطرافیان هماهنگ کنید تا در صورت قطع کامل ارتباط، در یک ساعت و مکان مشخص یکدیگر را ملاقات کنید؛ همچنین تهیه رادیو به همراه باطری اضافه و شمع توصیه می‌شود.

در شرایط جنگ و قطع اینترنت، سرمایه اصلی مردم، ملک یا سند زمین نیست، بلکه مواد غذایی است. جهت حفظ آن‌ها بهتر است چند ظرف آب را از همین لحظه در فریزر قرار دهید تا یخ بزنند و اگر برق قطع شد، بتوانید مواد پروتئینی را در کنار یخ و داخل یخچال، تا مدت طولانی‌تری حفظ کنید.
Anonymous
به مراکز مهم یو پی اس وصله
سینا
چخبره عمو جو نده فکر کردی ایران غزه و عراقه 😂
برق زیاده نترس
Anonymous
استارلینک با باتری هم کار می کند
Anonymous
اضافه کنم در عصر حجر شکار یکی از راههای تامین غدا بود.
بچه همسایه
می‌دونم این حرف‌ها شبیه اینه که آگاه‌سازی می‌شه و مردم بدونن و به هم کمک کنیم و مهربان و آگاه و دلسوز باشیم، ولی وقتی نود میلیون تصمیم می‌گیرن مواد غذایی ذخیره کنن می‌تونیم حدس بزنیم چه اتفاقی می‌افته؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چه جالب

میگن: اسراییل کنیسه یهودیارو زده

میگن کنار ساختمان کنیسه یک مکان مسکونی ...بوده

میگن در اون مسکونی ...
Anonymous
دقت کردی تهش یه 700-800 نفرید اینجا مدام هدی دارید حکومت رو میکوبید و یه موج لایک و دیسلایک 700-800 نفری تا 3000 نفری هم تو کامنت ها راه انداختید !

جالبه حتی مخالفتون هم شما ها رو جدی نمیگیره . این سایت چیزی حدود 20 هزار دنبال کننده خبر در هر صفحه باید داشته باشه شایدم بیشتر . اصلا به خودشون زحمت نمیدن با امثال شما همکلام بشن

موافقان سیستم هم که کلا شما رو اصلا حساب نمیکنن که بیان اینجا روبروتون یه چیزی بگن
Anonymous
کی کجا گفته ؟
ناشناس
توروخدا میشه خبرها رو یه کم واضح‌تر بگید؟ ما که نه ماهواره داریم نه هیچی دیگه گناه داریم
Anonymous
کلا سه نقطه منتشر می‌کردی بهتر از این سانسور بود
سینا
۲۰ هزار بازدید را از کجا میاری عددشو؟
اگه یه ویدیو ۲۰ میلیون بازدید بگیره و ۱۰۰۰ کامنت
ازون نتیجه میگیری که اون هزار نفر را کسی جدی نگرفته؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این چند ساعت هم مثل همه‌ی چند ساعتها و چند روزها و چند سالها صبر میکنیم
تا حالا که چیزی به نفع مُلک و ملت نبوده
اگر هم قرار باشه اتفاقی بیافته به اراده و قدرت ملته
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴جی دی ونس : امیدوارم خداوند با این تصمیم موافق باشد که ایران نباید سلاح هسته ای داشته باشد.
ناشناس پلاستیکی
شبیه جمله "خداوندا این قربانی را از ما بپذیر" هِ
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ایران تنگه هرمز او بسته اینترنت هم بسته تازه سازش هم نمیکنه دنیا تا بحال چنین چیزی به خود دیده
پقی
اره حالا اینترنت که داخلیش کار راه اندازه برای روزمره تنگه رو باید کنار بیاد باز کنه
Anonymous
واقعا این حکومت در تاریخ آیندگان بی‌سابقه خواهد بود، هیچ جامعه‌ای چنین چیزی به چشم ندیده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اولین حمله به زیر ساخت از طرف دولت ایران انجام‌شد

اینترنت برای تمام‌کسانی که نان و‌معیشتشان از همین منبع کسب میشد، بزرکترین زیر ساختی بود که تخریب شد و‌ زمین گیرشان کرد.آبشان از سر گذشت. فرقی نمیکند حال یک وجب یا صد وجب
Anonymous
اینترنت فقط شکم نیست! فقط کسب و کار نیست! اینترنت یعنی اطلاع رسانی. اطلاعات بدی و اطلاعات بگیری. این از حقوق اساسی ملت است. بعد از اون هزاران فایده دیگه داره از جمله کسب و کار. اینترنت میتونه جون آدم ها رو نجات بده. من خودم یه دارویی بهم داده بود دکتر گوگل کردم فهمیدم تداخل دارویی داره با یه چیز دیگه.
حمیرا
زیر ساخت واقعی جان های عزیزی بود که در دیماه پرپر شدند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فکر نمیکنم وتو خبر خوبی باشه، ترامپ کسی نیست که پذیرای دخالت چین و روسیه در تصمیمات بزرگ آمریکا باشه، ممکنه کاملا تاثیر عکس داشته باشه و بحران تشدید بشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جالبه که خارجیا به اطلاعات ما مردم در با اینترنت ملی دسترسی دارن ولی ما به اینترنت خارجی دسترسی نداریم،
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من فک کنم امشب ترامپ تمدید میکنه . یا که صلح میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بعضیا میگن حکومت آتش بس نمیکنه چون مردمِ خیابان رو از دست میده، خواستم بگم این مردمِ خیابانی خیلی خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنید مطیع و فرمانبردار هستند و هر حرفی رو از طرف حکومت مطلوب خواهند پذیرفت.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بازی شطرنج قدرت بین چین و روسیه با آمریکا خیلی وقته شروع شده ابتدا چین مهره کرونا رو حرکت داد بعد نوبت روسیه شد تا به اوکراین حمله کنه بعد نوبت حماس رسید تا به نفع روسیه به اسرائیل حمله کنه در مقابل آمریکا هم دائم در حال دفاع در برابر این دو بوده و موفق عمل کرد اگرچه ضعیف تر شد ایران آخرین مهره چین و روسیه هست که حرکت داده شد یا آمریکا مات خواهد شد و یا چین و روسیه مات میشن ...
Anonymous
بنظرم ماتی در کار نیست ولی حرکت مهمیه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگر من حق رای دارم من خواهان تسلیم هستم.
عمو رولی
من ممتنع
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وتو منو یاد جمله ولایتی در زمان بشار اسد انداخت: اگر در سوریه نجنگیم باید در ایران بجنگیم.
روح الله
در سوریه که جنگیدید فرماندهی و نظامی هم همه در اختیار شما بود
مس
بعد به خودت اومدی دیدی هم توو سوریه جنگیدیم هم توو ایران
برادر یه جوری صحبت میکنی انگار به خواست مردم، ایران سوریه رو ترک کرد ، داداش جنگیدیم نتونستیم حفظش کنیم چرا خودتو گول میزنی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بر علیه چین و روسیه نوشتم ،،یه دیسلایکیان اومد پایینتر نوشت بیغیرت هستین ،،روسیه و چین جلوی فاجعه میگیرن

البته پایینتر جواب دادم نمیدونم منتشر بشه یا نه

اما الان بازم میگم بیغیرت ... که ...هزار نفر زن و بچه و بزرگ و کوچیک توی چند روز داخل مملکت کشته شدن و ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دقت كرديد ترامپ بارها گفت جنگ ٤ تا ٦ هفته طول ميكشه و جمعه پايان ٦ هفته است؟🙄
Anonymous
اره من خیلی دقت کردم بهش
ناشناس
خب اگه جمعه تموم بشه با چ دستاوردی ؟ نه اورانیوم رو بردن نه اینا از موشکی و نیابتی هاشون دست کشیدن
Anonymous
جو نده . اولش گفته بود 4 روز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگه آتش بس شد پس بدونید اورانیوم بردنه
Anonymous
اورانیوم فقط یکی از چهار شرط آمریکاس،یکی دیگش کوتاه کردن برد موشکهاس دومیش دست برداشتن از حمایت از گروه... های شبه نظامی منطقس و سومی که از همه مهمتره درست رفتار کردن با ما مردم ایرانه،مثل داشتن حق اعتراضو سرکوب نکردن مردمو قطع نکردن اینترنتو خلاصه هر چیزی که انسان آزاده لازم داره رو باید رعایت کنن
Anonymous
همچین بندی در خواسته‌های ترامپ نیست که با مردم مهربون باشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده غرب تهران ۸:۲۰
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی درمیون کامنتها پوچ و بی محتواست و تراوشات ذهن یه عده...
Anonymous
این وسط کامنت گرانبهای شما رو هم دیدیم
Anonymous
خب شما برو تو تسنیم و فارس کامنتارو بخون‌که تراوشات یه عده....باشه.راضیم هستی اینجوری.حرص نمیخوری.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بیشترین منفعت از انقلاب ۵۷ نصیب اسرائیل شد.شاید قبل از سال ۵۷ اسرائیل تا این اندازه برای آمریکا و غرب اهمیتی نداشت.
Anonymous
کاملا درسته
جالبه بدونید که سرعت شهرکسازی اسزائیل از سال ۵۷ سه برابر شده
Anonymous
تحلیل کنم تایید نمیشه ولی اشتباه میکنی
Anonymous
بیشترین منفعت رو امریکا برده
کی فکر میکرد امریکا بتونه این حجم از سلاح و قرارداد های تحمیلی رو به اعراب بچپونه
همش با رمزی به نام جمهوری اسلامی تهدیده فروخته شده
Anonymous
سال 57 اسراییل گوشه رینگ بود ولی با لولو کردن ایران توو این سالها ضمن گرفتن وجهه جهانی ، در کمال تعجب تونست اعراب رو هم به سمت خودش متمایل کنه .

برای مثال با کنسل کردن قراردادهای خرید نظامی از سوی انقلابیون ، اف 16 ها که بعد ایران توو نوبت اسرائیل بود کند سال زودتر به اسرائیل تحویل شد و در جنگ با سوریه خصوصا بسیار بدردش خورد .

کلا اسرائیل از لبه پرتگاه نجات پیدا کرد و به ثبات رسید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تا ترامپ لحنش رو درست نکنه من بعید میدونم حتی ر پ هم بتونه باهاش کنار بیاد
مدام در حال تحقیر و نیش و کنایه هست
من باید رهبر تعیین کنم
نفتش رو من باید اجازه بدم
بدون اجازه من نباید کاری کنه
و از این صحبت های بسیار مسخره

بابا این لحنتو درست کن بزار یک قشر ساکت در ایران هم صدای نرمالتو بشنون و یک اجماعی در داخل شکل بگیره بر اساس احترام . اخه این چه طرز لفط یک سیاستمدار باشه . کل صفحش شده فحش و بد و بیراه
Anonymous
کی ما رو تحریم کرده؟؟ دلار برا کجاست؟ اینستا و ایکس برا کجاست؟ و .....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خسته شدم
خسته شدیم
دیگه تحمل صدای انفجار و جنگده ندارم....
آزاد
ایران جای هرکسی نیست داداش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برای اولین بار تو عمرم از چین و روسیه راضی ام🫠
Anonymous
نتیجه نهایی اقدامات دو کشوری که گفتی مرگ تدریجی هم میهنانته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اصلا بعضی وقت ها فکر می کنم پنجاه ساله با آمریکایی ها درگیر هستیم بخاطر چی هست؟ آخرش به این نتیجه میرسم که این درگیری حتما برای خیلی از قدرت‌های جهانی و داخلی منافعی داره.به نوعی درگیری ما با آمریکا جزئی از نظم جدید جهانی در غرب آسیا شده که همه از بهم خوردنش وحشت دارند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اقا وتو بشه ،،چه ربطی داره ،،اتفاقا امریکا و عربها درگیر قوانین مجلسی بین‌المللی نمیشن ،،بهتر شد اتفاقا ،،خودشون حال بعضیا رو جا میارن
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
داشتم فک میکردم اگه همین آفتاب نبود که حرفامون رو داخلش بزنیم بخدا دق میکردیم. آفتاب دمت گرم
ساکن عالم هپروت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده بدون انفجار
از همه طرف
جریان چیه؟

هلی برن؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خیلی اوضاع داره بد میشه. یعنی یه نفر توی این مملکت بین مسئولین نیست که به فکر مصلحت کشور و صلاح ایران باشه؟ که سایه ی جنگ رو کوتاه تر کنه
یا تا لحظه‌ی آخرِ نابودی همه زیرساخت ها، می‌خوان بر طبل تشدید مقابله و درگیری بکوبن؟؟
Anonymous
پاسخ بسیار کوتاه: خیر
پاسخ کمی کوتاه: مسئولان ما ایرانی نیستند که ایران را دوست داشته باشند
ز ز آ
نه دوست من نیست، خیلی وقته نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امید داشتین به توافق؟
هشدار سپاه:کاری خواهیم‌کرد تا آمریکا و متحدانش سالها از نفت‌ و گاز منطقه محروم شوند/ شرکای منطقه‌ای آمریکا نیز بدانند تا امروز به جهت حسن همجواری خویشتنداری زیادی داشته ایم ولیکن زین پس همه‌ این ملاحظات برداشته شده است.
Anonymous
تهش چه یه ملت ایران می رسه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بچه ها اگه امشب دیدین یهو هوا روشن شد نترسید ....
Anonymous
اگه فردا کلید برقمون روشن نشد چی نترسیم؟
ناشناس
ناشناس جان اون موقع همه با هم میترسیم
Anonymous
کامنت سانسور شده همه مزه اش پرید رفت!
آرسن لوپن
اگه امشب هوا خیلی روشن بشه، دیگه فردا در اوج خدا هستیم و به کلید و پریز نیازی نداریم🌠
مس
کلید برقم مگه روشن میشه ؟
🕞
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چند ساعت از اولتیماتوم ترامپ مونده؟
Anonymous
حدود 6 ساعت
Anonymous
تا ساعت ۸ امشب به وقت آمریکا. فکر کنم یا ۲ یا ۳ صبح باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب عزیز چرا اینها این‌قدر راحت به ما آسیب میزنند
هر هدفی که میگن راحت میزنند
این سالها این همه بودجه را چکار کردیم
Anonymous
یکی از دلایلش اینه که متحد قوی نداشتیم تا بتونیم ازش تجهیزات نظامی بخریم و فقط مستعمره چینو روسیه بودیم دومیش مسئولین دست پاک خودمون بود که هر پولی دستشون اومدو ..،اگر یه متحد مثه آمریکا داشتیم الان قدرت اول منطقه بودیم حداقل
سام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حرف زدن از تمدن ۷۰۰۰ ساله از نظر سانسورچی آفتاب نیوز مساله امنیتی هست که سانسورش میکنه.
Anonymous
آفتاب و فالس فرقی ندارند. مانند اصولکرا و اصلاح طلب
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سطح نگرانی افراد متفاوته بعضی ها نگران از دست دادن اخبار صدا سیما به علت نبود احتمالی برق هستند.
Anonymous
خدایا کمکم کن
سینا
تمام مراکز صداوسیما ژنراتور دارند و با قطع برق تا ۷۲ ساعت پوشش میدن اخبارو
Mahtab
سینا، وقتی مخاطبین برق ندارن، مراکز صدا و سیما کار کنند و اخبار بگن. چه فایده داره!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خود سایت نوشته یه بارم کامنت شد که قطعنامه وتو‌شد

حالا دویست هزار بار کامنت کنید تکرار کنید .
الکی شلوغش نکنید
افتابم عاشق کامنتای بی مصرف که صدبار صدبار تایید کنه بذاره شلوغش کنه
بعضی وقتها واقعا شور بعضی چیزارو‌در میاری قیچی به دست عزیز
Anonymous
دقیقا نمودن مارو. سایت هم هر چی تحلیل میکنیم نمیزاره اینارو نشر میده
طرف نوشته سیگار شده 800 نشرش داده😂
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
داشتم فک میکردم اگه همین افتاب هم نبود که حرفا و تحلیل هامون رو بگیم بخدا دق میکردیم. آفتاب مثه یه روانشناس برا شنیدن حرفامون شده.
Anonymous
انتشار این پیام ها چه لزومی داره یا طرف با ننه اش اینجا درد دل میکنه میاری منتشر میکنی
بی باک
حرف هامون تایید نمیکنه
از ۱۰۰تا پیام شاااااید یکی
کاملا سلیقه ای داره تایید میکنه هیییچ احترامی برای ما نمیزاره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دلم روشن ، پاینده ایران آزاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از بعد از مشروطه آمریکا همیشه آورده و برده ،الان هم همین هست، آمریکا میخاد ببره و یکی دیگه بیاره،
Anonymous
این شد حرف حساب
اون که کاشت، داشت و برداشت تا فصل کاشت مجدد برای داشت ۵۰ ساله آینده ، خداکنه اینبار منفعتش برای مردم ایران بیشتر باشه
زنده باد ایران و ایرانی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این تحلیل را منتشر کنید مهمه

هدف ترامپ از زدن زیرساخت ها اینه که کشور دچار هرج و مرج بشه و اوضاع داخلی از دست حکومت در بره این باعث فروپاشی از درون میشه با توجه اتفاقاتی که در کشور افتاده و نارضایتی فعلی احتمالش بسیار زیاده

متاسفانه ...هم خیلی از این اتفاقات بدش نمیاد چون فکر میکنه زدن تاسیسات توسط امریکا و اسراییل میتونه مردم رو از معترض تبدیل به حامی کنه و این بزرگترین پیروزی جنگ برای اونها خواهد بود اونها برآورد میکنن بتونن اوضاع داخلی رو کنترل کنن
Anonymous
بخش اول حرفت درسته ولی بخش دومش نه،ما هشتاد میلیون معترض اصلا یکی از قوبیاهامون اینه که از معترض به حامی تبدیل بشیم،مو به بدن آدم سیخ میشه چون حمایت از چی؟دلار دویست سیصدتومنی که در راهه یا گرونیه خونه و ماشین؟یا گرونیه روغنو تخم مرغ؟...
Anonymous
فردا صبح خواهیم دید ولی بنظرم اینطوری که می‌فرماید نخواهد شد.
شاید هم امیده فقط
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چین و روسیه اولین هایی بودند که کشتی رو سوراخ کردن؛ البته بعد از حدادیان :)
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ به نوعی عصبانیتش قابل درک هست

هیچ مقام هم ترازی در ایران اصلا جوابش رو نمیده
طرف حساب ترامپ شده قالیباف . مرندی . فرمانده هوا فضا . شهردار تهران و عراقچی
داره با اینا کل کل میکنه که خب در شان یک مقام ریاست جمهوری نیست در امریکا

شایدم یک تاکتیک باشه از سمت ایران
Anonymous
چون اگه رییس جمهور ایران جواب بده اول عذرخواهی میکنه بعد یه بوس براش میفرسته 🤪
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این جام ۶ جانبه چی بود دیگه این وسط پیروزی از خودش درآورده! هیچکی شرکت نمیکنه🤦🏽‍♂️
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خارگ امروز ۵۰ بار بمباران شد. حواسها بجای خارگ به سمت زیر ساخت ها رفته.
جناب‌خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چین پیشتاز سرکوب داخلی و نسل‌کشی سیستماتیک
روسیه پیشگام اشغالگری و نسل‌کشی در تاریخ دویست‌ساله
کلمبیا پایگاه مافیایی بین‌المللی
پاکستان کانون تروریسم دنیا
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان رای منفی اعضای دائم میشه همون وتو. جدا از هم نیستن.اتفاقا حق وتو به نفع جمهوری اسلامی هست. چون معمولا اکثر قطعنامه ها با رای موافق بیشتر بر ضد جمهوری اسلامی و مخالف کمتر به سودش همراه هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میترسم فردای آتش بس هر فردی از لزوم ادامه جنگ و عدم آتش بس بنویسد از طرف تندروها متهم به وطن فروشی و‌ خیانت شود
Anonymous
این الان چیه تایید کردی!
Anonymous
الان این کامنت خودت چی بود که تایید کرده؟
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
...توافق منتفی است چون مردم خیابان را ازدست میدهند. .
Anonymous
چهار تا مثل خودت رو مردم به حساب نیار
مرد واقعی اتفاقا الان تو خیابونن
ناشناس
در جواب نظر کاربر ۲۰:۱۱:
خودت و یک عده دادزن و بلند گو بدست وانتی و پشت سرش را می رن در هر محله حداکثر صد نفر میشن ولی در اعتراضات دیماه هر محله بالای ۵ تا ۶ هزار نفر بودند . پس خودتان حساب نمی شوید دور بر ندار
حسام
کدوم مردم؟
مردم ۱۸ و ۱۹ دی کی منظورت نیست؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بعضیا دارن از چین و روسیه تشکر می کنن
خواستم بگم
چین و روسیه نمی خوابن جایی که آب زیرشون بره
هرگز قدمی خلاف منافع ملی شون بر نمیدارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ادمین جان یه امشبو باهامون راه بیا معلوم نیست قراره چه بلایی سرمون بیاد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه چند ساعت دیگه اگه اوضاع به همین منوال باشه
بچه ها از غرب و جنوب کامنت میزارن که
از آسمون داره میاد ، یه دسته هوری
همشون کاکل بسر ، گوگولی مگولی
Anonymous
🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بابا انقدر دروغ نگید اه چین و روسیه رأی منفی دادن کلمبیا و پاکستان رأی ممتنع دادن
Anonymous
نمیدونم اینایی که تو این شرایط اخبار فیک پخش میکنن واقعا چی تو مغز نداشته‌شون میگذره؟ منو یاد کسایی میندازن که تو ماجرای پلاسکو به آتش نشانی زنگ میزدن و سرکارشون میذاشتن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب لطفاً مهتاب نباش و منتشر کن🙏🏻😁❤️‍🩹
چین و روسیه این قطعنامه ضدایرانی رو به نفع خودشان وتو کردند و ترامپم که شدیداً از نتیجه‌ی این قطعنامه راضی هست! چرا فکر میکنی چین خودش رو با آمریکا دشمن کرد؟ چرا فکر میکنی ترامپ دنبالِ این هست که تنگه رو باز کنه؟ ...تو چرا خوشحالی؟ به نفع خودشون وتو کردن نه تو که! یک درصد هم فکر نکن که در پاکستان بحث سر اینه که تنگه باز بشه یا نه! چرا سری قبل جنگ پایان پیدا کرد؟! چون سری قبل ایران تمایلی نداشت تنگه رو ببنده و ترانپ هم جنگ رو پایان داد! بحث سرِ چیز دیگری هست و چند روز دیگه متوجه میشی که چه خبر شده! اگر هم دیدی که ترامپ اونطور توهین آمیز توئیت زد که تنگه رو باز کنید؛ دقیقاً طوری صحبت کرد که اصلاً تنگه باز نشه!
Anonymous
قمارباز بارها گفته ک ما ب تنگه نیازی نداریم هرکی ازش نفع میبره خودش مشکل خودش و حل بکنه.
به امید نابودی هیولا جهل و جنایت
Anonymous
یه جور رمزی و پر ابهام حرف میزنید که مثلاً خیلی عقل کل تشریف دارید ؟؟؟!!
بحث سر چه چیز دیگری هست؟!
لطفا ما کودکان کم عقل را راهنمایی بفرمایید
Anonymous
دقیق
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وتو (Veto) یک واژه لاتین به معنای اجازه نمی‌دهم است و به طور کلی به عمل یا قدرتی اشاره دارد که به یک فرد یا نهاد اجازه می‌دهد تا تصمیمات یا اقداماتی را که توسط دیگران اتخاذ شده‌اند، رد یا لغو کند. این اصطلاح در زمینه‌های سیاسی و حقوقی به کار می‌رود.

در شورای امنیت سازمان ملل، پنج کشور دائمی (آلمان، فرانسه، چین، روسیه و ایالات متحده) حق وتو دارند. این بدان معناست که اگر هر یک از این کشورها در برابر یک قطعنامه رأی منفی دهند، آن قطعنامه به تصویب نمی‌رسد، حتی اگر سایر اعضای شورا به آن رأی مثبت دهند.

در برخی کشورها، رئیس‌جمهور یا مقامات دیگر ممکن است حق وتو بر روی قوانین مصوب پارلمان یا مجلس را داشته باشند. به این معنا که آن‌ها می‌توانند قانونی را که به تصویب رسیده است، رد کنند.

این امتیاز می‌تواند به جلوگیری از تصمیمات ناعادلانه‌ای که ممکن است به نفع اکثریت باشد، کمک کند و به ایجاد توازن در قدرت بین نهادها یا کشورها کمک می‌کند و مانع از تمرکز قدرت در دست یک گروه خاص می‌شود.
Anonymous
آلمان نیست
Anonymous
آلمان نه بریتانیا
Anonymous
چرا انگلیس نداره؟
Anonymous
بریتانیاست! آلمان نه!
وتو
انگلیس
Anonymous
کلی اطلاعات دادی ولی یک اشتباه بزرگ داشتی ، چرا باید در پایان جنگ جهانی دوم و شکست سنگین آلمان بهش به عنوان جایزه حق وتو بدهند؟؟؟ بریتانیا حق وتو دارد نه آلمان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لعنت به حق وتو
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من اختمال میدم ایران با شرطه تصویب نشدن قطعنامه قول توافقی با امریکا رو به روسیه و مطمنا چین داده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب احتمالا برق پایتخت بره و یه جزیره تصرف بشه .
این زیر ساخت زدن مثل همون ماجرای نجات خلبان و دزدیدن اورانیومه .
صبح میبینیم چه خبر شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آمریکا از شهروندان خود در بحرین خواسته است به پناهگاهها بروند و تا اطلاع بعدی آنها را ترک نکنند
ناشناس
خوبه باز پناهگاه دارند ما مردم ایران چی ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اون دوستان سیمکارت سفید که شاید برق سفید هم داشته باشند بدونند دو ماه بعد قطعی برق شهرها در ناامنی کامل هست، بیست میلیون مهاجر بدون مدارک و آماده یراق، مردم گرسنه، یعنی این فکرو نکنن که زندگیه خودشون تحت تاثیر قرار نمیگیره
Anonymous
چرا به سیمکارت سفیدا می گی به آمریکا بگو
Anonymous
چون ریشه اصلی مشکلات فعلی سیمکارت سفیدها هستن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نظم دنیا در حاله تغییره و ایران فقط یه بحشی از این پازل هست

حتی ممکنه تایوان و کره و ژاپن هم وارد این چرخه تغییرات بشن ؛ یا به قولی اسیای شرقی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چه بهتر که رای نیاورد ،،حالا عربها و اسرائیل و آمریکا ،،بدون قوانین دست و پاگیر بین‌المللی خودشون هر کار بخوان میکنن
Anonymous
بهتر
بابالنگ دراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کجای پیام
صدای جنگنده از کرمانشاه ساعت ۱۹:۲۵مشکل داشت نزاشتی؟

خوابت برده یه بچه رو بزار اخطار جنگنده رو تایید کنه !
تو اون تایم کسی دیگه پیام نزاشته بود
همچین وقتایی تاییدکن بلکه‌م دو نفر ببینن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من از صحبتهای ترامپ که گفت امشب انقلابی خواهد شد و این حرفها، کمی از بمب گرافیتی که قبلا توضیح دادم، فکرم رفت به سمت بمب الکترومغناطیسی. البته تبعاتش خیلی زیاده و احتمال استفادش کمه چون هر چیز الکترونیکی رو از کار میندازه. ولی شرط عقل، احتیاط هست. اگر تجهیزات الکترونیکی گرون و حساس دارید حتما تو چند لایه فویل آلومینیومی بپیچیدشون و بعد فویل رو با یک نوار باریک از شده از همون فویل به لوله آب یا اگر سیم ارت دارید به سیم ارت وصل کنید. موبایل، تلویزیون، لپ تاپ و ...
هیچ فاصله کوچکی نباید باز بمونه، چون فرکانس بسیار بالا و طول موج کوچک هست. پس بهتره بعدش با نوار چسب هم لایه ها رو به هم و به لوله آب محکم اتصال بدید.
Anonymous
فویل الومینیوم فروش هستن اینم کامنتشون!
Anonymous
جو نده دوست عزیز. به فکرتم اجازه نده هر جا خواست بره!!!
ناشناس
باطری قلب رو چیکار کنیم؟
Anonymous
الکترومغناطیس بزنه که همه میمیرن،حتی مردم عادی.
Anonymous
ناشناس ۲۰:۰۷ -بله. گرافیت فروش بودم الان دیدم نون تو فویل آلومینیومه.شما از فویل مس استفاده کن بهترم هست.
ناشناس ۲۰:۰۶ : شما جو نگیر بشین تا به قول ترامپ ببینی چی میشه.
Anonymous
باطریها خودش آسیب پذیر نیستن، ولیدر باتری قلب، قطعات الکترونیک تولید پالس قلب هست که صدمه می بینه. متاسفانه راه حل ساده نداره مگه اینکه سینه بیمار فویل پیچ و ارت بشه.
الکترومغناطیس هیچ صدمه ای به موجودات زنده نمی زنه. فقط اجسام هادی که توشون ولتاژ القا میشه بخصوص اگر نازک یا حساس هم باشن (ولتاژ کارکرد پایینی داشته باشن و لذا اضافه ولتاژ لحظه ای قابل تحملشون هم پایین باشه، مثل انواع آی سی ها). در تستی که آمریکا انجام داد، حتی لامپهای رشته ای هم در هزار کیلومتر اون طرفتر از جزیره ای که تست توش انجام شد، سوختن.
نظرسنج
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه نظرسنجی بزاریم:
اتمام جنگ همین الان : مثبت
ادامه جنگ : منفی
حسام
ما سر شعارمان جنگ جنگ تا پیروزی هستیم و کوتاه نمیایم😉
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
املاکی مردم ایران رو فروخت.....لعنت بهت
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یک احتمال برای فردا؛
ترامپ توییت میکنه: توافق انجام شد، اونها تنگه رو باز کردند و کشتی‌ها در حال عبورند. مذاکرات برای تسلیم کامل از فردا آغاز خواهد شد، یک پیروزی بزرگ برای آمریکا، گاد بلس یو اس ای
ایران هم میگه: ترامپ از ترس پاسخ کوبنده ایران عقب‌نشینی کرد، پوزه آمریکا به خاک مالیده شد، پیروزی بزرگ برای ایران و جبهه مقاومت
Anonymous
احتمالش زیاده
اورانیومم که برداشتند و بردن
Anonymous
متاسفانه یا خوشبختانه ، این سری فرق داره آمریکا ، ایران رو برای نظم نوین جهانیش میخاد یا شکست میخوره یا پیروز حد وسط نداریم
Anonymous
سخنرانی ۴۵ سال پیش ترامپو اگه میدیدی میفهمیدی سالهاست چی تو سرش بوده
Anonymous
ممکنه
اما بازم کلی مسئله میمونه

هسته ای
موشکی
تحریم ها
خسارات کشورهای منطقه
خسارات ایران
اسرائیل و منطقه
و...

به هرحال باید تکلیف اینا معلوم شه
Anonymous
جایی برای وسط بازی باقی نمانده
Anonymous
امکان نداره ایران تنگه رو باز کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگه امروز توافق و آتش بس نشه و ترامپ مهلت رو تمدید کنه دیگه واقعا خیلی ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چین و روسیه فقط وفقط به فکر منافع خودشون هستن اگر وتو نمیکردن به اونا هم ایران اجازه نمی‌داد از تنگه هرمز عبور کنن طبیعیه الان باید اروپایی‌ها متوجه بسیاری از نکته ها بشن
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عجیبه کسی عراق سال دوهزاروچهار یادش نمیاد ، اول نیروگاها رو زدن و خاموشی مطلق ، بعد با عینک دید در شب صدساعته رسیدن بغداد ! الانم همون استراتژیه
Anonymous
عجیب نیست
اون زمان و اون مکان
اصلا قابل مقایسه با این زمان و جغرافیا نیست .دوست من
Anonymous
۲۰۰۳
Anonymous
صد ساعت؟!! خیلیه...
Anonymous
من قبلا سرچ کرده بودم 5 ماه برق قطع بوده عراق یا بغداد کجا؟ چه مدت قطعی بود؟
بنده خدا
دقیقا استراتژی امریکا پنجاه ساله همینه تو همه جنگهاش
زدن رادارها ، زدن نقاط نظامی ، زدن برق و زیرساخت ، حمله زمینی با تاریکی شب
اما توایران از مثلا دریای عمان تا تهران جای صدساعت ، سیصد ساعت طول خواهد کشید ، اما استراتژی از روز اول همون استراتژی عراق هست
Anonymous
صد ساعت که نصفش تو روزمیفته میشه چند شبانه روز😐😐😐
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کابوس من؛ اعلام آتش‌بسه
Anonymous
دقیقا کابوس همه وطن پرستا
Anonymous
کابوس تمام مردم داخله فکر کنم :)
Anonymous
اتفاقا ترامپ هم گفت مردم ایران می‌گویند ما می‌ترسیم شما کار را نیمه‌کاره رها کنید
Anonymous
کابوس وطن پرست؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
حتما اینترنتت قطعه میخای همیشگی وصل شه حتما حتما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ که نمیاد بشینه منتظر قطعنامه شورای امنیت بشینه او کار خودش را انجام میده چه با قطعنامه چه بی قطعنامه او نمگزارد چین این مابین مفت لیسی کنه تمام کاسه کوزه هارا بهم می‌زند
لکستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
واقعا براتون متاسفم فکر میکنید آمریکا و اسرائیل تمام زیر ساخت ها را بزنه امشب و فردا چی میشه؟ سپاه میاد تسلیم میشه؟ چقد ساده ایت، میاد میزنه میگه من زدم به هدفم رسیدم خودتون برید بازش کنید. یعنی میخواد خجالت بکشه ترامپ؟
Anonymous
منفی بخاطر لحن و ادبیات زشت و زننده و تحقیرکننده و خود دانشمند پندارتون
Anonymous
منفی بخاطر ندونستن درست زبان فارسی و غلط دستوری.
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من احتمال توافقی قراره صورت بگیره که چین با اینکه بیشترین نفع رو از تنگه میبره اونو وتو کرد. نظر شما چیه؟
Anonymous
وتو چین باعث میشه ایران اجازه عبور کشتی های چینی رو بدون دریافت عوارض بده ولی نفت به کشورهای دیگه نره اونوقت افت اقتصادی برای بقیه دنیا رخ میده و چین رشد اقتصادش شتاب میگیره پس به نفع خودش وتو کرده اما روسیه وتوو کرد تا توو مذاکرات اوکراین امتیازات بیشتری از آمریکا بگیره در واقع نه روسها و نه چینی ها بخاطر جمهوری اسلانی وتو نکردن بخاطر خودشون اینکارو کردن گرچه آمریکا نیازی به شورای امنیت نداره همونطور که در آغاز حمله به ایران بدون شورا حمله کرد بهرحال باید منتظر موند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی به زبان ساده بگه متن قطعنامه بحرین چی بوده چی میگفته؟
به دنبال تصویب چه موضوعی بوده؟
ناشناخته
تایید برای باز کردن تنگه هرمز که با نیرو نظامی وارد بشه
الان هم وتو شده احتمالا بین کشور های عربی اعتلاف بوجود میاد که خودشون وارد جنگ بشن
حالا یا نظامی یا اینکه پول بدن به آمریکا که ادامه بده
ناشناخته
هرچی مینویسم تایید نمیکنه
Anonymous
باز کردن تنگه هرمز از طریق اعمال زور
یعنی با هماهنگی و مجوز شورای امنیت دسته جمعی وارد جنگ با ایران بشن
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کسانی که دلسوزی میکنن برای راه اهن و جاده و پل
به خیابان بیایید و جلوی حکومت را بگیرید
Anonymous
دلسوز جاده و پل نیستند دلسوز نظام هستند که بیشتر آسیب نبیند
Anonymous
راه اهن و پل مگه فقط برای نظامه بابا شما دیگه خیلی ذوب شدید تو آمریکا باورم نمیشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حدود ساعت ۵ عصر حدود یک دقیقه سایت آفتاب بالا نمیومد گفتم بالاخره جناب دیسلایکیان یا دوستانش کار خودشون رو کردن . یه لحظه به خودم گفتم ای بابا الان چه خاکی به سرم کنم اخبار درست رو از کجا بخونم که بعد درست شد . میخواستم این رو بگم دوستان درسته ادمین آفتاب ... 😅 اما همین اگه نباشه واقعا جای دیگه ای برای کامنت خواندن نیست و من خودم احساس خفگی کردم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لعنت به چین و روسیه ،،هر چند که الان امریکا و عربها میبینن از طریق بین‌المللی باز شدن تنگه نتیجه ای نداد ،،قشنگ خودشون اقدام میکنن

به زمان برای رسیدگی بین‌المللی نیاز نموند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چین روسیه عمدا این کار را کردن به طمع نفت مجانی آمریکا هم حالا بازی هم میزنه دوباره چیزی که برای آمریکا سود نداشته باشه نمی‌گذارد برای بقیه هم سود داشته باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هیچ آتش بسی در کار نیست
Anonymous
همچنین هیچ توافقی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حداقل یه امروز و امشب رو سریعتر ،،خیلی سریعتر و با فیلتر کمتر کامنتها رو منتشر کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
گویاایران شده زمین زورآزمایی آمریکا و روسیه
Anonymous
بوده
ایرانه خانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جنوب شی نورانی زیادی تو آسمان دیده میشه فک کنم پهباد باشه برخی وارد ایران و برخی دارن خارج میشن
Anonymous
وتهران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
روسیه و چین بابت وتو کردن قطعنامه که چندان مهم و تاثیر گذار نبود کلی از ثروت ایران را مفت خواهند برد و کلی باج خواهند گرفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ورزشکارها
مارا ز مرگ مترسانید ما مرگ را هر روز زیسته ایم
اراک
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای ممتد جنگنده ها در اراک 7:30 الی 7:40
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ما ترامپ اعلامیه می ده؟ یا به وقت خودشون؟ می خوام بدونم بخوابم یا بیدار بمونم.
دخترک
چهارشنبه ساعت ۳ نیم بامداد نخوابی بهتره
Anonymous
به وقت تهران
Anonymous
٣:٣٠ صبح به وقت ايران
Anonymous
دخترک همین الانم به زور بیدارم. دیشب تا خوابم برد ۷ربع.کم صبح با صدای انفجار پریدم...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قطعا تراکتور و سپاهان کنار تاج اجازه نخواهند داد تیم حکومتی در تورنمنت من‌درآوردی ۶جانبه جام اسنپی درو کند
Anonymous
سطح دغدغت متحیرم کرد
Anonymous
آفتاب این چیه تایید می‌کنی
الان طرف بیاد درباره دستشویی‌های پارک لاله هم نظر بده تو منتشر می‌کنی؟
Anonymous
یکم واضح بگو ببینیم چی میگی
فرناندو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
💢نهایی: ۱۱ رای موافق، ۲ رای ممتنع(چین و پاکستان)،۲ رای مخالف
نهایتا روسیه وتو کرد و مانع تصویب شد
پیام
این سازمان ملل دیگه محلی از اعراب ندارد از ابتدا هم نداشت بیشتر نمایشی هست ول کن ...محلی از اعراب ندارد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پزشکیان در ابتدای تابستان ۱۴۰۳: یا هوای پاک را بخواهید یا برق پول توسعه شبکه برق در جای دیگری هزینه شده است
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام

یک سوال:
پل بزرگراه مدرس، کدام است؟
پل طبیعت؟
Anonymous
آره دیگه
چی شده؟ زدنش؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸

◼️ قیمت #نفت آمریکا به بالای ۱۱۷ دلار
در هر بشکه افزایش یافت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قطعنامه پیشنهای بجرین در حال بررسی تو شورای امنیت سازمان ملل متحد هست و هنوز به رأی گذاشته نشده است چطور شما خبر از وتو چین و روسیه و حتی نوع رأی کشورها خبر دادید!!!!؟
ربطی نداره
تقریبا یک ساعت پیش انجام شد
با ۱۱ موافق ۲ مخالف و ۲ ممتنع
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینکه چین بیشترین نفع رو از تنگه میبره و خودشم وتو کرده احتمالا دلیلش اینه که ایران به چین پیام های خوبی درباره تنگه داده به شرطه تصویب نشدن قطعنامه. شایدم قراره آتش بس و توافقی بشه.
دخترک
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده غرب قم ساعت ۱۹:۳۲
Anonymous
خارج محدوده شهری دیگه؟
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام
من بدون پل طبیعت نمی تونم باشه
سالم هست یا نه؟
Anonymous
گل گفتی
Anonymous
اخه پل طبیعت مگه جای مهمیو به هم وصل میکنه؟فقط تزیینیه
تو
با اون که چیزی جابه‌جا نمی‌کنن
حسین کاظمی لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگر امشب دیدید عده ای با پرچم چین و روسیه به جای پرچم ایران در خیابان حاضر شدن تعجب نکنید.
Anonymous
پرچم عراق کافی نیست؟؟
الان روسیه و چین اضافه شد؟
Anonymous
اره متاسفانه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کل اعراب یک طرف
ایران یک طرف
باز ایران ۶ هیچ جلو هستش
Anonymous
دقیق تر توضیح بده چرا؟
Anonymous
شاید اصل حرف درست باشه اما همین ...باعث شده اینجابرسیم!!! ۶تای ایرانو ازکجااوردی؟هیچ اوناروازکجااوردی؟ ۶تایی!! اقتصادت به امارات میرسه؟ استخراج گازت به قطر میرسه؟ هاب تکنولوژی منطقه ای؟ سرمایه گذار خارجی عین ...داری؟ کدومشوداری سلطان؟!!!!!!
Anonymous
...برو خدا و شکر کن اجازه نداده اعراب حمله کنن. اونا دیگه لیست اهداف ندارن نقطه ای بزنن. یادت رفته بمباران های صدام رو؟ نگاه میکرد ببینه کجا چراغی روشنه بمباشو همونجا می‌ریخت
قاسم
دمت گرم واقعا گل گفتی مشخص فرد با استعدادی هستی یه چیزم من بگم تکمیل بشه اگه یه سر به مراکز تجاری این اعراب تشریف برده باشی به قدری بدن صورت و روحت عرق می‌کنه بابت خجالت کشیدن از بابت آنچه که چشات میبینه و از پیشرفت و تجارت جهانی اعراب بعد ته مانده جیبتو یه آب معدنی میگیری جگرت خنک بشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تو حساس ترین روزا اینترنت رو قطع کردن به بهانه....
تنهایی تا کجا؟؟؟؟؟ ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از غرب کرمانشاه به طرف ایران چندین جنگنده اومدن ساعت ۱۹:۳۴
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۱۱ رای موافق، ۲ رای ممتنع، ۲ رای مخالف
چین و پاکستان رای ممتنع دادند
روسیه وتو کرد
Anonymous
چين ممتنع نداده ، منفي داده

ممتنع ها ٢ تا بودن كلمبيا و پاكستان
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تصویب قطعنامه مانع خوبی برای حمله آمریکا بود. روسیه و چین از عمد وتو کردن تا آمریکا التیماتومش رو انجام بده
Anonymous
اتفاقا برعکس
Anonymous
پس چرا جمهوری اسلامی خوشحاله که اونا وتو کردن؟!
Anonymous
آفرین👌
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جنگنده در آسمان استان مرکزی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وتو کردن قطعنامه توسط چین قابل پیشبینی بود! چین کجا نفت به ارزونی نفت ایران گیرش میاد؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آقای روسیه خیلی کارها کردی باید جبران کنی، کاری که کردی لازم بوده اما کافی نیست!
آقای چین نان و نمک چند هزار ساله و بهره مندی سال های اخیر ارزشش بیشتر از این حرف هاست!
انتظار ما مردم ایران خیلی بیشتر از این حرف هاست
شرقی غمگین
از روس انتظار داری؟؟؟؟ تاریخ خوندی تو عمرت؟
Anonymous
به به پیاده نظام های چینگ چانگ و روسیه اسم خودتونم گذاشتین وطن پرست😦🤣
Anonymous
واقعا فکر نیمای در جهت منافع ایران مجانی انجام داد؟
Anonymous
سیاست بین الملل و نان نمک؟؟؟؟؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چین و روسیه مخالفت کردن و وتو شد
آخرین چیزی که میتونست جلوی تصمیم ترامپ رو بگیره هم به نتیجه نداد
Anonymous
مطمئنم اگه وتو نمی کردن، باز اینجا یه ... دیگه میگفتی...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یک درصد هم احتمال نمی دادم چین به خاطر ایران خودش رو با امریکا سرشاخ کنه !!
فکر کنم بزرگترین اشتباه قرن خودش را انجام داد.
Anonymous
به خاطر ایران نیست. چین می خواد خودش ابرقدرت جهان بشه.
Anonymous
بزرگترین اشتباه قرنو آمریکا کرد با این حمله کردنش.
Anonymous
اصل دعوا رقابت اقتصادی چین و آمریکاست!
امریکا از این حرص میخورد که چین داره نفت ایران رو مفت به دست میاره و خودش داره جا می مونه
ناشناس
چین ممتنع داد روسیه وتو کرد
Anonymous
ناشناس 19:30
چین و روسیه مخالف
پاکستان و کلمبیا ممتنع
Anonymous
گفتند چین وتو کرده تعجب کردم
روسیه قابل فهمه.
بیشترین فشار به اروپا میاد اگه بسته بمونه. شاید روسیه میخواسته تلافی کنه
یک چینی
آیا فکر میکنی که با این کار با آمریکا سر شاخ شده؟
سالاری
احتمالأ پشت پرده اتفاقاتی افتاده تاذامشب صب کنید میفهمید
رسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
روسیه ارزو داره این شرایط ادامه پیدا کنه. از یک طرف تحریم های نفتیش رو راحت تر دور میزنه و از یک طرف حنایت های امریکا از اوکراین رو محدود میکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چین و روسیه به این یقین رسیده‌اند که احتمال حمله‌ی سنگین آمریکا و اسرائیل به زیرساخت‌های ایران بسیار بالاست و با سد کردن تصویت پیش‌نویس قطعنامه‌ی مطروحه در سازمان ملل جلوی دستاویز قرار گرفتن شورای امنیت برای اعطاء وجهه‌ی قانونی به این نقشه آن را فشل کردند ولی صف‌آرایی دو عضو دائم بلوک شرق در چنین سازمانی مؤید حتمی بودن یورش طی ساعات آتی است.
ami
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پیش نویس پیشنهادی بحرین در شورای امنیت توسط چین و روسیه وتو شد و تصویب نشد
Anonymous
چین ممتنع روسیه منفی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چین و روسیه جنایتکار ...
Anonymous
میتونستن جلو یه فاجعه روبه راحتیو بدون کشت و کشتار بگیرن
این دو کشور همیشه دشمن ما مردم ایران بودن
Anonymous
جالبه دوکشور کمونیست نمی خوان مردم ایران قربانی بشن و کشور نابود بشه میشن جنایتکار بعد یه مشت ...داخلی بی غیرت می خوان کشور نابود بشه و کشور جوی خون راه بیفته. چطور می تونید روی خون هموطنانتان برقصید و شاد باشید! آدمیت مرده!! قرنها از مرگ انسان هم گذشت! ای دریغ آدمیت برنگشت!!!
Anonymous
الان فک میکنی یه مشت کمونیست نسل کش که به حقوق مدنی مردم خودشونم اهمیت نمیدن به آدمیت رسیدن؟ ضمنا شما دیگه از شادی رو خون مردم حرف نزن یادمون نرفته شیرینی پخش کردناتون رو بعد اکتبر و همینطور دی!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
رأی‌گیری شورای امنیت درباره تنگه هرمز تصویب نشد
۹ رای موافق، ۲ رای ممتنع، ۲ رای مخالف
چین و روسیه رای منفی دادند
روسیه وتو کرد
Anonymous
تعداد رای را یه جمع ببند ببین چند میشه؟!!
Anonymous
در رای گیری شورای امنیت پنج کشور عضو دائم یعنی امریکا، روسیه، چین، انگلستان و فرانسه حق وتو دارن، اگر یکی از اینها وتو کند دیگر تعداد آرا مهم نیست.
سالاری
رای منفی یعنی وتو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
غرب ایران ساعت ۱۹:۲۳ صدای جنگنده پایین فوق‌العاده پایین.
نمیدانم میخواد اینجارو بزنه یا بیاد تهران
الکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مادر من ۶۸ سالشه
بازنشسته آموزش پرورشه
همش اخبار کمک هزینه معیشتی و یارانه و اینها را دنبال میکرد
اومدم خونه میگه ۷۰‌تا هواپیما c130 چند نفر را می‌تونند هلیبرن کنند
ممکنه تو یه روز دو بار عملیاتی بشوند
اصلا قفل کردم
چکار کردید با این ملت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وقتی دستور تخلیه‌ی نیروگاه‌های برق داده بشه، ایران موظف هست اون نیروگاه ها رو تخلیه‌ی انسانی کنه؛ حالا تو برو تجمعات تشکیل بده داخل و دورِ نیروگاه! کشور های دیگه شاید زدنِ نیروگاه هارو محکوم کنن؛ و همچنین این کشور ها آمریکا و اسرائیل را محکوم نخواهند کرد به این دلیل که تجمع کرده‌ای و در آنجا کشته شده ای! ۱۰ نفر کشته شوند یا ۱۰۰۰۰۰۰ کشته شوند! آن کشور ها کشته شدنت را محکوم نخواهد کرد! کسی هم نخواهد توانست پیگیر خون‌بهای کشته شدگان شود چه در داخل چه در خارج! بروند بگویند چرا نیروگاه ها را مورد اصابت قرار دادی؟!!!! در آنجا مردم تجمعات برگزار کرده بودند؟ !!! تجمعات حق خواهی و اصولی در خیابان هاست نه در نیروگاه ها! در همان تجمعاتتان در خیابان ها از ترانپ در خواست کنید نیروگاه هارا نزند! آخر کدام آدم عاقلی در نیروگاه ........؟ چه بگویم به شما ها که بفهمید؟

عاقلان اینها را میدانند؛ ..
Anonymous
دوست عزیز شما چی کار داری؟ بذار هر کسی هر جا می خواد تجمع کنه. این افراد هم مطمئن باش تا قبل از ساعت ۳:۳۰ می رن خونشون.
D J. T
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده قم
10 درصد باده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب که میگن شب نیست امشب مثل هر شب نیست
Anonymous
🤭
ایران خانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خبرها حاکی از توافق هست دوستان، تا ۸ به صورت رسمی اعلام میشه
Anonymous
خدا کنه جنگ تمام شه
Anonymous
متاسفانه ما مردم دوباره باختیم.....سلام دلار پانصد هزار تومانی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همه‌ی شواهد حاکی از آتش بس هست
در چند ساعت آینده منتظر خبرش باشید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دردمون جنگده باشه امشب
یا استرس تهدید ترامپ.....
راضیه
بگیر بخواب. بالاخره یچیزی میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حدود ۳۰ سال پیش یعنی سال ۷۶ به خاتمی رای دادیم چون قرار بود روابط با آمریکا بهتر بشه.همین تفکراتی که شبها با بلندگو کف خیابون جمع شدن نزاشتن.
دکترای حقوق بین الملل
رای دادیم پنج بار هم رای دادیم
خاتمی، خاتمی، روحانی، روحانی و پزشکیان
اما برای رقصیدن به نفر نیاز است!
نمی دانم باور هایم از حقوق و روابط بین الملل فروریخته است.
Anonymous
همین چهارتا تیر تخته صنعتی هم که داریم همه رو همون ۸ سال خاتمی تونست بیاره
Anonymous
۳۰ ساله خاتمی، روحانی، ظریف و پزشکیان و دار و دسته شان با عناوین گفتگوی تمدن برجام و مذاکره و... کار را به اینجا کشاندند. خود ترامپ گفت اگر قاسم سلیمانی بود وضع فرق می کرد. هنوز از سایه او هم حساب می برد....
Anonymous
دکترای حقوق بین الملل!! پنجاه بار دیگه برو رای بده شاید درست شد
Anonymous
تیم خاتمی از جمله برادر خاتمی کسایی بودن که از سفارت آمریکا رفتند بالا تا شاه دیپورت شود و اعدام شود! شما بی اطلاع بودی که به خاتمی رأی دادی تا رابطه با آمریکا بهتر شود!!!!!!!!!!!!!!
۲۵۹
خاتمی در پایان ریاست جمهوری گفت : رئیس جمهور فقط تدارکات چی ه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ به فاکس نیوز گفت: اگر مذاکرات با ایران امروز پیشرفتی داشته باشد و چیزی ملموس به دست آید، ممکن است وضعیت مربوط به مهلت تغییر کند!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا از مردم می‌نویسیم تأیید نمیکنی؟؟؟
مشکل داری از مشکلات مردم گفتن؟
غیر قابل نشر
نه عزیزم ظاهرا پولی شده .چون میبینی از سه چهار نفری هست روزی ده ها کامنت منتشر میشه .اما از بعضیها ده تا کامنتم بذارند یکیشا منتشر نمی کند !!!!
ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران سمت شرق پمپ بنزین‌ها شلوغ شده، جاهای دیگه چطوره؟

راستی اینترنت رو کی آزاد میکنن مردیم هیچی نمیشه چک کرد جز آفتاب
تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تبریز صدای جنگنده الان
...
تبریز
آفتاب چرا قسمت دوم پیام من و سانسور کردی ببین دیروز ترامپ گفت مردم ایران خیلی وحشتناک تا الان زندگی کردن واقعا یه روزی اگه زنده بمونیم شما و من به این سانسور ها می‌خندیم و گریه خواهیم کرد‌
خبرچی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
روسیه وتو کرد چین و پاکستان ممتنع دادند
Anonymous
چین وتو کرد
کجای کاری؟
Anonymous
چین هم وتو کرد کلمبیا و پاکستان ممتنع
ایران برای همه ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نتایج دکترا اعلام شد ، ولی به نظر می آید نتایج صحیح نیست ، آیا دوستان که کنکور دکترا داده اند با نظر من موافق هستن .اگر موافق هستید لایک و اگر مخالف دیس لایک کنید .
بینی و بین الله فقط کسانی که کنکور دکترا شرکت کرده اند جواب بدهند؟
Anonymous
بعد میگن چرا دکتری شرکت نمی کنی؟!!
طرف هنوز نمی دونه که اینجا جای طرح این سوال و نظرسنجی نیست، میخواد بره کار علمی هم بکنه!
Anonymous
من آزمون شرکت نکردم ، ولی امروز یه نفر همین جا کامنت گذاشت که من با سهمیه ۵ درصد آزمون دکترا قبول شدم ، بدون هیچ زحمت و تلاشی ، برا همین مثبت زدم که تایید کنم همه جا رانت و ...گرفته
Anonymous
اصن اسمتو میبینن همه منفی میدن، نمیخونن ببینن چی گفتی 😂
محمد
رو چه حسابی میگی نتایج صحيح نیست؟
"به نظر می آید" که نشد دلیل!

پس اگه اینجوریه به نظر می آید صحيح باشد.
Anonymous
چون قبول نشدی؟
Anonymous
دو بار کنکور دکتری دادم رتبه 3 و رتبه 2 کشور شدم تو مصاحبه رد شدم! هیچ جا قبول نشدم.
Anonymous
مگه جایی مونده برای مطرح کردن؟ولی راست میگه خدا وکیلی انتظار دارید الان کسی براش مهم باشه تو نتایج دست بردن یا نه؟
موضوع دیگه اینکه حتی اگه قبول نشدی نگران نباش چند وقت دیگه دوباره تکمیل ظرفیت اعلام میکنن. کسی امسال ثبت نام نمیکنه اونی که قبول شده اولین فرصت برای رفتن فکر میکنه
رسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اصل نهم قانون اساسی:
هیچ مقامی حق ندارد به نام حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آزادی‌های مشروع را، هر چند با وضع قوانین و مقررات سلب کند.
Anonymous
جُک قرن
بچه
مگر آنجایی که...
Anonymous
سانسورچی کم طاقت آفتاب شامل حال تو هم میشه ها
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ایران تا هزاران هزار سال دیگر ایران باقی میماند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سازمان ملل یک نشست در محکومیت حمله آمریکا و اسرائیل به ایران با قطعنامه ای همه گیر نداشت.
آقای عراقچی! وزیر امورخارجه
آقای پزشکیان! رییس جمهور
و دیگران
هر چه همه‌ی این سالها کاشتید در حال برداشتید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این وسط میخوان تیمی که 7 امتیاز از صدر جدول عقب هست و ششمه رو بیارن تو یه تورنومنت شش جانبه دوباره قهرمانش کنن
ناشناس
فاقد اهمیت
لک لک
با این که تا ابد استقلالیم ولی به شدت فاقد اهمیت
Anonymous
دغدغه ات رو خریداری نیست
Anonymous
تاجرنیا سیمکارت سفید داره همین رو توییت کرده بود
Anonymous
حالا قهرمان کی بشه مهمه برات؟
بلوبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پیش نویس قطعنامه رای نیاورد به دلیل رای مخالف یکی از اعضای دائم
Anonymous
چین یا روسیه؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای هوا پیما هم اکنون 19:15 تهران و چند انفجار غرب تهران
Anonymous
سه چهار تا صدای انفجار هم در شرق اومد حدود ۱۹:۱۵
Anonymous
غرب تهران یا شرق تهران؟ به نظر دود غلیظ در شرق تهرانه؟
Anonymous
خیلی بلند و نزدیک
شاید چند دقیقه طول کشید
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شاید اگه اینترنت باز بود و ملت ایران با دنیا ارتباط داشتند تهدید زیر ساخت های حیاطی ملت به اینجا نرسیده بود
میتونستیم صدای ملت مظلوممون تو کل دنیا باشیم
بچه مصحح
حیاتی.
Anonymous
حیاط قسمتی از خانه است حیات یعنی زیستی زندگی
خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب عزیز
امشب یک شب متفاوته ، لطفا پیام هموطن هامون رو سریعتر تایید کن تا از حال شهرها و مناطقمون باخبر بشیم .
مخصوصا از ساعت ۳ به بعد ...
پیام
هیچ جا هیچ خبری نیست
Anonymous
راست میگه آفتاب امیدمون تویی خبرها را بگذار امشب ما را تنها نگذار
خدا تو را برای ما نگهداره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خداوکیلی منتشر کن
اگر دلیل قطعی اینترنت همینه که وزیر ارتباطات گفته پس چرا نمیذارن مردم به استارلیک متصل بشن که برعکس بشه و امنیت سایبری دشمنان در خطر بیفته؟
Anonymous
واقعا ، چرا همه ش متناقض حرف میزنن؟ چون دروغگو کم حافظه ست
Anonymous
دلیلش اینه که از نظر تولید محتوا فاجعه هستن و کافیه دو روز نت وصل بشه تا خیابان هم از دست بره و خلوت بشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قطعنامه شورای امنیت وتو شد و رای نیاورد!
Anonymous
چین و روسیه دستمال ...
Anonymous
متاسفانه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چین قطعنامه ضدایرانی بحرین درباره تنگه هرمز را وتو کرد
Anonymous
بالای صفحه نوشته روسیه
چطور تبدیل به چین شد
چین یک بندش را حذف کرده بود
Anonymous
😐😐😐😐
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چین قطعنامه رو وتو کرد
آنتی‌روزنه‌گشا
چین را فراموش نمی‌کنیم!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده غرب تهران
19:12
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ تا ساعت ۸ منتظر جواب از طرفه ایران هست حالا ببینیم مرد عمل کی هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جنگنده غرب تهران
یجارم زد که خیلی دور بود
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی قطعنامه رای نیاورد
Anonymous
در متن قطعنامه برای باز شدن تنگه هرمز "اعمال زور" پیشنهاد شده بود که از اول هم روسیه، چین و فرانسه اعلام کرده بودن با اعمال زور موافق نیستند چون میگفتن باعث جنگ جهانی میشه، قبلا هم گفته بودند که اگر این کلمه حذف نشه وتو میکنن، که چین انجام داد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۱۹و ۱۰ دقیقه صدای جنگنده در آسمان تهران می‌آید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عبور جنگنده از ارومیه ساعت ۱۹ و ۱۱ دقیقه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شرق تهران صدای جنگنده ۱۹:۱۰
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چین قطعنامه بازکردن تنگه رو وتو کرد.
Anonymous
این هم برگ دیگری از کارنامه چین در خاطر مردم ایران می‌ماند
Anonymous
خوب به سود. مردمه ،چین همین یکبار به سود مردم کاری کرده.
خوندید متن قطعنامه رو ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
19:10
سه شنبه جنوب غرب تهران صدای جنگنده میاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده، ارتفاع پایین شمال شرق تهران ۱۹:۱۰
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده تهران ۱۹۱۰
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عبور ممتد جنگنده تهران ساعت ۱۹:۰۸
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پرواز جنگنده ها در غرب تهران
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ارومیه ، همین ثانیه ، صدای سه دسته جنگنده که دارن از ترکیه اوج میگیرن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پرواز جنگنده ها در غرب تهران
توران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای پرواز جت ۱۹:۱۰ شمال تهران (منطقه ۲)
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۱۹:۱۰
تهران منطقه ۷
۵دقیقه است جنگنده بالا سرمونه
کاربر کرک و پر ریخته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای ممتد عبور جنگنده ها از سمت جنوب غرب تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جنگنده ها بالای سر تهران دارن میچرخن !!!!
19:10 دقیقه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده جنوب شهر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شروع رقص جنگنده ها و احتمالا تاماهاک در تهران خدایا عزیزان را به تو سپردیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگده ۱۹:۱۱ ستارخان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب به نظرم کم کم تو هم از رده خارجت میکنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۱۸:۳۵ حملات جنگنده ها به جنوب ایلام
و شهر آبدانان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آغاز نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی قطعنامه ضد ایرانی بحرین

خیلی مهمه این نشست
Anonymous
چین وتو کرد
یک ایرانی
وتو شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
الیاس حضرتی (شورای اطلاع رسانی دولت) میگه شاید زیرساخت ها هدف قرار بگیرند اما سرافزاری ایران نه.

حالا خبر زیر هم مال پارساله به نقل از نماینده مجلس در صحن علنی مجلس:
آقای الیاس حضرتی، ... به شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی برده است. پس رانت‌ها ....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده از خرم اباد بازم دقیق 18و50دیقه یعنی سی ثانیه هم تاخیر ندارن
تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام
رفتم یه باکس سیگار بگیرم امروز. مونتانا شده 800هزار تومان.
...تو خیابان بگین ...واسه گرونی ...
تبریزی
داداش کامنت منو چرا عوض کردی. عینش رو تایید کن.
از چی می ترسی؟ بالاتر از سیاهی مگه رنگی هست؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بنظرم بهتر از امشب تا صبح همه عزیزانی که خیابان را تابه این لحظه رها نکردن ،تجمعات را بروی پلها برگذار نمایند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
رو خون شهدا پا نذارین. آتش بس چی معنی میده؟
Anonymous
خدا وکیل این چند نفری که منفی دادن معلوم نیست چه کاره هستن !! پس شبا تو خیابون چی بهتون یاد میدن ؟
اگه بگه پا بذارن مثبتید !!!!!!
صادق بدکلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در اوج نیاز به ارتباط تمام ارتباطات ما را از بین بردن....در تاریخ بماند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کاوه مدنی، رئیس مؤسسه آب، محیط زیست، و بهداشت دانشگاه سازمان ملل متحد، در شبکه ایکس نوشت:
بخشی از آنچه ایران در ماهشهر و عسلویه از دست داد + جدول

درسایت تجارت نیوز بخوانید. آموزنده است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خیلی نامردی سانسورچی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شعار قبلا خیابان خیابان خیابان بود الان ظاهرا شده نیروگاه نیروگاه نیروگاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در رویای آینده غرق ودر کابوس حال سرگردانیم
امیدوارم روزی که همه چیز درست شد
هنوز شوقی برای زندگی کردن داشته،باشیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به شادی های خفه شده در گلو فکر میکنم
فریاد هایی از شور و شعف
چقدر قشنگ می‌شود
به زودی
به زودی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امروز داشتم با بابا صحبت میکردم ازش پرسیدم زمان شاه وقتی میرفتین کشور خارج، برخوردشون چطور بود با ایرانیا؟؟
گفت تا میفهمیدن مسافر یا توریست ایرانیه انقدررر عذت و احترام داشتن که حد نداشت...
یه ریز مقایسه کردم با نحوه برخورشون با ما تا همین ۲۰ سال پیش...
.از کجا به کجااا
.
خداییش دیگه چیزی ننوشتم که نخوای نشر بدی و سانسور کنی ادمین جان. بابا خو منم دل دارم، حرف دارم.😭
Anonymous
دوستم میگفت
پدرم شاگرد صافکاری بوده تمام اروپا رو گشته اون زمان
الان من بعد پنجاه سال حسرت سفرهای بابامو دارم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من مطمئن هستم امروز آخرین روز جنگ است ، هیچکدام از طرفین حاضر نیستند ریسک جدیدی را تحمل کنند . دوستانی که رفتند شمال آماده بازگشت به تهران باشند. تازه میفهمم تهران بدون شلوغی و ترافیک خیلی سوت و کور است. قطعا تا ساعات آینده پاسخ ونس داده میشود و ترامپ تهدید خودش را عملی نخواهد کرد. تحرکات امروز هم نشانه هایی از این موضوع داشت
Anonymous
خیلی تاثیرگذار بود
Anonymous
باشه
Anonymous
الان چمدونمو می‌پیچم که برگردم تهران
ناشناس
اتفاقا تهران خلوت خیلی هم خوب و زیباست .هوای تمیز
ما که از این خلوتی و نبود ترافیک داریم لذت میبریم دیگه ساعت ها تو ترافیک نیستیم زود میرسیم محل کار یا خونه .
چیزی ازم نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب دوباره سنگر شکن .تمام عالم وآدم فهمید منظور آمریکا و ترامپ چیست غیر از اونایی که باید بفهمند . خیلی‌ خوبه آدم پوست کلفت باشه
Oldboy
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی اگه دسترسی داره متن حرف های جی دی ونس رو به انگلیسی بزاره ببینیم این ابزار ها که ترجمه کرده دقیقا چی گفته؟
?...?Capabilities?tools
او ادعا کرد که آمریکا «ابزار‌هایی دارد که تاکنون تصمیم به استفاده از آنها نگرفته است».
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
راستی خبری از آقای خرازی نشد ، بنده خدا خواست میانه رو بگیره زدن نا کارش کردن
لعنتیای کودک کش
Anonymous
😆🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بخشی از کامنت گذاران خیلی .....هستن الان هم لیگ برتر تعطیله اومدن اینجا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تغییر حکومتی که آقای ترامپ گفته اتفاق افتاده دقیقا کجا بوده؟ مسئولین خدوم و زحمتکش ما که همونان!
ماست سیاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اشحاصی که حقیقت را میدانن ، میدانستن و میدانن
افرادی که نمیخواهن بفهمن هم بخاطر منافع حقیرانه و بی عزتشان خب نمیخواهند فهمی داشته باشند
روند مهم ه که داره تغییر میکنه ....
David trazz
یه نفر از بالادستی ها یه چیزی رو قالب مردم کرده و میره جلو ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در مورد تشکیل زنجیره انسانی مطمئن نیستم.نمیدونم شاید بخوام واضح بگم افتاب ثبت نکنه.جنگ شوخی بردار نیست!
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مرگ بر روسیه، مرگ بر چین.
Anonymous
این مرگ بر گفتن رو کلا تعطیلش کنید دیگه.
Anonymous
باز هم یکسری اصلاحطلب خاتمی‌چی میان می‌گن مرگ بر گفتن را تعطیل کنیم اما البته برای خودشان همیشه استثنائاتی قائل هستند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ مرد میدان دیپلماسی هست. تا قبل از اینکه دیر بشه باهاش معامله کنید و ایران رو نجات بدید
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بیا که رایت منصور پادشاه رسید
نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید
جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت
کمال عدل به فریاد دادخواه رسید
سپهر دور خوش اکنون کند که ماه آمد
جهان به کام دل اکنون رسد که شاه رسید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان برق نمی زنند شاید نمادین برای تهدید جاهایی رابزنند
الینویز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تبریک تلخ به کمک جویان
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صف نانوایی های خبر میدهد از سِر درون!
در پوی نگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تا سحرگاهان که می داند که بودِ من شود نابود.....
تصنیف فریاد استاد شجریان رو گوش بدین انگار این تصنیف رو برای امشب خوندن
Anonymous
هست ناگه نیست گردد در نظر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
معامله انجام شده. ترامپ میگه تهدید کردم و پیروز شدم. ایران یا همون س. هم میگه بخاطر ملت بزرگ ایران کوتاه امدیم ولی خوب سر جایمان هستیم و ما هم پیروز شدیم. دشمن هم شکست دادیم. جمع کنید شما هم بروید دنبال زندگی قبل از جنگ تون با قیمت های جدید.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یعنی یک نفر عاقل در این مملکت وجود نداره؟
آقایان دولت سایه دست از لجبازی بردارید...
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من همان ایرانی ای هستم که در این خاک چشم گشودم اما جبر روزگار در این خاک مرا همچنان افغان میخواند و محروم از خیلی از حداقل ها؛ چرا که تباری خارجی دارم.

این روزگار میگذرد، آرامش، آزادی و صلح می آید به سرزمین هایمان؛ و مطمعن باشید انچه مردم می‌خواهند، در آخر خواهد شد؛ و من برای هر ۲ سرزمینم بهترین ها را میخواهم.

از تمام شما خوانندگان شرافتمندانه پوزش میخواهیم بابت آن عده ی قلیل، عاجز و ... تبارم تا آنان را به مثابه ی نمایندگی از کل جغرافیای افغانستان نپندارید.
Anonymous
عزیز
انسان خوب و بد همه جا هست.
مهم نیست واسه کجا باشیم چه قوم و نژادی باشیم
فقط کافیه انسان باشیم.

سرت سلامت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بنظر میاد پاکستان هم در جبهه دشمن بازی می‌کنه و گفته در کنار عربستان قرار خواهد گرفت

شاید مقصد بعدی موشک ها پاکستان باشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از توییت ترامپ مشخصه عزمشون جزمه که این دفه چیزی به عقب برنگرده، دیروز گفت مردم حاضرن همه چیزو تحمل کنن
ناشناس
تنها با اینکار دلار سقوط میکنه به سرعت،ترامپ راهی جز این ندارد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سکوت روسیه و چین خیلی جالبه! لطفا انتشار بدین
Anonymous
در مورد ونزوئلا هم همين بود
عاقل هستن و دنبال پيشرفتشون هستن، ميدونن با كى طرفن
Anonymous
اونا که منتظرن از آب گل آلود ماهی بگیرن. پر واضحه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
افتاب تو پدر منو درآوردب از بس که کامنتهای من رو منتشر نکردی خوب منم ادمم حق ازادی بیان دارم انقدر با ازادی بیان مبارزه کردید کشور به باد رفت مگه من چی میگم که تایدش سخته اقا هرکی میخواد بره با اسرایل بجنگه راه رو براش باز کنید بره شاید تونستن اسرایل رو محو کنن بخدا هم در حق مخالفین جنگ داره ظلم میشه هم موافقین جنگ .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یعنی جون انسان ها در این کشور از نیروگاه ها بی ارزش تره...
Anonymous
واقعا بعد از این همه اتفاق ، واست همچین سوالی پیش اومده !!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
Civilization معانی دیگری بجز تمدن هم دارد. که منظور ترامپ در اینجا قطعا تمدن کهن ایران نبوده و ا که اگر بود حتما از لغت قدمت هم استفاده میکرد. ترجمه درست نشده.در اینجا civilization باید زندگی شهری ترجمه میشد. همون حرفی که در مورد به دوران عصر حجر کشاندن ایران گفته بود. خلاصه ترجمه صحیح از بین بردن زندگی شهر نشینی و امکانات شهر نشینی باید ترجمه میشد
Anonymous
آخی…!
خوب شد گفتین خیالم راحت شد!!
زندگی شهری مبخواهیم چی کار؟
هممون میریم کنار تخت جمشید و پاسارگاد و هگمتانه چادر میزنیم دور هم خوشیم!!
یاد یکی از اقوامون افتادم بچه اش فحش میداد بعد این برا اینکه ماس مالی کنه میکفت نههه! گفت احمدو بشوررر!!
Anonymous
نکته کلیدیش همون ۴۷ سال.... هست که گفته
Anonymous
شاید و شاید نه
Anonymous
ترامپ بسیاری از ایده های سایتش که به نوعی تویت هست از شبکه های اجتماعی تندرو جمهوریخواهان و مسیحیان حامی باورهای آخر زمانی (Armageddon) یهودیان اقتباس میکنه. مثلا اونا سالهاست میگن ایران رو به عصر حجر میرسونیم. ترامپ هم از همون کلمات شبکه های اجتماعی طرفدارانش استفاده میکنه. در مورد تمدن هم از همونجاها کلمات رو گرفته و اونا سالهاست میگن با بمب اتم تمدن ایران رو برای همیشه نابود میکنیم. اینم برای چانه زنی میاد همون کلمات رو تو پیجش مینویسه. کله این بشر چیز جدید و خاصی نداره. البته خودشیفته، دیوانه و غیر قابل پیش بینی و خطرناکه اگه ازش تمجید نشه
کلاغ سفید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از نظرات مردم مشخصه که بیشتر باید روی استقلال کشور کار کرد، همه منتظر تصمیم ترامپ هستن.
Anonymous
فاقد اهمیت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
افتاب دیشب خواب دیدم شلوغ بود یجا و یکی از این دهه هشتادی ها میخواست بره وسط شعار بده من میدونستم اون وسط ی عده ضد شورش با اسلحه واستادن و میخواستم متقایدش کنم الان شعار نده زوده هنوز و اون فکر میکرد من حکومتی ام هر چی میگفتم گوش نمیداد ولی خودم میدونستم اگر شعار بده اونها میزننش و از رو دلسوزی بود . فکر کنم یک پیامی واسه خودم داشت این خواب در مورد سانسورهای شما نمیدونم ولی تصمیم گرفتم ازت حلالیت بطلبم و عذرخواهی کنم🙏😥
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴جی دی ونس: تا ساعت 8 شب پاسخی از ایران خواهیم داشت
Anonymous
سایه شب دوست دارم💙
Anonymous
مگه نمیگین قالیباف روبروش نشسته و دارن مذاکره میکنن ؟!
Anonymous
نعمتی اینجا
بیشتر توییت بزار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینایی که زنجیره‌ انسانی تشکیل دادن، در واقع به آمریکا و اسرائیل بیشتر از نظام حاکم اطمینان دارن.
چون ۳۹ روز برای اعتراض به قطعی فیلترنت، جلوگیری از اعلام جوانان، جلوگیری از افزایش تنش، هیچ تجمعی شکل نگرفت
Anonymous
تا ابد حق
Anonymous
دقیقا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نمی دونم چرا صحبت های ترامپ رو اینقدر گنده می کنید. یک شعبده باز با دست راست حواس ها رو پرت می کنه و با دست چپ کار خودش رو می کنه!
یعنی فردا صبح ایران چه شکلی هستش؟
ناشناس
ترامپ میدونه حکومتش بر باده فردا،ارزش دلار به صفر میرسه،و ما مشکل اقتصادی‌ از نظر افزایش دلار نداریم،حکومت کشورهای منطقه هم بر باده ،باید دور آب شیرین کن حصار انسانی بزارن.التماس کمی تفکر
Anonymous
از عراق بپرس
Anonymous
چه مثال جالب‌انگیزی، دیگه چی بلدی؟
سینا
شبیه یمن و عراق و ویتنام و سوریه
چه بسیارند عبرت ها و چه اندک عبرت گیرندگان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این شایعات و فیک نیوز های تجزیه استفاده از بمب اتم ترجمه اشاباه حرفای ترامپ جوری که مردمو بهش بدبین کنن همشون سایبری های .... هستن یکم از سادگی دربیاین تحقیق کنید سریع باور نکنید اینا گله ای میریزن یهو میبینی بیست نفر میان انی حرفارو میزنن واس اینکه مثلا ذهنیت مارو از ترامپ تغییر بدن
Anonymous
اولا محاسبات اونا مثل محاسبات ما نیست و دقیقه
دوما اگر میخواست اتم بزنه این همه هزینه موشک و جنگنده نمیکرد بعد بیاد اتم بزنه
سوما اتم کسی میزنه که چاره ای نداشته باشه و گوشه رینگ باشه و موجودیتش درخطر باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اقا این جی دی ونس چیکاره هست گفته جنگ قطعا و حتما به زودی تمومه و گفته امشب ایران ساعت 8البته به ساعت امریکا که حدود 7ساعت دیگه هست به امریکا پاسخی میده نکنه میخوان خدای نکرده تهران رو با یه چیز خطرناک بزنن و بگن ایران تو پاسخ محکمی نده منظورشون اینه نزنه به سرت کشورهای کوچیک رو صاف کنی
Anonymous
طرفداران تندرو جمهوریخواه سالهاست که میگن ایران رو مثل یک شیشه تمیز باید صاف کرد با بمب اتم. مردم ...ما از همونا تقاضای نجات و آزادی میکنن. طرفدار هیچ گروهی نیستم، مخصوصا طرفدار نظامهای توتالیتر نیستم. فقط از شخصیت و تفکر اونا سه دهه هست که باخبرم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
گزارش فرارو، یکی از این منابع، یک مقام ارشد امنیتی، گفت که حمله شبانه ایران به تاسیسات صنعتی عربستان سعودی مرتبط با شرکت‌های آمریکایی، مسیر مذاکرات را تهدید می‌کند. این منبع گفت اگر عربستان سعودی به این حملات پاسخ دهد، مذاکرات پایان خواهد یافت و افزود که تلافی‌جویی می‌تواند پاکستان را نیز تحت پیمان دفاعی خود با ریاض به این درگیری بکشاند. منبع دوم گفت که ایران «روی یخ نازکی راه می‌رود» و سه تا چهار ساعت آینده برای آینده گفتگو بسیار مهم است.
Anonymous
کشورهای منطقه به کمتر از نابودی ایران راضی نمیشن حق هم دارن امارات،کویت،قطر و بحرین چطوری میتونن در مقابل ایران،اسرائیل،ترکیه یا عربستان دوام بیارن اگر قدرتی بزرگتر و با تکیه بر اصل استقلال کشورها ازشون حمایت نکنن حتی در اروپا قبل از جنگ جهانی دوم همین بود این قدرت حقوق بین الملل و کشورهای صلح دوست بود که باعث دوام سوئیس،اتریش،هلند،بلژیک و...شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خيلي ميترسم
Anonymous
دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در جواب یک‌کامنت در‌مورد ترس اروپا از مهاجران جنگی . بنده خدایی نوشته بود ما هیچ جا نمیریم
خواستم عرض منم عزیز دل جمع بستن نیاز به نظر اکثریت داره و‌نمیشهدخودمون و‌جای ما قلمداد کنیم .
نکته بعدی اینکه وقتی تهران همون روز اول موشک‌و‌بمب میخورد خیلیا سریع جمع کردن رفتن شمال یا شهرهای اروم.

اکه شرایط ایحاب کنه همونا تا ترکیه هم بلندمیشن میرن . این بحثها ربطی به موافق یا مخالف جنگ بودن نداره . مربوط میشه به نوع جنگ . بله با این روشی که تا اکنون بوده شاید خیلیا حایی نرن ولی اگر مدل جنگ تغییر کنه باید بشینیم منتظر ببنییم واقعا هیچک کس هیچ جا نمیره
آرش
ما که نشستیم سر جامون و تکون نمیخوریم
Anonymous
مرز بستس و الا همه رفته بودن
Anonymous
از ایران خارج نمیشیم
بریم برای یا قرص نون سازمان مال خفت بکشیم؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در این لحظات تاریخی نمیخام هموطنی کشته شه
بمانید و زایش ایران بعد از سیاهی و تاریکی را ببنید!
تالشها یه شعر تالشی دارن که میگه:
خیفه امه بشم دنیا بمونو
(حیفه ما بریم و دنیا بمونه)
از شمال ایران به همه ایران؛ دووم بیار هموطن...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دیدم بزرگواری نوشته دانشگاهی هست و از اینترنت سفید دانشگاه استفاده نخواهد کرد. بنده هم عرض می کنم دانشگاهی هستم و حتی در کانال دانشگاه دیدم که به زودی برای سیم کارت های دانشگاهی ها اینترنت سفید برقرار خواهد شد. اما این اقدام را مصداق بارز تبعیض ناروا می‌دانم و از آن استفاده نخواهم کرد. یکی از مهم‌ترین اصول قانون اساسی، بند نهم اصل سوم آن است که «رفع تبعیض‌های ناروا» را «وظیفه و تکلیف» دولت مقرر کرده است. در این اصل از قانون اساسی، دولت در معنای عام به معنای کلیه ارکان حکومت بکار رفته (نه در معنای خاص به معنای صرفاً قوه مجریه یا هیأت وزیران).
ناشناس
احسنت بر شما، ولی من یک بیکار اینترنتی هستم و اگر اینترنت سفید داشته باشم استفاده میکنم.
...
اعدام شد شد، نشد نشد.
عزیز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از پیام ترامپ زیاد هراس نداشته باشید. مطمئن باشید به این تندی که میگه عمل نخواهد کرد. آرامش خودتون رو حفظ کنید و نگران نباشید روزهای سیاه رو به اتمام هست فقط شاید مردم در کوتاه مدت یه مقدار دچار زحمت و دردسر شوند. ...
Anonymous
از عراق بپرسید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران صف نانوایی خیلی شلوغ شده این نشان میده مردم گوش به دهان چه کسی هستند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به نقل از ونس:
"بنابراین، امیدوارم که آنها باهوش باشند."
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خوبه، الان وقتی یه عده میگن زدن زیرساخت برق و آب این مشکلات را بدنبال داره دیس باران نمیشه. یعنی دوستان نسل زدمون یه کم دست ترمز رو کشیدند.
مشکل اصلی آبه. برق نباشه پمپاژم نداریم. بدون پمپاژ آبی هم نیست. آب نباشه زندگی هم نیست. نمی خوایم که خودکشی کنیم.
Anonymous
بهتره از خودتون بپرسید این همه پرچم آتش زدیدروی پرچم ملت ها رژه رفتید آبا ارزشش رو داشت از ایران هزینه کنید؟ کاش دیگه سکوت می‌کردید منتظر نتیجه ی اعمالتون باشید
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا حتی اینجا نمیشه از کوتاه اومدن حرف زد؟
به خدا که تاریخ اینجوری قضاوت بهتری خواهد داشت
Anonymous
اتفاقا میشه حرف زد، به شرطی که خودتان هم تحمل شنیدن حرفهای دیگران را داشته باشید!
کیم جون اون
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در دوراهی کره جنوبی یا کره شمالی شدن قرار دارید
بزودی مشخص خواهد شد به کدام یک سلام خواهیم کرد !
Anonymous
کره جنوبی بعد از 35سال کره جنوبی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حس اونایی رو دارم که تو فیلم های آخر الزمانی که شهاب سنگ داره میاد به زمین برخورد کنه دور هم جمع شدن و از آخرین ساعت هاشون کنار هم استفاده می کنن
ماهم اینجا در پناه آفتاب نشستیم و به ساعت نگاه می کنیم
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زیرساخت اصلی اعتماد بود
مردم به حاکمیت
حاکمیت به مردم

در این شرایط مهمترین کاری که برای مردم باید انجام بشه اطلاع رسانی هست که عالی انجام میشه. بی خبری مطلق و صرفا منتظر یک اتفاق بودن خودش یک استرس و تنش مضاعف هست که در اینده (اگر وجود داشته باشه) اثراتش تا مدتها و شاید همیشه باقی بماند.
هیچ اطلاع رسانی و آموزشی بخصوص در شرایط بحران وجود نداره!
مردی در کنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
‌خبر نیویورک تایمز در مورد بیمارستان قم چیه؟
D J. T
انگار اونی که ... شده، توی یکی از بیمارستان های قم بیهوش هست.
Anonymous
کی؟ چرا درست و کامل حرف نمیزنید؟
صنم
اصلاً انقدر که نقشی نداره حتی به فکر زدنش هم نیستند
Anonymous
منظورتون اینه در کما هست ؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شب های روشن خداحافظ خداحااااافظ
Fifi
یا شاید سلام سلام
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پیام رسان بله چرا کار نمیکنه؟
Anonymous
از نخیر استفاده کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده خرم‌اباد
۱۷:۵۰
لک لک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
...یه خواهر ارزشی یه روزی تو صدا و سیما گفت هرکی ناراحته بذاره بره.
اون روز دلار ۱۳ هزار تومن بود.
خاستم همینجا ازش یه عذر خواهی کنم چون خیلی اون روز بهش بدو بیراه گفتم.
تو مسیر درست رو نشونمون دادی ما نفهمیدیم چی گفتی.
دیشب که ترامپ و وزیر جنگش حرف میزدن واقعاً بغض کردم، به عدالت خدا شک کردم چرا من نباید یه شهروند آمریکایی میشدم که انقدر ارزشمند باشم.
حتی به خودشون زحمت نمیدن که اطلاعیه های تخلیه رو برای ما زیرنویس کنن حالا گفتن ...
...بترسید از روزی که ...
Anonymous
ترامپ دیروز یه جوری در مورد مردم ایران صحبت می کرد
با خودم گفتم کاش یه بار هم ریس جمهمور خودمون دقیقا در ما و خواسته هامون صحبت می کرد
رضا
خود اون جمع کرد از ایران رفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اقا ترامپ تویت بسیار خطرناکی زده گفته امشب شاهد مردن یک تمدن بزرگیم بعد گفته خدا به داد مردم ایران برسه
Anonymous
بلد نیستی ترجمه نکن
خود آفتاب هم ترجمه کرده درستشو
گفته خدا مردم بزرگه ایرانو حفظ کنه
Anonymous
تو متن انگلیسی چنین چیزی نگفته
Anonymous
از بله اومدی؟یا روبیکا؟کی گفته ترامپ گفته خدا به داد مردم ایران برسه؟چرا انقدر ساده لوحید؟چرا انقدر زودباورید؟چرا انقدر راحت بازیتون میدن؟بخدا قلبم میگیره وقتی میبینم اینجوری هستید،بابا یکم فکر کنید یه کم از عقلتون استفاده کنید،ترامپ نگفته خدا به داد مردم ایران برسه گفته خدا به مردم ایران سلامتی بده،این دوتا زمین تا آسمون با هم فرق دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کامنت رو می‌خونی یه چیز خیلی تابلو هست ارتش سایبری.

چرا خبری از صحبت های مقام ارشد امنیتی با پرس تی وی در مورد شکست خفت بار عملیات جنوب اصفهان و علت عصبانیت شدید ترامپ و اون پستش که هر چی لایق خودش بود رو به ایرانیا نسبت داد چیزی تو آفتاب مطرح نمیشه
یک عدد حقجو
اتفاقا برعکس
اونجا سایبری زیاده که شما میری؛
در نتیجه اینجا میاید با واقعیت روبرو میشید دردتون میگیره

واقعیت میدان چیزی رو که میفرمایید اون بنده خدا فرموده نشون نمیده
Anonymous
بذار این یه دونه سایت دیگه واسه ما بمونه.
Anonymous
دوست عزیز
شما از بام تا شما رسمی و غیر رسمی در رسانه ها دارید انواع نسبتهای رکیک به ترامپ و آمریکا میدید.چه انتظاری دارید؟
Anonymous
شماها چرا چشماتونو رو واقعیتای مملکتتون بستید؟ به جای انگ زدن به بقیه هموطنتنتون کمی فکر کنید. شماها از فکر نکردن اذیت نمیشید؟!
Anonymous
پرس تی وی صدا و سیما زبان انگلیسی رو میگی
صادق زشت کلام
از دید شماها همه ارتش سایبری ان جز خودتون. جمجمه سوخته به کجا رسید؟
فوقع ماوقع
تا همین لحظه ۲۰۰ و خورده ای منفی گرفتی و ۱۸ تا مثبت
تعداد مثبتهات از یک سوم اون خورده ی ۲۰۰ هم کمتر.
پس چیزی که خیلی تابلوتر هست توهم شماست.
Anonymous
الان ما هم به شما انگ روسوفیل بزنیم خوبه؟
صنم
آره خیلی خفت‌بار بود، خلبانه فکر می‌کرد با پژو ۴۰۵ می‌تونه فرار کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حافظ شکایت از غم هجران چه می‌کنی
در هجر وصل باشد و در ظلمت است نور‌
صنوبر
اما عجب تفألی بود: خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پاکستان رسما اعلام کرد در صورت ورود عربستان به جنگ بخاطر پیمان دفاعی مشترک چاره ایی ندارد وارد جنگ شود
کاعنات
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
افرادی که به خاطر اینترنت ، کسب و کارشون بسته شد و اومدن اینجا و کامنت یه عده خوندن اینترنت فقط برای اینستاگرام و ... هست .
فکر کنم نفرینمون کنن، این تهش میشه بمباران برق توسط ترامپ و بیکار شدن ما و فهمیدن درد واقعی اونا.
Anonymous
چه ربطی داره اونجوری خود اون ها هم نابود میشن
Anonymous
وقتی نت ندارن یعنی کار ندارن وقتی کار ندارن یعنی آب و نون و برق ندارن . یعنی ۳۹ روز قبل برق اونا بمباران شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ایکاش یکی به این آدمها بفهمانند آتش زدن همسایه مشکل آتش گرفت صنعت و کشور ما را حل نمیکنه . خوب تهش چی ؟ ایران و دبی و عربستان همه بسوزند آیا اسراییل و آمریکا دست میکشند ؟ دریغ از اندک ... درک مسایل اگر تا به حال در مقابل تحریم ها دوام آوردید با کمک همین امارات بود بعد از این اگر صلحی هم بشود بدون شک اعراب فشار اقتصادی بر ایران را چندین برابر خواهند کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی برای نجات یک نفر همه کار کرد، یکی میگه مردم بروند جلوی نیروگاه...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هدف قراردادن بازار سید اسمال دیگه چرا؟
Anonymous
تاناکورای سید اسماعیل
Anonymous
میخواستن اقا سیداسماعیل رو پیدا کنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آملی لاریجانی: منطقه سرنوشت خود را به اسب بازنده گره نزند

ما ایرانیها زیاد سریال خارجی دیدیم و تحت تهاجم فرهنگی قرار گرفتیم!!
Anonymous
اومده اصطلاح رو هم سانسور کرده بجای شرط بستن رو اسب بازنده گره زدن سرنوشت به اسب رو ترجیح دادن
Anonymous
حالا تو دوبار ببر اول کاری کن مردم خودت روت شرط ببندن بعد درباره کشورای دیگه صحبت کن
پدر مردم رو دراوردین سال به سال وضعیت خرابتر بعد داره درباره قطر و امارات و عربستان و کویت صحبت میکنه
اینو باید اونا به عراق و حماس و حزب ا۰۰۰ بگن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بفرمایید یه عده رفتن زنجیره انسانی تشکیل دادن دور تاسیسات حرارتی و ...
Anonymous
اهواز هم مردم رفتن روی پل چرا ائمه جمعه ها همراهی نمی‌کنند مردم را چرا اونا نمیرن روی پل یا جلو نیروگاه ها
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
[[[ترامپ: ایران یک تمدن کامل است که امشب خواهد مرد و هرگز برنخواهد گشت】]]

ببخشید دوستان من یک سوال دارم.منظور ترامپ کدوم تمدن هست؟ این چیزی که بهش میگن تمدن اسلامی یا تمدن ایران رو میگه؟؟

افتاب جان لطفا تایید کن.خیلی برام مهمه که بدونم
نادان
تمدن اسلامی
Anonymous
ترجمه این نیست دوست من
منظورش از تمدن اون چیزی نیست که تو ذهنته
اون تمدن رو هیچکس نمیتونه نابود کنه ...
Anonymous
تو متنش اسمی از ایران نبرده و ۴۷سال هم یاداور چیز دیگری است
Anonymous
فرقی نداره براش، منظورش همون برگشتن به عصر حجره.
پیام
هیچ کدام چون دسترسی نداری به اطلاعات و همون روز اول به مردم ایران گفته شد این جنگ مردم ایران نیست پس از روزی که دسترسی پیدا کردی دنبال جواب باش
Anonymous
منظورش تمدن هزاران ساله ایرانیه
Anonymous
آفتاب اینو بزار همه ترجمه رو اشتباه متوجه شدن
نگفته ایران یک تمدن کامل است گفته کل یک تمدن امشب خواهد مرد
حسین کاظمی لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مگه تمدن ایران ۴۷ سال قدمت داره که ترامپ از عدد ۴۷ استفاده کرده؟ مشکوکه
Anonymous
منظورش تمدن انقلاب اسلامی عزیز جان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ببخشید خیلی عذر میخوام میشه بگید اولین بار واژه ی زمین سوخته رو چه کسی بر سر زبانها انداخت؟
Anonymous
نظریه پرداز رائفی پور ویدیوی ایشان در آپارات وجود دارد.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بابا کوتاه بیاید
بسه دیگه،چرا رفراندوم نمیزارید نظر مردم رو بگیرید
ماهم حق زندگی داریم
ناشناس۲۱
شاید همین هفته تمام شود🧌
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به گزارش عصر ایران، علی حسین قاضی زاده، مجری و از سردبیران تلویزیون ضد ایران اینترنشنال در توئیتی ترامپ را نسخه مشابه ترومن (رئیس جمهور آمریکا در جنگ جهانی دوم) خواند و تلویحا خواهان بمباران اتمی ایران به عنوان راه حل نهایی برای شکست دادن شیطان شد.
ایران جان
چون اینترنت نداریم صحت آن را نمی توان تایید کرد
زاغک
تلویحا یعنی اینکه ما حرف تو دهنش گذاشتیم؟
Anonymous
تلویحا رو من خودم به متن عصر ایران اضافه کردم، چون رسما نگفته بود.
Anonymous
قاضی زاده مشاور نظامی ترامپه؟!!! خخخخخ اینترنشنال چه ..... ای هستش آخه
ناشناس
خواهان همچین چیزی نشده،
فقط نوشته ممکنه ترامپ به‌عنوان راه‌حل نهایی از همچین چیزی استفاده کنه همین.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وقتی دیدم وزارت... نیرو گفته نگران قطعی برق نباشید خیلی بیشتر نگران شدم
Anonymous
من هم به گمان اتفاق خواهد افتاد که ..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه چرت بزنید که شب باید بیدار باشیم
کوروش توام پاشو
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ایران تا ابد ایران خواهد ماند و تمدن چیزی نیست که از بین برود شاید طی سالهایی زیر لایه های دیگر بتوانند آن را مخفی کنند ولی آن تمدن عظیم دوباره از خاکستر خود بر خواهد خواست.
درود بر ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شاید این آخرین کامنت باشد ...
اصلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یادتونه دختر بچه سوری گفت همه چی را بخدا خواهم گفت ، فکر کنم گفته
Anonymous
عجب یادآوری...عجب
چون خودمم یک هفته قبل از جنگ با دل شکسته و گریه بی امان واسه خدا نامه نوشتم و خیلی چیزا بهش گفتم...
Anonymous
آفرین دقیقا👏 ولی کاش اون بچه میدونست مردم ایران بی تقصیرن ؟؟؟ 😭😭😭
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پارسال یه گوشی خریدم ۱۵ تومن دقیقا حقوق یک ماهمو دادم امسال قراره حقوقم بشه ۲۰ تومن حدس بزنید قیمت گوشی که خریدم الان چنده؟ آفرین ۳۵ تومن خیلی دوست دارم بدونم اینایی که پرچم میگیرن دستشون تو مغزشون چی میگذره
Anonymous
اصلا اونا ....... ندارند؟!
احتمالا اوما حقوقاشون بالای ۶۰_۷۰ هست
Anonymous
مغز؟
Anonymous
اینها اگر مغز داشتند که .........
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میگم شاید از نابود کردن راههای ارتباطی شمال غرب شروع کردند که موج پناهنده ها به طرف ترکیه و آذربایجان نرند
Anonymous
پناهنده؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگز نت وصل بود و ترامپ عکس تخم مرغ های آب پز و تن ماهی و نون خشک های من رو برای دوران عصرحجر می دید از تصمیم خودش پشیمون می شد.
Anonymous
😂😂😂بابت خندیدن عذرخواهی میکنم 🙏
Anonymous
به جز نون خشک که مضره، اون دو تای دیگه سوپر فود به حساب میان و سلامتی دارن البته بهتره تن کنسروی نباشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خوب چون وزیر نیرو گفت نگران نباشید باید نگران باشیم.
Anonymous
احتمال نجات خلبانان آمریکایی هم در قلب ایران صفر بود ولی دیدید که انجام شد. قطع برق سراسری به مراتب آسانتر است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زدن نیروگاهها ی برق یه جنایت جنگیه این وسط مردم تلف میشن
ایران جان
نیروگاه های برق نمی زنه این خط و این نشان
نگران نباشید
Anonymous
امیدوارم واقعا امیدوارم برق رو روی مردم ستمدیده ایران قطع نکنند .خدا خودش کمک کنه
Anonymous
مردم مهم هستن مگه؟ 😐
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ایران نخواهد مُرد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همین محافظه کاری ها و سانسورچی های مثل آفتاب بودند که با ماله کشی، کار رو به اینجا رسوندند.

50 بار پیام فرستادم بدون توهین و ... صرفا جهت یادآوری مسئولان که بد کردند در حق مردم. ولی منتشر نمی کنه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به لحظاتی رسیدیم که پذیرفتیم
یا رومی روم یا زنگی زنگ

دیگه بسه این وضع یه لنگ در هوا
Anonymous
دقیقا، همه مردم همینو میگن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لطفاً دوستان پروفایل های خود را در ایتا روبیکا شاد و بله تغییر ندهید، این کار ما رو راحت تر می‌کنه برای چند روز آینده
سپاس
Oldboy
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این توییت بوی نابودی و مرگ میده نه فقط برای نظام اگه متن انگلیسی رو بفهمید . ناخواسته یاد ژاپن افتادم شاید اونطور بشه و شاید نه مهم نیست در هر حال امشب خیلی از هموطنان بیگناهمون احتمالا کشته میشن خدا لعنت کنه اونایی که کار رو به اینجا کشوندن... به خاطر تک تک لاله ها . هی
Anonymous
اتفاقا متن انگلیسیش اصلا بوی نابودی نمیده
حامی
هیچ اتفاقی نمیفته
هنوز ترامپ نشناختین 😂😂
فرفر
ترامپ همیشه اینجوری حرف میزنه که اولش یه جمله خیلی شوک آور میگه که توجه جلب کنه. بعد جلوتر که میره میگه حالا ببینیم چی میشه. شایدم اینطوری نشه.
آخر توییتش هم که به نفع مردم تموم کرد.
Anonymous
منم انگلیسی بلدم
به نطرم قسمت اول حرفهاش رو قسمت اخر ، تکمیل میکنه
عامدا در اول نگفت کدوم تمدن رو میگه که نابود میشه .ولی در بخش پایانی، فهماند منطورش کدوم تمدنه!!!
متوجه شدین؟؟
البته دوست دارم بقیه دوستان هم بگن برداشت من درسته یا نه ؟؟‌🧐
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نرم افزار بله از کار افتاده؟
چون هم خیلی کند شده هم نمیشه تماس تصویری گرفت...
Anonymous
مدتها بود که نمیشد تماس تصویری و حتی صوتی گرفت. الان فقط به صورت متنی. برای ارسال پیام صوتی از سروش استفاده کنید.(فعلا)
Anonymous
دیتا سنترش داره زور میزنه
Anonymous
بله
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی از ترسهای اتحادیه اروپا و‌ترکیه که سالهای سال کریبانشان را کرفته ، بحث مهاجرتهای اجباری کشورهای منطقه است .

از سالها پیش ترکیه یا هزینه کرد اتحادیه اروپا تصمیم به ساخت دیوار حائل مرزی کرد برای چنین روزهایی . خدایی ناکرده در صورت شدید شدن جنگ و تخریب شدید مهاجرتهای کروهی اجتناب ناپذیر است و اروپا با بزرکترین ترسش روبرو خپاهد شد . این یکی از دلایل مخالفت اروپا با جنگ پیشرونده است جرا که تجربه سوریه پ افغانستان را پشت سر داشته است .
توان
ما جایی نمی ریم
همینجا می میریم اما جایی نمی ربم
ایران
ما هیچ جا نمیریم. همینجاییم تا کشورمان را بسازیم دوباره
سهیل
من اینجا میگم یادتون بیاد اینده نزدیک اروپایی ها تشریف میارن اینجا که بتونن برای کارگرهای ساده ایرانی امروز کارگری کنن و ایندشون رو اینجوری بسازن! خواهیم دید ..
Anonymous
این احمقای اروپایی چهارتا کارشناس ندارن بهشون بگن ایرانیا مثه افعانیا و سوری ها نیستن؟ایرانیا دو دسته ان،یکی پولدارا که اگه بیان اروپا به نفعتونه دو بی پولا که اصلا از جاشون تکون نمیخورن،مثه افغانیا نیستیم طرف دست زنو دوازده تا بچه شو گرفته بدون یک ریال پول میخواد بره اروپا،هر جا هم میرسه انقدر گریه زاری راه میندازه که مردم دلشون بسوزه،ولی ما ایرانیا غرور داریم تا جیبمون پر نباشه از جامون تکون نمیخوریم
Anonymous
صد میلیون نفر کجا می تونن برن؟
ما مالک این خاک و کشوریم.
Anonymous
ما نه سوریه ایم نه افغانستان نه هیچ جا دیگه
Anonymous
هیچجا نمیریم همینجا هستیم
ما منتظر بمب اتم هستیم
ایرانی و فرار!!!!!
چه مخالف و چه...(ننوشتم چون ازشون خوشم نمیاد) اینجا تو ایران میمونیم ببینیم چی میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چراتایید نمی کنی؟
یه سواله فقط
جالبه تصاویر c130 پخش شده مدارک خلبان و مقداری مهمات عمل نکرده را نشون میده پس می تونسته جنازه یا بخشی از اجساد آنها باقی مانده باشه فقط نمی دونم اپن پرچم آمریکا از کجا اومده بود؟؟؟
Anonymous
به این فکر کردی که چطور ممکنه ۴ تا کاغذ سالم مونده باشن؟ یا حتی به این که چرا خلبان باید مدارکش رو بذاره جیبش و بیاد جنگ؟
Anonymous
دوتا تصویر متفاوت از صحنه هم جالبه
یک صحنه کاملا سوخته
یک صحنه همه چیز سالم بدون حتی ی ذره دوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
رویترز

ایران در پی تهدید ترامپ تمامی کانال های ارتباطی دیپلماتیک و غیرمستقیم با آمریکا را لغو و پایان تبادل پیام ها را اعلام کرد.
ممد
رویترز معتبره؟
Anonymous
کجا اعلام کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کاخ سفید در اقدامی کم‌سابقه، ویدیویی از دونالد ترامپ در تیک‌تاک منتشر کرد که در آن از یک «اعلان بزرگ» خبر می‌دهد.
ترامپ در این ویدیو اعلام کرد: «ساعت ۱ ظهر  به وقت واشینگتن (۲۱:۳۰ به وقت تهران) منتظر باشید.
Fifi
فردا منظورشه یا امشب؟
Anonymous
امروز؟
Anonymous
احتمالا رنگ پرده‌های کاخ سفید زردتر میشه.
Anonymous
کس دیگه ای هست اینو تأیید کنه؟
Anonymous
نمیدونم ولی فکر کنم منظورش همین امروزه
M
خبر آمد خبری در راه است؟
Anonymous
میخوان خبر توافق رو بدن به احتمال زیاد
Anonymous
واقعا اگه سالها سریال میساختن به این میزان ادرنالین بالا نمیبرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بچه ها این جستجو گر سرتیتر های خوبی میاره در مورد هرچی که سرچ کنید سرتیترش میاد ، از همین جستجوگری که دارین سرچ کنید search.bertina.ri
وقتی اورد ذخیرش کنید
Anonymous
جالبه که تو کامنتای سایتای خبری مختلف اینو معرفی می‌کنند. اصلا هم تبلیغ نیست. یه وقت فکر دیگه‌ای نکنید بچه‌ها.
Anonymous
سر تیتر به چه درد میخوره
پیرانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب این ی دونه رو از من منتشر کن نمیدونم سرم رو ب کدوم دیوار بکوبم

امروز ب یارو میگم اگه توافق نشه بد میشه، میگه توافق ک نمیشه چون ما دست برتر رو داریم، بعدشم چ بدی؟ میخوان زیرساخت بزنن خب بزنن، ما هم مال عربا رو می‌زنیم

میگم میدونی همه فرودگاه ها رو زدن میگه بزنن ما هواپیما سوار نمی‌شدیم،.... 😐

ینی عقل بچه 5 ساله از این آدم 45 ساله بازاری تهران بیشتر میرسه ک فرودگاه و هواپیما فقط برای مسافرت و تفریح نیست..... آفتاب منتشر نکنی خودم پرت میکنم پایین از پنجره خونم میوفته گردنت
Anonymous
اکثریت دنیا و ذهن کوچیکی دارن

...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این ترامپ ...همه چقدر متناقض حرف می زنه. نابودی تمدن یعنی چی؟...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ایران نخواه مُرد.
الییی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تو این چهل روز جنگ چند بار رفتیم نان خشک و اب و بیسکوییت خریدیم و خبری نشده خوردیم، ۲۰۰ تومان ۲۰۰ تومان از خودپردازهای نقاط مختلف شهر پول گرفتیم که مبادا حمله کنه از کارت نشه استفاده کرد اون پولارو هم عیدی دادیم رفت.لا مصب تکلیف رو مشخص کن همون ...تومانی هم که تو جیبمون بود همه خرج بلاتکلیفی تو شد رفت.
علی بی.غم
خیلی جدی گرفتین شما دیگه!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زیرساخت‌ها زده بشه، کشور دیگه قابل زیستن نیست باید همه مهاجرت کنیم.
مهاجر
بیاید با هم بریم افغانستان؛ اونجا میزبان خوبی براتون خواهیم بود. فارغ از دین و قومیت، همتون میهمان من و خانواده ام خواهید بود.
Anonymous
ما اگه امکان مهاجرت داشتیم ، خیلی خیلی قبلتر مهاجرت میکردیم .
مثلا بعد از ۸۸
Anonymous
مشکل ایرانی امروز همینا راحت طلب نه می خواد بجنگه مبارزه کنه بسازه ایرانی هم ایرانی قدیم که هزاران سال ایران و نگه داشتن
ناشناس ۲۱
دمت گرم مرد شریف مهاجر
همیشه بهترین معرفت هارا از افغان‌ها دیدیم
Anonymous
مهاجر عزیز
من افعانستان رو واقعا دوست دارم .مردمان اصیل و مهربانی داره و یک سرزمین بکر و زیباست . اگر طالبان نبود حتما دلم میخواست خانه بخرم و مدتی اونجا زندگی کنم .شایدم برای همیشه
قدر سادگی و قلب دریایی تون رو بدونین 💙🙏🙏
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینم برای تو آفتاب 🌞
بزرگترین الماس جهان آفتاب است
که خوشبختانه بر گردن همه می درخشد
ممنون که هیچ وقت نظرم رو تایید نمی کنی
Anonymous
😄😄😄😄😄🥰
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بنظرتون پلن بعدی ما در صورت تخریب راه های مواصلاتی و راه آهن چی بوده؟ جابجایی هوایی هم که از روز اول منتفی شد
شاید شگفتانه مون تونل های سراسری از شمال به جنوب و از شرق تا غرب ایران هست...
دکتر رضایی رو کن شگفتانه رو، چند تا حلزون وارد میدان کن دیر نشه یه وقت،تا ایران رو به غزه و لبنان و سوریه تبدیل نکردی بزرگوار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینترنت بین الملل دانشگاهها باز شده. من الان لینکداین رو چک کردم. حقیقتش، به عنوان یک دانشگاهی، تبعیض بین دانشگاه و سایر مشاغل رو کار صحیحی نمیدونم. برای اینکه اثبات کنم که ادعا نمیکنم، تا اینترنت بین الملل برای همه وصل نشه، من از ارسال مقاله به مجلات و مکاتبات خارجی کاری خودداری میکنم. امیدوارم همه با هم از امکانات بهره مند باشیم.
خوددار
خودداری نکن
Anonymous
درود بر شما
متاسفانه دانشگاه مشهد اینترنتش قطعه هنوز ، شما کدوم شهر هستین و کدوم دانشگاه وصله ؟
Anonymous
مگه دانشگاهی مونده😅😅
ولی جدی اگه خطری نداره کارتو انجام بده تا فارع التحصیل شی اینا که میبینی میگذره
Anonymous
رزومه بفرست مهاجرت کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برای تشکیل زنجیره انسانی جلوی حمله موشک ها از جوانان استفاده میشه و برای مدیریت و اشتغال از عزیزان بالای ۶۰ سال👌
Anonymous
دقیقا همینه بوده و هست
نخبه سیگارفروش
فوران آگاهی در ایران ..

کاملا درست 👍
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دونالد ترامپ :
از دید آمریکا فروپاشی جمهوری اسلامی تعادل امنیتی منطقه را بر هم می‌زند. ایران باید سالم و سلامت، بدون جنگ داخلی، و بدون تجزیه شدن از جمهوری اسلامی عبورکند..
Anonymous
منبع رو بگوووو تورو خدااا!!!
وطن
محاله بذاریم ایران تجزیه شه و مطمئنا جنگ داخلی هم نمی شه.
Anonymous
خب پس حمله به زیرساخت کنسله؟
Anonymous
قبل آغاز جنگ اینو گفته بود
Anonymous
...کجا و کی گفته اینو؟خط آخرو گفته یا حرف خودتونه؟
hassan
ترامپ مشاور های مختلف داره هروقت حرف میزنه نظر یکی از مشاور هاست . علت تناقضات .
تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بنظرم در این مقطع خاص که کل کشور مورد تعدی قرار گرفته، بهتره مرزها رو باز کنن و برای اونایی که مرگ بر اسرائیل میگن و خواهان نابودی اسرائیل هستن مسیری بسوی قدس مشخص کنن، و اونا که شبا وسط میادین جمع میشن حرکت کنن به سمت اسرائیل و اونو نابود کنن.
اینجور دو تا ثواب کردیم، همین دشمنا دست از سر کشور بر می دارن و هم اونا که خواهان نابودی اسرائیل هستن به خواسته شون می رسن.
دیگر بس است عده ای افرادی مملکت رو به ورطه نابودی کشاندن.
مردم ایران نه خواهان نابودی دیگر کشورها هستن نه خواهان نابودی کشور خود....
Anonymous
مشکل ایجاس که نمیرن،اینا فقط جلو چشه ما چهارتا شعار میدن وگرنه اگه بحث رفان به اسراییل باشه خدا هم بیاد پایین اینا نمیرن،این خط این نشون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴مقام پاکستان به رویترز: در صورت گسترش جنگ، پاکستان بخاطر قرارداد دفاعی با عربستان در کنار این کشور خواهد ایستاد.
زری خانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به احتمال زیاد آتش بس خواهد شد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آقا ینی چی یک تمدن نابود خواهد شد؟
نزنه با هسته ای پودرمون کنه؟ 😬😬
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران اعتصاب شده مثل اینکه کسی خبر داره?!
Anonymous
بگین تورو خدا ....کسانی که خبر دارن بگن تورو خدا
ممد
اعتصاب چی؟
معتصب
چه کسانی اعتصاب کردن دقیقا این موقع روز؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جی دی ونس با قالیباف در پاکستان دارن مذاکره میکنند ترامپ امیدوارم به نتیجه دلخواه برسیم
محمد
جی دی ونس تو آمریکاست با نخست وزیر مجارستان کنفرانس خبری داشتن .لطفا با اطلاعات کافی صحبت کنید
لرستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در ماجرای جنگ کورش و لیدی، كروزوس پادشاه كشور لیدی (لیدیه) از پیشگو در مورد سرانجام‌ جنگ سوال می کنه، اونهم در پاسخ میگه: در پايان این جنگ یک تمدن بزرگ از بین میره، کروزوس خودش رو پیروز جنگ و تمدن تابود شده را، ایران می پندارد، ولی در پایان جنگ، تمدنی که نابود شد، لیدی بود.

تمدن ایران پاینده و ماناست.
Anonymous
در اینجا لیدی اولش "ج" هست
شرقی غمگین
🥲💔
پاینده و جاوید باد ایران🤍❤️‍🩹
باشناس
در اون زمان لیدیه به مردم ارمنستان حمله میکنه و رودخانه ای که زمین های کشاورزی مناسبی داشته رو تصاحب میکنه که متعلق به ایران بوده. کوروش به قارون یا همون کرزوس نامه میزنه که اون منطقه رو ترک کنن وگرنه سپاه ایران لیدیه رو نابود میکنه ولی کرزوس که خیلی به خودش مطمئن بوده توجهی به اخطار کوروش نمیکنه و...

در نهایت سارد پایتخت لیدیه تصرف میشه و کوروش برخلاف تمام پادشاهان اون دوره هیچ اسیبی به مردم عادی و حتی خود کرزوس هم نمیزنه و به سربازانش دستور میده که از غارت شهر خود داری کنن در عوض بخشی از گنجینه های قارون رو به سربازانش میده و مابقی رو به همراه خود کرزوس هگمتانه میبره.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خویشتن داری کافی است کلیه منابع انرژی منطقه را نابود کنید , تاخیر در بستن باب المندب موجب از بین رفتن زیر ساخت های ایران است..
Anonymous
حالت خوبه؟
جاسم اهوازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ: ایران یک تمدن کامل است که امشب خواهد مرد و هرگز برنخواهد گشت
Anonymous
هیچ تمدنی نمیمیره
Anonymous
ایران سرزمین تا ابد دوست داشتنی من ❤️
هرگز نخواهد مرد💕
Anonymous
تهدید به استفاده اتم میکنه که در مذاکرات امتیاز بگیره. و فردا داستانی دیگر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
افتاب لطفا گزارشی تهیه کن از اهمیت راه اهن در اقتصاد و جابجایی اقلام، چون ممکنه چند ماه از کار بیافته
Anonymous
استغفراله چه خواسته هایی

آقتاب نه تنها هیچ تحلیلی انجام نمیده بلکه اجازه نشر هیچ تحلیلی هم صادر نمیکنه چرا که هر تحلیلی مصادف میشه به نقاط ضعف و این میتونه بعنوان تشویش اذهان عمومی محسوب بشه پ آفتاب و‌مهتاب و زحل حتی به اشد محازات برسن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برنامه نویس با ۱۰ سال سابقه کار بدون وقفه، امروز بیکار شدم.
دم شما گرم
برنامه نویس
همچنین من، علاوه بر بیکار شدن با توجه به برنامه ریزی که طبق درآمدم داشتم و اینترنتی که تقریبا کل ۴۰۴ و تا هم اکنون قطع هست برشکست شدم. خونه ای که سرپناه زن و بچم بود رو اجبارا و زیر قیمت فروختم توی این بازار خراب. زندگیم جلو چشمم داره دود میشه
Anonymous
پتروشیمی و پل و راه آهن ها نابود میشن عین خیالشون نیست
الان حال ما چی فرقی براشون داره
صادق عجیب کلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب جان از این لحظه فحش... گذاشتم برات اگه کامنت های مربوط به اینترنت رو منتشر کنی

هممون میدونیم اینترنت برای چی قطع شده. هممون هم میدونیم کسی قدرت وصل کردن نت رو نداره حتی رئیس جمهور. هممون هم میدونیم که صحبت کردن از نت چیزی بجز اعصاب خرابی نداره
Anonymous
سکوت؟؟!! هرگز و زهی خیال باطل
Anonymous
همینجوری فکر کردیم به اینجا رسیدیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پیروزی نزدیک است
روبیو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب خواهیم فهمید، یکی از مهمترین لحظات در تاریخ طولانی و پیچیده جهان. ۴۷ سال ...سرانجام(با آتش بس)پایان خواهد یافت. خدا مردم بزرگ ایران را حفظ کند!(منظورش این است که آتش بس خواهد شد!)
ناشناس
حداقل میگفتی توافق. آتش بس به معنی تموم شدن چیزی نیست
Anonymous
به نظرتون معنی عبارت "یک تمدن امروز از بین میرود کاملا و دیگر هم باز نخواهد گشت"
معنای توافق میده؟؟؟؟؟
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یادگاری های آقای رفسنجانی همین شرایطی هست که الان درونش هستیم.
Anonymous
درود به فهم و شرفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
راه اهن کلیدی اندیمشک ... یکی از نقاط اصلی پشتیبانی راه اهن کل کشور هست. با توجه به اینکه دوستان گفتند کرمانشاه راه اهنش هدف قرار گرفته احتمالا دارن میان این سمت هم. چنتا پل کلیدی داره راه اهن اندیمشک که بازسازیشون شاید چند ماه زمان ببره.

آشیانه لکوموتیموها هم در اندیمشک هست. از زمان رضاشاه این ایستگاه بوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
♦️درخواست اصغر فرهادی از سینماگران جهان / «یکصدا شوید»

🔹اصغر فرهادی کارگردان برنده اسکار، از هنرمندان و سینماگران سراسر جهان خواست تا برای توقف حملات ویرانگر به زیرساختهای غیرنظامی ایران که حیات و کرامت مردم را هدف گرفته، به هر روش ممکن به صدا درآیند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ممنون که اسکرین‌شات پیام ترامپ رو گذاشتین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من مترجم هستم یک جمله باید موقع ترجمه به کل داستان توجه داشت و همچنین با توجه به جملات بعدی ترامپ منظور از تمدن تمدن ایرانی نیست و با تاکید بر پایان ۴۷ سال منظور تمدن اسلامی ایرانی هست و باتوجه به اشاره به رژیم چینج و دعا در حق مردم ایران اهداف خاصی مد نظر هست مربوط به دولت
فقط از دید یک مترجم به موضوع نگاه کردم
Anonymous
کاملا باهاتون هم نظر هستم. منم مترجم هستم و هم مدرس و با توجه به سایر جملات بعیده کلمه تمدن به ایران مربوط بشه. دوستان باید بین خطوط رو بخونین. یعنی اینکه چیزی رو که میشه از خوندن یک مطلب استنباط میکنین
Anonymous
اقای مترجم اگه تمدن اسلامی بود که بعدش نمیگفت( من نمبخواهم این اتفاق بیفتد )
ناشناس
کمی آروم شدم 🥲
خانم ایگرگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حمله به خط مرزی شلمچه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
...ولی بنظرتون ممکن توی ساعات باقی مونده توافق بشه؟درواقع تسلیم میشن؟
Anonymous
تو 47 سال هیچ توافقی نشد تو 4 الی 7 ساعت توافق بشه؟!
Anonymous
اختلاف ها بین ایران و امریکا زیاده!!!
القاص میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تقریبا 38 سال پیش وقتی نوجوانی بیش نبودم بنا به اجبار پدر در هنگام خوردن نهار روز های جمعه ،خطبه های نماز جمعه را ناخواسته گوش می‌دادیم در آن روز خاص هاشمی رفسنجانی در حال سخنرانی بود درباره آمریکا مطلبی گفت که در حافظه من مانده، ایشان گفتند آمریکا گاو است ولی این گاو شاخ داره ما باید مراقب شاخش باشیم
Anonymous
حیف که اینجا نمیشه چیزی که فکر میکنم را بنویسم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امیدوارم صبح که از خواب بلند میشیم بدون اینکه برق رفته باشه اتفاقای خوب افتاده باشه
بچه محل مجید
شمارو نمیدونم
ولی من به شخصه صبح تازه میخوام بخوابم
اگه بشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب جان ده دقیقه پیش چندین منطقه در کرمانشاه رو بشدت بمباران کردن، اطلاع رسانی کن
Anonymous
کجای شهر ما از جنوب هیچی نشنیدیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اهای افتاب فردا احتمالا نیستی پس بذار

... آنها و تفکری که کار این کشور ثروتمند و مردمش را به اینجا کشاند.....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امیدوارم آفتاب تایید کنه!
به نظرم ترامپ هم از اینهمه سمجی اینا تو حفظ قدرت و عدم سازش و حتی پذیرش اصلاحات، .. زده به اعصابش و هی چیز میزای عجیب توییت میکنه !
Anonymous
ترامپ بازیگر نقش اوله گروه کارگردانی سالهاست سناریوها رو نوشتن و میدونن برای هر عملی چه واکنشی بدند
بچه محل مجید
واقعا این همه عطش برای نگه داشتن پست و مقام قابل تقدیره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دستگاه‌های برقی را شارژ کنید و نگران نباشید عنوان یک خبر در باشگاه خبرنگاران جوان است!
واقعا دستاورد این جنگ برای ایران چیه؟
گوشی شارژ کنیم و نگران نباشیم؟
واقعا فکر کردید ترامپ اوباماست که به شما خسارت جنگ بده یا دنیا اجازه میده از تنگه هرمز عوارض بگیرید؟
چیزی که واقعا به دست میاد:
مرگ، ویرانی، دشمنی، نابودی است اگر اینو میدونید و به جنگ ادامه میدید وای به حال ما مردم اگر نمیدونید که بازم وای به حال ما مردم بعضی وقتا بچه ۱۱ ساله از میزان فهم و عقلتون تعجب میکنه نیازی نیست هوش فوق العاده ای داشته باشی تا بفهمی
Anonymous
حالا در این بدبختی عظیم که مردم ایران مواجه هستند یکی از شروط ج ا خیلی جالب تر از بقیه است که اسراییل تضمین دهد به حزب الله حمله نخواهد کرد !!!! اینها اصلا متوجه نیستند داستان چیست و در چه موقعیتی هستند.
بابالنگ دراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ :
امشب یک تمدن نابود می‌شود !

مواظب خودتون باشین به دیگرانم هشدار بدین
بی گناه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی دوساعت دیگه میخام برم گوشیم رو بفروشم
دوماهه کرایه خونه ندادم
امروز پیرزنِ مهربونِ صاحبخونه با زبون بی زبونی بم فهموند اونم تنها درامدش کرایه خونش هست
چیزی نگفت ولی شرمنده شدم
امروز این اتفاق برامن افتاده.امیدوارم فردا براهیچکسی تکرار نشه
هدفم گدایی نیست.هم وطن لطفاقضاوتم نکن.ب اندازه ی یک ایرانی شرافت و عزت دارم.
اینم ی جور اطلاع رسانی از معیشتِ ماهایی هست ک درامدمون ب اینترنت وابسته بود
امیدوارم بتونم ی گوشی ضعیفتر بردارم ک حداقل اینجا رو داشته باشم
من توشهر کوچیکی ساکن هستم ک بجز صداسیما ازجایی دیگه نمیشه اخبارو گرفت.جرم داره.امیدوارم متوجه منظورم شده باشین
پاینده باشین
ب امیدِ ایران ازاد و اباد
Anonymous
...لعنت به کسایی که مردم شریف ایرانُ به این روز انداختن..
سال ۹۷ پرایدمُ فروختم، تا الان نتونستم ماشین بخرم..
اما دیگه مهم نیست..
آیندگان آفتاب رو ببینن برای ما هم کافیه..
Anonymous
خدا حفظت کنه.
امیدوارم یه روزی مردم ایران به اون کرامتی که لیاقتش رو دارن برسن. یعنی رفاه و آسایش مادی.
چون خدا این ثروت رو در این خاک قرار داده که متاسفانه گیر یه اقلیت 4 درصدی اومده (نقل قول از آقای قالیباف مقام عالی کشور)
amirali
خدایا اگه به ما کمک نمیکنی
حداقل به نسل بعدی ما کمک کن
Anonymous
روز های شیرین در انتظار توست پس صبور باش و شجاع که آینده شیرین است . من درکت میکنم و به عنوان یک ایرانی اصیل و آریایی دوستت دارم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سفیر ایران در پاکستان توئیت زده
مذاکره حساس و نفس گیر در جریان است البته با رویدکرد مثبت
ایندفعه با ونس بجای ویتکاف
پیشنهاده قبلی املاکی امتیاز داده شده را کافی ندانسته بود..
بنظرتون دقیقه نودی خواسته امکلاکی رو بر آورده میکنن؟؟؟؟
Anonymous
مذاکره نخواهد شد آتش بس نخواهد شد
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کوچه ۳۰۴ مهستان شهرک غرب (حالا هی سانسور کُن)
Anonymous
متزل مسکونی؟
لطفا لطفا لطفا تایید کن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
❌️پیشنهاد روزهای سخت:
خرما، نان خشک چه به صورت تست یا نان خشک محلی
بيسکوئيت های ساده
❌️نان و کیک هایی که تاریخ مصرف بیشتر دارند
کنسرو های مختلف

❌️آب در بطری و دبه اگه در خانه دارید یا کلمن و همینطور آب معدنی
ذغال و چوب خشک یا کپسول گاز
باتری بزرگ و قلمی
شمع و کبریت
چراغ قوه
حداقل یک عدد پاوربانک پر
دستمال مرطوب بهداشتی جهت استفاده کمتر از اب برای بهداشت بدن
شامپو خشک
❌️داروهای مورد نیاز ، مسکن ،داروهای ضد اسهال و استفراغ و مسمومیت، ژل ضدعفونی کننده، مولتی ویتامین، سرماخوردگی، آنتی بیوتیک
باند و چسب زخم و بتادین

❌️خوراکی هایی که نیاز یخچال نداره مثل ماکارونی، سویا، برنج، حبوبات، ارده ، شیره انگور، عسل، مربا، کره بادام زمینی ، آجیل ، شکلات

نودل
کمپوت
پروتئین بار برای بچه ها و انرژی بیشتر
پد بهداشتی بانوان ، دستمال کاغذی و رولی

در صورت داشتن نوزاد شیر خشک، سرلاک ، پوشک، پماد سوختگی، دستمال مرطوب و لوسیون مرطوب کننده نوزاد


مدارک شناسایی و پول نقد ، در صورت نیاز پتو سبک و نرم و لباس گرم سبک و جوراب در یک ساک کوچیک



اگه موردی جا مونده اضافه کنید و برای دوستانتون بفرستید❌️

نیازی به خرید همه اینها نیست
اما ممکنه مواردی در ذهن افراد نباشد❌️
Anonymous
یک مقدار بذر گندم و جو و آتش زنه و هیزم
مهران
افتاب تایید کن این رو حداقل!
باز شروع شد جماعت فقط به فکر خود؟ نمیگید خیلیها پول ندارن حتی دوتا بیسکوییت بخرن؟
فکر میکنید اونی که میخواد راه اهن بزنه قبلش میگه مردم عزیز ایران ... اگر قرار باشه اب و خوراکمون رو بزنه قبلش خبر نمیده؟
اگر هم به همچین روزی برسیم اتفاقا اونی که داره این چیزهارو بیشتر خطر داره تا اونی که نداشته باشه و مثل بقیه ...
Anonymous
کارت مون نم کشیده
Anonymous
فکر کنم خیلی پولداری که میتونی اینارو بخری. فکر کردی به ذهنموم نمیرسه اینا؟ حالا مثلا با تهیه همه اینا چند روز میتونی دووم بیاری؟
بس
نیازی به این کارها و تهیه این اقلام نمی شه، جو ندین لطفا، استرس اضافی وارد نکنید.
Anonymous
با کدوم پول؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مردم بیکار شدن با قطعی اینترنت ، بعضیا برا خرید مایحتاج ضروری زندگی که مجبورن سهام بفروشن چرا باید تا اخر جنگ بسته باشه بورس؟ اصلا اخر جنگی که معلوم نیست چه تاریخی باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لطفا این رو نشر دهید
قبل عید یک عمل سرپایی داشتم که به علت جنگ کنسل شد هزینش ۷.۵ میلیون بود
الان اومدم برم برای عمل میگن ۱۳ میلیون
تقریبا ۹۰ درصد افزایش تو کمتر از ۱ ماه
ملت از کجا بیارن آخه
بدبختمون کردید
Anonymous
تازه اولشه، بعد یکسری هنوز ب اینا امید دارن،!!!!!!!!!!!!!!
Anonymous
کمِ کم یک تومن رفته رو همه‌چیز🤐
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از خبرگزاری افتاب کامل سپاسگزاری داریم که در این لحظات سخت تاریخی باعث دلگرمی هموطنان هست
خرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جاده قدیم زنجان تبریز بین میانه و قره چمن رو هم زدن اتوبان و راه آهن رو هم که زده بود همه مسیرها بین زنجان تبریز بسته شد
کاوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تو پیش شرط های ایران اومده که تضمین داده بشه که هیچ وقت به ما و حزب اله حمله نشه.
به فرض ما با آمریکا توافق کنیم که منافع هم رو تهدید نکنیم.
تکلیف اسرائیل چی میشه؟ وقتی ایران اون رو به رسمیت نمی شناسه.
دیگه اینکه چه منطقی وجود داره که اسراییل به حزب اله که برای مبارزه با اسراییل تشکیل شده حمله نکنه؟
در این صورت کارکرد حزب اله وقتی قرار باشه با اسراییل نجنگه چیه ؟
Anonymous
گل گفتید من هم همینو تقریبا گفته بودم که تایید نشده بود. اینها اصلا یا متوجه نمی‌شوند شرایط آنها چیه یا قصد صلح ندارند با این شروطی که میزارند
ایران کهن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امیدوارم بعد بمباران پل ها و جاده ها و فرودگاه ها و راه آهن، حمله زمینی نباشه
حمله زمینی که اتفاق بیوفته ،متاسفانه ممکنه اوضاع از کنترل خارج بشه، بعد کشورهای همسایه هم حمله کنن و خدای نکرده کار به تجزیه ایران برسه🤦🏻‍♂️
خدایا خودت این سرزمین کهن را حفظ کن.
کامران میرزا
...حمله زمینی که شکی توش نیست ولی تجزیه ای هم در کار نیست.
Anonymous
... خیلی مطمئن نباش که تجزیه ای در کار نیست!
Anonymous
دشمنان ایران که همیشه به فکر تجزیه ایران بودن، ولی مردم ایران امکان نداره اجازه بدن یک وجب از خاک ایران تجزیه بشه
Anonymous
حمله زمینی که قطعیه همونطور که هواپیماهاشو برای دور دور نیاورده بود تو منطقه اون همه نیرو رو هم الکی نیاورده بود ولی تجزیه؟؟؟فکر نکنم
اگه آمریکا طرف حسابتون نبود فکر کردین محمد بن سلمان عاشق چشم و ابروتونه یا ازتون میترسه که تا حالا یه تیر بهتون شلیک نکرده؟؟؟بقیم مثل عربستان
اطلاعی ندارم!
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شکست دیگری برای دشمنان شلیک موشک با لانچر دو فروندی. آن ها بسیار باهوش هستن. ...
Anonymous
تکراریه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
الان پایداری و مقاومت در برابر دشمن...
پس از جنگ و پیروزی رسیدگی به خواست ملت...
کشوری آباد شاد قدرتمند
Anonymous
تموم شد؟
خیلییییی تاثیرگذار بود.
Anonymous
همه مشکل همینه که همیشه رسیدگی به خواست ملت بعد از یه چیزی هست و الحمدلله که اون چیزها هم تموم نمیشه فقط از موردی به موردی دیگر منتقل می شوند
بچه‌ی کف نت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اس‌ام‌اس زدن:
هرگونه وارد کردن، تولید، تامین، توزیع، حمل، نگهداری، خرید و فروش، نصب و راه اندازی و بکارگیری ابزارهای اینترنتی ماهواره ای، از جمله استارلینک، ممنوع بوده و مشمول مجازات قانونی می باشد!
چون ممکنه دشمن از طریق اینترنت ما موفق بشه جاهایی که به اینترنت وصل نیستن هک کنه؟
یا بحث اطلاع رسانیه؟
ایرانی
هم بمب و موشک رو سرمون هست، هم مدام داریم تهدید می شیم، هم افغانی و عراقی برامون عرض اندام می کنن، بابا ما هم ملت ایران هستیم، ایرانی هستیم
پیام
برای خودش میگه قابل ردیابی نیست ترافیک هم از جای دیگر هست یه دو روز دیگه اینها رادیو را هم ممنوع میکنند و چرا اینقدر از اینترنت میترسد...
خطاب به ایرانی ۱۶:۲۲
کاربر عزیز،

شما تنها نیستید. مردم افغانستان، در تقلای آزادی و آرامش سال ها عمر خودشان را در غربت سپری کردند اما هرگز در پی سلب آزادی هیچ انسانی نخواهند بود، چون خود تجربه ی نامهربانی از آن داشته اند.

آن عده ی خود فروخته ای که شما ازشان گپ میزنید، از جبر روزگار بوده که به این خودفروختگی دچار شدند و حال اگر بویی از انسانیت برده باشند از تاریخ درس خواهند گرفت، ...

به امید آرامش، آزادی و حقوق یکسان برای تمام مردان کره ی خاکی.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اوه اوه عمو چی گفته
بی.خبر
چی گفته باز؟
زیبای وحشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
رئیس‌جمهور ایالات متحده در شبکه تروث سوشال نوشت:
🔹امشب یک تمدن کامل خواهد مرد، و دیگر هرگز احیا نخواهد شد. من نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد، اما احتمالاً خواهد افتاد.
🔹با این حال، اکنون که ما تغییر کامل و تمام‌عیار رژیم را داریم، جایی که ذهن‌های متفاوت، باهوش‌تر و کمتر رادیکالیزه شده غالب هستند، شاید چیزی انقلابی و شگفت‌انگیز اتفاق بیفتد، چه کسی می‌داند؟
🔹امشب خواهیم فهمید، یکی از مهمترین لحظات در تاریخ طولانی و پیچیده جهان. ۴۷ سال اخاذی، فساد و مرگ، سرانجام پایان خواهد یافت. خدا مردم بزرگ ایران را حفظ کند!
محمد داروغه
خدا ایرانیان را حفظ کند.
Anonymous
تمدن ما هیچ وقت نمی میره، ما قدیمی ترین و قدرتمندترین هستیم، به زودی به اوج برمی گردیم 🌻
Anonymous
خب اگه رژیم تغییر کرده پس به توافق می رسیم. دیگه این تهدیدها چیه... متوجه نمی شم والا...
Anonymous
ایران تا ابد دوست داشتنی ؛ هزاران سال مونده، باز هم خواهد ماند💕
Anonymous
آمین آمین آمین🤲
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سوال: دلیل حمله به ایران و توجیه هزینه هنگفت اون چیه؟
ترامپ: ما نفت ونزوئلا رو گرفتیم…نفت ایران رو هم می گیریم
کامنت هموطن غیر وطن فروش: فردا که بهار آید…
:)))
Anonymous
الان خوشحالی نفت ایران برای تو خرج میشه؟! میشه؟!
Anonymous
ترامپ هم برا تو خرجش نمی‌کنه عزیز ۱۶:۰۹
Anonymous
تا حالا که خرج جی پینگ و حزب کمونیست میشه
غرب ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کرمانشاه ، ده پهن و راه آهن و تنگه کنشت رو بمباران کرد ، ۹ انفجار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نیروگاه های برق که بمباران بشه بعدش دیگه طرف حسابتون آمریکا نیست، مردم ایران است؛ اینترنت رو قطع کردید صدامون درنیاد، پس همین جا اعلامش میکنم🙌
غیر قابل نشر
اتفاقا بعد این همه رسوایی دنبال ملت میگردند که طبق معمول عقده هاشونا سرشون خالی کنند !!
Anonymous
فکر میکنی ، وقتی طرف چیزی برای از دست دادن نداشته باشه ناجور میشه ، قطع نت کلا دور و ور ۵ درصد رو بیکار کرد ولی برق علاوه بر بیکاری نیاز های اولیه رو هم میگیره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ همین الان در لحنی تند:

"یک تمدن امشب خواهد مرد. من نمیخواهم این اتفاق بیافتد اما احتمالا مجبور هستم."

همزمان اعلام شد همه زیرساخت های نظامی در خارگ هدف قرار گرفتند

هشدار داد که فرصت برای توافق و امنیت هرمز داره تمام میشه.

جلسه شورای امنیت برای رای گیری استفاده از زور برای هرمز امروز هست. اگر شورا رای مثبت به استفاده از زور بده ممکنه ترامپ حمله نکنه به برق
Anonymous
بخش استفاده از زور بواسطه مخالفت روسیه ، چین و فرانسه حذف شده. احتمالا در حد محکوم کردن و یکسری اقدامات دفاعی باشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این که می گن اینترنت رو برای جلوگیری از حمله سایبری قطع کردیم...

1. مگر بانک ها و مراکز حساس از شبکه داخلی استفاده نمی کنند؟ اگر از اینترنت استفاده می کردند، خب دسترسی را برای اون جاها محدود و داخل شبکه کنند، نه اینکه اینترنت 90 ملیون آدم رو...

مثل این میمونه که برای عوض کردن لامپ یک خانه برق کل یک شهر رو قطع کنن....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چهارراه شریف آباد شیراز دیروز با خاک یکسان شد
اگه کسی جزئیات بیشتری میدونه بگه لطفا...
Anonymous
خیر چنین نیست. تا الان این چهارراه حتی یک گلوله هم نخورده. بی جهت دیگران را نگران نکنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا قبلا این سایتو ندیده بودم خیلی از ... فارس نیوز بهتره دمتتون گرم . چاپ نمیکنی ولی باز دمت گرم❤️❤️
Anonymous
فارس؟ چه جوری خواندنش رو تحمل میکردی؟
الییی
وات د فاز؟ مقایسه فارس نیوز و افتاب نیوز و حتی مخاطب این دو تا بودن همزمان؟؟؟؟ چطور میشه!!!!!!!🥴🥴🥴
Anonymous
خبر فوری هم خوبع
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه سوال ؟؟ اگر ابتدا و انتهای یه مسیر قطار درحال حرکت زده بشه چه اتفاقی می افته ؟؟
Anonymous
ابتدا و انتهای مسیرش خراب میشه :|
این چه سوالیه مومن
Anonymous
اگر قبل از رسیدن به اون نقطه اطلاع داده بشه می تونند قطار رو متوقف کنند
Anonymous
بین مسیر توقف میکنه مردمو وسط جاده پیاده میکنه
Anonymous
داستان ریزعلی فارسی دبستان پیش میاد، اگر به موقع به لوکوموتیوران اطلاع داده بشه ترمز قطار رو میکشه و قطار متوقف میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جُک سال !

وزیر اقتصاد گفته : یک بسته حمایتی از ایرانیان مقیم امارات برای انتقال سرمایه خود به داخل کشور آماده کردیم!

امنیت و حمایت از سرمایه؟! اون هم اینجا؟

حمایت (...) تون تو بورس رو هنوز فراموش نکردیم!
الییی
پیرمرد ۸۰ ساله شب خوابید صبح بیدار شد حکم توقیف اموالش رو دادید دستش بعد راجع به بسته حمایتی و امنیتی سرمایه حرف می زنید؟؟؟!!! رو که نیست...
Anonymous
منظورش شرکت‌های سوری س... است نه مردم عادی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لحظه ام پر شده است از لذت یا به زنگار غمی آلوده ست پس اگر میخندم خنده ام بی ثمر است و اگر میگریم گریه ام بیهوده س
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چقدر اکبر هاشمی رفسنجانی گفت کشور رو به جنگ نبرید
گوش ندادید که هیچ‌؛ دشمن اکبر رو بهش نسبت دادید
حالا چی به شما می توان گفت
Anonymous
آلان هم یادگار دوران سازندگی ایشان یکی یکی دارد نابود می شود
Anonymous
رفسنجانی هم مثل خاتمی بین مردم پایگاهی نداشت.
Anonymous
فقداندنش یکی از بزرگترین اشتباهات تندروها بود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تاثیری که آسیب به ساختار حمل‌و‌نقل ریلی و جاده ای بر جامعه در زمان نزدیک خواهد کذاشت بسیار بسیار دردناک تر از بحث پتروشیمیهاست .
مشکل در تامین و انتقال ملزومات و‌مایحتاج زندگی مردم بخصوص در شهرهای کلان همچون تهران با جمعیتی بیش از ده میلیون ، تبعات بدی بدنبال دارد فراموش‌نکنیم انتقال واردات از بنادر صرفا با سیستم حاده ای و ریلی میسر است .
پتروشیمیها شاید صرفا بحث درامدزایی‌ مایحتاج میانبرد جامعه را تحت تاثیر قرار دهند

انجه در وضعیت حال و حاد مهم است تامین مایحتاج حداقلی مردم در زمان اکنونی است که دولت را با چالشی بزرگ‌مواجه خواهد کرد
علیرضا
ترامپ یه پیام گذاشته که امشب یه تمدن کاملا نابود میشه

از طرفی حمله به پل ها و شبکه ریلی رو شروع کردن!

احتمالا برای اختلال در شبکه تامین و لجستیک ایران در حمله زمینی باشه.
ولی آخه این برای یه کشوری مثل ایران که سیستم غیر متمرکز ایجاد کرده جواب نمیده
این توی نبرد نورماندی زمان هیتلر جواب میداد که تجهیزات از یک نقطه متمرکز منتقل میشد

بیشتر به اهرم فشار میخوره که قبل پایان مهلت اعلامی مثلا ایران کوتاه بیاد.
ممد
علیرضا،اومدن اصفهان نشستن و رفتن،تا مرکز ایران،مشکلی پیش اومد؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اسرائیل ۷ صبح هشدار داد در خوزستان ۴ بعد از ظهر موضوع را جدی گرفتند.
ثنایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زدن کشورهای عربی باعث مسرت و شادی ترامپ و اسرائیل می شود هیچ کمکی به خرابی ایران نمی کند
Anonymous
فقط یک آدم روانی می تواند ازتخریب ساختارها و بی آب و برق شدن مردم ایران و مردم مسلمان منطقه ابراز خوشحالی کند
Anonymous
بدم نمیاد این وسط تودهنی محکمی به امارات بزنیم 😂 باید بفهمن ایرانی کیه 🫡
Anonymous
به نظرتون الان با این حجم از استرس، اخبار بد، بیکاری، تورم هر روزه، موشک و بمب، تهدیدهای اس.ام.اسی، قطعی اینترنت، آینده نامعلوم و ....، دیگه اعصاب و روان برای مردم مونده؟
آقای ایگرگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خوندن کامنتها برای ما هم جنبه تفریحی پیدا کرده، هم کسب اطلاعات و هم درک فکر حاکم بر اکثریت جامعه که این روزها تا حدودی افتاب ان را نمایندگی می کند.

گاهی هر چند دقیقه سایت رو مجدد load می کنبم که کامنتهای جدید رو بخونیم ولی در ساعاتی که سایت بروز نمیشه به مدیر سایت غر میزنیم


مثلا فک کنم حدود ساعت ۱۲ و نیم شب طرف غیب میشه و دو ساعت کامتهای جدید رو تایید نمیکنه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب جان لطفا کامنتها را زودتر و اکثرأ تائید کن چون لحظه های حسای داریم سپری میکنیم و تنها را ارتباط رسانی و اطلاع رسانی کامنتهای مردم است در این شرایط دشوار. رسالت خودت نشون بده دراین بی اطلاعی مردم
Milad
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ماپیروزیم
کوچه
ما هم سمت آزادی‌ایم.
سید
ما میدون خراسون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
رئیس‌جمهور ایالات متحده در شبکه تروث سوشال نوشت:

امشب یک تمدن کامل خواهد مرد، و دیگر هرگز احیا نخواهد شد. من نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد، اما احتمالاً خواهد افتاد.

با این حال، اکنون که ما تغییر کامل و تمام‌عیار رژیم را داریم، جایی که ذهن‌های متفاوت، باهوش‌تر و کمتر رادیکالیزه شده غالب هستند، شاید چیزی انقلابی و شگفت‌انگیز اتفاق بیفتد، چه کسی می‌داند؟

امشب خواهیم فهمید، یکی از مهمترین لحظات در تاریخ طولانی و پیچیده جهان. ۴۷ سال اخاذی، فساد و مرگ، سرانجام پایان خواهد یافت. خدا مردم بزرگ ایران را حفظ کند!
Anonymous
کاش میدونستیم این ذهن های جدید کی هستند
دانای کل
کاش واقعا امشب بفهمیم اصل داستان چیه!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه عده بالا نشستن و بر اساس صحبت‌ها و خبرها و ادعاهای یه تعداد عملیاتی تصمیم میگیرند. عقل سلیم میگه از چند منبع مطمئن اطلاعات بگیر و تحلیل کن . معلومه که اونی سالها پول گرفته و الان نتوانسته کارشو درست انجام بده ، میاد غلو می‌کنه و اطلاعات نادرست میده و شما رو باد و متورم می‌کنه...
واقعیت و حقیقت را دریافت کنید ، درست تحلیل کنید و درست تصمیم بگیرید...
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برادر جان تا الان از من هیچ کامنتی رو تایید نکردی اما خواهش دارم این یکی رو تایید کن و اگه میتونی یه خبر جداگونه براش درست کنید شاید جون کسی رو نجات بده!!!
جالبه با توجه به اینکه داریم به زمان تهدید برای قطع برق نزدیک میشیم هیچ کس و هیچ جا دستورالعملی برای ا ن شرایط به ما نداده!!!!
من امیدوارم وارد بلک اوت نشیم اما اگه اون اتفاق بیفته واقعا با کدوم سیستم و سامانه میخوایم به مردم اطلاع رسانی کنیم؟
تمنا دارم اگه شما دستورالعملی دارین تا امشب توی سایت قرار بدین که مردم استفاده کنن!
این چیزی که بنده میبینم دشمن داره محور های مواصلاتی رو هدف قرار میده و با خاموشی برق احتمالا میخواد توی شب ها به شهر های موشکی حمله کنه!
به نظرم برای مردم عادی حداقل چیزی که به ذهنم میرسه اینه که اگه خاموشی رخ داد تا جای ممکن سفر بین شهری انجام ندین چون ممکنه مسیر رو مسدود کرده باشن و شما هم اطلاعی نداشته باشین و با اتمام سوخت توی جاده گیر بیفتین دوم اینکه اگه مجبور بودین حتما صبح حرکت کنید و آب و غذا همراهتون ببرید
Anonymous
من هر چی میفرستم در این مورد. تایید نمیشه
بچه
متاسفانه پروتکلی وجود نداره جایی.
مگر اینکه کسی مثل شما چیزی به ذهنش برسه بگه که خب چون کارشناسی نیست نبااید بهش عمل کرد.
Anonymous
بی نام همون بهتر که نظرهات تایید نشه
Anonymous
به نظرم حداقل باتری بخریم برای رادیوهای قدیمی خودمون تا از طریق رادیوهای خارجی یا ایرانی خبر بگیریم. ما که الان هم مثل قدیم ازش استفاده می کنیم چون ماه واره نداریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زیر ساخت اصلی اعتماد عموم مردم هست که سالهاست از بین رفته
Anonymous
بهترین کامنت این مدت! آفرین 👍👍👍
هر زیرساختی قابل بازسازی هست الان این یکی
کوتلاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
❌ توزیع قرص ید فقط شامل ساکنان شهر بوشهر می‌شود

🔻معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
🔹قبل از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه توزیع قرص ید در بوشهر برحسب اولویت و از مناطق اطراف نیروگاه آغاز شده است.
🔹توزیع قرص براساس تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران، شامل شهر بوشهر می‌شود که تعداد ۱۸۰ هزارعدد از این قرص توزیع شده است.
🔹از همان زمان تمامی مراکز جامع سلامت با فرم‌هایی که تهیه شده بود و توصیه‌هایی که وجود داشت توزیع قرص ید را انجام دادند و اکنون هم در همه مراکز جامع سلامت بوشهر در اختیار مردم شهر بوشهر قرار می‌گیرد.
🔹درصورت اطلاع از یک بحران و حادثه از ۲۴ ساعت قبل از وقوع حادثه تا ۴ ساعت پس از آن حادثه باید مصرف شود که به هر نفر یک قرص تحویل داده می‌شود، اما میزان مصرف برای هر سن متفاوت است.
🔹برای نوزادان زیر یک ماه، یک هشتم قرص، از یک ماه تا سه سال یک چهارم قرص، از سه سال تا ۱۲ سال نصف قرص و بزرگسالان بالای ۱۲ سال هم یک قرص کامل باید مصرف شود.
🔹در حوادث پرتویی، ید رادیو اکتیو معمولا آزاد می‌شود و غده تیروئید آمادگی دریافت ید را دارد که با استفاده از این قرص غده تیروئید اشباع از ید شده و امکان دریافت ید رادیواکتیو را دیگر نخواهد داشت، زیرا دریافت آن موجب آسیب‌هایی به غده تیروئید می‌شود.

*باشگاه خبرنگاران جوان
Anonymous
ما امروز گرفتیم
Anonymous
چطور باید دونست حادثه کی رخ می ده که ۲۴ ساعت قبلش قرص خورده شه؟ اسمش روشه "حادثه". اگه بوشهر توزیع شده باید به شهرهای اطراف هم بدن.
Anonymous
ما امروز گرفتیم. بر اساس کارت ملی. همراه با یک دستورالعمل مصرف دادن
علی شیراز
بوشهریای عزیزوم دور سرتون بگردم😔
بی دفاع
کوتلاس چه اسمی انتخاب کردی. چقدر دوست داشتم این کارتن رو. یه چیزهای محوی توی ذهنم هست، کوتلاس سفید و ... ولی توی ذهنم نقش بسته...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شما هم همین حس رو دارید؟
بیشتر از اینکه نگران این باشم فردا چی پیش میاد، دلم شور میزنه که هیچ اتفاقی نیفته!
Anonymous
نه عزیزم. من عقلم رو ندادم دست اینترنشنال
خورشید
معلومه که نه عقل رو خدا گذاشته اینجور مواقع ازش استفاده کنیم هموطن ...
Anonymous
چیزی که از قبل واگذار کردی، به شرط داشتن، نمیتونی به دیگری چه خوب و چه بد واگذار کنی.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قیمت نفت آماده آماده است ، برای یک افزایش شدید ،همه امشب کمربند هارو محکم ببندید و نخوابید
Anonymous
هنوز همون ۱۱۰ دلاره
Anonymous
چه اهمیتی داره ؟ چرا انقدر ... ؟
قیمت نفت بشه ۳۰۰ دلار ، چه کمکی به ما میکنه ؟
کمربندتو شل کن
ناشناس
تنها چیزی که اماده پروازه دلاره ...دلار....نفت و بورس میریزن و تمام
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه جماعتی نشستن کنج خونه منتظرن ترامپ بیاد زنگ خونه هارو بزنه بگه: تشریف بیارین پایین ایرانو آزاد کردم. بشینین تا بیاد
Anonymous
چرا اینقدر منفی دادین حرفش کاملاً درسته هیچکس جز مردم ایران نمیتونه ایرانیها را نجات بده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
طبق تحقیقات بعمل آمده، اگر در ابتدای کامنت بنویسید:
این پیام تائید نمیشه ...
آفتاب، میدونم تایید نمی کنی ...

و در ادامه پیام دلخواهتان را بنویسید. حتماً جواب خواهد داد. از توجه شما به این مطلب متشکرم.
Anonymous
این پیام دیگه واقعا تایید نمیشه
Anonymous
با تایید نشدن این پیام معلوم شد اصلا اینطور نیست
Anonymous
من الان امتحان می کنم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اسراییل گفته موج حملات رو تکمیل کرده. به گمانم رفتند reload کنند برگردند بقیه راه اهنو بزنن. مردم مراقب باشند. تا ساعت 9 شب همچنان به راه اهن گفته حمله میکنه
فردا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
توجه کردید در طول روز و شب یه وقتهای ویراستار آفتاب ناپدید میشه
من گزارشتو به رییس میدم
Anonymous
لابد رفته ناهار و نماز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان از شهرهاتون خبر بدین خبرگزاری ها چیز خاصی اعلام نمیکنن
Anonymous
شهر ما خبری نیست امن و امان ساکت هوای بهاری بوی بهار نارنج صدای خنده ی بچه ها موقع بازی تو کوچه ها صدای پرنده ها ..
ناشناس پرو
شمال: بابل و بابلسر و حومه هیییچ خبری و صدایی نیست. فقط چندین روز پیش جنگنده اومد پدافند نیرو هوایی بابلسر رو زد و بعدش یه پهباد تو فریدونکنار چرخید (ظاهرا جایی رو نزد) و تمام.
Anonymous
مازندران امن و امان ، آسمان نیمه ابری هوا کاملا بهاری
آرام
قایمشهر ساری جویبار نکا بهشهر بهار دلکش طبیعت و آرامش است. امیدواریم کل ایران غرق آرامش شود
Anonymous
نجف آباد زاغه مهمات رو دیشب زدند تا مدتها صدای انفجارهای پی در پی به گوش می رسید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عجیب است تمرکز اینها بیشتر بر روی پل های ارتباطی و راه آهن شهر هایی است که به تبریز و کلا شمال غرب ایران منتهی می‌شود! یا دکل های ارتباطی و مسیرهای ورودی از مرز استان های اردبيل پارس آباد خدافرین اصلاندوز بیله سوار و... و آذربایجان شرقی آذربایجان غربی و رشت است! نکند اهداف شومی از طرف باکو و ترکیه و علیف و اردوغان بر ضد تمامیت ارضی و یکپارچگی سرزميني ايران باشد؟! خدا حافظ ایران باشد 💔
کامران میرزا
حتی آمریکا هم به دلیل مخاطرات منطقه ای، طرح تجزیه ایران رو دنبال نمی کند.
مرسی آفتاب بابت نشر
سکویا
خب برادر من. بنویس از سمت غرب وخودتو راحت کن. نباید یکی یکی اسم ببری که
Anonymous
شما فیلم زیاد تماشا میکنی؟
خلبان زبل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان سیم کارت سفید و نور چشمی بلند شید برید جلو نیروگاه ها زنجیره انسانی تشکیل بدید شاید فرجی بشه
Anonymous
اونوقت کی میره تو توییتر سابق بگه: "وای زیر ساختامون 🥹"؟
خرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پل راه آهن زنجان به میانه رو زدن ساعت ۱۴ نزدیک روستای امین آباد
توجه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لطفا از ریل های راه اهن و همچنین پل ها فاصله بگیرید
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام دوستان من چند روزیه گوشیم خرابه
خلبان دوم چی شد؟؟
Anonymous
به آغوش گرم هم‌رزمانش برگشت.
Anonymous
بردنش. الان باید آمریکا باشه
سامان
درود برشما، خلبان رو با یک عملیات شبانه از ایران خارج کردن
ami
خوب شد بردنش
والا بالای هزارتا شهید میدادیم
Anonymous
ابتدا به کویت و سپس به بیمارستانی در آلمان منتقل شد. در هر صورت گفته شده در ایران نیست
فرفر
اشکال نداره بازم از خبرگزاری های داخلی جلوتری
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴 وزارت خارجه پاکستان: حملات موشکی و پهپادی ایران به تأسیسات انرژی در منطقه شرقی عربستان سعودی را محکوم می‌کنیم!
Anonymous
خیلی تاثیر گذار بود!
ایرانی
اینها با هم پیمان دفاعی هم دارن 🫠
Anonymous
با عربستان پیمان دفاعی دارند این خطرناکه حسن😱😱
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
احتمالا ترامپ داشته مذاکره می‌کرده باز هم نتان یاهو کاسه و کوزه را ریخت بهم این ترامپ مادر مرده هر وقت صحبت مذاکره واتش بس می‌کنه اسراییل وارد عمل میشه دقیقا عین نفت تهران که زد این حملات وقتی به این حجم صورت میگیره نتان میزنه زیر میز مذاکره چون در اخبار هم اومده بود ترامپ و بی بی تلفنی با هم صحبت کردند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خطاب به ...که از آقای رفسنجانی کینه به دل داشتند عرض می کنم خوشحال باشید همه یادگارهای دوران سازندگی دارد نابود می شود. پل ها جاده ها پتروشیمی ها. بر می گردیم به سال ۶۸ پایان جنگ عراق
Anonymous
بزرگترین یادگار آقای رفسنجانی رو لحظه اول جنگ از دست دادیم
Anonymous
بیشترش یادگارهای اون خدابیامرزن
پیام
به هیچ وجه سال ۶۸ باز ایران بنیه داشت و...داریم برمیگردیم به آخرین روزهای قاجار و ظهور رضا شاه
Anonymous
آها یعنی اون چیزهایی که مال دوران پهلوی بود تخریب شده برمی گردیم به دوران قاجار یا زندیه ؟
سام
ناشناس ۱۶:۰۶ دقیقا.
قلعه مرغ ها
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این عزیزانی که حرف از آتش بس و توافق میزنن آیا ما را مسخره کرده اند؟
یا اینکه واقعا یه خبرایی هستش....
سیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کمتر از ۱۲ ساعت دیگه … 😔 خدایا خودت به همه مردم ایران کمک کن از این اتفاقات بگذرند🤦🏽‍♂️
میدونم که پایان شب سیه سپید است 🙏🏼❤️💜
Anonymous
لزوما پایان شبه سیه سپید نیست . اگه باشه هم بحث اینه کی ؟ سیصد سال دیگه ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خداروشکر نت رو قطع کردین که حمله سایبری نشه و بانک سپه هک نشه. 🫶🏻👏🏻
Anonymous
و همچنین بام
Anonymous
بانک ملی هم بامش ترکیده ازون موقع فقط بلده پیامک پرداخت قسط بفرسته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب جانم بخدا خیلی مهمه چرا نمیذاری؟
مردم کسی میدونه کجای مهستانو تو شهرک غرب زده؟
ناشناس
هوافضای خ ایران زمین
Anonymous
کوچه هوا‌... (ساختمان ...) چسبیده به آستانِ قدس
Anonymous
من دقیق نمیدونم ولی احتمالا میدم ک...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان کسی خبر داره کدوم پل اتوبان زنجان -تبریز رو زدن. صدا و سیمای میلی حداقل اینو اطلاع بده و مسیر جایگزین رو اعلام کنه تا اونایی که تو جاده ان اسیرو گرفتار نشن
حاج احمد
پل بیات رود، نزدیک هشتگرد
Anonymous
پل هشترود
Anonymous
اعلام کرد بر اساس اطلاعیه اداره‌کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی به علت اصابت پرتابه های دشمن به محدوده راهدارخانه ورقه در ۹۰ کیلومتری آزادراه تبریز به تهران، مسیر رفت و برگشت این آزاد راه مسدود شده است.

به گزارش ایرنا همچنین به علت اصابت پرتابه‌های دشمن، جاده قدیم قره‌چمن به میانه به صورت دوطرفه مسدود است.
Anonymous
پل هشترود
تو رویداد عکسشو دیدم ترکیده بود🤦🏽‍♂️
سـامـان
🔺مسدود شدن آزاد راه تبریز - زنجان به دلیل حمله دشمن

🔹بر اساس اطلاعیه اداره ‌کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی به علت اصابت پرتابه های دشمن به محدوده راهدارخانه ورقه در ۹۰ کیلومتری آزادراه تبریز به تهران، مسیر رفت و برگشت این آزاد راه مسدود شده است.

🔹بر اساس این گزارش همچنین به علت اصابت پرتابه‌های دشمن، جاده قدیم قره‌چمن به میانه به صورت دوطرفه مسدود است.

🔹نیروهای عملیاتی در حال انجام عملیات بازگشایی هستند.

🔹مدیریت بحران استان از مردم عزیز خواسته است تا اطلاع ثانوی از این ۲ مسیر تردد نکنند و با توجه به ترافیک بالای آزادراه، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند،
Anonymous
آزاد راه مسدود شده. از هر دو طرف
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بیانیه ارتش جمهوری اسلامی
(ارتش فدای ملت
ملت پناه ارتش)
نو کامنت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ راجع به مذاکره‌ کننده‌های ایرانی: من از استیو ویتکاف می‌پرسم، هی استیو! ایرانیا چی میگن؟ استیو بهم میگه دونالد اونا حتی نمی‌تونن باهم ارتباط بگیرن هر کدومشون یه جا ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از متن کامنتها می توان نتیجه گرفت که 99% مخاطبین این سایت نسل Z هستند.
Anonymous
من که نسل A- هستم
Anonymous
نسل Z همان «ضِد» است!
۱ ایرانی
خواستی بگی مخالفای شما فقط نسل زد هستن و بقیه موافقتونن؟
خلاصه یجوری خودتونو قانع می کنین دیگه شکلش مهم نیست
Anonymous
اگر منظورت قشر خاصی هست، والا از دهه پنجاهی ها همه ناراضی هستند. چون زندگی نکردند. الان پنجاه ساله ها هم چیزی ندارند... پس از 50 سال زندگی!!!
سجاد رحمانی
از کامنت شماهم می توان نتیجه هایی گرفت!
نمونه بارز(تبعیض)
در کنار مردم باش برای خودت هم بهتره.
Anonymous
من که دهه شصتی ام
نسل بومر
به عنوان یک نسل بومر میگم جوابت غلطه
Anonymous
من نسل ۷۰ هستم نمی‌دونم کدوم حرف الفبا میشه، تا آخرین قطره خون هم پشت اون خط فکری که نسل z دارن و خیلی ها ازش میترسند وایسادم.
مخلص🙌
Anonymous
من یکی نسل تمام شده هستم، نمیدونم چه حرف انگلیسی بهش تعلق میگیره
Anonymous
بنده 33 سالمه.
و در اطرافیان و فامیل هر کسی رو میشناسم که آفتاب رو دنبال میکنه از خودم بزرگتره.

البته من 3-4 ساله آفتاب رو میخوندم. کنار رسانه هایی که دیگه اونا رو هرگز باز نمیکنم
یه نسل Zی
برام سوال شده که شما خودتون از چه نسلی هستید؟
Anonymous
شما هم نسل F هستید و مسبب این وضعیتید.
Anonymous
چهل سالمه داداش
همه دوستان منم اومدن سراغ افتاب

حالا تو به ما هم بگو Z تا دلخوش کنک داشته باشی

منفی ها رو هم بشمار
همشهری کین
نسل z ما هستیم با z80
۱۶ بیتی سیستم باید اسمبل میکردیم تو کارشناسی
جون مادرت تأیید کن ببینم چند نفر می‌دونن چیه z80 گوگل هم نیست
فقط اینقدر بگم مال قبل دوره اینترنت و ویندوز است خخخخ
بده شیش
Anonymous
شبیه آمار تلوزیونه هههه
Anonymous
نه داداش من یکی نسل ایکس هستم
Anonymous
همشهری کین عزیز
شما DOS 7.2 هم یادته یا نه؟ 😉
Anonymous
چه فرقی میکنه؟ X,Y,Z یا هر نسل دیگه ای
مهم اینه که خواسته همه مون یکیه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کامنتم تایید نمیشه، به نظرم بعد از زدن جاده های اصلی و راه آهن به احتمال زیاد پرواز ممنوع هم بذارن رو ایران تا پازل حمله زمینی به ایران تکمیل بشه، شاید بگین الان هم پرواز ممنوعه ولی این کار برای ممنوعیت پروازهای هواپیمای خارجی به ایران و بالای آسمان ایرانه
Anonymous
الان کدوم پرنده ایرانی داره میپره؟
آفتاب پرست
از زمان جنگ هیچ هواپیمای خارجی از آسمان ایران عبور نکرده و کاملا کلییر هست.
صادق عجیب کلام
داداش شما همینطور ناشناس بمون لطفا معروف نشو .خب الان چهل روزه که پرواز ممنوعه دیگه. اون صدای هواپیماهایی هم که بالای سرت میشنوی صدای جنگنده های دشمنه😂😂😂😂😂😂😂
Anonymous
پرواز ممنوع یک اصطلاحه. نه به مفهوم اینکه فقز پرواز توس ممنوعه. بلکه یعنی دیگه ار کنترل حکومت خارج شده
فردا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قم کلا دو منطقه داره ! خارج قم ، داخل خارج قم
توضیح دادم فک کنم کافیه
الناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
طاقت بیار رفیق شب همیشه شب نمی مونه .
Anonymous
میبریم ما بی چک و چونه
سـامـان
درود بر شما، پایان شب سیه سپید است،
تایید کم این دم آخر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
با توجه به تمدید ۲۴ ساعته مهلت ترامپ و افزایش شدت حملات اسرائیل احتمال زیاد توافق صورت گرفته و فردا آتش بس خواهد شد
آفتاب جان تایید کن مهتاب بازی در نیار
محمد
خوشبحالت تو یه دنیای دیگه سیر میکنی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینترنت رو وصل کنن تا هشدارها رو بدونيم
بیگ میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حمله به بازار تهران ده دقیقه پیش
خدایا مردممان را سلامت بدار ...
Anonymous
کلا از همه چی فاصله بگیر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
افتاب حالا چرا تیتر روزنامه های امروز رو منتشر نکردی؟!خخخ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اصلاح خبر بزن آفتاب
حمله به پل راه آهن کاشان

🔹معاون امنیتی استاندار اصفهان گفت: دقایقی قبل دشمن متجاوز آمریکایی صهیونی به پل راه آهن یحیی آباد شهرستان کاشان حمله کرد.

🔹وی افزود: در این تجاوز 2 تن شهید و 3 نفر دیگر هم مجروح شدند.
Anonymous
با وجود هشدار باز هم کشته می دیم، چرا؟!!
سینا
چون شما هشدار را در یک سایت و بخش کامنت میزاری
۸۰ میلیون که هی اسکرول نمیکنن اینو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زیرساخت کشور زیر حملات جنگنده های اسرائیل
حسین کاظمی لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آمریکا و اسرائیل دارن هرچی تونل و پل و راه آهن هست رو میزنن بعدش به عده میگن ترامپ نمیزنه بلوف میزنه.
فردا هم برق زده بشه میگن تقصیر خارج نشین ها بوده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حالا که فکر میکنم این تایید نشدن یه سری نظراتمون به نفع خودمون بوده چون با انتشار اونا قطعا مجاهدین فی سبیل الله میومدن دنبالمون
البته بعید نیست ...
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگر کسی اطلاع داره داخل محدوده شهری قم چه حفاظتی داره که هیچ موشکی بهش برخورد نمی‌کنه اطلاع بده!!!...
Anonymous
احتمالا از کمبود اهمیت سود میبره
محدوده داخل قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مردم، اینقدر گیر ندید. کسی با من کاری نداره...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هنوز زدن زیرساخت‌ها شروع نشده؟ پل‌ها و راه‌آهن جز زیرساخت نیست؟
Anonymous
پل و راه اهن زیره یا رو؟
پل و راه اهن روساخته.
زیرساخت تونله
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تسلیم شدن خودش پیروزیه...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
‼️‌جزئیات حمله آمریکا و اسرائیل به دزفول و خرمشهر

🔻معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان:
🔻از صبح امروز تاکنون درپی تهاجم هوایی دشمنان آمریکایی و صهیونیستی چند نقطه در شهرستان های خوزستان مورد اصابت و آسیب قرار گرفت
🔻ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح حدود سه اصابت و انفجار در دزفول رخ داد که تاکنون‌ هیچ گونه تلفات جانی و مجروحیت گزارش نشده است.
🔻از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح خط مرزی شلمچه، محدوده اطراف پل نو، کشتی سازی شهید موسوی و نوار مرزی جزیره مینو در خرمشهر حدود ۳۰ بار تهاجم و اصابت دشمن قرار گرفته‌اند.
همین الان که دارم این پیامو می‌نویسم بالای۳۰ بار تو ربع ساعت زدن
اصلا یه چیز عجیبیه چرا اینقدر میزنن
چی داره این خرمشهر
آفتاب پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از اون موقعی که دیدم رفتار ترامپ مثل آفتاب پرست هست تصمیم گرفتم آفتاب پرست باشم چون فقط آفتاب پرست میتونه رفتار آفتاب پرست دیگه رو پیش بینی کنه.
Anonymous
خب آفتاب پرست جان
رفتار ترامپ رو پیش بینی کن برامون
Anonymous
آفتابپرست چه رفتاری داره؟ همرنگ محیط میشه؟ نمیفهمم منظورتو یعنی ترامپ استتار میکنه؟
اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آقای پزشکیان من که بهت رای ندادم حداقل بخاطر اونایی که بهت رای دادن جلوی جنگ رو بگیر قرار نیست بخاطر خواسته و افکار عده ای یه مملکت و یه ملت نابود بشن اونا به شما رای دادن برای تصمیم گیری و بزرگتری این کشور نه به عده ای...
Anonymous
شروع و پایان جنگ طبق قانون از اختیارات رییس جمهور ایران نیست.
Anonymous
والا همون اول اومد تمومش کنه شما بهش گیر دادید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در جواب آفتاب

نوع تأیید کردن و نکردنا کمترین ربطی رو به ادبیات مورد استفاده مردم داره.
هر کی الگوی تأیید وعدم تأیید رو دنبال کرده این رو فهمیده
تأییدا سلیقه‌ایه. بعضی وقتا بسیار روان.بعضی وقتا هر نیم ساعت یکی
در کل مرسی که حداقل زبونت وا شد
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پس شما ادعا دارید مراکز حساس الان با اینترنت ملیتون دارند کار میکنند؟خب شما همینطور ادامه بدید و به اینترنت بین الملل وصل نشوید تا اطلاعاتتون هک نشه حتما وقتی سیم کارت سفید میدید تکنوِولی ساده این کار رو هم دارید ...اینترنت مردم رو هم وصل کنید
آفتاب نه فحش ناموسی دادم نه به مقدسات توهین کردم لطفا این رو درج کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ظاهرا قم چیزی به نام داخل نداره!
Anonymous
عالی بود خیلی خندیدم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این خطوط راه آهن، مترو، فرودگاه و.. که منفجر میشه، تکه تکه توسعه زیر تحریم که داره نابود میشه.. میهن تا ابد دوست داشتنی من.. ایران حیف تو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شبها تو میدونها شعار میدن
بزن که خوب میزنی ،
اون هم یکی دو ساعت بعد میاد انجام وظیفه می کنه .
Anonymous
آره واقعا چرا اینجوری میگند؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وقتی تو خانه صدات شنیده نشه قطعا به هر کسی که بتونه کمکت کنه دخیل میبندی ، خجالت و ...بمونه برای صاحبخانه که صدای اهل خانه رو نشنید
ناشناس...
حق تا ابد
دمت گرم
Anonymous
آقا یا خانم هموطن محترم. براساس همین چیزی که شما گفتید من یک مثال میزنم : فرض کنید یک نفر با برادرش یا پدرش که آدم بدی هم هست در خانه مشکل دارد و ناراضی است. اگر برود از یک قاتل زنجیره ای فاسد دزد بخواهد که بیاید و مثلا برادره را بکشد، ممکن است با کشته شدن اون برادر ظالم دلش خنک بشه. اما بعد با آن قاتل جانی چه کاری می خواهد بکند؟
کیوان
جای نفرات مثال رو اشتباه نوشتی آقای ۱۴.۵۹
اینو همه میدونن همه
Anonymous
مثالی که زدی درسته ولی باید جایگاهها رو جابه‌جا کنی تا با حال امروز ایران ما همخوانی پیدا کنه
Anonymous
حق بود ... حق
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب جان لطفاً نشر بده.

بعنوان کسی که بار آخر هم در انتخابات رای داد اگر در فردای این روزها قابل دونستن و انتخابات برگزار کردند بنده دیگه هرگز و تحت هیییچ شرایطی رای نمی‌دم.

رییس جمهوری که هیچ اختیاری نداره و حتی امکان وصل اینترنت رو برای مردمش نداره و نهایتا وزیر ارتباطاتش بعد از ۴۰ روز میاد یه توضیح دروغ میده (قطع اینترنت مردم به خاطر امنیت سایبری و وصل بودن اینترنت سیم کارت سفید ها!!!) به چه کاری میاد؟

رییس جمهوری که فاقد هر اختیاری هست، بود و نبودش چه فرقی میکنه؟
Anonymous
محض اطلاع: رئیس جمهور، رئیس شورایی هست که دستور قطع اینترنت را داده!
همشهری کین
...: مهم نیست. فردایی اگر باشه هر کدام ازین شبها که اون دوستان بلندگو بدست اومدن بیرون را به حساب رفراندوم میگذارند .
عین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آبادان و خرمشهر ، صرف نظر از وقفات فی ما بین ساعات تا به این لحظه بشدت تحت تأثیر آماج حملات قرار گرفته است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اعزام تیپ ۱۴۲ توپخانه صحرایی آرکانزاس (معروف به تیپ

الماس یا Diamond Brigade) به خاورمیانه
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستای عزیز میدونم همون تو شرایط سختی هستیم ولی یکم دیگه طاقت بیارین بخدا افق روشنی در آینده است . کد های خوبی برای ایران باز شده .بیشتر نمیتونم توضیح بدم ...
سامان
درود بر شما، پایان شب سیه سپید است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
روسیا الیوم: آمریکا ویزای ۴۰۰۰ نخبه ایرانی را باطل می‌کند
اینم جالب بود، که به زن و بچه هاشون میگن نخبه
Anonymous
مرندی را کی اخراج می کند
سیمای دلتنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خبر فوری جنگ ایران و اسراییل و آمریکا:
🔴انسداد مسیر تهران تبریز به علت انهدام یک پل در نزدیکی هشترود

🚨🚨🚨
متاسفانه انفجار های دقایق قبل در زنجان
سمت جاده تبریز
کیلومتر ۱۵
ریل ها و پل های راه آهن رو‌هدف قرار دادن
اخبار تکمیلی اعلام میشه
مراقب خودتون باشید
لطفا از ریل های قطار در اطراف شهر دور بمانید
و به عزیزانتون هم اطلاع بدین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
...سپاه از کجا موشک میزنه ب اسراییل حدی نمیدونم از غزه و لبنان؟ جغرافیا م صفره
Anonymous
اینها جز اطلاعات محرمانه هست. در همبن حد بدون از داخل کشور. اطلاعات بیشتر بدم آفتاب احتمالا نشر نده.
Anonymous
کجا آدرس دادن بهت؟
Anonymous
یعنی چی کجا ادرس دادن بهم؟ میگم ما که جنگنده نداریم با پهپاد چججوری این مسیر طی میشه تا اسراییل ؟؟ مسیر دوره خوب وا سوال هم باید جوری باشه ک بعضیا خوششون بیاد خوب برام سواله
Anonymous
۱- چرا فکر کردی که ما میدونیم؟
۲- چرا فکر کردی اگر بدونیم اطلاعات محرمانه رو اینجا میگیم؟
Anonymous
مگه محرمانه اس؟
خوب پس خبر از اینکه جنگنده الان از کجا رد شد ب کجا رفت و کجا بمب زدن رو هم نگید مخرمانه اس
Anonymous
اونی که باید میدونه، من و تو مهم نیست بدونیم...
فقط به فکر روشنایی باش که نزدیکه...
Anonymous
موشک که از داخل کشور شلیک میشه
پهپادها هم بسته به نوع حمله و مدل استفاده
از نقاط مرزی داخل کشور و احتمالاً مناطق تحت سیطره نیروهای نیابتی میتونه
ami
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینترنت 40 روزه قطعه
زجرآور بود ولی نمردیم
برقم بره نمیمیریم مطمعنم
فقط نتیجش ایشالا برای مردم رضایت بخش باشه
Anonymous
ما جنوبی‌ها می میریم
Anonymous
امیدوارم اونایی که به دستگاه اکسیژن وصل هستن و اونایی که نوزاد دارن صحیح و سلامت بمونن ولی...
Anonymous
اینترنت تا پیش از پیام رسانها برای کسی اهمیت نداشت. الانم برای آدمهای بیسواد و مناطق محروم علنا کاربردی نداره ولی برق که قطع بشه آب هم قطع میشه چطوری میخای بری حموم و دستشویی. ....
Anonymous
شما ها .. بی غیرت هستین که ریختید تو این سایت . خودتونو با نود میلیون ایرانی با غیرت مقایسه نکنید . بخدا که تو از اینترنت فقط چرخ زدن تو اینستاگرام میخوای که اوکی اونم حقته ولی نمیفهمی کسی خونش طبقه پانزده تو بی برقی تو تابستون چه بلایی سرش میاد
Anonymous
همین که اینترنت رو با برق مقایسه میکنی کافی هست که سطح اطلاعاتت رو نشون میده.
اینترنت هر چقدر هم مفید باشه قابل مقایسه با برق نیست.
برق نباشه همون اینترنت نیست . آب نخواهد بود چون پمپی نخواهی داشت . گرمایشی نخواهی داشت چون پکیجی نداری . غذایی نخواهی داشت چون یخچالی نداری و....
نکنه مثل قدیما سردابه و... داری واسه غذا؟؟؟
Anonymous
هموطن عزیز اگر برجی که شما در طبقه پانزدهمش زندگی می‌کنید برق اضطراری و موتور برق ندارد باید برید یقه ی سازنده رو بگیرید نه اینکه اینجا به بقیه فحش بدهید!
البته من امیدوارم هرگز برق شهری قطع نشه و همه هموطنان در رفاه و آسایش باشند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این منطقه ی "خارج از شهر قم" اسم نداره؟!!!
Anonymous
اونور قم
Anonymous
بیابان خالی
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
گاهی وقتها که بی عرضگی پزشکیان رو میدیدم ، فکر میکردم کاش به قالیباف رای داده بودم ،ولی ای چند وقت نشون داد عرضه نداره از زیر پرچم پایداری بیاد بیرون .
Anonymous
از کجا بدانیم به پزشکیان رای دادی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زهره شهریاری معلم مدرسه میناب بود. او باردار بود که ارتش آمریکا مدرسه را هدف قرار داد و او و نوزاد متولد نشده‌اش را به شهادت رساند.
حقیقت
راسته کنار مدرسه پایگاه ...بوده؟!
Anonymous
تمام افراد اسراییل از نوزاد تا پیر سرباز محسوب میشوند از نظر شما و برعکس
Anonymous
هر جنگی هزینه داره، مهم نتیجه پایانی اون جنگه که امیدواریم آخرش همونی باشه که ملت خواهانش هستند
Anonymous
کلید اسراره
Anonymous
خب؟
همشهری کین
از کی کینه داریم از خودمون
اونی که گفت خب واقعاً مشکل داری
ما جنایتکار و قاتل و جانی نیستیم
ما فقط یک زندگی عادی و معمولی میخواهیم همیییین
دنیا یک شرایط عادی به ما بدهکاره همیییین
ما نمی‌خواهیم همه مردم دنیا بمیرند
بفهم ما کینه نداریم . بغض داریم بغض زندگی عادی
بغض شادی بغض تولد
هیچوقت من تولد نگرفتم چون جنگ بود
میفهمی آرزوی نگرفتن تولد داشتن یعنی چی ؟
ما نه کینه از کسی داریم نه دنبال چیز اضافی هستیم
مرگ یک زن جوان باردار تلخ است.... میفهمیم
کاش مرگ آرزوهای ما را هم کسی میفهمید
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میگن راه اهن گرمسار رو هم زده
جابی ندیدم خبرشو کار کنن
Anonymous
فعلا نزدن
صفدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب نیوز رسانه مستقلی است و وابسته دولت و احزاب و... نیست.
در انتشار کامنتها هم تقریبا عملکرد خوبی داره.
Anonymous
وابسته به جریان فکری آقای روحانی هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میدونم کامنتم منتشر نمیشه ولی خواستم بگم واقعا قدرت چی داره که بعضی ها رهاش نمیکنند. یک خدابیامرزی بعد از سی و شش هفت سال رها کرد و رفت،...
Anonymous
هر چه می کشیم از همونه، اگه به وظیفه اش عمل میکرد با خودخواهی مردم و فرمانده های ارتش رو رها نمی کرد ما الان وضعمون این نبود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این مهلت ترامپ برای نابودی همه چی کی تموم میشه؟
الان تمدید شده یا نه
Anonymous
ساعت ۳/۵ صبح فردا
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جزیره خارک....
گویا حملات سنگین و شدید بوده
بی دفاع وطن
غریب وطن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زیر ساخت هوش مصنوعی کجا بود بابا که اینا بزنن؟! سایتهای سرچشون اسم بازیگر سرچ میکنم دمپائی میاره
Anonymous
اصن نمیدونی هوش مصنوعی چیه 🤣 فکر مرده هوش مصنوعی فقط چت جی بی تی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ملت شریف و شهید پرور امروز و اعتشاشگران دیروز لطفا گول بوقچی ها رو نخورین کنار نیروگاه ها تجمع نکنین چون سرانجامی مثل واقعه کهکیلویه نصیبتان خواهد شد....
Anonymous
خط اول پیامت محشر بود👍👍😂😂😂😂😂
شاپور( اسم بعدی ام بعد از رفتن عده ای)
سهمیه ای و خط سفیدا رو ببرند !!
آفرین ...
درود به اون شرفت ... 👍
Anonymous
بهترین کامنت سال
Anonymous
واقعه کهکیلویه یادم نیست چی بود؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حمله زمینی ممکنه با مشارکت نیروهای زمینی ترکیه آذربایجان پاکستان عربستان کویت امارات همراه با امریکا صورت بگیره


این پیام تایید نمیشه
عمو رولی
آذربایجان خیلی محتمله
لکستان
اکاذیب نشر ندید، آذربایجان را همین سپاه از دست ارمنستان نجات داد، ترکیه هم کردها هستند با اونا هم کم آورده، پاکستان که دارند از گشنگی میمیرند، شده کشورهای عربی که حال جنگیدن ندارند. امشب جوابتون را میگیرید، فکر کردید کشورهای اروپایی به خاطر اخلاق مداری مقابل ترامپ وایسادن همه خودشون را خراب کردن، یک دوتا شرکت مهم مثل ارامکو بره دنیا پنجاه سال به عقب برمیگرده.
ایرانی
افغانستان از همه محتمل تره چرا که نه چیزی برای از دست دادن دارن که ایران بخواد تهدیدشون کنه و نیروهاش هم خیلی قویتر از ایرانیها هستن توی جنگهای چریکی و شناخت کامل هم از منطقه ذارن و یک شبه تا مشهد رو میگیرن
شانسورچی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در باره بیانیه آفتاب در مورد درج نظرات کاربران:
افتاب عزیز نکات ذکر شده کاملا منطقی و قابل درک می‌باشد...ناراحت نباش، وقتی کاربری عصبانی میشود، ما همگی در شرایط استثنایی هستیم. باید کمی بیشتر با هم کنار بیاییم و هوای همدیگر را تحت این شرایط سخت داشته باشیم...
خانم ایگرگ
کجا نوشته؟
Anonymous
کو؟ کجاست؟
Anonymous
خانم Y,
صفه اول سایت آفتاب اون بالا بالا
Anonymous
منم موافقم
این روزها میبینم یه کسانی دارن سر مسائل ساده دعوا میکنن و فحش میدن که برای خود من اسوه ی اعصاب فولادین و خونسردی بودن!
همه شدیدا تحت استرس و اضطراب قرار داریم
خدا کنه این روزها زودتر ختم به خیر بشه و بره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
رفتم فارس یه سر زدم؛ واقعا نمیدونم چه بگم..
این رسانه است یا...
Anonymous
قطعا همون یا است
Anonymous
منم دیروز رفتم
چرا اینطوری و اینجوری بود...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
باورم نمیشه راه آهن کاشان بعد هشدار تخلیه بازم شهید داشته

مگه میشهههه
ناشناس
مگه رسانه های داخلی هشداردادن؟؟؟
اکثر مردم جزایتاوصداوسیاوبلندگوی وانتی ها چیز دیگه ای ندارن!
تازه هرچی شهید مردم عادی بیشتر برا اینا ...
D J. T
بله
موقعی که اینترنت رو قطع می‌کنن، همه نمی‌تونن به هشدار ها دسترسی داشته باشن، حتی اون هشدار هایی که توی خبرگزاری ها هست
مادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
انتظار و استرس مرگ از خود مرگ بدتره
آفتاب پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از نوع حملات و میزان آن به نظر میاد آتش بس رخ خواهد داد.
Anonymous
ترامپ دیشب گفت کار را نیمه کاره رها نمیکند
Anonymous
اگه آتش بس شده بود تا الان اعلام شده بود .۱۲ ساعت به پایان مهلت باقیه
Anonymous
خیلی خوشت میاد ... بگی اره؟
Anonymous
این جنگ آتش بس نداره چون آخرین جنگ خاورمیانه ست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خارج شهر قم، قاعدتا دیگه باس بیابون صاف شده باشه آقای حیدری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کانال ۱۲ اسرائیل: یک مقام اسرائیلی گفت ۲۴ ساعت آینده سرنوشت‌سازترین ساعات جنگ است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
...
منظورش از ایادی چند تا نوجوانند که یه جایی کامنت گذاشتند یا فیلمی چیزی برای کانالهای خبری فرستادند.
خوب اون ایادی که مکان مقامات ارشد لشکری و کشوری را به اسرائیل کودک‌کش داده‌اند را کی دستگیر می کنید؟
...نمی خواد قبول کنه در سطح کلان نفوذ هست...!
جرجیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب منتشر کن!!!
با سیم کارت سفید فقط کار دشمن غاصب و کودک کش اسرائیل و شیطان بزرگ آمریکا رو راحت تر کردید وقتی که اینترنت کل ایران رو قطع میکنید و تعداد اندکی از جمله مسئولین زحمتکش و جانفدای ما از این سیم کارت های سفید استفاده میکنند باعث میشه سیگنال اتصال شون مخابره بشه و جای دقیق شون نقطه زنی بشه و قطعا که وقتی این مسئولان انقلابی و مردمی میان در شبکه های اجتماعی معاند مثل ایکس ، فیسبوک و... پست و توییت میزارن قشنگ آی‌پی و مک ادرس شون در میاد و راحت میشه به موقعیت مکانی این عزیزان دسترسی پیدا کرد

پس سریعا اینترنت مردم رو درست کنید که خیلی ها بیکار شدن و پول خرید نون ندارن حتی ، هم جون خودتون رو نجات بدید از این مرگ و میر هم مردم رو از این فلاکت نجات بدید
...

اینطوری دقیق گفتم که ساسنور چی انتشار بده
نور بر تاریکی پیروز است
جاوید
جرجیس جان
ترور افراد مهم بازم ب اندازه ی آگاهی و اطلاع مردم و وصل شدن اینترنت خطرناک نیست
البرز
ادمین دارن! خودش که تایپ نمیکنه!
Anonymous
اگه همزمان از VPN استفاده کنن جاشون لو نمیره
Anonymous
همینه که مسکونی ها را دقیق میزنند
Giti
مرسی جاوید. واقعاً
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران خیابان حجاب هم زده شده؟
Anonymous
نه.مسدود کردن برای مراسم
Anonymous
بله
یاوه گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من نه کارشناس نظامی هستم نه مدعی
فرق سردوشی گروهبان و سرهنگ را نمی‌فهمم

ولی این یه گمانه هست
اسراییل و آمریکای دارند امکانات جابجایی کلان نیرو را تخریب میکنند
احتمال داره دارن برنامه می‌ریزند نیرو پیاده کنند
کلا دارن پل و راه‌آهن میزنند تا جابجایی را مختل کنند
Anonymous
من نمیدونم چرا نظر کارشناسان خارجی رو که برای آفتاب میذارم نشر نمیده بعد یه نفر میاد همونو از قول خودش میگه
این تحلیل شما رو قبلا تو کانال های خبری آلمان انجام دادن و من کامنت شو گذاشتم آفتاب نشر نمیده
واقعا که...
مهران
خب خداروشکر چیزی حالیتون نیست وگرنه اینقدر ... که همه چی رو لو میدادین🤣🤣🤣
Sezar
درسته، همچنین فرودگاه ها رو هم می زنن
یاوه گو
من واقعا قبول دارم که هیچی نمیدونم
ادعا هم ندارم قبلاً جایی گفته نشده ولی من هیچ جا نخوندم
همینجوری از ذهنم گذشت
یاوه گو
سلام
دوستی که مطرح کردید کارشناسان خارجی این گمانه را زدند و شما بازنشر کردید و منتشر نشده
عزیز من نمیگم اونها نگفتند ولی من از جایی نشنیدم خودم همینجوری از روی درک خودم بهش رسیدم
هم برای خودم خوشحالم که در مسئله‌ای که هیچ تخصصی ندارم یه نظر دادم که کارشناسان گفتند
هم برای شما خوشحالم که دسترسی دارید اخبار خارجی را بخونید
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا سانسور میکنی، یک ربع پیش گفتم راه آهن قرچک رو که میشه مسیر مستقیم تهران مشهد رو زد!!!!!!
پزشک مسعود
خو اومد زد!!!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به قول یه نفری که نمیخوام اسمشو بیارم (یاسر عرفات) 😉 میگفت فکر کردین ما همینجوری میریم ؟ قرار به رفتن باشه چیزی سالم نمیذاریم....
Anonymous
کجا میخواد بره حالا
بیدار
امان از افراط و تفریط
زینال بندری
پسرشم یه چنین چیزی گفته بود درباره موشک و...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۱۲ سال صرف ساخت پل b۱ تازه هنوز تکمیل نشده بوده؛ چه سفره ای بوده😦
Anonymous
یعنی ۱۲ سال پول پیمانکار دادن؟!
این پل نهایت یک سال زمان برای ساخت میخواد.
Anonymous
جالبیش این بود میگفتن اردیبهشت میخواست افتتاح بشه :))
Anonymous
اندازه ده تا پل از کنارش ...!
Anonymous
این پل حداکثر ۱.۵ سال زمان نیاز داشته با فرض تحریم.
پیمانکاران چه نعمتی گیرشون اومذه
Anonymous
تازه دو سه سال دیگه هم می‌گفتند طول داره افتتاحش... پانزده ...
Anonymous
پل ورسک با اون عظمت 2 سال طول کشید
مگه میخواستن شهر بسازن که 12 سال طول دادن...
Anonymous
بعد جالبیش اینه اون مهندسی که پروژه رو بر عهده داشته گفته که مدیون مردم شدیم که نتونستیم پل رو زودتر از این در اختیار مردم بزاریم🥴
ناشناس
اگه بخواد پل سریع تکمیل بشه پس کی بخوره؟!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خلبان احمدی هستم آرامش خود را حفظ کنید و از شیشه پنجره بیرون را ببینید.
Anonymous
چشم کاپیتان!
فقط کاپیتان این آتیش چیه زیر بال چپ هواپیما؟
D J. T
دارم چندتا یاکریم و گربه می‌بینم
درست دارم می‌بینم یا چیز دیگه ای هم هست؟؟؟
Anonymous
همش ابر میبینم و صخره کاپیتان
گویی رو قله هستم 👾
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🚨🚨🚨 | #فــــوری‼️‼️

🔺 حمله به اطراف مترو و چندین پل و راه آهن در کرج/دقایقی پیش
گل تلخ
بچه های کرج خبر بدید ببینیم نجای متروی کرج رو زدند؟
گرسیوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب منتشر کن!

غرب تهران، حدود بلوار فردوس، ساعت ۱۳:۲۵ چهار تا انفجار شنیده شد که خیلی نزدیک بود و نکته این بود که صدای جنگنده هم نمی‌اومد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۱۴:۱۰ صدای جنگنده ها و گشت و گذار بر فراز ایلام و شهرهای اطراف

امروز خیلی زودتر از ساعت معمول هرروزه به ایلام وارد شدند

معمولا از ساعت ۶ عصر به ایلام حمله میکردند

ساعت ۸ تا ۱۲ شب هم نقاطی رو بمباران میکردند

امروز انگار روز خیلی خطرناکی واسه مردم ایلام و خوزستان و کرمانشاه و تهران و بوشهر باشه

پتروشیمی های ایلام و کرمانشاه فعلا در امان هستند

امیدواریم پل های سه استان ایلام و کرمانشاه و خوزستان رو نزنن
چون واقعا زندگی ها در اینجا که بیشتر مناطق کوهستانی با پل ها ارتباط دارند کاملا قطع و فلج میشه

خدایا خودت از مردم ایرانم حفاظت کن و پناهشون باش
Anonymous
آمین یا رب العالمین
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بچه ها آفتاب بالاخره حرف زد، برید بخونید
...........
با توجه به انتقادهای برخی کاربران درباره نحوه درج نظرات مخاطبان در آفتاب نیوز به اطلاع می رساند:

خط سفید نداریم، بنابراین دسترسی ما به اینترنت هم مثل همان ۹۹ درصد مردم است.
آفتاب نیوز یک رسانه مستقل است و وابستگی به دولت، حزب و جناح سیاسی خاصی ندارد.
قطع اینترنت از لحاظ مالی مجموعه را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
همکاران شبانه روز تلاش می‌کنند تا اخبار مربوط به جنگ را در سریعترین زمان ممکن، منتشر کنند اما متاسفانه مشکلات شبکه داخلی، قطع برق و ... باعث اخلال در روند اطلاع رسانی شده است.
آفتاب نیوز در طول دوره فعالیت خود همیشه برای درج دیدگاه مخاطبان احترام و جایگاه خاصی قائل بوده است. در شرایط فعلی نیز از همان آغاز جنگ با توجه به افزایش ورودی نظرات مخاطبان، سعی کرده است، فضایی ایجاد شود که مخاطبان بتوانند نظرات خود را ثبت کنند.
درخصوص نحوه درج نظر و دیدگاه مخاطبان در رسانه نیز کاملا پایبند به قانون کشور و رعایت اخلاق است.
نظراتی که دارای الفاظ رکیک، توهین آمیز و برخلاف قانون و منافع ملی کشور باشد، بررسی و درج نخواهد شد.
به دلیل حجم بالای نظرات ارسالی، بررسی و انتشار آنها بسیار زمان می‌برد. متاسفانه گاهی یک پیام یا محتوای نامفهوم صدبار تکرار می‌شود و مشاهده و بررسی سریع دیدگاه مخاطبان را دشوار می‌کند.
اگر مخاطبان انتقاد دارند که چرا نظرات قابل انتشار آنها منتشر نمی‌شود، انتقاد بجایی است اما انتظار داریم که شرایط ما را نیز درک کنند، محدودیت‌ها و مشکلاتی وجود دارد، با این حال، تمام تلاش ما این است که کار اطلاع رسانی و انتشار دیدگاه مخاطبان را در این شرایط جنگی، سریع، صادقانه و برپایه واقعیت و در چارچوب قانون و منافع ملی کشور انجام دهیم.
Anonymous
خوندیم، یه ماله اصلاحاتی ورداشته کشیده که مردم عزیز من صدای شما رو شنیدم
Anonymous
آفتاب😘😢
Anonymous
آه بچه ها آفتاب لال نیست
Anonymous
با اینکه چند بار از دستتون کلافه شدم، معتقدم کارتون ارزشمنده و به احترام شما کلاه از سر برمیدارم
Anonymous
رسانه مستقل در هیچ کجای دنیا نیست. بلاخره هر رسانه ای به یکجایی وصل هست. بسیاری از چیزایی که گفتی هم برام قابل باور نیست مثل نداشتن سیم کارت سفید.
اما همینکه احترام گذاشتی و جواب انتفادات رو دادی خیلی ممنون. همینم برای من ارزشمند هست.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پهپاد واقعا قدرت زدن جایی رو داره ؟؟؟؟
Anonymous
آره بعصیاشون بمب رو میندازن بعضیا انتحارین
Anonymous
با سر جنگی بالای ده کیلو واقعا خطرناکه
Anonymous
چرا ندارد آذر.... پهپادها تا بمب نیم تنی هم حمل می کنند گاهی. نارنجک یک کیلویی میتونه پنج نفر بکشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سناتور تام کاتن از اعزام تیپ ۱۴۲ صحرایی به خاورمیانه خبر داد

جنگ زمینی قطعی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بله برای شماهم به خیر تبدیل شده؟🥴
Anonymous
پویان تویی؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امروز رتبه دکترای من به واسطه سهمیه ۵ درصد تقریبا ۸ برابر کم شد
پاینده باد نظام جمهوری اسلامی
هیچ حکومتی بهتر از این حکومت نیست
از امشب باید در خیابان بود
یاد رهبر شهید و شهیدان راه آزادی و استقلال میهن گرامی
به امید پیروزی محور مقاومت


آفتاب جان منتشر کن لطفا
Anonymous
خداوکیلی پیامت کنایه ای بود یا میخوای نمک بپاشی روی زخم هموطنات؟؟
Anonymous
اشتباه مثبت دادم سواد به مدرک نیست ...
Anonymous
اشتباه مثبت دادم سواد به مدرک سهمیهای و پولی نیست..
Anonymous
اشتباه مثبت دادم با این حرفت هیچ کس گچش نگزید
Anonymous
جالب بود، پس ۵ درصدی ها واقعیت داره! ۵ درصد در دانشگاه ۵ درصد خیابان…
Anonymous
بله دقیقا به خاطر همین هست که به این وضع دچار شدیم
حالا تو ۵ درصدی اون که فرزند شهید و سهمیه ۷۰ درصد و ... داره یا خودش جانباز هست که فکر کنم منفی بزنه قبوله
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
محدوده خارج شهری قم مورد اصابت قرار گرفت
Anonymous
محدوده برون شهری اصلا جز حملات حساب نمیشه
Anonymous
قم فکر کنم جا خالی میده
Anonymous
این خارج شهر قم کجاست لامصب
Anonymous
قم داخل هم داره؟
Anonymous
خب مثلا امروز صبح نیروگاه حرارتی رو زدن و پل راه اهن توی حاشیه شهر! راستم میگه مرتضی حیدری! جفتش خارج محدوده شهریه! ولی خب یجوری میگه انگار بیابونو دارن میزنن!
Anonymous
استان قم یک شهر بیشتر ندارد که قم هست جدیدا چند تا بخش داری را شهر اعلام کردند هر چی بزنند به شهر نخوره خارج از محدوده شهر حساب میشه اونم برای مسائل امنیتی نمیگن کجا را زدند میگن خارج از شهر را زدند دیروز داخل شهر زدند
jj
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
روغن موتور کف بازار پیدا نمیشه اگرم باشه کلی گرون کردن
دیگه روغنم کم یاب شده
Anonymous
چرا جو ميدين؟
من همين نيم ساعت پيش سرويس در محل ايرانخودرو دم در خونه با انتخاب هر روغنى كه ميخواستم اومدن تعويض كردن
و گفتن تويدد رو ٢٠ درصد بردن ولى هنوز هست
Anonymous
روغن هم داستان گوجه‌های جلو خونه احمدی‌نژاد شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام چخبر شده
D J. T
می‌گن جنگ شده
Anonymous
جنگ شروع شد
Anonymous
خویشتنداری سپاه تمام شده
Anonymous
سلام صبح شما هم بخیر
Anonymous
من چمیدونم میگن 39 روزه جنگ شده!
عدالت
عاطل و باطل تو فلاکتیم
Anonymous
😅😅
Anonymous
والا کا هم همین الان رسیدیم
Anonymous
والا ما هم همین الان رسیدیم
Anonymous
هیچی بخواب 😄
Anonymous
هیچی فعلا تو بخواب
خبری شد بیدارت میکنیم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وقتی وزیر ارتباطات نتورک پلاس هم پاس نکرده باشه همین میشه
Anonymous
بعذ از 39 روز این پیام... ٱور رو داده !!
چه دولت نا ..آمدی!
اینا نقطه چین های خودمه
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وزیر ارتباطات؟!
وزیر قطع ارتباطات✓
درآمد میلیون ها انسان به اینترنت، مستقیم و غیر مستقیم وابسته است
Anonymous
تمومش کنید التماس برا اینترنت رو. کشور تو این وضعه شما چی میگید؟
Anonymous
تمومش کن امر و نهی ب دیگران رو. التماس اینترنت نمی کنن،درخواست حق طبیعی شون رو می کنن.نباید انقدر راحت کنار اومد!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوباره خارج از قم رو زدن
ته خنده هستین...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
راه آهن قم ب اراک، راه آهن کاشان، یک پل در قم، آزاد راه زنجان به کرج، مورد حمله قرار گرفت، آفتاب منتشر کن چرا سانسور میکنی؟؟؟؟ خبر رسانی کن مردم فاصله بگیرن،
Anonymous
زنجان به کرج؟؟؟
Anonymous
یه…. یه سنگ تو چاه میندازه …..
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دقیقا دارند پل ها و راه آهن رو میزنند که نیروزی زمینی وارد ایران کنند 🙂

آفتاب دم آخری منتشر کن 🤞
سینا
تهران ایزوله خواهد شد
Anonymous
پس احتمال زدن نیروگاه‌ها کم شد
Anonymous
خوش خبر باشی
Anonymous
ایلام و کرمانشاه در خطرند
عدالت
برام سواله پل‌ها و راه آهن بزنن و نیروی زمینی بیارن ، اونوقت خود نیروهاشون نیاز به خطوط ارتباطی نداره!!؟
Anonymous
نیروی زمینی آخه چه ارتباطی به پل و راه آهن داره که دارن اینها و میزنن؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تمام فرودگاه های شهرای کوچیک و بزرگ رو زد.
حالا هم قطار
آخه از زدن فرودگاه و قطار چه هدفی داره؟
Anonymous
حالا ترمینال های اتوبوس مونده
Anonymous
کسی فرار نکنه😜
Anonymous
یک عده ای از دانشمندان می گن میخواد بیاد نجاتمون بده برای این که فرار نکنیم داره راهها را میزنه
Anonymous
حتما میخواد کسی سوار هواپیما و قطار نشه مجبور بشه زمینی بره یه جای دور...
Anonymous
فکر میکنی زیر ساخت کشور چیه یکیش پل ها و مسیر های ارتباطی هست یکیش نیروگاه ها هست ...
مادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
استان من بوشهر با مساحت کم زیر بیشترین حملات قرار دارد زیرا بیشترین درآمد مملکت از این استان کوچک حاصل می‌شود شما نگاه کنید چندتا از مسولین این مملکت بوشهری هستند هیچ کس دلش برای این استان نسوخت مردمان باصفا کم توقع و فاقد یه زندگی معمولی
امید
نماینده بوشهر بوشهری هست که
Anonymous
و بگو
ما نه راه آهن داریم و نه جاده ترانزیت..
فقط تامین کننده، تحمل کننده و حسرت به دل موندیم
Anonymous
بوشهری ها واقعا گل هستن من دوست بوشهری زیاد دارم همه با صفا و خوب
Anonymous
همه جا همینیم حتی تهران.
Anonymous
بعد بوشهر ،خوزستان و ایلام
بیشترین درآمد رو نصیب ایران میکنند

جالبه دو استان نفتی بوشهر و ایلام راه آهن ندارند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه این شهر در آرامش کامل قرار دارد، گفت: با توجه به هشدار غیراخلاقی رژیم صهیونیستی حرکت قطارها از ایستگاه راه آهن مشهد تا اطلاع ثانوی لغو شد.

هشدار غیر اخلاقی !
به حرف اصطلاحات ندیده و نشدیده
Anonymous
مشهد کجا رو زدن امروز؟
Anonymous
اگر نمی‌گفت و میزد، اخلاقی بود
Anonymous
خب دیگر هشدار دادن یک عمل غیر اخلاقی است..
Anonymous
ما فکر کردیم کاری کرده 🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خواهشنا مسئولین ارتباطات از گفتن ...پرهیز کنند مناسب این ایام نیست!
کامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ادمین امروز آفتاب = هیولای سانسور
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نعمت بخش رئيس قطعه سازان ديروز گفت فولاد اصفهان و خوزستان چون از كار افتادن ديگه ورقه واسه توليد خودرو نداريم
از حالا داره ميگه دنا و ٢٠٧ سه ميلياردي از رگ گردن به شما نزديك تر است☺️
Anonymous
بستگی به خیلی چیزا داره
Anonymous
اصلا فولادی نیست که ۲۰۷ سه میلیاردی هم بسازه...به زودی همه تویوتا و فورد به امید خدا
Anonymous
بعد شش ماه میرسلیم و کارخونه دار ها از دور خارج میشن
ارتباط با دنیا میگیریم و خودروهای به روز سوار میشیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه سوال داشتم، اگر برق قطع بشه، آقای مرندی برمیگرده آمریکا؟
Anonymous
نه. بنظرم ایشان موتور برق دارند.
ايران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران حوالي برج ميلاد يكي كنار تونل زير برج ميلاد و ديگري پست برق ، بر اتوبان حكيم
مهسام
تونل حکیمو زدن؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زدن پل نیروگاه راه آهن جاده های اصلی حمله به خارک خوزستان کرمانشاه ایلام بوشهر همه نشونه پیش زمینه برای جنگ زمینیه



این پیام تایید نمیشه
Anonymous
ترامپ گفته بود دنبال نفت ایرانه
محسن رضایی هم گفته هدف آمریکا گرفتن ۳ استان غربی و جنوبی ایرانه
یعنی ایلام ،خوزستان و بوشهر
Anonymous
بیشتر از هر استانی
باید نگران ایلام و خوزستان و بوشهر باشیم

ظاهراً تمرکز روی این استانها باشه
نیروی زمینی باید توی این استان ها مستقر بشه
مهدی خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خواستار
اعدام فوری ادمین امروز آفتاب در میدان آزادی 😎

( مدیونی منتشر نکنی آفتاب مدیون )
صنایع شیراز
چه ...هست که می‌نویسی واقعا توی این شرایط.تایپ کردن کلمه‌اش حتی پر از حس منفی و ترس و اضطراب هست چجوری دلتون میاد حتی به شوخی
الان این پیام چه خبر و اطلاع‌رسانی و اهمیتی داره واقعا.
مهدی خان
چون سانسور زیاد میکنه از صبح صدتا مطلب گذاشتم به درد بخور منتشر نکرد
ولی اینو منتشر کرد
شما که شیرازی نصف سختی های ما که تهرانیم رو ندارید ...
D J. T
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وزیر ارتباطات زحمتکش هم خیلی مارو کم عقل فرض کرده

اینترنت بین‌الملل، امنیتش با کمپانی های خارجی تامین می‌شه
و صد برابر امن تر از این نت الکیه میلیه.
هکر ها هم می‌تونن به اینترنت میلی ما حمله کنن، فرقی برای اونها نداره
۹۹۹
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت توی ایران تدارکچی هستند....
بنابراین قدرت دست نماینده مردم نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تونل رسالت رو زده؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
راه آهن سراسری ایران میراث فرهنگی جهانی است و نباید در جنگ ها بمباران شوند
Anonymous
باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خارک فقط یک جزیره نیست یک مکتب است
Anonymous
...یاد گرفتین به هر چیزی یه مکتب بچسبونین
خودتون مسخره کردبن؟
Anonymous
نه مکتب نیست
یکجور بازیه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🚨
ارتــش رژیم صهیونی

دسـتور تـخلیه به پـتروشیمی مـرودشت اسـتان فـارس رو داد
Anonymous
چه ساعتی؟
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
واقعا عجیبه!
من نوشتم: بزن! بزن! که داری خوب می‌زنی!!!
بعد آفتاب سانسور می‌کنه
اینکه شعار حکومتی‌هاست!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب اینترنت پرو چیه
Anonymous
اینترنت اونایی که سفیدن.عه ببخشید خطشون سفیده.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام
امروز سه شنبه 18 فروردین 1405 روز 38 جنگ است نه 39، سایت شما یک روز جلوتر است.
Anonymous
سایت آفتاب درسته جناب عالی یه روز از دنیا عقبی 😂
Anonymous
روز نهم اسفند حساب نکردی. ۲۱ روز اسفند و ۱۸ روز فروردین. جمعا ۳۹ روز درسته
Anonymous
تو فالس روز ۳۷ هست
روزشمار
روز ۳۹هم هستیم، شما شمارش از دستت در رفته...
Anonymous
درودبرشما
۹اسفند روز اول حساب بشه میشه روز ۳۹
علی
سلام و با تشکر از نظر دوستان
بله من از 9 تا 29 اسفند را 20 روز حساب کرده بودم در حالی که 21 روز می شود، بنابراین امروز روز 39 جنگ صحیح است.
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عبور تعدادی جنگنده از همدان ۱۳:۴۵
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ایستگاه راه آهن کاشان رو زد نیم ساعت قبل
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امیدوارم دفتر خبرگزاریتون مورد حمله ی هدفمند قرار بگیره
Anonymous
سانسوراش رو مخه
ولی دیگه اینم زیاده‌رویه.
خدا نکنه کسی کشته بشه
هادی
آفتاب و تمام خبرنگاران در محدودیت سلامت باشند. به امید آزادی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اول استان های تهران ،اصفهان،ایلام ،کرج،کرمانشاه،خوزستان،تبریز،هرمزگان،بوشهر،قم،همدان،فارس(شیراز)
بیشتر از هر استان و شهر دیگه ای بمباران شدن

دوم پتروشیمی ها
بعد راه آهن ها
فردا هم پل ها
و بعد نیروگاه های برق

خدا کنه یکی جلوی این زنجیره وحشتناک رو بگیره

از داخل هم فشار روی مردم و تهدید مردم زیاده
هر صدایی ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
13.40 صدای هواپیما همدان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا امروز کسی اعدام نشد؟؟
Anonymous
بعید می‌دونم خجالت کشیده باشند!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دقایقی پیش به راه آهن کاشان هم حمله شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این باز شروع کرد به تأیید نکردن !
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
راه آهن کاشان ساعت ۱۳:۱۵ مورد حمله قرار گرفت
اصغر زشت کلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بیش از سی چهل انفجار در خارک که از ساحل مشخصه
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هیچوقت فکر نمی کردم واسه فرستادن یه پی ای دف مجبور شم روبیکا نصب کنم و بعد از نت همراه اول برم رو ایرانسل بعد برم رو رایتل و … تا ببینم با کدوم میتونم یه فایل ۱ مگابایتی رو بفرستم
پیر بچه
دهه هفتاد این حجم از دیتا رو باید با فلاپی جابه‌جا می‌کردیم
Anonymous
با ایتا و بله به راحتی فایل پی دی اف ۱۵ مگابایتی هم ارسال کردم .
Anonymous
با بله حجم بالا ارسال میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
* با توجه به شرایط حساس کنونی*
دولت لایحه تعویق برگزاری انتخابات شوراها را به مجلس تقدیم می‌کند
۱۲:۵۵ | سخنگوی هیأت رئیسه مجلس: با توجه به شرایط حساس کنونی، قرار است دولت لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کند که براساس آن برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۴۵ روز پس از پایان رسمی جنگ به تعویق بیفتد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساری امروز صدای انفجار اومد. کسی شنیده؟
شمعدونی
نه.کجای ساری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پل راه آهن میانه را با دو انفجار ترکاند.دیگه قطار نمیتونه بره سمت تهران.

چرا منتشر نمیکنی؟! چیزی بدی گفتم؟!!!
ناشناس
خیلی ناراحت شدم جدی میگم کاش اینکار نمیکردن 😔خیلی تخریب شده؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قرار است شورای امنیت روز سه‌شنبه درباره این قطعنامه رأی‌گیری کند؛ رأی‌گیری‌ که چند ساعت پیش از ضرب‌الاجل تعیین‌شده از سوی دونالد ترامپ برای بازگشایی تنگه هرمز برگزار خواهد شد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ذره بین چرا اینجوریه؟ هر چی خودش دوست داره میاره!!
Anonymous
الگوریتم جستجوی خیلی پیشرفته ای داره که سران شرکت گوگل در حسرت فهمیدن الگوریتم ذره بین و گردو هستند
Anonymous
این خیلی بهتره از دربین
search.bertina.ir
Anonymous
Search.bertina.ir
بیا داداش ، این بهتر از ذره بینه
Anonymous
می توانید از https://search.bertina.ir/ استفاده بفرمایید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کاش تو یه کشور آفریقایی فقیر بدنیا اومده بودم اما تو این خاورمیانه لعنتی نبودم
بچه کوچه
چند ساعت توی آفریقا زندگی کردی؟
نمی‌دونی داری درمورد چی حرف می‌زنی.
Anonymous
ولی من افتخار میکنم ایرانیم به هموطنام افتخار میکنم خیلی خوبن مردم ما هیچ جای دنیا همچنین مردم خوبی وجود نداره
Anonymous
ایران عشقه حتی اگه تل خاکستر بشه. وطن عزیزم پاینده باشی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چند انفجار بزرگ در تهران ، صدا و لرزش تا شرق تهران احساس شد ، گویا بمباران را هدفمند کردند تعداد کم ولی هدفمند ، متاسفانه هیچ یک از خبرگزاری ها رسالت رسانه ای خود را انجام ندادند
در جنگ غزه چطور ...می کردیدبرای بیگانه ،ولی برای مردم خود لال شدید
بچه مردم
اگه اطلاع رسانی بشه دشمن می‌فهمه کجا رو زده!
Anonymous
بنظرم بفهمه کامل خراب شده بهتره تا دوباره بزنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بانک سپه و تجارت که همین دیروز هک شده با نت بین المللی مورد حمله قرار گرفته ؟ توجیهات مسخره بیشتر روی مغز مردمه .... هنه میدونن دلیل واقعی قطع نت چیز دیگه اس!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۴ انفجار شدید محدوده جنوب غرب تهران ساعت ۱۳.۲۰ دقیقه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دلم میخواد موهای ادمینو از ته بکشم وقتی منتشر نمیکنه
ملک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب تایید کن این دم آخری!

معاون وزارت ارتباطات یا کاملا آدم بی سوادیه یا مارو بی سواد فرض کرده!
اینترنت بین الملل همین الانم وصله، ولی فقط برای خودتون و همفکرانتون!
پس چرا حمله سایبری نمیشه؟
البته میدونم این حرفاتون خوراک داخلی داره ولی بد نید که ظلم پایدار نمیمونه و ما ایرانی ها بالاخره ... عبور خواهیم کرد، چه اینترنت رو وصل کنید و چه نکنید.
Anonymous
اتفاقا از همین محل سفیدها حمله شد و دو سه تا بانک را از کار انداختن. کلی ترورها و ... ولی اینا نمی فهمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بالاخره که آخرش صلح است . بهتره قبل نابودی باشه .
کنار آمدن با نظر اکثر مردم بهتر است تا نابودی بخاطر ... یک عده کم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۱۳.۲۵ دقیقه ۴ انفجار غرب تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دو بار پیام هشدار برای غرب تهران رو فرستادم اما سانسورچی تایید نکرده
بفرما الان زدن
Anonymous
هشدار برای غرب تهران را بر چه اساس فرستادید
Anonymous
چون پیام شما تکراری بوده، خیلی قبلش یکی گفته بود خو اومد زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی توصیح بده چرا قراره راه آهن وبزنن؟

آفتاب ؛
یا خودت توصیح بده یا کامنت توضیح دوستان وتایید کن
Anonymous
جابجایی تجهیزات ...و سوخت
Anonymous
زدن پل و راه اهن برای بستن خطوط ارتباطیه، روزهای آینده معلوم میشه.
Anonymous
راه ها همه بسته خواهد شد فرودگاه ها ترابری هوایی هم که قبلاً تعطیل بود همه چیز آماده میشه برای یک حمله زمینی
آشنا
از بین بردن لجستیک
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پزشکیان کجایی ؟ مگه رئیس جمهور مملکت نیستی که جلوی نابودی ایران رو بگیری !؟
مرد باش و جلوی تندروها بایست ....
Anonymous
واقعا سوال جدی منم هست، پزشکیان کجایی؟؟ کاش لااقل استعفا بدی.
الان ثابت شد که همیشه رئیس جمهور هیچکاره بوده، رأی مردم هم کشک....
گل تلخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه سوال دارم. امیدولرم کتکم نزنید که تو این وصعیت جنگ فکر چی هستی!
به نطرتون کنکور ارشد ۱۸ اردیبهشت برگزار میشود؟؟؟
+ بله برگزار میشه
_ خیر برگزار میشود یا بیش از یک ماه به تعویق می افتد
Anonymous
امسال برگزار نمیشه.
داریوش
به نظر ما ؟
مکه به نظره ؟
به تصمیم مسئولین ذیربطه !
البته اگه مسئولین ذیربط تا اون تاریخ کلا عوض نشده باشن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آقای وزیر ارتباطات
برای جلوگیری از حملات سایبری، قطع اینترنت کاری غیر اصولی و غیر فنیه. اگه گوشی یا کامپیوتر یکی از دوستان داری سیم‌کارت سفید مورد حمله و نفوذ هدفمند قرار بگیره، شبکه داخلی مملکت بازهم در اختیار اونها قرار خواهد گرفت. اگه دنبال امنیت بودین، چرا زودتر اقدام نکردین؟...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
باز اومدن سراغ جزیره
آبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۱۳:۲۵ چندین جنگنده از آسمان کلاردشت عبور کردند ، امیدوارم جان عزیز هموطنانم در امان بماند .
مرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگر قرار است مردم را عامل جنگ یا حمله بدانیم، این ادعا باید مستدل بیان شود، نه با اتهام‌زنی.
اگر منظور، گروهی اندک است، چنین گروهی نمی‌تواند تعیین‌کننده تصمیمات در این سطح باشد.
اگر هم این گروه گسترده است، در یک نظام مردم‌سالار باید صدایش شنیده می‌شد و به آن پاسخ داده می‌شد.
در هر صورت، نسبت دادن یک بحران بزرگ به «مردم» بدون تفکیک سطح مسئولیت، نه دقیق است و نه منصفانه. به‌جای کلی‌گویی و متهم کردن جامعه، بهتر است درباره نقش و مسئولیت واقعی تصمیم‌گیران و میزان اثرگذاری هر گروه، دقیق‌تر و منصفانه‌تر صحبت شود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یک حکومت ۳ وظیفه داره،
اولیش تامین رفاه مردم هست. اصلا حکومت ها در طول تاریخ به وجود اومدن تا رفاه و نیازها تامین بشه.
دومین وظیفه یک حکومت، تامین آزادی های اجتماعی مردم هست، این هم جزو رفاه هست ولی چون مهمه خودش یک موضوع جدا هست.
سومی هم تامین آزادی های سیاسی (تقسیم قدرت میان همه)، که اگر وظیفه اول و دوم تامین بود، این سومی اگر تامین نبود اصلا مهم نیست!

بخشی از گذشتگان ما سر همین سومی، اولی و دومی رم به باد دادن و بدبخت شدیم....
Anonymous
امنیت اقتصادی
امنیت اجتماعی
امنیت نظامی

کدموشو داریم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
گرمدره نمیدونم چیه هروز میزنن
Anonymous
من می‌دونم ولی نمی‌گم
بگم سانسور میشه
مهدی
از جنگ ۱۲ روزه به بعد کلا جی پی اس گرمدره دچار اخلال بود ، نمی‌دونم چیه ولی خیلی جای مهمیه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی به زید آبادی بگه ما به سیم کارت سفید ها گوش نمیدیم،اگه درد مردم داشتی از رانت استفاده نمیکردی،حتی رانت کوچیک
Anonymous
من حاضر بودم با هزینه شخصی خودم معلم خصوصی بگیرم تا همین مطلب را به افرادی همانند بازعلی جلیلی برنو بدست ساکن استان کهکیلویه و بویراحمد بفهماند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حملات شدید اسرائیل اونم تو روز نشون میده در ساعات پایانی جنگ هستیم. دقیقا داره مثل آخرای جنگ 12 روزه عمل میکنه! جنگم تموم شد و دوستان ماندنی شدن برای ابد و یک روز!
صادق زشت کلام
دوستات ... قرار نیست هرچیزی خودتون دوست داشته باشید اتفاق بیفته واقعا اتفاق بیفته
Anonymous
از این خبرا نیست .جنگ آدمه داره
Anonymous
زیبا گفتی اقای زشت کلام
املاکی
این تازه شروع ماجراست
ایران‌شناسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خارک درسته یا خارگ؟
Anonymous
احتمالا خارگ

ولی خب خارک تلفظش راحت تره
Anonymous
خارک قلب ایران
Anonymous
خارگ
شاپور( اسم بعدی ام بعد از رفتن عده ای)
هر دو درسته
Anonymous
نه فقط خارک(گ) همه جای رانی قلب ایرانه.. از سسیستان پرجاذبه تا خوزستان معرکه و اصفهان و شیراز تاریخی و آذربایجان باصفا وکردستان شیرین و خراسان بزرگ و مازندران و گیلان جذاب و ایلام و لرستان و ... همگی قلب ایران عزیزند.. امیدکه...کشورومردم رها شود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی به وزیر ارتباطات بفهمونه که اینترنت فقط چهار تا شبکه اجتماعی نیست. اگه فقط با اینستاگرام و تلگرام و ایکس و متا مشکل دارن همین چند تا را هزار جور فیلتر کنند ولی اینترنت را وصل کنند
مرداد
مشکل در نحوه فهماندن است
Anonymous
بعصیا خود را به نفهمیدن میزنند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه سوال خیلی مهم
مترو هم جزو راه‌‌آهن حساب میشه؟
Anonymous
به نظرم، خیر
درود
نه
فقط راه اهن، بین شهری
Anonymous
معلوم نیست
شما ریسک نکنید
Anonymous
نه جزو سازمان کشتیرانی محسوب میشه
Anonymous
بله
Anonymous
کدوم ایستگاه؟
Anonymous
عجب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بحث نکنید باهاشون.چهار دهه است نفهمیدن با دوتا خط متن من و شما هیچی متوجه نخواهند شد.
Anonymous
به شدت موافقم
Anonymous
اشتباه منفی زدم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای چهار انفجار، غرب تهران ۱۳:۲۰
ناشناَس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
الان سه تا انفجار قوی تو سمت شرق تهران زدن، ما که غربیم زمین لرزید
Anonymous
نه اتفاقا سمت غرب زدن، شرق رو از کجا اوردی
Anonymous
همزمان دارن همه جا رو میزنن
ما شرق هستیم و امروز صدای انفجارهای خیلی خیلی مهیب میاد
Anonymous
سمت شرق که خبری نبوده شکر خدا لابد شمال یا شمالشرق رو زدند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سخنگوی دولت بسته دولت برای حفاظت و تعیین تکلیف اموال ایرانیان مقیم کشورهای حاشیه خلیج فارس را تشریح کرد پس اون ثروتمندهایی که در حوزه خلیج فارس بودن وابسته بودن وگرنه بقیه که اموال شون توقیف میشه
Anonymous
والا ملت همه یه جوری توقیف دولتیم!!!!!
گرمدره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای ۵ انفجار مهیب گرمدره ساعت یک و نیم ظهر
لطفاً منتشر کن.
کم خبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام و عرض خسته نباشید خدمت افتاب عزیز
صرفا جهت تست کامنت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بالفرض تمامی زیر ساخت ها یا پالایشگاههای دشمنان رو نابود کردین چه فایده ای برای ما داره !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران شرق، 10:20 صدای جنگنده و صدای چند انفجار نه چندان بلند
Anonymous
اصلاح: 13:20
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حدود یک تا یک و نیم بعد از ظهر بمباران تبریز
Anonymous
اینا پهباد بود یا موشک یا بمب؟
صدای جنگنده نیومد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سریال بسیار زیبای سربداران از شبکه ۴ در حال پخشه .
در یک قسمتش خواجه قشیری برای اینکه مغولها مردم و زن و بچه ها را مورد کشتار و تجاوز قرار ندهند و اموال آنها را غارت نکنند و شهر را نسوزانند ،
خود را تسلیم نمود و به دار آویخته شد.
ایکاش الان هم اون جوانمردی و مردانگی یافت بشه .
Anonymous
الان برعکسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جزیره ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
واقعا هیچی از اینترنت و امنیت شبکه نمیدونن این وزرا و مسئولین
Anonymous
خوبم میدونن ولی خودشونو زدن به نادانی!
Anonymous
باور کن نمیدونن من بینشون کار کردم حتی نمیدونست یارو اگه داده اینترنتش وصل نباشه اینستا بالا نمیاد فکر میکرد اینستاش پریده😕 چنان داد میزد وسط سالن تا داده گوشیشو روشن کردم و اومد بالا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چهار لتفجار بسیار شدید.غرب تهرانیم صدا از دور بود
Anonymous
از گرمدره کرج بود.
گرمدره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای ۵ انفجار مهیب گرمدره.
ساعت ۱۳:۳۰
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پتروشیمی ها مگر اسید نیتریک تولید میکنند اصحاب علم بگن
سانشان
خیر، اما ماده‌ی اصلی اسید نیتریک آمونیاک هست؛ در برخی مجتمع‌های پتروشیمی، کودهای شیمیایی خاص مثل آمونیاک و اوره تولید و در صنایع دیگه به اسید نیتریک تبدیل می‌شه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همین الان ۱۰ - ۱۵ صدای انفجار مهیب در تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اهواز ۱۳:۲۵
بی اطلاع
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یعنی واقعا ی شغل وجود داره میشینی ببینی کی ، چی کامنت میذاره بعد تو بخونی تشخیص بدی منتشر بشه یا نه؟؟؟!!!
دقیقا جناب منتشر کننده چه رشته ای تو دانشگاه خوندی ؟؟
Anonymous
رشته ی صلاحیت تشخیص کامنت
Anonymous
رشته جلبک ماهی ها را دوست بداریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اروميه، عبور جنگنده ساعت ١٣:٢٥✔️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
با جیب پر و همه ی امکانات و سیم کارت سفید نسخه ی مقاومت برای مردم بی کار و بی پول نپیچ
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
درودبر شما
از معاون ارتباطات بپرسید...
حکرها در زمان غیر از جنگ به مرخصی میرن و حمله نمیکنن...؟
این مضحکه که بجای افزایش امنیت شبکه و زیرساختها،از اساس اینترنت رو قطع کنی...
Anonymous
برادر صورت مساله رو کلا پاک کرده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عبور جنگنده از شرق تهران ساعت ۱۳:۲۰
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شمالغرب تهران صدای چندین انفجار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای چندانفجار شدید غرب تهران ادامه داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خارک رو نابود کردن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
انفجار شدید شرق تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اقای وزیر قطع ارتباطات کاش مهندس امنیت شبکه نبودم کاش خیلی چیزا رو نمیدونستم و حرفاتو باور میکردم کاش اینقدر بخاطر تحصیلات و اگاهی زجر نمیکشیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کنیسه چیه؟
Anonymous
چیزی معادل کلیسای مسیحیان ولی متعلق به یهودیان.
Anonymous
مسجد دین یهود
Anonymous
مسجد یهودیان
مهسام
عبادتگاه یهودیان
کمال
عبادتگاه یهودیان( مثل مسجد ما مسلمانا )
Anonymous
محل عبادت یهودی ها
ناشناس
عبادتگاه یهودیا مثل کلیسا و مسجد
Anonymous
کنیسه محل عبادت یهودیان
مسجد محل عبادت مسلمانان
کلیسا محل عبادت مسیحیان
معبد محل عبادت بوداییان
Anonymous
محل عبادت یهودی ها رو کَنیسه
محل عبادت زردشتیان را نیایش‌گاه یا آتشکده با دیر
محل عبادت مسیحی ها کِلیسا
محل عبادت مسلمانان مَسجد
Anonymous
افتاب محترم یکی جوابشو داد تمام نیاز به این همه نبود!!!
عوضش اونان پیام هایی که درد و رنج مردمه منتشر کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آقای معاون امنیت یک بعدی نیست
امنیت اجتماعی وروانی و اقتصادی خانواده ها ق بانی امنیت سایبری کردید. به یه عده سیم سفید دادید از کجا مطمئن بوری مخل امنیت نیستند؟
با اقتصاد، روان و فروپاشی اجتماعی چه می‌خواهید بکنید؟ البته به جز سرکوب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وزارت قطع ارتباطات: با اتصال مجدد اینترنت، با حجم بالایی از حملات سایبری روبه‌رو می‌شویم
مهسام
خب قطع نمیکردین
مگه ما گفتیم قطع کنین؟
Anonymous
فقط باید به جای کلمه سایبری از کلمه مردم استفاده کرد
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
طرفای ما رو زدند ؟
Anonymous
شما کدوم طرفا هستی حالا
Anonymous
آره
Anonymous
امید جان، موقعیتتون رو نگفتید
Anonymous
دریای نمک!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تخریب کنیسه یهودیان؟!!!
یاوه گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خدایا مردم ایران را بر دشمنشون پیروز بگردان
آمین یا رب العالمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
با پایینترین حقوق ۸۰ دلاری داریم زنده میمونیم واقعا دیگه خسته شدم از این زندگی دیگه نمیکشم 😔۲۰ روزه پول تموم شده فقط پول نون خالی رو دارم فقط قرضی زنده ایم این دیگه این چه مصیبتی بود ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دلم واسه همتون تنگ میشه غیر از سانسورچی افتاب!
Anonymous
اتفاقا بعد از بازگشایی اینترنت بهتره هر ماه یک روز وعده کنیم توی یک ساعت بیاییم آفتاب همو ببینیم و با سانسورچی هم خوش و بشی داشته باشیم!
Anonymous
موافقم ، دو بار در هفته
سالمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قطعا معاون وزیر ارتباطات تقریبا چیزی از اینترنت نمیدونه. حداقل اظهار نظر نکنه بهتره.
Anonymous
رییس جمهور و رییس شورای فیلترینگ و بقیه هم نمیدونند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا انفجارهای وحشتناک صبح شیراز رو نزدین اینجا پس؟
Anonymous
سمت خیابون جمهوری بوده. خواب صحرگاهی ازمون گرفت
صنابع شیراز
خب شما بگو کجا رو زدن اگر اطلاع دارید. صنایع که نبود و صدایی نیومد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
راه اهن تهرانو زدن؟ فک کنم به راه اهن در سراسر کشور حمله بشه، پل ها و خطوط و ایستگاهها، دور بمونید ازشون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بابا حداقل گوگل رو آزاد کنید خدا ...
Anonymous
از سر اجبار وقتی میرم تو سایت ذره‌بین حس میکنم بهم توهین شده.
دانشمند
سرچ داخلش مثل تلفن خانه زندان طراحی شده
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چهارتا از خارج میخوریم سه تا هم از داخل، اینترنت رو باز کنید 4 ماه میشه که بیکار شدم بخدا کلا یک میلیون تومن تو کارتم هست نمیدونم چیکار کنم
پسر استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جالبه واقعا. اکثر کامنت های تایید شده. کامنت های اعتراضی کاربران به عدم تایید کامنت هاشونه.
کلثوم اکبری
پرسپولیسی شو همه‌شو تایید میکنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب آمد دلیل آفتاب
اگر نظر تأیید نمی‌کنی نتاب
خوب بید؟
Anonymous
دم شما و حضرت مولانا گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خیلی هم عالی
رئیس جمهور پزشکیان به پویش جانفدا پیوست...
تنها با همین کار یک ایران را خوشحال می‌کنی آقای پزشکیان.
بعید می‌دونم کامنت تأیید بشه....
Anonymous
چقدر دیر!
یوسف چی؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب حواست باشه
سایبری ها و تندروها های دو طرف ریختن اینجا هی میخوان رادیکالت کنن ،بسته بشی
تو انتشار دقت کن
همین روزنه هم برای ما غنیمته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
27 ساعت آخر... هیچی هم نخواهد شد.. این نظر منه البته.. حالا هیییی کشش بدین. که چی بشه مثلا؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی به ژیلا صادقی بگه قبل از فحاشی به ترامپ اون گرین کارتی رو که بهت داده پاره کن!
Anonymous
اول گرین کارت را بنداز تو جوب...
Anonymous
به خود ترامپ بگیم زودتر جواب میده!
Anonymous
بعضی ها هم از توبره میخورن هم از آخور
Anonymous
باید به گوش ترامپ برسه
جوانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دیروز رفتیم قنادی ، از قیمت فضایی شیرینی جات بگذریم ، فکرم مشغول اون اقای رفتگری بود که نتونست شیرینی بخره و با حس شرمندگی رفت ، میخواستم بگم هر چی میخواد برداره ما حساب کنیم براش اما نمیدونم کی رفت … دلم میخواد از غصه ی هموطن هام بمیرم دیگه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اخه این چی بود رییس اورژانس تهران گفته !!!!
دنبال چی هستین خدایی ؟!
۷۰۰ نفر تو تهران کشته شدن و همه غیرنظامی بودن ؟!!!!!! اونم با تاکید میگی ؟!!!!
...
Anonymous
منظورش اینه که ۷۰۰ نفر غیر نظامی کشته شده، آمار نظامی‌ها که چندین برابر هست رو اعلام نکرده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
راه آهن ایلامم میزنه؟!🫠
۳۵ ساله منتظر قطار بوده ،الانم اسرائیل میخواد خطوط راه آهنش رو بزنه 🥲
Anonymous
من ایلامیم کی راه آهن احداث شده که ما خبر نداریم؟! هنوز بچه به دنیا نیومده شما دنبال ازدواجشی؟
Anonymous
دقیقا منظور راه آهنی که نداره
اونم سومین استان نفت و گازخیز کشور
البته از اسلام آباد غرب به سمت ایلام خطوطش دارن میذازن
اسرائیل گفته فاصله بگیرید
فاصله بگیرید خطر داره
شما دیگه تا تهش رو برو
Anonymous
تمام خطوط راه‌آهن کرمانشاه و ایلام تعطیل شده
حرکت قطارها رفت و برگشت به ایلام تا اطلاع ثانوی لغو شده
1 ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به خداوندی خدا اگه نظرمو تایید نکنی امروز رسوات می کنم
Anonymous
چجوری مثلا؟
یاوه گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام دوستان
ببینید ما هر چه بگیم نگیم براشون مهم نیست
نت را وصل نمی‌کنند
دلیلش هم اینها هستند
اول ترس هماهنگی معترضین و براندازان داخلی
حتی با وجود قطع ارتباط‌های مطمئن دارند تو خیابون هم عده و عوده جمع کردند
دوم افرادی هستند که مخالف هستند ولی حلقه اتصال ندارند
ولی اگر نت را باز کنند اونها می‌تونند اخبار و اطلاعات تبادل کنند
از این رو محاله تا کاملا خطر جنگ رفع نشه اینترنت را باز کنند
حتی امکان داره تا اون زمان برادران در کشور دوست ((چین )) بیایند و زیرساخت اینترنت قابل کنترل برامون درست کنند و کلا دسترسی به اینترنت آزاد از دست بره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تا پایان مهلت ترامپ ۱۵ ساعت مونده
اونهایی که در این سالها
اخبار خاورمیانه رو دنبال می‌کنن، می‌دونن همیشه در ساعات منتهی
به یک اولتیماتوم یا منتهی به یک آتش بس و… اسرائیل سخت‌ترین ضربه‌ها رو وارد می‌کنه.

در آخرین ساعات جنگ ۱۲ روزه هم شاهد همین موضوع بودیم.

میشه تصور کرد این چند ساعت آینده
باقی مانده، اسرائیل دست به حملات
بسیار سنگین و گسترده‌ای خواهد زد که اگر جمهوری اسلامی حتی تغییر نظر بدهد خسارات و ضربات سنگینی وارد کرده باشد.
Anonymous
تو این مدت من همش اینو به خودم میگفتم و منتظر بودم امروز آخریش باشه ولی هر دفعه بازم همون حملات شدید
زخمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
درووود بر ایرانیان ایراندوست .ما پیروزیم
Anonymous
منظورت کدوم ما است. مردم عادی یا مردم فوق عادی؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خب این هم از قطار و راه اهن مملکت!
به عصر جدید پیش رو سلام کنید!
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴کانال ۱۲عبری: اسرائیل امروز به زیرساخت‌های راه‌آهن ایران حمله خواهد کرد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
روسیاهی و خجالت این استرسی که مردم دارن برای برق رفتن می‌کشن بمونه برای اونایی که یه عمو بستن به ترامپ دیوانه و ازش درخواست کمک کردن...
روشنا
تورو خدا یادتون نره این عمو عمو رو کی مد کرد
هیچ‌وقت یه روایت رو از وسطش تعریف نکنین!
Anonymous
بماند برای کسانی که همچنان بر طبل جنگ می کوبند و سالها در توهم نابود کردن این و آن بودن
Anonymous
بیا قدم برگردیم عقب اون کسانی که انتخابات تحریم کردن، ما میتونستیم دولت و مجلس قوی تری داشته باشیم
Anonymous
خجالتش برای اونایی که غنی سازی 60درصد کردن موارد پزشکی غنی سازی 3درصد نیاز داشت
Anonymous
صددرصد از اونا بودی که حداقل روشای معتدل خاتمی هم باب میلت نبود دوره احمدی نژاد گلو پاره میکردی که کی خسته ست؟ دشمن
ناشناس
جمله دوستم ودرپاسخ تکرار میکنم
"وقاحت آن است که عمل
خودت را فراموش میکنی و من را بر اساس
عکس العملم باز خواست میکنی!"

جبران خلیل جبران
Anonymous
هر چی هم بشه هنوز فیش دی ماه تسویه نشده
Anonymous
کامنت دوستان رادرپاسخ تکرار میکنم
"وقاحت آن است که عمل
خودت را فراموش میکنی و من را بر اساس
عکس العملم باز خواست میکنی!"

جبران خلیل جبران
Anonymous
دی ماه هم برنامه اسرائیل و آمریکا بود. هر چند همگی با برخورد و کشتار شدیدا مخالفیم
مرگ بر همه به غیر من
مرگ بر آمریکا یادت رفت
Anonymous
در پاسخ جبران خلیل باید عرض کنم شما داری وطنت خاکت ایرانت رو با طرز فکرت صرفا به خاطر ... به نابودی می‌کشونی هیچ منطقی نداره صحبت شما صرفا دنبال نابودی زیرساخت های این کشور هستی شما حداقل از گفته هاتون این برداشت برمیاد...
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وای نمیدونم کجا رو زد ولی کل شهر لرزید. از خونه مادفاصله زیادی داشت ولی کلی دزدگیر ماشین روشن شد.
از مرکز یکی از استان های جنوب غرب
اینجور نوشتم آفتاب تایید کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نمی‌دونم کدوم یک از این برادران خط سفید ی گفته اگه اینترنت را آزاد کنیم با حملات سایبری فراوانی روبرو میشیم حالا دیگه راست و دروغش گردنه خودشون
Anonymous
همون که گفت دخترا با 2 گیگ حامله میشن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در این اوضاع و احوال کاملا امن و امان امروز سرویس های بانک سپه برای شونصدمین دفعه باز هم از کار افتادند.
ناشناس۲۱
امان از افرادی که بعد از وصل شدن سامانه ها حداقل پولاشون رو جابجا نکردن.
Anonymous
به کارزار عزل مدیران بانک.س در karzar.net بپیوندید.
عمو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
"وقاحت آن است که عمل
خودت را فراموش میکنی و من را بر اساس
عکس العملم باز خواست میکنی!"

جبران خلیل جبران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴 روزنامه تایمز به نقل از منابع آمریکایی و اسرائیلی:

... در یکی از بیمارستان‌های شهر قم بستری و بی‌هوشه.


خدا لعنتتون کنه انقد دروغ میگید و فتنه میکنین!😔
خسته
دوست عزیز به شکل ب.ز بگو کیه
Anonymous
کاش همینجور باقی بمونه
Anonymous
انتشار نمی‌کردی بهتر بود آفتاب. الان کسی نفهمید طرف کیه.
Anonymous
کی بستریه؟ خداداد عزیزی؟ کریم بنزما؟ چارلیز ترون؟ اون سربازه؟ اون...؟ ۸ میلیارد نفر رو میشه به جای اون نقطه چین حدس زد. نمینوشتی بهتر بود
مجتبی
سمت بلوار ایت الله خامنه یی زدن؟؟؟
م.خ.
پسرِ پدر شجاع
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شاداباد تهران رو زدن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شهرک ولیعصر و نعمت اباد تهران رو زدن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خدا رو شکر این آفتاب دیگه نمیام. فقط غر منتشر میکنه و نمیگذاره جواب رو بدیم. اومدم به این ...یه سر زدم ولی پشیمون شدم، خوش باشید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همه تو زندگیشون به یه مرتضی حیدری نیاز دارن
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کامنت منتشر کردن آفتاب شبیه احراز صلاحیت‌های شورای نگهبان می مونه، آقا یه بار بگو معیارت چیه ما طبق همون کامنت بذاریم.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از هر مسئولی که در دولت هست، واقعاّ میخوام موضوع اتصال سریعتر اینترنت رو جدی‌تر و عملی‌تر پیگیری کنه.
قطعا و یقیناً آمریکا و اسرائیل و افرادشون و غیره، جنگشون را با اینترنت ایرانسل و رایتل و.. اداره نمیکنن و بیشترین و مهلک‌ترین ضربه رو از قطع کامل اینترنت، مردم ایران داره میخوره
ناشناس۲۱
ما گروگانیم دوست عزیز
عین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۱۱:۳۶ شروع حملات موشکی به آبادان و خرمشهر.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هنوز هیچی نشده دو مرتبه برق رفته از صبح شیراز آدینه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
*خارج از قم - استاندار قم - مرتضی حیدری-فاقد تلفات جانی*
یکی از تیترهای ثابت روزانه...
Anonymous
بعد که ..............(خودم نقطه گذاشتم ) درامد

پی میبریم ...............(خودم نقطه گداشتم ) چه کردددددده این رونالدو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستانی که موافق آتش بس موقت هستن میدونن معنیش چیه؟ ینی اینکه تنگه هرمز باز بشه و توی یک هفته نفت یک ماه رد بشه، بعد شروع کن پرقدرت و بدون استرس کوبیدن مقامات ایران. درواقع مقامات باید تصمیم بگیرن شرافتمندانه ..=..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ارادت به همگی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هشدار صهیونیستها به مردم ایران از تردد با قطار وعبور از کنار راه آهن ها خودداری کنید مردم عزیز توجه کنید امروز از قطار وراه آهن دوری کنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آزادی سختی و مشکلات داره، تحمل کنید، درست میشه، پایان شب سیه سپید است،
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
احتمالا امروز مرندی رو از آمریکا اخراج میکنن و حساب توییترشم میبندن
Anonymous
متولد آمریکاست پس شهرونده
آمریکا شهروند خودشو میتونه اخراج کنه؟
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ماهواره تون بزنه عدم سیگنال و با جستجو کانال خاصی را پیدا نکنه
باید دیش را تغییر جهت بدیم یا فایده نداره؟
Anonymous
جستجوی کلی بزن برات میاره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۱۱:۳۵ تعداد زیادی موشک کروز وارد ایران شده. از تأسیسات حساس فاصله بگیرید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه حسی میگه بازم تمدید میشه ، شاید تا شنبه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب امروز، آفتاب هر روز نیست. ظاهراً ممیزی امروز یا از بر و بچ بالاست یا اینکه با اون برادران نسبتی داره!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سمت میدون فلسطین تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
روزنامه اقتصاد تیتر زده هشدار غیر اخلاقی نظامیان اسراییل به مسافران قطارها حالا اینکه میخواد راه آهن را بزنه غیر اخلاقی یا اینکه اطلاع داده قبلش غیر اخلاقی
Anonymous
خودشون هر روز اطلاع میدن به اونا غیر اخلاقی نیست حالا یه روز اونا اطلاع میدن شد غیر اخلاقی 😐
آفتاب لطفاً تایید کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بعد از انتشار بیانیه خاتمی در شب گذشته چند تا از سایت های اصلاح طلب ها از دسترس خارج شد
Anonymous
مگر با این خبرها خاتمی رو مهم جلوه بدهید
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ای بابا منطقه راه آهن نداره الان قرارگاه خاتم کجا رو واسه تلافی بزنه به نظرتون.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این سایت عاشق اینه اسمشو نوی کامنتا بیاری ، بعدش ناسزا ‌و ناروا هم حرف بزنی تایید میشه، شما مثلا ادعای روشن فکری دارین ؛ خب اگ فارس و تسنیم کامنت اصلاح طلبا رو نشر نمیده ؛ تو هم همین کارو با اصول گرا ها میکنی ، نشر هم نده اینو ب خودت گفتم آفتاب لب بوم🌄
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا تایید نمیکنی آفتاب سوخته
من فقط گفتم جنگ و ویرانی رو هیچکس نمیخواست ما فقط یه زندگی عادی میخواستیم اما حالا که به اینجای کاررسیدیم نمیشه نیمه کاررها کرد باید دشمن ایران از بین بره

از زیرو شدن زندگیتان نترسید شاید زیرش بهتراز روش باشه. پاینده ایران.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خیلی عجیبه
وسط جنگ 39 شب طرفداران نظام میان خیابون، خون از دماغ کسی نیومد.. اما حتی به تجمع صنفی بازنشستگان و پرستاران حمله میشه.
انگار که حمله کنندگان به تجمعات اعتراضی شبها میرن تجمع!!
Anonymous
کجاش عجیبه. موساد میخواد با زدن تجمع های مخالف تقصیر رو به گردن حکومت بندازه، چه انگیزه ای داره بیاد تجمع طرفداران ایران رو بزنه؟
Anonymous
عجیب تر از اون اینه که کامنتت تایید شده!
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شیراز.. ساعت ۱۱:۱۱ ....زلزله خفیف در حدود سه ریشتر
شیراز
به نظر زلزله دور بود. هنوز سایت لرزه نگاری تا این لحظه بروز رسانی نکرده
Anonymous
سمت نورآباد و قائمیه از دیشب تا حالا چند بار اومده.احتمالا تو شیراز هم احساس شده.
Anonymous
قائمیه ۴ ریشتر..طبق اعلام سایت زلزله نگاری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به راه آهن تهران حمله شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امروز سعی کنید برای کارهای غیر ضروری بیرون نرید، روز ترسناکیه از صبح صدای جنگنده و هواپیما و .‌‌.‌. میاد
لبخند تلخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴روبیو: ایران غیرنظامی های اسرائیلی را هدف میگیرد
تصور کنید اگر سلاح هسته ای داشتند
Anonymous
حق گفته، 💯
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تکمیلی
امروزه از این پل برای عبور قطارهای مسافربری تهران-گرگان، تهران-ساری و قطارهای سوختی و باری استفاده می‌شود. پل ورسک در ارتفاع ۲,۱۴۰ متری بالاتر از سطح دریا ساخته شد؛ به‌طوری که ارتفاعش از ته دره به ۱۱۰ متر می‌رسد و به‌دلیل همین ارتفاع در کتاب رکورد‌های گینس هم ثبت شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب هم حواسش به مرتضی حیدری معاون استاندار قمه تا هر وقت گفت «خارج از محدوده شهری» برای ما بذاره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فارس و تسنیم کلماتی مثل پیروزی ،شکست،التماس و... رو از نو معنی کردند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
باید با مقاومت و بردباری از این پیچ تاریخی گذر کرد.
Anonymous
مقاومت و بردباری از ما، رفاه و خوش‌گذرونی از شما؟ چطوره؟
Anonymous
اینقدر از این پیچ های تاریخی عبور کردیم سرگیجه گرفتیم دقیقا چند تا دیگه پیچ تاریخی داریم؟
Anonymous
من فکر کنم نویسنده این نظر یک میهن پرست بوده و گفته سعی کنید بردبار باشیم تا طلوع صبح
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آزادی بیان تعریفش مشخص و واضح است

این دکور مسخرهٔ چندش آور اسمش هر چه باشد آزادی بیان نبوده و‌نیست .

نمایشی است برای ایجاد حس آزادی . همین و‌بس
Anonymous
آزادی پس از بیان مهم تر از خود آزادی بیان میباشد
مازنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب یه اطلاعات در مورد پل ورسک شاهکار پهلوی اول میزارم جان مادرت تایید کننننن
پل ورسک از زیباترین و مشهورترین پل‌های تاریخی ایران و از شاهکارهای مهندسی کشور محسوب می‌شود که هدف از ساخت آن، تردد قطار به‌سمت شمال کشور بوده است. این پل در مدت‌زمان دو سال ساخته شد و کار ساخت آن از آبان سال ۱۳۱۳ تا اردیبهشت ۱۳۱۵ به طول انجامید و سرانجام در سال ۱۳۵۶ به ثبت ملی رسید.

این پل که در مسیر راه‌آهن سراسری تهران-شمال قرار دارد، نقش مهمی در سرنوشت جنگ جهانی دوم داشته است و اگر وجود نداشت، نتیجه دیگری برای جنگ رقم می‌خورد.این پلجزو ارزشمندترین آثار فنی و مهندسی راه‌آهن در شمال کشور به حساب می‌آید که به‌همت یک شرکت دانمارکی ساخته شد. اهمیت تاریخی و مهندسی پل به‌حدی است که درسال ۵۶ فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.نقش تاریخی پل ورسک فقط به اتصال جنوب به شمال کشور خلاصه نمی‌شود؛ بلکه سرنوشت دنیا در دوران جنگ جهانی دوم را دستخوش تغییر کرد و اگر این پل و خط‌آهن آن ساخته نشده بود، شاید دنیای امروزی تحت حکمرانی نئونازی‌ها و طرفداران هیتلر قرار داشت. با توجه به نقش تاثیرگذار پل ورسک در جنگ‌ جهانی دوم و کمک‌رسانی به اتحاد جماهیر شوروی، لقب «پل پیروزی» را به خود گرفت. فرماندهان متفقین اذعان داشتند که در صورت نبود راه‌ آهن ایران، نقشه جهان تغییر می‌کرد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وقتی رئیس اطلاعات سپاه یا حتی بالاتر ها را میتونند بزنند یعنی درز اطلاعاتی یا به هر صورت توان اطلاعاتی بالایی دارن
و کسانی که تا حالا نزدن احتمالا یا اهمیت ندارن یا باهاشون ...
سینا
مثلا سعید جلیلی و ثابتی منظورته؟
خاتون
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب فقط من خار دارم که کامنتامو منتشر نمیکنی؟؟؟!!!!
Anonymous
آخه این چیه نشر دادی؟!
اگر مطلبی که منتشر نکردی به درد بخور بوده خو همونو منتشر کن. اگر اونم بدرد نمیخورده این دیگه قطعا فوله.
نظرات و خبرهای بهترو منتشر نمیکنی بعد این کارارو میکنی آدمی به عقلت شک میکنه
Anonymous
من دوروزه کامنت میذارم تایید نمیشه(بدون بی احترامی و..) بعد این تایید میشه؟!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از فارس چیزی و نقل قول نکنید ، لطفاً
Anonymous
تعیین تکلیف نکن هموطن
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یک زمان من شغل اینترنتی داشتم دم دستگاه یادمه پولی که من نقد دادم جای لپ تاپ‌ها و سیستم ها هنوز یادشونه وارد کننده دو نفر بودن بهم میگفتن تا حالا این همه پول دیده بودی یک وضعیت جالبی بود اولین جای مصاحبه شغلی من هم همین ایرانسل مهلت نداد در جا رد رد تو واتس اپ حرف می‌زدیم که درجا ...کار آزاد و بعد دیدیم انگار این پهن باند ما ..هر وی هم زنگ زدیم انگار نه انگار هی تعویض سرویس دهنده و..تا آخرش گذاشتیم کنار خطاب به افرادی که دنبال اقتصاد دیجیتال و...این نتی که من دارم میبینم راحت برنمی‌گرده می‌بینید که حجم داخل و خارج هم ندارد الان من یک و نیم گیگ را خریدم ۲۴ ... فقط فکر بقا هستند ...
Anonymous
کاش با کاربرد نقطه، ویرگول، فاصله اشنا بودین. اصلا متوجه منظورتون نشدم
Anonymous
ای کاش رو ادبیات فارسی بیشتر کار میکردی تا بقیه رشته ها
وصال
کسی فهمید ایشون چی گفت ؟
ناپلئون
چرا قیمه ها رو‌میریزی تو ماستا؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از ساعت ده و نیم من نزدیک به ۸ تا موشک از رو سر خونه مون دیدم رد شد رفت داخل شهر تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نمیدونم اونایی که میگن جنگ تموم شه فازشون چیه. جنگ تا پیروزی
Anonymous
نمی‌دونم اینایی که میگن جنگ ادامه پیدا کنه و همه زیرساخت‌ها بره و کلی غیرنظامی کشته بشه و کلی بیکاری و فروپاشی روانی و دربه‌دری و اعدام و خفقان بیشتر... فازشون چیه
Anonymous
ناشناس 11 و28 اگه تا الان چیزی نفهمیدی از این ب بعدم نمیفهمی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خبری از کارت قرمز و اخراج نیست؟
Anonymous
داور دقت کن!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تا چند سال پیش که گرانی و بی پولی به بعضی از اقشار نرسیده بود، خیلیا راضی بودند تا گرانی و تورم به آنها هم رسید
الان هم تا وقتی اثرات سو جنگ به بعضیا نرسه جنگ جنگ تا پیروزی میگن
آسیاب به نوبت
Anonymous
دقیقاً
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امروز ساعت ۱۰:۲۹ تا ۱۰:۳۹ در خ پیروزی
حدود ۱۰ جنگنده در ارتفاع پایین رقتن و
بمب باران کردن، دریغ از شلیک یک پدافند
برای چی و به پشتوانه چی دارید میجنگید؟
به پشتوانه تجمعات شبانه!
مسئولیت جان ایرانیها، با همین تجمع‌کنندگانه.

نت رو روی مردم بستید و یه اقلیتی هر شب میان تظاهرات و نظرشون رو به ۹۰ میلیون تحمیل میکنن. چرا تروریستها دیگه به تظاهراتها حمله نمیکنن؟
آفتاب من مجبورم اینجا بنویسم. اگر ذره ای مردم برات مهم هستن نظرم رو منتشر کن
Anonymous
جواب این سوالات خیلی از ابهامات را برای همه طرف ها روشن میکنه
سینا
گوتاه نوشتم که تایید بشه
پاسخ تمام سوالاتتان در حماس و رفتارش است
Anonymous
من وقتی تجمعات شبانه‌رو میبینم خوشحال میشم
در کل از دیدن کار بیهوده حالم خوش میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اللن ۱۰،۵۰ نزدیک بیست دقیقه صدای جنگنده در ارتفاع پایین و چندین انفجار شنیده میشه حوالی استادمعین ، ولی انفجارها تو این محل نیست کمی دورتر صداش میاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه ۷ ۸ تایی موشک تاماهاک رد شد سمت مرکزم به سمت شرق رفت ساعت ۱۰.۳۰
Anonymous
چطور تشخیص دادی تاماهاوک بود؟
عباس آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای شکافت هوا توسط موشکهای تاماهاک که در ارتفاع پایین حرکت میکنن رو مردم با جنگنده اشتباه گرفتن.
امروز حملاتی داره انجام میشه معادل حملات روز اول در ۹ اسفند. اون روز هم با همین موشکها به مناطق مرکزی تهرون حمله شد.
این موشکها از جنوب غرب تهرون وارد شد و صدای انفجار در دور دست و شرق شنیده شد.
پدافند پایگاه شکاری فعال شد اما موفق نبود.
و تا این لحظه ساعت ۱۰:۴۶ دقیقه صدای شلیکهای ضد هوایی مهراباد هنوز شنیده میشه که احتمالا پهپاد در تیر رسش قرار گرفته.
Anonymous
منم فکر کردم (و همینجا هم نوشتم) موشک، اما بعد که رفتم نگاه کردم، خودم 2 تا جنگنده رو دیدم. حالا نمیدونم همۀ اون صداها مال پرواز جنگنده تو اون ارتفاع پایین بود، یا ترکیب جنگنده و موشک بود!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
18ساعت تا پایان مهلت ترامپ
Anonymous
شد ۱۶ ساعت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من میرم آستارا سیمکارت آذربایجان گیر بیارم
Anonymous
آنتن نداره شاید فقط در شهرای مرزی داشته باشه.من سیمکارت ترکیه دارم در این مواقع مثل جنگ یا اعتراضات آنتن کاملا قطع میشه
بیگ میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهرانسر، شهرک استقلال رو بدجور زدن، 1035، موجش تموم در و پرده های خونه رو تکون داد، البته شیشه ها رو هم که قبلاً توی انفجار های قبلی از دست دادیم...

دیگه تو روز می‌زنن راحت 😐😒
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴 توییت رندی فاین کنگره آمریـکا: «شبِ قبلِ نیروگاه و پل مبارک!»
Anonymous
😢
کاش تغییر کنه نظر ترامپ
جنوب از نیمه اردیبهشت بدون کولر زندگی غیرقابل تحمله.. کجا بریم آخه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
!!!!
اخطار ارتش اسرائیل: از اکنون تا ساعت ۲۱ از سفر با قطار و قرار گرفتن در مجاورت خطوط راه‌آهن خودداری کنید
!!!!
.سه‌شنبه ساعت ۱۰:۳۰ دیدم
Anonymous
مرسی که اطلاع دادین
Anonymous
چرا صدا وسیما اینارو اطلاع نمیده؟
یادمه برا غزه اطلاع میداد!!!!
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
واقعا این مثبت منفیها ناراحتم میکنه چطوری این همه ذوق برای ویرانی کشور دارین.
Anonymous
ما که حتی یک مترشو نداریم فرقی نمیکنه برامون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ادمین عزیز لطفا اینو منتشر کن خیلی مهمه
هشدار فوری ارتش اسراییل به مردم ایران که داره منتشر میشه
🛑🛑 برای حفظ جان خود امروز به ایستگاههای راه اهن نزدیک نشوید و از قطارها استفاده نکنین 🛑
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اکانت ارتش اسرائیل: هشدار فوری به استفاده‌کنندگان و مسافران قطارها در کشور ایران.

💢 شهروندان گرامی، به منظور امنیت شما، خواهشمندیم از این لحظه تا ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران، از استفاده و سفر با قطار در سراسر ایران خودداری نمایید.

💢 حضور شما در قطارها و در مجاورت خطوط راه‌آهن جانتان را به خطر می‌اندازد.

دوستان اطلاع رسانی گنید به همه اشنایان
Anonymous
⚠️⚠️⚠️⚠️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شرق تهران از 10:30 تا 10:40
عبور چندین جنگنده ارتفاع پایین و انفجارهای وحشتناک!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از ساعت ۱۰:۲۰ تا الان که یه ربع به ۱۱ هست، عبور جنگنده‌ها در ارتفاع بسیار پایین و صدای انفجار در مرکز و جنوب تهران
ا.م
الان جنگنده نبود.پهباد بود که اومدن
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اخبار شما هم هیچ فرقی با بقیه نداره .فقط بخاطر کامنت ها بخونم اینجا بودم و دوم حس کردم دید اصلاح طلبی دارید.بیخیال
Anonymous
دید اصلاح طلبی؟؟؟🤢🤢🤢...
از ایران ...
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب خدا رو چه دیدی شاید فردا همین موقع کامنتهات نصف شده باشه، دیگه لازم نباشه انقدر زحمت سانسور بکشی!
Anonymous
خودشم دیگه دفتر دستکی نداره اونموقع
عباس آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از ساعت ۱۰:۳۰ حدودا
تعدادی موشک تاماهاک که حدود ۷ تاش رو من شنیدم: شلیک شد و ازجنوب غرب تهرون عبور کرد، بدلیل ارتفاع پایین این موشکها ضد هوایی شلیکهایی کرد که ناموفق بود و به نقاطی در شرق اصابت کرد که صدای افنجار از دور شنیده میشد.
نقطه‌ای در بزرگراه فتح حوالی شماره۲ و تهرانسر مورد حمله قرار گرفت که غبار و دودش دیده میشه
Anonymous
از کجا فهمیدی تاماهاکه؟
Anonymous
تاماهاوک از ۱۰۰۰ کیلومتر دورتر شلیک میشه
Anonymous
کامنت عباس اقا درسته
حالا اینکه تاماهاک بود یا هرچی رو نمیدونم
اما ارتفاع پایین بود حرکتش
Anonymous
صدای موتور توربوفن موشکهای کروز طنین خاص زیر و تیز و دلهره‌آوری داره
کوچکی این موتورها یکی از گلوگاههای تکنولوژیه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت 10:30 دقیقه
5 موشک به فاز 1 شهرک غرب اصابت کرد.
این محل 3 هفته پیش هم مورد حمله قرار گرفته بود.
Anonymous
زرافشان؟
Anonymous
کجای شهرک رو زدن؟
Anonymous
مهستان، سیصد و چهار غربی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای پنج تا بمب متوالی پردیسان قم. 10:30
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قالب سایتتون خیلی پیش پا افتاده ست یه دستی به سر و روی اینجا بکش این چه وضعشه شبیه سایت های دهه ۸۰عه
Anonymous
دهه ۸۰ عههه؟ جدی؟

چششششششم
صدی
برای یک سایت خبری عالیه و مطالب قابل دسترس
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فقط کاش بگی چرا نظر من تایید نکردی.مثلا چی داشت.همتون واسه مسدودتون نکنن ..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عباس آباد - تخت طاووس شلیک ضدهوایی
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🟢 وزیر جنگ پیتر هگست به ایران:
به کسانی که از ایران تماشا می‌کنند، این پیام روشن باشد:

ارتش ایالات متحده در هر زمان و در هر مکانی برای تکمیل مأموریت پیش خواهد رفت.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای انفجار شرق تهران ۱۰.۳۶
ویژوال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
[اصلاحیه] صدای جنگنده هست که برای اولین بار توی طرفای ما (شرق تهران) دارن همچین ارتفاع پایینی دارن پرواز میکنن. تا الآن حداقل 10 جنگنده با ارتفاع پایین و سرعت وحشتناک از بالا سرمون رد شدن.
Anonymous
آره...خیلی خیلی وحشتناک و پایبن بود
حمید
جنگنده های ایران عزیز دنبالشان هستند. ما هم دعا کنیم.
دم خلبانان ما گرم.... بکشید این موش‌های کثیف صهیون را..
عباس اقا
جنگنده نیست. صدای حرکت موشک تاماهاک در ارتفاع پایین رو شنیدید
Anonymous
تاماهاوکه
بالک های کوچیکشون رو نگاه کن
Anonymous
مگه ما جنگنده هم داریم؟؟؟؟؟؟
Anonymous
اولین‌بار نیست، معمولا ۳،۴ صبح این صدا میاد که احتمالا اکثریت اون ساعت خوابن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مرکز تهران چخبرهههههههه انقدر ممتد داره میزنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان زدن راه ان که گفتید میسه زدن زیر ساخت کشور
کاری به مذاکره ندارن.کلا بنادارن ک‌شور رو کلنگی کنند
Anonymous
اون که دلش نمیسوزه مگه کشور اونه؟؟؟مسئولین مام گویا دلشون نمیسوزه احتمالا اونام مال یه جای دیگن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تمدید زدن نیروگاها خبرش درست و موثقه چند نفری تو کامنتا گفته بودن یعنی چی میخواد ۲۴ ساعت تمدید کنه🫤
Anonymous
خو داش تمدید شد قرار بود ۳ شنبه بامداد باشه شد ۴ شنبه بامداد
Anonymous
من جای معتبری ندیدم
Anonymous
خیر
Anonymous
ساعت ۳/۵ صبح فردا تموم میشه کلا
Anonymous
زیرنویس نشنال نوشته به دلیل فرار از اتهام جنایت جنگی در فهرست اهداف تغییر ایجاد شده. شاید برق رو نزنن
Anonymous
سپاس دوستان
گفتم خدایی نکرده یه وقت شاید تمدید شده پنج شنبه ۳و نیم صبح واقعا خسته شدیم نمیخوایم بزنه نابود شیم ولی این وضعیت فعلی با اینهارو هم نمیخوایم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امروز سر ممیز آفتاب چارچشمی‌ مراقب کامنت‌‌های شماست.
خودتان …. بگذارید!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
غرب تهران ۱۰:۳۰ الان دقیقا ۱۰ دقیقه است که جنگنده‌ها بالای سرمون در رفت و آمد هستند. و صدای انفجار و پدافند میاد
زیبای وحشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همین الان ۶ انفجار شدید قم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شهرک غرب ساعت ۱۰:۳۰ پنج انفجار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شرق تهران جنگنده پایینترین حالت و بمباران عجیب تا حالا اینجوری نزده بود
شهروز
خیلی پایین بودن دوتا بودن
بهار
واای دقیقااا انگار از سرکوچه ما رد شد
Anonymous
واقعا از دوش پرتاب ها هم انگار دیگه نمیترسن
Anonymous
جنگنده نیست
تاماهاوکه
هدهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای ۴ انفجار ساعت ۱۰:۳۳ منطقه ۲ تهران
Anonymous
همه جای تهران بودن
از بازار تهران هم دوستانم گفتن صدا میاد
درخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان اسراییل امروز هشدار داده که مردم به هیچ عنوان از قطار استفاده نکنید.
سیمرغ عطار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۱۰ و ۳۰ عبور جنگنده و پرنده و فعالیت پدافند بازار ومیدان توپ خانه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تا اطلاع ثانوی به راه اهن و مترو نزدیک نشید و از جاده تردد نکنید
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قم صدای انفجار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وضعيت عجيبيه تقريبا تا ساعت ١٢ همه خوابن چون از اون طرف تا ٦ صبح بيدار بودن
بابا بخوابيد اينجوري بعد ٢٠ روز از پا درمياييد اعصاب و روانتون منهدم ميشه هيچي خواب شب نميشه
amir
حاضرم قسم بخورم خودت یکی از اونایی که تا 12 خوابه
جاوید
من همین الان بیدار شدم
چون ساعت پنج صبح خابیدم
مرخصی اجباری هم دارم
روانم پاشیده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کسی میدونه تکلیفمون چیه دست روی دست گذاشتن که کاری درست نمیشه نت آزاد کنید کسانی که شغلشون با اینترنته تکلیفشون چیه ؟ آخه کسی نباید جواب بده با حرف و شعار که چیزی درست نمیشه .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همین الان b2 یا تاماهاوک سه بار زد. تهران. شد چهاربار، یاخدااا. صدا از شرق تهران بود.
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چندین موج انفجار شهرک غرب 10:30
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
الان سه چهار تا موشک تاماهاوک از ارتفاع پایین از روی سر ما زرندیه رفت سمت تهران
خیلی پایین بودن، در حد ساختمون ۵ طبقه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شرق تهران ۳ بار صدای جنگنده در ارتفاع خیلی کم. چندین انفجار دور
۱۰:۳۱
ویژوال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ووه... شرق تهران، همین الآن (10:30) صدای وحشتناک عبور چندین موشک از بالاسرمون
ویژوال
[اصلاحیه] جنگنده بودن! برای اولین بار بود هچین صدایی میشنیدم، چون تالا با این ارتفاع پایین از بالاسرمون رد نشده بودن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران صدای وحشتناک جنگنده از ارتفاع پایین یا فاطمه زهرا ساعت ده و بیست و پنج دقیقه صبح
بلند آسمان
ماهایی که تو پایگاه هوایی بزرگ شدیم و این صداها واسمون تداعی کننده باباهامونه
🤣🤣🤣
Anonymous
خدا کمکتون کنه. وضعیت دیشب ماهم همین بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده از ارتفاع پایین
گرسیوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دو شبه سمت غرب تهران بدون این‌که صدای جنگنده بیاد، صدای انفجارهای شدید می‌آد. چی تغییر کرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب مگر خودت نگران نزدیکانت نیستی، این هشدار را انتشار بدهید لطفاً.
هشدار هشدار: از قطارها تا اطلاع ثانوی استفاده نکنید و از مجاورت به خطوط و پل های راه آهن خودداری کنید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قطعنامه بحرین مطمئنا تصویب خواهد شد، فاز بعدی در انتظار یک بار حقوقی است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حمله روز گذشته به پتروشیمی مرودشت زیرمجموعه هلدینگ پارسیان با سهام‌داری عمده وزارت دفاع با سهم تولید ۳۷درصدی اوره و آمونیاک بالاترین سهم تولید این محصول را در کشور بر عهده داشت
Anonymous
اسید نیتریک تولید میکرده و واحد اسید رو زدن
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان به آن چه باور دارید قسم من دیروز هیچ گاه بالای صد نرفتم ولی پلیس داره ... جریمه می‌کنه ... سیصد هزارتومان و سه بار کاملا الکی منو جریمه کرده ...از خودتون دفاع کنید ...
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هشدارهایی که میدن و ما اینجا میخوایم انتشار بدیم رو چرا تایید نمیکنی!! دردت چیهههههه؟
خروجی قفل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴ترامپ : آنها بهترین کشتی گیر نوجوان کشورشان را فقط چون آزادی میخواست کشتند و ۴۵ هزار نفر دیگر
با این ها نمیشود مذاکره کرد
Anonymous
برای هر ادعایی نیاز به سند است!
Anonymous
ببینید ترامپ بخدا داره راست میگه بعضی ها هنوز سرشان داخل برف کردند و فکر می‌کنند تا آخر عمر میتونند همین طوری زندگی کنند.
کابوس
هر بار املاکی درباره جوانان ما حرف میزنه گریم میگیره- یه غریبه دلش به حال ما سوخت ولی از داخل همه رو ....
ممد
ناشناس،از قدیم میگن،آفتاب آمد دلیل آفتاب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این جزئیات مربوط به خلبان دوم چه چیزی بوده؟ یعنی برخلاف گفته ترامپ نجات داده نشده یا زنده نیست؟ خبر ی که منتشر کردید آنقدر گنگ است که در آن دو سه جمله چند بار تکرار شده ولی اطلاعات خاصی ارائه نمیکند
justdown
نه دیگه خلبان اول رو که همون ساعات اول نجات دادن. منتهی کسی از رسانه ها نمیدونست خلبان دوم تو ایران مونده. بعد یجوری این خبر درز کرد در صورتی که باید محرمانه میموند تا آمریکا بیاد و نجاتش بده. بعد که خبر درز کرد ج.ا هم متوجه این قضیه شد و میخواست نزاره خلبان دوم رو نجات بدن، واسه همین کار آمریکا برای نجات خیلی سخت شد. این قضیه رو ترامپ مطرح کرد و گفت کسی که خبر رو درز داده رو میندازه زندان (تحت فشار میزاره) تا منبع اصلی خبر رو بهشون بگه که کی بوده که از توی نیروهای خودشون ابن خبر رو درز داده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینقدر حکومت ... بوده که مردم را حاضر به پذیرش هر چیزی کرده... این راه به ... است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خبر بی بی رو تو بله دیدم
ایستگاه‌های قطار وچرا؟؟؟
تو ایتا کانالای محلی وشهرستانی اصلا اطلاع رسانی نکردن
اونا فقط روزی چنتا موشک میزنن به اسقاطیل
Anonymous
از خطوط راه آهن تا ساعت ۹ شب فاصله بگیرید
Anonymous
دیروز به عربستان چند تا موشک زدند همگی ردیابی و منفجر شده ولی این بدنه موشک‌هاکه سقوط کرده اند خسارت زده است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فعالیت پدافند پایگاه سوم شکاری نوژه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
واقعا تو شرایط ذهنی هستیم که واقعا نمیشه گفت فردا سفیدیم یا سیاه......خیلی ها هم میگن که خاکستری نداریم.. امیدوارم خاکستری نداشته باشیم... چقدر دیگه باید تاوان بدیم؟؟ 😭 دل خسته، ذهن خسته، جسم خسته.... همینو میخواستن؟؟ تکلیفو معلوم کن. اصلا بیا جون منو بگیر، من راضی، ولی تکلیفو روشن کن.
.
‌این حرف دلم بود آفتاب جان. حد اقل اینو نشر بده،
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پل ورسک 😢
عدالت
چی شد ؟
یاس
خدایی این یکیو نباید بزنههههه😭
Anonymous
هنوز چیزی نشد ولی ممکنه بشه⬇️⬇️⬇️
حاج احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همینطوری به پیروزی هامون ادامه بدیم، فرودگاه مهرآباد تبدیل به ایستگاه مینی مینی سیتی خواهد شد
Anonymous
ایستگاه مینی بوس
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴منابع عراقی از حمله هوایی آمریکا و اسرائیل به مواضع حشدشعبی در شهرستان امرلی خبر دادند
صاحب جی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وطن پرست اونیه که خیر و صلاح کشور و مردم رو میخواد نه اونی که هرشب دم از جنگ نابرابر میزنه‌ ،هی شعار میده بزن که خوب میزنی !! مردم از کار و زندگی و درآمد افتادن ،گرونی وحشتناک ،آینده نا معلوم
Anonymous
اشتباه منفی دادم
Anonymous
آقای خاتمی عزیز گفت بر دست و بازوی مدافعان وطن بوسه می زنم. ایشان انسان نرمان و صلح طلب است. آقای پزشکیان هم به دنبال جنگ نبود یک سال مزاکره کرد، اما آیا طرف مقابل به اندازه دوره اوباما و کری جدیت داشت؟ یا برنامه از پیش مشخص بود؟
Anonymous
با اسم خاتمی اینجا رو آلوده نکن بقول یکی از دوستان احمد و ممد خاتمی هیچ فرقی ندارن تازه احمد صادقتره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مهدی تاج(یکی از مدیران ورزشی پاکدست مملکت) گفته هنوز ویزای تیم ملی صادر نشده
بابا لنگ دراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پنتاگون در حال بازنگری در اهداف اعلامی ترامپ برای فرار ا از اتهام جنایت جنگی است
Anonymous
عراق و افغانستان میخندند
لبخند تلخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🟣 پیت هگست، وزیر جنگ، در مورد ایران:
ایران انتخابی دارد — با دقت انتخاب کنید.

زیرا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور، شوخی نمی‌کند.

می‌توانید از مادورو بپرسید.
Anonymous
مادرو دور است. از صحرای طبس و دشت گاوخونی اصفهان می پرسیم.
Anonymous
ناشناس خوشمزه اسامی افراد دیگر هم برد که قابل پخش و دسترس نیست!
مربم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
راه آهن واقعا کثافتی اسرائیل ، ای کاش حقیقتا توان زدن اسرائیل رو داشتین ، احتمالا اسرائیل از زدن کشورهای اسلامی به وسیله ایران ذوق میکنه. کی این جنون تموم میشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میدونم با من دشمنی و نظراتم رو تایید نمیکنی
اما خودت به مرندی بگو این مدل حرف زدن خیلی چیزها ماله چاله میدونه نه رجال سیاسی
حاج احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برق آفتاب یه ۲ ساعتی رفته بوده ظاهرا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ملت خوابن کس کامنت نمیذاره😁
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اکانت ارتش اسرائیل: هشدار فوری به استفاده‌کنندگان و مسافران قطارها در کشور ایران.

💢 شهروندان گرامی، به منظور امنیت شما، خواهشمندیم از این لحظه تا ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران، از استفاده و سفر با قطار در سراسر ایران خودداری نمایید.

💢 حضور شما در قطارها و در مجاورت خطوط راه‌آهن جانتان را به خطر می‌اندازد.
Anonymous
قطار یا مترو؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میگن از تردد تو جاده ها و با قطار خودداری کنید. سعی کنید تو خونه ها بمونید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا از ۸ و نیم به بعد کامنتی منتشر نمیشه؟
ثریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام ممنون میشم منتشر کنید نت قطعه نمی‌تونم گوگل کنم‌. بیکار شدم می‌خوام نان خانگی تافتون بپزم بفروشم. کسی میدونه چه آردی خوبه؟ از این کیسه های ۴۰ کیلویی منظورمه
ناشناس
آرد برا نان آرد نانوایی
برا تافتون آرد سفید قنادی
غلامعلی
برای انتخاب آرد مناسب تافتون، چند نکته کلیدی وجود دارد که کمک می‌کند نان‌تان کیفیت خوبی پیدا کند و در فروش هم مشتری‌پسند باشد.

نکته‌های مهم در انتخاب آرد برای تافتون
- آرد *نیمه‌سنگک / نیمه‌سبوس‌دار* معمولاً بهترین نتیجه را می‌دهد. این آرد سبوس کمی دارد و باعث می‌شود نان کشدار و خوش‌عطر شود، اما خشک یا تیره نشود.
- پروتئین (گلوتن) آرد بهتر است متوسط تا کمی بالا باشد تا چانه خوب ور بیاید و نان پاره نشود.
- آرد خیلی سفید و کم‌سبوس معمولاً نان را بی‌حال و کم‌عطر می‌کند.
- آرد خیلی سبوس‌دار هم برای تافتون مناسب نیست، نان را سفت و شکننده می‌کند.
- برای تافتون‌های بازاری معمولاً آرد **ستاره** یا **آرد ۱۸ درصد سبوس‌گیری** استفاده می‌کنند.

اگر قصد خرید کیسه‌های ۴۰ کیلویی دارید، این گزینه‌ها بیشتر بین نانواها رایج‌اند:
- آرد *نان تافتون مخصوص* (برخی کارخانه‌ها مثل گندم پارس، ستاره، آردداران)
- آرد با درجه استخراج ۱۸–20 درصد
- آرد نیمه‌سبوس‌دار با پروتئین حدود ۱۰ تا ۱۱ درصد
Anonymous
آرد از کجا باید بخریم؟
گلی
برق نباشه چجوری میخای نون بپزی؟ گازم نیست
Anonymous
ذغال و هیزم بخرید
ناشناس...
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اسرائیل هشدار داده از همین الان تا ساعت ۲۱ از سوار شدن به قطار و نزدیک شدن به ریل های قطار خودداری کنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه سوالی! اصلا کسی اخبار آفتاب رو می خونه؟ کامنت مرتبط با اخبار ندرتا پیدا میشه!
به نظرم اینجا فقط شلوغه چون کامنت خون زیاد داره. آفتاب لازم نیست خبر بنویسه! فکر نکنم کسی بخونه. فقط اطلاع رسانی از حمله ها و خلاصه گزارشی از اخبار اون طرف و توییت‌های ترامپ، که بعضی ها زحمت میکشن میذارن خونده میشه و کامنت زیر کامنت اضافه میشه...
فکر کنم آفتاب هم بعدش از کامنتها خبر تولید می کنه.
Anonymous
اره.ولی به ندرت
Anonymous
من خیلی کم میخونم. فقط تیتر.
Anonymous
من فقط اخبارهای خبرگذاریهای خارجیش و حملاتی که به مناطق ایران میشه
Anonymous
تیتروار می خونم. مخصوصاً خبرهای قرمز رونگ این صفحات روز چندم جنگ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اگه برق قطع بشه تولید موشک هم...
چيزای خودشون هم...
شاید توافق بشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
**خبر فوری** لطفا منتشر کنید

اسراییل مدعی شده میخواد به ایستگاهها و خطوط و پل های راه آهن حمله کنه

و به مردم ایران گفته تا ساعت 9 شب به خطوط و ایستگاه و پل های راه آهن نزدیک نشید و از قطار استفاده نکنید!

لطفا منتشر کنید
Anonymous
... اين افتاب نيوزه خبر فوري جاي ديگس😅
Anonymous
چرا گفتید پل یهو یاد ورسک افتادم
Anonymous
حالا مدافعانش نمی گن قطار زیرساخته ایرانه نزن. میگن حق داشت بزنه مگه پول قطار تو جیب ما می رفت. با قطار موشک و پهباد و نیرو نظامی جابجا میشد!!! وای از دست اینها
Anonymous
به نقل از تابناک : "شخم زنی پالایشگاه، تاسیسات برق، بنادر و ریل‌های خلیج حیفا در ۲۴ ساعت گذشته با موشک‌های ایرانی"
Anonymous
واقعا خجالت آور وتاسف هست هرررسانه ای از واژه عامیانه “ شخم زنی “ یا نظییر آن استفاده کند .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام ریزعلی هستم ! اسرائیل جنایتکار هشدار داده امروز تا ساعت ۹شب از قطارها فاصله بگیرید مردم مواظب باشید ‼️‼️
کامران میرزا
یادش بخیر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مربی اینترمیلان: امروز تا ساعت ۲۱ سوار قطار نشوید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از حضور در ایستگاه های مترو و راه آهن جدا خودداری کنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مخابرات ۱۲۰ گیگ ماهانه با بهترین سرعت اینترنت گرفتم،حتی ۲۰ گیگ هم ازش استفاده نکردم توو یک ماه.اون وقت باهاش حتی نمیشه در روبیکا یه فیلم دید آنقدر که سرعتش پایینه.اینم از اینترنت ملی.
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این اسراییل انگار کلن از کنترل خارج هست و ایران که بدتر تا می قرار هست جنگ باشه در ایران ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خدا رائفی را برای ما حفظ کنه در این شرایط بحرانی و استرس و افسردگی دل ما را شاد میکنه و خنده بر لب میاره
تو آپارات گفته اصلا خلبانی از آمریکا نبوده اگر هم بوده اسیر ما شده
آمریکا آمده بود اورانیوم های ما را از اصفهان سرقت کنه و شکست خورد
Anonymous
اسیر شدن خلبان صحبت جدی نیست!
اما مساله اصفهان با توجه به فاصله شبه دارد
Anonymous
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خوبه دیگه یاد گرفتید به جای رژیم منحوس صهیونیستی بگویید دولت اسراییل- کشور اسراییل- نخست وزیر اسراییل و....
بورس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سانسور یعنی بازار بورس رو تعطیل کنی تا تاثیر سیاست پر تنش خارجی و تخریب کارخانه ها رو از نظرها پنهان کنی. بورس آینه اقتصاده و چشم انداز کشور رو نسبت به آینده ی مملکت نشان میده. وقتی عمدا تعطیل بشه، اوضاع رو بگونه ای تعریف و تشریح میکنی که بنفعته و مدیریتت زیرسوال نمیره! ضمن اینکه مسدود کردن اموال مردم و سلب امکان خرید و فروش اموال غیر قانونی و بدور از وجدان است!!!
Anonymous
اینا رو بی کی داری میگی! دلت خوشه !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مناطقی ازشهرهمدان ساعت4صبح هدف قرارگرفت ازجمله ساختمان4طبقه😔
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امریکا جانتون اینترنت رو که وصل نکرد هیچ برقم میخاد بزنه نابود کنه
Anonymous
خب نتیجه شعارهاتونه دیگه.. ناراحتی؟راستی تجمع دیگه شد اطراف نیروگاهها؟
Anonymous
زبان در کام گیر. ۳۹ روزه جنگه هنوز تعداد کشته های غیر نظامی به توانایی های شما نرسیده.
Anonymous
مسولین جانتون اینترنت مردم رو قطع کردن هیچ، به خواص اینترنت آزاد هم دادن.
Anonymous
ولشون کن این جماعت مسخ شده رو. مطمئنم حتی اگه بمب اتم هم بندازه رومون نسبتش میدن به ج.ا.
Anonymous
به کاغذ بگو
Anonymous
زدن برق مقدمه حمله زمینیه! از این موضوع شاد نباشید هیچ کس نفعی نمیبره از این اوضاع. باید عقلانیت حاکم بشه باید توافق بشه
Anonymous
اقا هزارتایی شدنت مبارک
Anonymous
عالیه اونوقت تو شرایط تقریبا برابر بهتون میگیم کت تن کیه
Anonymous
جنگ جنگ تا نابودی
فرفر
مگه امریکا نت رو قطع کرده که بخواد وصل کنه؟
امریکا داره اونایی که نت رو قطع کردن، قطع میکنه.
Anonymous
مگه امریکا داره به ایران حکومت میکنه ...
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این مرندی چی کاره ست تو این کشور یکی از عوامل بدبختی مردم همین ...
Anonymous
بعید نیست همین افراد تندرو خودشون ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترد کشتیها در تنگه هرمز به بالاترین سطح خود رسید
رفیق مهرانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تنها نوری که تو زندگیم میبینم سیانوره
Anonymous
حتما خیلی فوری با اورژانس اجتماعی تماس بگیرید . حتی اگر لحظه ای این تفکرات بصورت جدی در ذهنتان وجود داشت این کار را انجام دهید. تلفن ۱۲۳ . در شرایط استرس مزمن و افسردگی تفکرات خطرناک به راحتی در ذهن انسان ایجاد میشود
Anonymous
این کامنت لطفا پاک کنید تاثیر منفی داره
Anonymous
رفیق جان:
درسته برای طنز کارت مثبت دادم اما در واقعیت، لطفا طاقت بیار...
مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مطمئنا دیر یا زود اینترنت وصل خواهد شد و روسیاهی و رسوایی شدید برای مسدود کنندگان که خود از اینترنت آزاد استفاده میکنند باقی خواهد ماند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تمام دردو مرضش نطنز هست باید مراقب اونجا بود
یلدام🌱
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام به همه من تازه اینجا رو پیدا کردم
ارسلان
سلام یلدا، خوش اومدی... ولی ی خورده دیر اومدی احساس میکنم آخراش ک اینجاییم،

از فردا یا برق نداریم یا اینترنت وصل میشه حالا با ی خورده فاصله
Anonymous
سلام
چون تازه وارد هستی میگم
میتونی بدون وارد کردن اسم و ایمیل هم کامنت بذاری
قوی دل
کمی بگذره متوجه میشین جای مناسبی برای اطلاع پیدا کردن از اخبار نیست سانسورچی ها همه جا هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای انفجار خرم آباد
۸ویازده دقیقه
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سرنوشت مملکت ما افتاده دست پسر پزشکیان و پسر مرندی.
Anonymous
و البته چنتا مداح و روضه خوان
یلدام🌱
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی بگه چجوری حالت شب فعال میشه کور شدم بابا
Anonymous
میتونید Night light یا Eye comfort رو تو گوشی فعال کنید که نور آبی رو کم میکنه...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همچنان معتقدم زیرساخت ها رو نمیزنن مگر اینکه اون تاسیسات کاربری دوگانه داشته باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از نطنز خبری هست یا نه این روزها تمامی حواسها باید به اون سمت باشه نطنز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در پیشنهاد ده بندی ایران تضمین آمریکا جهت حمله نکردن به لبنان و حزب الله آمده است که آمریکا رد کرده است تازه دارم می فهمم که این سال‌ها برای چه کسانی می جنگیدیم
Anonymous
قبلا حضرات گفته بودند دادن خوزستان راحت‌تر از دادن سوریه‌ است!!! فقط لبنان تنها نیست و ما داریم تاوان حاکمیت این تفکر را میدهیم.
سلفون روی نذری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خیلی حالم خرابه😪😪😪
Anonymous
هموطن عزیزم اندکی صبر سحر نزدیک است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شیراز رو کجا زد
فرودگاه یا صنایع
بهم خیلی نزدیک بود
کسی هست از شیراز بدونه ؟؟؟؟
Anonymous
فرودگاه و صنایع ک ب هم نزدیک نیستن
وااا
وااا. صنایع اون سر غرب شهره فرودگاه اون سر شرق! کدوم سمتی همون جا رو زدن دیگه. فرودگاه بزنن صداش تا صنایع که نمیره
Anonymous
کجا هستی که هم به صنایع هم فرودگاه نزدیکی . دقیقاً دو نقطه که اول و آخر شهر هستند 😁
Anonymous
میگن پشت تپه تلویزیون رو زدند
شیرازی
بلوار جمهوری، یه اداره ای رو زدن
فرشته مقرب🌬
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هم وطن بعد از طلوع آفتاب بلد هستی خوشحالی کنی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صبحتون آفتابی

یکی از تفریحات قدیمم کامنت خونی بود
هنوزم هست به لطف آفتاب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همین که توی این سایت خبری از تبلیغات پزشک مخترع یزدی نیست خودش پیشرفت بزرگیه . این منو به آینده امیدوار میکنه، شما رو نمیدونم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
غیر از اینکه اینترنت قطع ! شرکتهای سرویس دهنده مثل ایرانسل و همراه اول یک ربات روی هر خط قرار دادنند که اگر بخواهی حجم بالا دانلود کنی یا بیش از ده دقیقه وصل باشید بصورت اتوماتیک اینترنت را قطع میکنه ! و باید یک بار گزینه دیتا را ببند و بعد از 10 ثانیه دورباره وصل کنی ! امروز در این سختیها این شرکتها را بشناسید و در آینده تمامشون را تحریم کنید !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا من الان بیدار شدم دیدم برق داریم اینقدر تعجب کردم.؟! ترامپ باز ...؟ خودم همه رو خاموش کردم نمادین ازت تشکر کنم
کامران میرزا
موعدش فردا صبحه نه امروز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای ممتد جنگنده ساعت ۵:۰۵ از اقلید فارس
کوتابلند
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
گاهی به دلم میگم ک صااااابمرده
تو که فقط خودت معنی کامنتات میفهمی چه فایده ذوق کردن برا کامنتی که برا سانسورچی آفتاب نوشتی، اون که هیچی نمیفهمه بخواد سانسور کنه یه نقطه گذاشتن هم که فقط خودت میفهمی برای چی دیگه امشب میدونستیم یه سری کامنتا بی معنی بود ولی سانسور نشد ترس نداریم همیشه نباید سریع رد شد از کامنتی که معنیش نفهمیدیم، اتفاقا اونو بیشتر باید فکر کنی کامنت خوان خان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بچه ها من خسته شدم واقعا خسته شدم نمیدونم باید چیکار کنم خیلی حالم بده
پارسا
اخبار رو از هیچ جا پیگیری نکنید
حتی از اینجا
آهنگ گوش کنید
پیاده روی و به پارک بروید
تا سه روز
اگه حالتون بهتر شد ادامه بدید
justdown
خسته نباشی. ما هم خسته شدیم. تو تنها نیستی. برای هر فرد راه های مختص خودش وجود داره. اما عموما به فردا یا دیروز نگاه نکن، سعی کن به اطرافت و چیزهایی که در لحظه ی حال کنارت هستند توجه کنی، حتی در و دیوار.
مصرف دارو زیر نظر پزشک برای یک مدت کوتاه میتونه خیلی موثر باشه و بدون هیچ عوارضی.
کامران میرزا
لطفا با شماره ۱۲۴ اورژانس اجتماعی تماس بگیر
رزیتا
من تا سه روز رفتم بهتر نشدم
Anonymous
امید داشته باش عزیزم .من تمام زندگیم تو بورس بود که نابود شد . اما امید به فردایی روشن دارم !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بعد سه هفته به جای صبح خوابیدن بالاخره تونستم نزدیکای دو بخوابم ولی ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه با انفجارهای ... پریدم و‌هنوزم هم خوابم نمیبره. جوان ایرانی زندگی هیجان انگیز نمیخوای پس چی میخوای
ادمین
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حال میکنید با تایید کامنتا یا نه؟ خداییش دست و بالم بستس
افتابی
ادمین یه دونه ای برای نمونه ای
پرنده زخمی
همیشه ادمین جان خودت باش ممنونیم ازت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
😂😂😂😂😂😂

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در توصیف عملیات پیدا کردن خلبان آمریکایی گفت: هر کسی در ایران یک تفنگ کوچک داشت، به‌دست گرفته بود و به سمت هلی‌کوپترهای ما تیراندازی می‌کرد
کیوان
همچین حرفی نزد من کل حرفاشو گوش کردم
گل تلخ
چرا دقیقا همینو گفت
Test
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آیا این کامنت هم منتشر میشه یعنی؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ لعنت بهت. ... میگه تا فردا شب مهلت دادم. خو پس اینا چی بود نامسلمون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب جان امشب شما فقط تایید کن خبر جدید نمیزاری دیگه آفتاب نیوز خبرفوری داری امشب آنلاین 😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نه واقعا همه رو سانسور میکنی نه واقعا میتونی از کامنت خوندن دل بکنی، بعضی میگن آدمی بعضی عقیده دارن یه هوشی ، سانسور کردنت آفتاب حقه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نیریز ساعت ۴:۵۵ صدای چندین انفجار پشت سرهم
کوتابلند
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کوتاهتر صبر نمیشه نباید ترسید، سانسورچی آفتاب... 🤪 باز هم منتشر نکن 😁🤭
تو که در سانسور تکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بهترین و سریعترین رسانه های جهان فقط و فقط در ایران
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت 04:30 بامداد برای سومین بار در چند روز گذشته، موشک...، بر فراز شهر لار منفجر شد!
Anonymous
مگه شهاب سنگه یا بمب اتمه که تو اسمون منفجر شد
ناشناس
مگه شهاب سنگ منجر میشه
ببند که خوب میبندی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب تمامی کامنت ها با تاخیر کمی به انتشار میرسند ، با تشکر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
داداش سانسورچی دمت گرم امشب معلومه رو فرمی. تا الان دارم کامنت میخونم اصلا یادم رفت زیر بمبارونیم. استرس برو بچ بالا میره طنز کامنتا هم بالا میره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۴و۴۴ دقیقه باز هم شهرک نفت منطقه یک افتاد .... گفته بودن هیچوقت از نظر سیاسی به نقطه مشترکی نخواهیم رسید... ما ... باورمون نمیشد تا همین امروز که دیگه اون روزا شدش خاطره، امشب ادمین سانسور نکردی هیچ کامنتیمو چرا؟
سانسورکن فقط
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از رسانه شبانه روزی آفتاب که تمام پیام ها را بی کم و کاستی منتشر می‌کند تشکر مینماییم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
‏کاش زندگیم همونجایی ک باهات خوشحال بودم تموم میشد ایکاش لعنت به جبر جغرافیا
Anonymous
مهدی تویی باز 🤣🤣
مستاجر خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فردا این موقع یا صفره یا صد
یا سفید یا سیاه
خاکستری نداریم دیگه
Anonymous
4 هفتس داری همینو میگی عمو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دلم نور میخواد ... از تاریکی خسته شدم یعنی میشه ؟ 🥺
ببند که خوب میبن....
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جالبه واقعا !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یادتونم تک به تک جاتون توی قلبمه ، می‌خوام همه لایک بدیم با قلبایی که عجیب غریب هستش حس و حالش، حتی خود ادمین سانسورچی آفتاب هم باید لایک بده وقتی میخونه ❤️ آفتاب نمیری و روشن بمونی بازم سانسور نشدم هیچی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کامنت ثبت کننده عزیز مشکلت با من چیه؟؟؟؟؟؟؟بذار ببینم کامنتم روو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سمت اسلامشهر 7 8 تا پهپاد تو آسمون هست. سوالی که برام پیش اومده اینه که چرا این پهپاد ها چراغشو روشه؟ چرا باید با نور جای خودشو رو لو بد؟ البته تند تند خاموش روش میکنن. ولی چرا باید ای کار رو کنن؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دقایقی پیش ترامپ در ادامه تمدید های قبلی درباره بازکردن تنگه هرمز و زدن زیر ساخت ها
۲۴ ساعت دیگه هم مهلتشو‌ تمدید تا به دیپلماسی فرصت داده بشه
تهدید های ایران برای برق اعراب به نظر باعث میشه تپافقی حاصل بشه در فردا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا واقعا این جنگ تمومی نداره
ایرانی
حداقل چند ماه دیگه ادامه داره.
بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یک سوال الان مشهد خبری نیست فقد سمت شمال و جنوب رو دارن میزنن یا به ما هم میرسه
مستاجر خدا
سیاهی برا همست
ناشناس
تو محلات شرق مشهد صدای پدافند میاد
Anonymous
دیروز هم که زدن مشهد رو. اونم که از انبار نفتش هفته قبل
Anonymous
مشهد دو ظهر و دوازده شب چند تا شلیک شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ادمین دمت گرم، خسته نباشی
Anonymous
واقعا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بامداد امروز اصفهان-شرق نسبتا ساکته 8 شب دیشب خیلی زد الان ساعت حدود 3:50 بامداد صدای عبور جنگنده اومد.مقصد جای دیگر
Anonymous
از ساعت ۱۲ شب به بعد که خیلی اصفهان رو زدن شاید خواب بودید متوجه نشدید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۲۳ ساعت
خو اومذ زد برد خورد پشه زده میخوای بری نوموخوام بر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای جنگنده لرستان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
... دولت وارسته ستایش تمام تونستن، در آفتاب روزنامه مینویسیم. تا ابد ، چرا فکر کردین اگه سانسور میشه برا من هم سانسور شده؟ آفتاب جان بیشتر باید فکر کنن مخاطبین کامنت ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زیر کامنت اون دوستی که با دخترش خداحافظی کرده یکی نوشته: مرد حسابی قوی باش!
نمیدونم چرا فکر میکنم آقایونی که اینجا هستن فکر میکنن همه کامنت‌گذارا مردن 😁
شاید آفتاب این حسو میده
Anonymous
اون کامنت و من گذاشتم و من خانومم با دخترم تنها زندگی میکنم .از خواب چنان پریدم که هنوز بدنم داره میلرزه .😭
Anonymous
عالی بود.
Anonymous
دقیقا😁 و نکنه دیگه اینکه همه فکر کردن بچه شون کوچیکه! درحالیکه من حس کردم یه خانم هستن که دختر بزرگسالی دارن!
Anonymous
متاسفم که همه به اشکال مختلف داریم آزار میبینیم.
ولی چاره چیه، فعلا باید سعی کنیم آرام و قوی باشیم.
شمارو درک میکنم، نمیشه برای عزیزانمون نگران نبود.
نگران از ندیدن، نگران از آیندشون، نگران از جانشون.
ایکاش کلا نبودیم که ناراحتی عزیزانمون رو ببینیم.
امیدوارم به زودی به اون چیزی که همه میخوایم برسیم.
ناشناس
بله حس کردم خانوم هستید
باید دوام بیاریم، روزای خوب میاد🧡
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صداهای انفجار دور و ممتد

مهرشهر کیانمهر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کمتر از ۲۴ ساعت...
عزت
اتفاقی نمیوفته
Anonymous
میکن بخاطر عید پاک تمدید کرده.پس فردا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فک کنم وزیر خارجه قطر امروز در تماسی که با عراقچی داشت از امان نامه گرفته
فعلا قفلی زدن رو ‌بحرین ، کویت و‌ و امارات و عربستان
۹۹۹
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب زوم کردن روی کرج با پهباد
🔴 صدای انفجار مجدد در کرج
🔴 پدافند کرج سخت در حال فعالیت
چرا صدا همه جای کرج شنیده شده و هر کسی فکر میکنه نزدیک خودش هست.
Anonymous
اینقدر صدا عجیب و ترسناک بود کیانمهر
فکر کردم خورد توی کوچه ما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از پرسنل محترم هتل ها خواهش میکنم با افرادی که آنجا اسکان داده شده اند همانند میهمانان خود هتل برخورد کنند تا هر زمانی که لازم بود . پس از جنگ ۱۲ روزه یکی از دوستان که با خانواده در هتل اسکان داده شده بود از رفتار پرسنل هتل آزرده خاطر بود و میگفت همانند سربار برخورد میکردند و حتی گاهی شراحتا می‌گفتند که چرا از اینجا نمیروید
بهبهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جو یباره کمی .. ترسناک
و، جالبه یادمونه که تونستیم..
خوابم ببره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کجاهای اسلامشهر اینجوری دارن شخم میزنن؟
ساعت ۴:۳۰
Anonymous
صدا از همه سمتش میاد. دود خیلی جاها دیده میشه
عقل سلیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قربان درک مسئولیتت و اهمیتت 🙏🙏❤️❤️
به امید برطرف شدن این ایام هولناک
، انشاالله بزودی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نزدیک شهرمون شهر موشکی هست ،
غروب اعلام کردن ساعت ۹ شب مهمات میخوایم منهدم کنیم نگران نباشید .
از ۹ شب تا الان چند سریه داره مهمات عمل نکرده ... پرواز میکنه میره یه جایی .
... 😅
Anonymous
علت قطعی اینترنت رو با این کامنت فهمیدید ؟
یا باز باید توضیح بدم خدمتتون
...
ناشناس اصلی
نه دلیلی نمیبینم نت قطع بشهتوضیح بده "ناشناس 0431"
همینطور که این شخص میدونه سرویس های اطلاعاتی ام میتونن بفهمن
Anonymous
اگه علت قطعی نت این بوده چرا روسیه اینترنت اوکراین رو زد؟ خب میذاشت اگه براش نفع داشت...اگه برای اوکراین نفع بود چرا خود رئیس جمهور اوکراین سریعا استارلینک فراهم کرد برای مردمش ؟ چرا ما قبل جنگ هم یه ماه اینترنت نداشتیم؟ چرا هنوز که قطعه آنقدر شاهد ترور هستیم ؟
Anonymous
پس چرا اینترنت آمریکا و اسرائیل و همه کشورهای عربی درگیر این جنگ قطع نیست؟
Anonymous
ناشناسی که علت قطعی نت رو فهمیدی ، این شهرو موشکی رو از روز اول جنگ دارن میزنن .هر سریم چند روزه ورودیشو باز میکنن .
لازم به گرا دادن کسی نیست
کافیه بالا سرتو نگاه کنی ۲۴ ساعته دسته پهبادا میچرخن .
تا حالام با قطعی نت تعداد زیادی کامیون حملشونو زدن
سامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب چقدر خوب اطلاع رسانی میشه ، برعکس دیشب
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چقدر هستن مثل من که امشب و تمام شب ها و روزها نگران جان عزیزانشون هستن ؟!
علی ، داداش خوبی ؟
خداوندا حافظ جان تمامی عزیزان ما باش ...
Anonymous
همه علی هایی که یک دوست یا فامیل به نام مهدی دارند به خودشون گرفتن
علی
خوبم داداش
تو چطوری؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سمت اسلامشهر پدافند شدید داره کار میکنه. کلی انفجار هم رخ داده. همین الان ساعت 4 و 23
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میدونم مسخرس ولی آفتاب تاییدش کن .
دلم برای کسی که دوسش دارم تنگ شده .دوساله که باهاش حرف نزدم و جدا شدیم کامل .کاش شهامتشو داشتم و بهش پیام میدادم تا دیر نشده .
Anonymous
منظورت همون علی هست؟؟ یا مخاطب این یکب پیام فرق داره؟
سانتی فیوج
من چرا اینو به خودم گرفتم 😐
... جولی نیستی؟ 😂
ناشناس
خب پیام بده آروم بشی
ولی شاید مثل کسی که به من پیام داد متوجه بشی که دیگه تنها نیست :)
Anonymous
پیام بده، تا بیاد موضوع رو متوجه بشه فردا شده و برقا میره کلا . این دفعه اون دو سال منتظرت میشینه 😂
مهدی
نه اخه میترسم با کسی باشه .
........
نه جولی کیه😁😁طرف مقابلم اهل فومنه خودم تهرانم .
....
نه نمیدونم علی کیه .‌.مخاطب فرق داره
Anonymous
پیام بده چی میشه مگه؟ فوقش با کسیه دیگه. فقط از دستاوردات پیشش هی پز نده. مال من این کارو کرد بلاکش کردم😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای اذان صبح صدای پهپاد صدای انفجار دور صدای پدافند

الان دقیقا میشه چه آرزویی کرد
خدایا مردم بی‌گناه کشورم و از خطر حفظ کن🙏😭
Anonymous
امیدوارم کسی دیگه ای اعدام نشه به جووووونیشون رحم کنید

مادرخوبتونو بیاد بیارید
Anonymous
الان دکمه ی سانسورت خرابه .برات متاسفم آفتاب جان... دیدی و تائید کردی
Anonymous
آفتاب میخوای شر درست کنی آره ؟حالت خوبه هاااا امشب تیکه آخر پیامم کو ؟😂😂بازیت گرفته
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همه اینا به کنار ولی اگه نت وصل شه من دلم واسه همتون تنگ میشه حتی اون رحیم حشاشین ما......
رحیم حشاشین
سلام بنده رو به ابلاغ بفرمایید
ناشناس اصلی
اره منم همینطور
مرسی از سانسورچی افتاب که "ما" رو گذاشت بمونه حدس بزنیم : )
Anonymous
🤣🤣🤣🤣
عقل سلیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب جان در این ساعات پایانی ضرب‌العجل ، لطفاً این نکته را درج کن تا نصب العین باشد

مهمترین وظیفه یک ایرانی تلاش برای
حفظ جان مردم ایران هست این خودش از هر آرمانی بالاتر هست
و بایست آنچه در توان دارد انجام دهد تا تک تک مردم در آسایش و امنیت باشند و در دومین مرحله حفظ سرزمین و منافع ملت هست

و وظیفه میهنی اسلامی شرعی و عرفی ، چیزی جزء آنرا فراتر نمی‌بیند

و تمام امکانات و ابزارآلات و سلاح ها بایست پشتوانه ملت و به نفع اونا باشد و در سمت حمایت از آنها

و جلوگیری از نابودی زیر ساختارها ،مهمترین وظیفه خطیر همه مسئولین و دست اندرکاران می‌باشد

هر اهمال کاری و سستی ، بایست با شدید ترین وجه مواجه شود
Anonymous
این وظیفه میهنی اسلامی شرعی عرفی رو معنی کن
Anonymous
منظورش اینه اگر ملی گرا هستی ، میهن پرستی ، مذهبی هستی در هر صورت شامل میشود
Anonymous
البته ضرب الاجل درسته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
گفتنی ها خیلی زیاده
فقط همینقدر بگم که هیچ شباهتی با شب های دیگه نداشت
مطلقا!!
Anonymous
شدیدتر شده؟
غرب مازندران- کلار آباد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بی اغراق از ۲:۳۰ جنگنده داره بالا سرمون چرخ میزنه داریم از ترس قالب تهی میکنیم
Anonymous
دو ساعت؟!
احتمالا F3500 با سوخت هسته ایه:(
Anonymous
میتونه پهپاد با موتور جت باشه ، یا یک جنگنده نباشه و طی دو سه مرحله ، یا سوخت‌گیری کرده باشه . در هر صورت لازم نبود طعنه بزنی که F3500 با سوخت هسته ای است . طعنه و کنایه زدن کار خوبی نیست
Anonymous
پهپاد با موتور جت؟!
بی‌خوابی..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همدان کجا رو زدن؟؟ خیلی بد بود
ناشناس اصلی
ستون دود مشخص بود ولی نمیشه تشخیص داد کجاست
Anonymous
خب کدوم سمت بود
ناشناس اصلی
من حاشیه شهرم دود سمت خیابان صدف دیدم
ناشناس۱
کدوم طرف بود تقریبا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قابل توجه اون فردی که‌ کامنت گذاشته بمب افکن b2 تهران رو زد 😂
مرد حساب این بمب افکن ها انفجار در عمق ۶۰ تا ۹۰ متری زمین انجام‌ میدن و در روی سطح‌زمین‌مطلقا هیچ انفجاری ایجاد نمیشه

اینقدر در کامنت ها بی اطلاع اظهار فضل نکنید
این بمب افکن ها به علت هزینه نگهداری بسیار بالا و بمب های تولید شده در تعداد بسیار پایین فقط در ماموریت های به شدت حساس در اعماقه زمین استفاده میشن
Anonymous
موشک که نیست. هواپیماست. این نوع انواع موشک ها رو میتونه حمل که.
Anonymous
پر بی راه هم نگفته. بمب افکنها میتونن بر فراز ایران صدها پهباد انتحاری رها کنن. این پهبادهای سرگردانو با هوش مصنوعی کنترل میکنن به سمت اهداف مشخص شده.
Anonymous
بمب های محدود 14 تُنی عمقی هست و بمب های با وزن تقریبی ۱۶۲kg برای هدف های سطحی هست، این بمب های سبک در بمب افکنِ B2 دقیقا بمباران ها را به مانندِ بمب افکنِ B52 برای اهداف سطحی به کار گرفته میشوند! B2 هم بمب سبک با تعداد محدود 14 تُنی و هم تعداد زیاد با وزنِ سبک 162kg حمل میکند! نکند در خیالت این است که فقط بمب 14 تُنی حمل میکند؟ شما یک چیزی شنیده‌ای و خواستی اظهار فضلی کنی که باید به شما بگویم نوووووچ اونی که شما میگی نیست و اطلاعاتت محدود است به شنیده‌ها!
Anonymous
در طول این ۴۰ روز یکبار نزدیک ما بنظرم از این عمقی های سنگرشکن زدن . علامتشم این بود که برخلاف بقیه انفجارها که صدای بلند داشتن ، صدای برخورد خفیف و لرزش شدید زمین به طوری که وقتی به لامپ نگاه کردم تکون میخورد درست مثل یه زلزله ۵ ریشتری عجیب ترین و شاید ترسناک ترین تجربه این ایام بود
Anonymous
شما خودت بهتر است در کامنت اظهار فضل نکنی ، مخصوصا وقتی آنقدر اطلاعات نداری که نمیدانی یک بمب افکن میتواند انواع مهمات از سبک تا سنگین را حمل کند . وقتی سنگین باشد تعداد کم میشود و وقتی سبک باشد تعداد بیشتری حمل می‌کند. فقط بمب GBU57 به دلیل وزن سنگین و شرایطی که دارد صرفا با B2 حمل میشود . نه اینکه B2 فقط این بمب را حمل می‌کند.
اتفاقا به همین دلایل نمیتوان گفت چه جنگنده یا بمب افکنی در حمله شرکت داشته مگر اینکه یا اطلاعات خاصی از پرواز از مبدا داشته باشی یا از روی صدا تشخیص بدهی که مهارت زیادی لازم دارد و طبیعتا باید تک فروندی پرواز کرده باشد . و اصولا بی دو هرگز تک فروندی پرواز نمیکند.
Anonymous
یک اصلاحیه بزنم:
B2 هم بمب سبک[اصلاحیه: بمب سنگین] با تعداد محدود 14 تُنی و هم تعداد زیاد با وزنِ سبک 162kg حمل میکند.

و همچنین در جواب اظهار فضل نظر زیر یه توضیح کوتاه بدم که:
برای آسمان بی دفاع ایران نیازی به پوشش جنگنده برای B2 نیست و تک فروندی جواب است😃👍
۹۹۹
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
.
⭕🔴 ⚡ انفجار در بهارستان، رباطکریم واسلامشهر شدید حس شده


محدوه 45 متری
کاج  تایید یا تکذیب نمیشود 🔴

کمالشهر تایید میش

🔴 ⚡ از نزدیک شدن به فرودگاه  مهرآباد پرهیزکنید

⚡🔴انفجارهای خفیف هم از ماهدشت بوده
منطقه مسکونی نبوده

تکذیب شده خودمنطقه 19 نیست اطرافشه

🔴 ⚡ متاسفانه گزارشات از مسکونی بودن محل انفجار


🔴 ⚡ از مردم فهیم کرج محدوده 45 متری کاج خواهشمندیم  ازدحام نکنن تا نیروهای امدادی به محل اعزام بشن



🔴 ⚡ پدافند  قسمت شمال کرج  همچنان درگیر با اهداف متخاصم

🔴 ⚡ فردیس هیچ انفجاری  نداشتیم
اطراف فردیس بود
کرج ماهدشت کمالشهر و احتمالا حصارک


🔴 ⚡ پدافند شهرک ابریشم ف

🔴 ⚡استان  البرز مورد حملات پهبادی و اکثر پدافندها درگیر با اهداف متخاصم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فقط به اسراییل بزنید. حمله به عربها یعنی حمله به اسراییل بی فایدست. اینطوری نتانیاهو بیشتر عصبانی میشه، آدم کیف می کند عصبانیتش می بیند
Anonymous
بالاخره به اسرائیل بزنه؟‌ حمله به اسرائیل بی فایده است؟ حمله به عربها یعنی حمله به اسرائیل؟ این زبون بسته زیرنویس فارسی نداره؟
Anonymous
اره خیلی عصبانیه 😂😂اصن ترسیده برا همینم‌میگه تا ته این‌جنگو باید بریم‌نمیذاره انریکا مذاکره کنه به خودتون بیاین اسراییل تا اخر این‌جنگ هیچیش نمیشه و شماها تنام زیر ساختای مارو ...
مورایس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لحظاتی قبل یک از پرتابه های خارج از شهر قم در فرودگاه مهرآباد فرود آمد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خوب دوستان کمربندها رو محکم ببندید که ظاهرا نشونه های برگشت به عصر حجر شروع شده

صدای پدافند همچنان مهرشهر کیانمهر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای چند انفجار پشت سر هم همدان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا باید ۵ آمریکایی آنقدر جزئی مجروح بشن که فورا به خدمت بازگردن؟ با پهباد میزنید؟ با موشک بزنید بهتر نیست؟
Anonymous
وقتی اینا میزنن به اونا هشدار میدن که تخلیه کنن پهپاد چون دوربین داره و کنترل میشه میتونن ببرن دنبالشون ولی موشک ها اکثرا اینطوری نیستن
Anonymous
ناشناس خیلی صدا سیما میبینی؟اینا هشدارمیدند؟همه چی ته کشیده.درضمن بیشتر موشکا رهگیری میشه.فقط همینه.اونا تلفات ندارند یا خیلی کمه
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای چندین انفجار شدید در همدان صدای جنگنده نبود نمیدونم چی بود خدایا خودت به خیر کن
مضطرب
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هیچی فقط هِی با خودم زمرمه میکنم «خدایا آن مهربان را کمک کن» 🙏
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان به نظرتون شاهرود امن هست؟ تا حالا کسی شنیده شاهرود را زده باشن؟
Anonymous
نمیدانم، اطلاعی ندارم
ناشناس
مشهد امن هست
Anonymous
بله امن هست. یکبار اوایل جنگ زده شد و تمام
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خود شهر همدان صدای سه انفجار پشت سر هم ساعت ۴:۰۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
الان صدای دو سه انفجار در همدان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مهرشهر کیانمهر
باز شروع شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سید مجید نقطه زن
لس انجلسو بزن
Anonymous
🤣🤣🤣🤣🤣
تایید بابا
ناشناس اصلی
میخواد بزنه نمیتونه !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب داره جنوب تهران و مرکز شهر و میزنه. فکر میکنم ساعت 4:05 باز هم سمت ازادی بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خوب امشب هم مثل همه شبهای جنگی
آخرین دوش را تا برق هست گرفتم
آخرین بنزین را هم زدم
بخوابیم ببینیم فردا چی میشه
مهدی انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب عزیزمن که درقزوین ساکن هستم تاکنون هیچ حمله ای روشاهدنبودم ، فقط چندوقت پیش دوبارپهبادزده شدکه نه انفجارآنچنانی ونه خسارتی واردشد .

من کامنت میزارم ولی پخش نمیشه ، ولی این یکی روجهت شفاف نمودن اذهان عمومی منتشرکن .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این افراد که افراطی گری می‌کنند مثل مرندی یا محمدی مشاوره ریس مجلس می‌گم نکنه روزی بعنوان ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فقط اینایی که الکی امید میدن برق قطع بشه زود وصلش میکنن گرافیتی میزنن و فلان !
والا بلا زیر ساخت زده بشه 10 ها سال طول میکشه در صورت امکان و بودجه به مرور با بدختی ساخته بشه!
نمونه اش عراق هنوز که هنوزه مشکل برق داره
امید واهی به ملت برای رسیدن به هدفتون ندید
Anonymous
آفرین. هدفی هم ندارند. قرار شد با حمله هوایی پهلوی رژیم چینج انجام بده ولی تو وصل اینترنت هم موندند و آمریکا به جز ویرانی هیچ ارمغانی نداشته
Anonymous
کاری از دست ما برنمیاد جلوی چیزی رو بلد بودیم بگیریم جلوی قطع اینترنت رو میگرفتیم
پردیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اخبار پردیس نوشته فاز ۴ هدف قرار گرفته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
طبق تجربه این یک ماه فک کنم یکی دوساعت دیگه اصفهان باز ...چون همین الان چنتا موشک از اینجا رهسپار شد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هیچ پرتابه ای از دشمن امشب نشده بهمون و همش (ینی همشا) مربوط به صدای پدافند بوده! جلل خالق :)
Anonymous
یا خودش نمی داند یا فکر میکند بقیه نمی دانند
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مهرشهر کرج ساعت ۰۳:۳۲ صدای پنج انفجار بسیار شدید .. شاید هدف فرودگاه پیام بود .
آرزوی خیر و عافیت و عاقبت به خیری برای ایران و ایرانی های مظلوم عزیزم .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شمال شرق تهران بلوار ارتش محک چخبر؟ پدرم دیروز برگشت تهران کاش نمیذاشتم.
۹۹۹
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴گزارش انفجار در پاکدشت

🔴انفجار در شهر ری

🔴انفجار در دماوند

🔴گزارش انفجار منطقه ۱۶

🔴گزارش انفجار در اسلامشهر

🔴گزارش انفجار در نوبنیاد و نارمک

🔴گزارش انفجار پردیس فاز ۸
🔴انفجار در تبریز
🔴گزارش انفجار در فردیس کرج
🔴گزارش انفجار حوالی کهریزک
🔴انفجار در مهرآباد و تهرانسر
🔴گزارش انفجار منطقه ۱۸
🔴گزارش انفجار قم
🔴گزارش انفجار منطقه ۱۹
🔴گزارش انفجار در شهرک صنعتی بهارستان کمالشهر
🔴گزارش انفجار حسن آباد فشافویه
🔴انفجار حوالی چیتگر
🔴گزارش انفجار در چابهار
🔴گزارش قطعی برق در پردیس
🔴ستون دود سیاه در تهران بر اثر سوختن چند هواپیما در فرودگاه مهرآباد
🔴انفجار در مناطق ۱۳ و ۱۴
🔴انفجار در لویزان
🔴گزارش صدای انفجار در سعادت آباد
دوستدارمردم
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هرچی ازتاریخ وتحلیل نوشتیم تاییدنشدفداسرهمه ی شما
امیدوارم حال دل مردمم خوب باشه

...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا امشب انگار یه جوره دیگه س همه چی ؟؟
چرا همه جا رو دارن با هم میزنن؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آخرین زمانی از دیرباز، دیگه وزرای سیاسی تونستن... دوباره اومدن رو میدونستند

قشنگ لحظهای بعدش مبارکه... (۸و۸ دقیقه صبح ۲۳ خرداد قشنگ یادمه روز اول جنگ ۱۲ روزه)
انتظاری حتی میشه در روز ضیافت آفتاب... داشت باید ادمین تایید کنی میخوای برای همیشه کامنت ندیم ؟
Anonymous
انقپر سانسور شده که اصن نفهمیدم
Anonymous
سانسور نشده همیشه رو بعد از دیر باز یادم رفته بنویسم فقط ممنون از آفتاب پر فروغ
خبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴انفجار و صداهای مهیب در اسلامشهر همچنان نقاطی از اسلامشهر مردم با پتو یا سوار بر ماشین و رفتن به پارک تواین هواس سرد خواهشان دعا کنید
Anonymous
بخاطر چی موج انفجار اینا؟
Anonymous
خوب پارک که بدتره، مگه زلزله است؟!
Anonymous
...فضای باز خطرناک تره
Anonymous
هیچ جا امن تر از خونه نیست خود ترامپ گفته تو خونه امن ترین جاست...
Anonymous
منم رفتم بیرون از ترس شیشه. بدجور زد امشب. کجا ها رو زده؟
Anonymous
زلزله نیست ولی خونه یه جوری لرزید که ....مون ریخت
Anonymous
اوضاع جوریه که نمیدونی خونه بغلیت امن هست یا نه ؟ممکنه بزنن ! پس میرن پارک که اگه خونه های اطرافو زدن خونه خودشون‌اوار نشه
Anonymous
شک نکنید فضای باز امن تره. رسالت وقتی زدن تا شعاع 200متری ساختمانها اسیب بدی دیدن جوری که راهی نبود از ساختمان خارج بشیم. تازه ما طبقه سوم بودیم طبقات بالاتر تا صبح تو ترس ریزش ساختمون صد بار مردن و زنده شدن. نیروهای امدادی چی کشیدن بماند.
Anonymous
خو اونایی که هدفن و با مردم بیان تو پارک چی؟ خدا بداد همه مردم نازنینم برسه.بسه دیگه پنجاه ساله پوست ایران و ایرانیو کندید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بیشتر صدا ها برای پدافند بوده؟ جوک نگید دیگه!
دیگه بمب افکن B2 با تعداد زیاد بمب سبک ۱۶۰ kg بدون پوشش جنگنده راحت و بدونِ سر صدا میاد میزنه و میره...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۳:۳۷ وقوع ۳ انفجار شمال اهواز
گرگ اوپک
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یادمه 10 پونزده سال پیش که مدرسه میرفتیم معلممون میگفت بچه ها قراره ایران تو سال 1404 قدرتمندترین کشور جهان بشه . میشیم مثل ژاپن و امریکا و المان. خوب درس بخونید که تا اونموقع شما از مهمترین افراد دنیا خواهید بود. از همین تریبون سلام دارم خدمت .... آقای حیدری معلم ریاضی. این بود اون 1404 که میگفتی
Anonymous
آقای حیدری هم گناهی نداشت. بیش از بیست سال قبل سند چشم اندازه ۱۴۰۰ تنظیم شد. بعدش شد ۱۴۰۴ و ۱۴۴۴
Anonymous
میگفتن ما از روسیه و چینم قوی تر قراره بشیم در حال توسعه هستیم🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آخرش از جنگ و بمب هم نخوایم بمیریم دوبار دیگه اینجوری از خواب بپرم سکته میکنم میمیرم.از موج صداش هنوز گوشم سوت میکشه.ظاهرا از امشب به بعد بی‌خوابی هم باید چاشنی بدبختیامون اضافه کنیم
Anonymous
غریبی یا تازه اومدی ایران؟!
هر شب همین بوده دیگه
Anonymous
هرشب همین بوده امکان نداره .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پردیس بعد از صدای انفجارها فکنم به منطقه تو فاز دو برق قطع شده ، کسی دلیلشو میدونه؟
Falcon
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پدافند شرق تهران
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پیشنهاد میدم برق قطع شد ... رو آتش 🔥 🔥 بزنیم برای گرما و روشنایی
مطمئنم آفتاب این یکی رو دیگه با نقطه چین نشر میده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هیچ کامنتی منتشر نکردی!!!! هیچکدام هیچ حرف بدی نداشت. ندیدی یا بیسوادی؟؟؟
Anonymous
طبق معمول این یک مورد منتشر کرد بگوید دیدم سواد خواندن هم دارم
گلبهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
توجیهی که خودمون می‌کنیم باهاش اینه که در واقعیت آرامشی که هست از درون دل خودمون میاد تمام آدم های که این لحظه ها رو دیدن بسیار از این نتونستن حرفی توضیح بدن و خب تمام آنچه که باید اتفاق بیفته قطعا رخ میده و فقط باید بیشتر دقت کنیم که این شرایط بهم دیگه احترام بزاریم و بیشتر برای هم وقت بزاریم چون معلوم نیست زمان چیکار ها از دستش میاد و همیشه زمان همه چی رو غافلگیر کرده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا من باید الان به دخترم با گریه بگم اگه فردا رو ندیدیم خداحافظ.😭😭
جانی سینز
قوی باش و قدرت رو به دخترت تزریق کن ، یقین داشته باش ، فردا خیلی روشن تر از دیروزه
نس
...نباید روحیه بچه رو تضضعیف کنی، خودتو جمع و جور کن یه کم.
آواره
تورو خدا اینجوری نگید به بچه‌ها
قلب بچه‌ها ضعیفه، کشش این همه غم رو نداره
ناشناس
شاید فردا سخت باشه ولی فردای فردا روشن تر. پیشنهاد میکنم فیلم ذهن زیبا رو ببینید
ایران جان
خود خدا حافظ شما و گل دخترت باشه نگران نباش عزیز
Anonymous
ایشالا که چیزی نمیشه شما بیشتر باید امید بدین
هرچند خیلی افراد بیگناه الان در معرض خطر هستن
با اینکه نه نظامی هستن نه سیاسی
ناشناس
نگران نباش این روزام تموم میشه و بالآخره ما هم روزهای خوب ایران آباد و آزاد و میبینیم، خدا شما و دخترتو و تموم مردم ایران رو حفظ کنه که ببینید اون روز رو...
Anonymous
این چیه به بچه گفتی واقعا
منم مثل تو دختر دارم
Anonymous
😐خب نگو
Anonymous
مرد حسابی خودتو کنترل کن. اون بچه فقط تو رو به عنوان تکیه گاه داره. تو با این سادگی و احساساتی بودنت بهش ضربه میزنی
ناشناس اصلی
چرا استرس میدی به بچه :|
خو نگو !
Anonymous
خوب چنین حرفی را نزنید.
Anonymous
خوب نباید همچین چیزی بگی اصلا
آرامش
بابا غصه لاز م نیست بخوره بچه قصه بگید باید برایش
Anonymous
چرا خودت باید همچین حرفی بزنی
Anonymous
صبور باش و آروم
ما صدا تو میشنویم و برات از ته قلب دعا میکنیم
به ما که دختر و پسرها، خواهر ها و برادرهای جدیدت هستیم سلام کن فعلا بی خیال خداحافظی
هیچ اتفاق بدی در راه نیست پس فقط هشیار باش، نفس عمیق بکش، و اگر میتونی جای امن خونه مثل حمام یا نزدیک درب اصلی با لباس باش
خیلی زود میگذره
در سایه خدا در امنیت و آرامش باشی
آفتاب منتشر کن شاید التیامی باشیم
Anonymous
تا اخرین لحظه عمرت همیشه سعی کنی خوشحال بمونی حتی اگ بدترین شرایط باشه
ایران جان
قوی باش و قوی بودنو به دختر یاد بده همه چیز دست اوس کریمه
خود منم یک دختر ۹ ساله دارم باهاش بیشتر حرف می زنم بازی می کنم شرایط را هم کم و بیش توضیح میدم
پدر قوی فرزند قوی می سازد از ترس و ناامیدی باهاش حرف نزن
آفتاب جان جسارتا اینم تایید کن خداقوت
Anonymous
الهی بمیرم. فقط میتونم تصور کنم چون 41ساله شدم و بزرگترین ارزوی هر ادمی که پدر شدن بود و تجربه نکردم و با این وضعیت نخواهم کرد. چه حسرتی بزرگتر از این.
Anonymous
من خانومم چرا همه فکر میکنن آقا هستم .🥺
Anonymous
چقدر این کامنت و جوابها بهش جالب بود . هر چقدر دنیا بد باشه، شما مردم خوب هستین 🥰😘😍💙🧡❤️
Anonymous
وای چقدر سوسول
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مرندی‌ها تا ایران با خاک یکسان نشه، راضی نمی‌شن.
عبد ال کلمی 🥸
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من به صدا سیمایی که عذرخواهی کنه عادت ندارم !
از وقتی گفتین حالم بده !
ناشناس
چی گفتن؟ بابت چی عذرخواهی کردن؟
Anonymous
اگر دروغ گفتن و عذرخواهی کرد که ۲۴ ساعت باید عذرخواهی کنند
پیازی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قابل فهم تر بود اگه رسانه ها در ارتباط با این وضعیت بیشتر فعالیت میکردن و مثل آفتاب بهتر عملکرد داشتن
Anonymous
میفرمایید رسانه ها، ما که رسانه نداریم در حال حاضر در مملکت. بوقچی داریم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کرج. کیانمهر مهرشهر
صداهای وحشتناک و عجیب
چه خبره امشب
روز
غير از صدای انفجارهای سنگين که البته از دور بود، صداهای نزديکتر و شديدتر از پدافند بود، احتمالا حوالی فرودگاه پيام و به خاطر مقابله با پهپاد
نوید
بله، ساماندهی مهرشهر صدای پنج انفجار، وحشتناک بود..
اینقدر شدید بود که انگار کوچه های اطراف رو زدن.اما بنظر میرسه فرودگاه پیام اتفاقی افتاده باشه ..
برای ایران و ایرانی، آرزودی عاقبت به خیری دارم.
Anonymous
طبق شنیده ها و تحلیل ها امشب آخرین شب جنگ هست به همین علت آخرین حملات شدت بیشتری داره
Anonymous
سمت فردیس هم بود
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خدایا خودت حافظ بیگناهان و مظلومان کشورم باش
خبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🔴 از محلی های کرج: چندین انفجار اتفاق افتاد اما بیشتر صدا بدلیل پدافندها بود
Anonymous
ما به عنوان ساکنین کرج تایید نمیکنیم
Anonymous
۴۵ متری کاج ... صدای خیلی بد بود
Anonymous
سمت ۴۵ متری کاج یه انفجار بسیار شدید بود مهرشهر هم همینطور
Anonymous
الان محلی کرج انفجار و تائید کرده بعد گفته پهپاد بوده.محلی کرج ظاهرا توی خود کرج حضور،نداشته خواسته دلداری بده😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جالبه که تمام دقیقه های این جنگ ما رو به پایان ج جنگ نزدیک میکنن؟ آیا زمان ما رو میگیره یا ما زمان رو؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اسراییل یجوری داره میزنه یاد آخرین روز جنگ‌ دوازده روزه افتادم. نکنه...؟!
Anonymous
بله از فردا آتش بس خواهد شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پیشنهاد ۱۰ بندی ایران شامل تضمین عدم حمله مجدد به ایران، پایان حملات اسرائیل به حزب‌الله در لبنان و لغو تمام تحریم‌ها است. در مقابل، ایران محاصره عملی تنگه هرمز را لغو خواهد کرد. همچنین بر اساس این طرح، ایران هزینه‌ای حدود ۲ میلیون دلار به ازای هر کشتی دریافت می‌کند که با عمان تقسیم خواهد شد.
****
یعنی فقط در ازای لغو محاصره تنگه هرمز...اینقدر امتیاز می دن؟ به نظرتون قبول می کنن؟
Anonymous
خیر
عصبی
یه پیشنهادی داده که ترامپ او بیشتر عصبانی 😡میکنه
Anonymous
امتیازهایی که میدن رو که نمیگن، مگه گفتن قرارداد ۲۵ ساله با چین چی بوده؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لطفا آب کمتر مصرف باید بشه رو توجه کنید
کورش
آب برای صنایع موشکی و هسته ای نیازمندند چندین برابر مصرف کل آب شهری و روستایی
نارنجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ادمین میدونه از عصبانیت و گله‌گذاری‌هامون ممکنه ناراحت بشی ولی یادت باشه تنها و بی‌پناهیم و صدامون خفه شده
فقط اینجا مونده
بعد این جنگ و رهایی یه نشستی جلسه‌ای بذارید همه همو ببینیم 🥲
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوباره زد ۳:۳۱
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یادش بخیر یه بنده خدایی هم بود میگفت تا 2021 منابع غرب تموم میشه و ما اون هارو تحریم میکنیم.
احتمالا اگه الانم بود میگفت مذاکره نخواهد شد و زیرساخت ها آسیب نخواهد دید.
مجری سیما
و الان کجا نگهداری میشه؟ 🍦
آواره
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
الان پردیس خبر زد

*🔴فوری

‼️‼️توجه توجه‼️‼️

🔴حمله به منطقه مسکونی در پردیس

⭕صدای شنیده شده در پردیس مربوط به مقابله پدافند با اهداف متخاصم می باشد.

⭕همچنین،
احتمال اصابت با منطقه ای مسکونی در پردیس وجود دارد.

⭕ضمن حفظ خونسردی، لطفا از شایعات بپرهیزید..

‼️اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.‼️*
Anonymous
فاز چند؟
Anonymous
پیروزیم دیگه

حالا ی موشکی هم برخورد کرد بزرگش نکنید
Anonymous
برق مناطقی از فاز دو قطع شده ، چرا؟
شرقی تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بهتره بیدار شون کنیم یا بزاریم بخوابن؟
لطفا روانشناس کمک کنه
Anonymous
کیو؟
Anonymous
بزار بخوابن... بیدار بشن دچار اضطراب و استرس می شن
Anonymous
به نظر من، بذار بخوابن، بچه ها با صدا زیاد بیدار نمیشن و وقتی نصف شب بیدارشون کنی منتظر یه اتفاق بد هستند و وقتی یه صدای بدی بیاد خیلی تاثیر بدی میذاره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کی شیفت تو آدم پلشت تموم میشه یکی دیگه بیاد که پیامارو منتشر کنه؟ چقدر نچسبی تو بشر .
نا مهم
کاش زودتر عوضش کنن
ناشناس
چقد عصبانی 😁🫣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فرودگاه مهرآباد را زد ، صدای شدید آتش سوزی و دود زیاد
Anonymous
دودش منم میبینم
نس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
انفجار و قطع برق، رودهن از حدود ۰۳:۱۵
نس
حدود ۰۳:۴۳ وصل شد، واقعا عجیبه که بخاطر بمباران و موشک و آسیب جدی برق قطع شد و توی این فاصله زمانی کم، آسیب‌ها برطرف شد. دم اداره برق و شیفت شب‌شون گرم. دست مریزاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میگن داره جنگنده بیاد صداش اومده از همدان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
غرب تهران چیه اینجوری داره میسوزه؟
تهرانو دود برداشته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کرج کجا ها روز زدن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قشنگ زمین لرزید از خواب پریدم
ترسیدم
دیگه خوابم نمیبره
یعنی واقعا مهلت بیشتر داده؟
جیمی
چهارشنبه شده
شرقی تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۳:۲۷ برق هست منطقه ۷ تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یا خدا چقدر شدید بود
Anonymous
چرا شهر منطقه ساعت رو نمی گین ما الان برای کدوم قسمت ایران همدردی کنیم
شرق تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای انفجار و ضد هوایی ۳و۲۵ دقیقه شرق تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۳:۳۵ ۳ انفجار در کرج دوباره هی داره میزنه
خبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میگن مهر شهر کرج قیامت شده
روز
خارج از محدوده خود مهرشهره، چند صدای انفجار سنگين ولی از دور حوالی ساعت سه، از سمت جنوب
و حوالی سه و نيم صدای شديد پدافند، ولی از نزديک، ميشه به زحمت صدايی شبيه پهپاد رو شنيد که احتمالا پدافند به اون دليله
Anonymous
چه مدل قیامت؟
Anonymous
چه خبره یعنی؟
Anonymous
خارج از محدوده کرج شهرهای دیگه میشه
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عبور تعداد خیلی زیادی جنگنده از همدان خیلی مواظب باشید تهرانی های عزیز ۳:۲۴
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۳:۱۰ یک صدای انفجار در کرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عبور جنگنده ها از آسمان همدان ساعت سه وپانزده
پاسترناک
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
در سال ۱۹۵۶ رادیو اروپای آزاد (که هزینه‌اش را سیا تامین می‌کرد) مردم مجارستان را به قیام علیه حکومت کمونیستیشان تشویق کرد و این توهم را به‌وجود آورد که آمریکا در صورت تجاوز نظامی شوروی به مجارستان دخالت نظامی خواهد کرد و عکس‌العمل تندی نشان خواهد داد... صدها هزارتن از مردم مجارستان به خیابان‌های بوداپست ریخته و خواهان اصلاحات سیاسی شدند، حرکتی که به انقلاب مجارستان معروف شد و در دهم نوامبر ۱۹۵۶ ارتش شوروی به مجارستان حمله کرد و بیست هزار مجاری را در خیابان کشت و سرکوب کرد... غربی‌ها در این زمان جز تماشای ورود تانک‌های شوروی به بوداپست و قتل‌عام این ملت توسط سپاهیان شوروی کار ذیگری نتوانستند بکنند.
از کتاب «ادبیات علیه استبداد»
Anonymous
باشه ممنون
Anonymous
بیست هزار که چیزی نیست
دوبرابرش خیلی بده
Anonymous
امروز با گذشته فرق دارد.
Anonymous
ارتش سرخ شوروی به مجازستان حمله کرد و فقط بیست هزار نفر از کشور دشمن کشت؟ خدایی نسبت به جاهای دیگه خیلی کم کاری کردند
Anonymous
خب حالا چه کنیم
Anonymous
اینجا دو شب ۳۲۰۰ تا کشته شدند این ۲۰ هزار که چیزی نیست
Anonymous
خب اینکه اومد زد
یه ایرانی
20 هزار کلا ?! باز دمش گرم من یکیو میشناسم دو برابر میگیره.
یه ایرانی
جوابتو کامل و مفصل نوشتم ولی امان از شوروی زمانه....
Anonymous
تموم شد؟ خیلی تاثیر گذار بود
Anonymous
اخرش پیدا کنید پرتقال فروش را. الان ما اصلاحات داشتیم یا بعد از اصلاحات اومدن زدن خبر نداریم. یا کمک کردن کمک نکردن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای انفجار بزرگ در کرج ساعت ۳:۰۳
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
و منی که پنجره اتاقم رو به انبار و پست اداره برقه و هر لحظه استرس اینو دارم که بزنن‌...
کفتر کاکل به سر
چسب بزن و پرده هارو هم بکش محض احتیاط
Anonymous
اون پست ها خیلی کوچیکه که داخل شهرن خروجیشون می‌ره برای شرکت توزیع اونا رو نمیزنه بخواد بزنه خیلی زیادن
کورش
محل تولید برق نیروگاه رو میزنند نه محل توزیع
Anonymous
و آه ای اداره برق تو در دل الکترون ها پنهان داری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وردیس رو ول نمی‌کنه ظاهر
تا الان ۳:۲۲ داره می‌زنه
مارتین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سمت شهران صدای چند تا انفجار شدید اومد
نزدیک نبود
ولی صداش ناجور بود
ساعت حوالی ۳:۱۰
Anonymous
فرودگاه بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به احتمال زیاد، حمله به نیروگاهها با بمبهای گرافیتی و به پایانه اتصال آنها به خطوط انتقال انجام خواهد شد. این بمبهای گرافیتی شامل حجم زیادی نخهای گرافیتی نازک هست که شبکه رو اتصال کوتاه می کنند و باعث عملکرد رله های اضافه جریان میشن. گرافیت دارای نقطه ذوب بسیار بالایی هست و مسیرهای شانت شده میتونه دماهای بالا رو تا عملکرد رله ها تحمل کنه.
برای بازگشت شبکه به حالت نرمال، باید این گرافیتها به صورت فیزیکی تمیزکاری بشن و اگر بمباران گرافیتی تجدید نشه، عملیات پاکسازی حداقل چند روز زمان میبره. به نظرم در این چند روز با قطع ارتباطات و اختلال در سیستم فرماندهی جنگ، امکان انجام عملیاتهای مختلف توسط نیروهای متخاصم فراهم خواهد شد. حتی امکان افزایش زمان قطع برق با تجدید عملیات بمباران یا جلوگیری از پاکسازی شبکه وجود خواهد داشت. بنابراین قطع برق در این حالت دائمی نبوده و با از دست رفتن دائمی زیرساخت همراه نخواهد بود.
Anonymous
گرافیتی بزنه هم فقط شست و شو نیست برادر تجهیز برقدار اتصال کوتاه بشه منفجر میشه
Anonymous
معنی عصر حجر نظامی و سنتی اش میدانی که.
Anonymous
اگه هسته نیروگاه یعنی ژنراتورها و توربینهای گازی رو بزنه تکلیف چیه ؟ بازم با تمیزکاری درست میشه ؟
ناشناس
نه عزیزم منفجر نمیشه، سیستم های حفاظتی عمل میکنه برق قطع میشه و اجازه انفجار و آتش‌سوزی رو نمیده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اازمنطقه ساوجبلاغ هم اگه اطلاع داریید میگییدلطفا
خبر
خبری نیست اینجا....فقط صدای انفجار کرج میاد....صدای جنگنده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کرج فکر‌ کنم موشک بود چون صدای جنگنده هیچگس‌نشنیده
موسی
مهرشهر اصلا صدای جنگنده نیومد فقط انفجار شدید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۳:۰۳ دقیقه صدای انفجار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عبور دسته ای و ممتد جنگنده از قم ساعت ۳:۱۰
آواره
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پردیس ساعت ۳ انفجار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میگن کرج ستون دود سفید عظیم از سمت بهشت سکینه دیده میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فکر میکردین، یه روزییی صفحه ی آفتاب رو رفرش کنین کامنت جدید بیاد؟ :)
Anonymous
من اصلا نمی دونستم همچین سایتی هست تا یکماه پیش.
Anonymous
پارسال این موقع کار ادمین آفتاب چی بود؟ نه کامنتی نه بازدیدی.
Anonymous
موقع انتخابات زیاد میکردیم شما نبودی
Anonymous
افتاب یه سایت با سابقه بیست سال بالا هست درسته ممکنه باهاش اختنلاف داشته باشیم اما سابقه شو نمیشه زیر سوال برد.
ناشناس اصلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای طولانی جنگنده همدان 3:16
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۳ قم صدای جنگنده و دو انفجار مهیب صدا از خیابان صفاییه شنیده شد
دخترک
کسی خبر داره از قم؟
Anonymous
چه عجیبه !!!

من دوشب هست که وقتی از خواب میپرم میخونم که زده قم رو !
حس پنجمه یا چی !!!
Anonymous
قم از روز اول میزنند گاهی بیرون شهر و گاهی داخل شهر میزنند صدای جنگنده هم هر روز صبح ظهر و شب تا ۲۰ دقیقه ممتد میاد ولی مثل ... در کامنت ها ی اینجا نیستند کسی چیزی نمیگه تا استرس به جامعه منتقل بشه
خبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ملارد و رباط کریم و کرج و بهارستان اصفهان و ۱۲ نقطه تهران
میترا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای انفجار کرج ساعت۳
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سمت اسلامشهر چند تا انفجار شدید. ساعت 3
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کلی جنگنده از همدان دارن رد میشن 3:14
ناشناس اصلی
اره
هنوزم صداشون میاد فکر کنم کل نیرو هواییشون داره میاد !
3:21
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
غرب تهران صدای انفجار مهیب و آتش‌سوزی بزرگ ۳:۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
طبق معمول حمله به تهران شروع شد و ادمین رفت بخوابه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
غرب تهران چند انفجار مهیب همراه باشعله و دود زیاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کرج همش ۳ تا بود😞
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پرواز جنگنده در استان مرکزی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حومه شرقی استان تهران صدای دو انفجار مهیب ساعت ۳، برق بعضی جاها قطع شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سعادت آباد شروع شد....
لعنت بر جنگ افروزان....
الهی که آه تمام مادران نسلتون رو از زمین برداره
فامیل دور
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یبار طوفان شن میشه،یبار ۵ روز مداوم بارون تو شهر کویری اصفهان و گل شدن باند کشاورزی تو بیابون و .. خلاصه که انگار ابرو بادو مه و خورشید و فلک هم ...!
Anonymous
اونهایی که منفی دادن اصلا منظور این کامنت رو متوجه نشدن 🫢
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ دوباره مهلت داده؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شرق تهران ساعت ۳:۰۳ انفجار مهیب یک مورد تمام شیشه‌ ها لرزید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کرج ۳:۱۰ دقیقه انفجار مجدد
Anonymous
دقیقا قاب پنجره ها داشت از جا در میومد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فرودگاه مهراباد انفجار
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چراعربستانوزدید؟؟؟ مگه اسراییل مسئولیت حمله به پتروشیمیوببعهده نگرفته بود؟؟؟ توشورای امنیت محکوم میشیدوچین و روسیه هم دیگه نمیتونن حمایت کنند. غرامت ایناروچجورمیدید؟؟؟
Anonymous
چون عربستان خاکشو در اختیار امریکا قرار داده
Anonymous
غرامت رو که قراره ما بدیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه صدای عجیب اومد شرق ساعت سه . لرزید . مثل باد
Anonymous
ببخشید من بودم
خانم ایگرگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دو میلیون دلار واسه هر کشتی؟؟؟؟؟ ...
Anonymous
خرید نفت هم نمی صرفه با این قیمت کرایه
Anonymous
😆😆😆😆😆😆
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به نظر صداش مثل سنگر شکن بود چهار تا یکی اول سه تا پشت هم.صدا دور بود. ما امیرآبادیم.صدای جنگنده هم نبود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۳
انفجار و‌لرزش شدید پردیس
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
...چند روز بود صدای انفجار نشنیده بودم کرج ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۰۳:۰۳ دقیقه
شهرری یک انفجار‌ قوی
تجریش
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای چند انفجار از دور یه لرزش کمی شدید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان ادمین افتاب یک نفره داره نقش پلیس خوب پلیس بد رو بازی میکنه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همین الان صدای انفجارهای مهیب غرب تهران، سمت اکباتان
نمی تونم تشخیص بدم دقیقا کجاست.
ساعت ۳:۰۵ صبح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
انفجار مرکز شهر تهران ۳:۰۵
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای چهار انفجار شدید جنوب تهران شهرری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران قیامتههههههههههههههه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای انفجار ۳:۰۶ بامداد شمال تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۳:۰۵ بمباران‌های تهران شروع شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
غرب تهران ساعت ۳:۰۵ دو صدای انفجار مهیب
Anonymous
کجا رو زد؟
لرزید خونه
از خواب پریدم
Anonymous
فرودگاه مهر آباد بود
کفتر کاکل به سر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب خانوم لطفا ادمینی که الان شیفت هستن رو مرخصی مادام‌العمر با حقوق و مزایا بهشون بدین ما هم در عوض هی تبلیغات کلیک میکنیم و می‌بینیم
کاظم حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
انفجار و صدای جنگنده در شرق تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران نزدیک 10 تا انفجار سنگین ساعت 3
Anonymous
بله درسته
انفجارها خیلی مهیب شدن دو شبه
فری
لطفاً بگید کجا‌ی تهران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای چند انفجار، به نسبت دور، شرق تهران 3:03
Anonymous
پیروزی یکیش نسبتا نزدیک بود
۴ ۵ تا هم بعدش شنیدم ولی دورتر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کرج ساعت ۳:۰۳ ۳ انفجار مهیب کرج
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران صدای چهار انفجار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ساعت ۳:۰۳ کرج سه انفجار شدید از مرکز شهر شنیده شد.
Hoji
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کرج صدای دو انفجار شدید ساعت 3 صبح
Anonymous
ما ۳تا شنیدیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
احیانا اینا منظورشون از پدافند شلیک توپ 23 که نیست؟
جانی سینز
توپ AA22 که تو جنگ جهانی هم استفاده میشده و همچنین جنگ عراق ایران
Anonymous
خودشه سامانه نوین پدافند هوایی!
سینا
نه اقا
اتشبار تاد و پاتریوت داریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران صدای چهار انفجار
نمیدونم دقیقا کجا بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
صدای انفجار شرق تهران
تا امروز صدا این شکلی نشنیده بودم
صدای پهبار مانند ۲ ثانیه و بعد انفجار
انگار موشک یا هر چیزه دیگه ای که بود قبل از برخورو صدای بلندی داشت
Anonymous
تقریبا هر روز کامنتی هست که میگه تا حالا همچین حمله از نشده بود
Anonymous
حتما سنگرشکن بوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شهرک غرب صدای دو انفجار ۳:۰۳
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران ساعت ۳:۲ محدوده غرب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تهران ۳:۰۲ صدای انفجار و جنگنده در شمال شهر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۳:۳ انفجار سمت شمال شرق تهران
دوستدارمردم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پولیتیکو مدعی شد:

جی دی ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، در حالت آماده‌باش است تا در صورت پیشرفت مذاکرات پشت‌پرده به سمت دیدار مستقیم، به مذاکرات با ایران بپیوندد.

این گفتگوها در حال حاضر به رهبری استیو ویتکاف و جرد کوشنر انجام می‌شود و انتظار می‌رود در صورت پیشرفت کافی، ونس وارد عمل شود

ونس در حال حاضر به صورت پشت‌پرده درگیر است و با واسطه‌هایی مانند پاکستان در تماس است.
این خبرروخبرگزاری انتخاب کارکرده
Anonymous
ایشالا فردا خبرای خوشی بشنویم
سینا
دقیقا توافق میشود
مثل حماس
Anonymous
کاخ سفید= بنگاه معاملات و معاملات املاک. کل دولت نه چیزی از سیاست میداند نه از نظامی گری. فقط بزنیم ویران کنیم شاید بعدا ساختیم!!! ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آقای مرندی که نمیدونم کی هستی به فرض که شما هم زدین کل برق کشورای خلیج فارسو نابود کردین تکلیف من و زن و بچه کوچیکم که بی برق و بی آب میشیم چیه واقعا چه منفعتی برای ما داره
Anonymous
پدر مرندی پزشک رهبر بودن
ممد
پسر دکتر مرندی بود ولی درساش رو خوب نخوند شد کارشناس سیاسی صدا و سیما!!!
خلاصه از راه تندروی برای خودش برو بیایی پیدا کرده!!!😉
Anonymous
گویند که پدر را باشد فضلِ پدر

تو را چه حاصل از این فضلِ پدر؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پنج جا محله رو با هم شنیده بودیم هشدار تخلیه بدن ولی پنج تا کشور رو نه!!!! یعنی کل هر پنج تا کشور؟ کجا برن؟
Anonymous
احتمالا ۵محله تو هر کشورو میگن😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تعریف آفتاب از آزادی بیان: خود کامنت رو منتشر نمیکنم ولی کامنت بعدش که طرف عصبانی شده نوشته چرا کامنت منو منتشر نمیکنی، منتشر کنم که مثلاً بگم همه چی رو منتشر میکنم. ....بختت ایرانی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آباد باشی ای ایران. آزاد باشی ای ایران.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خب با زدن پتروشیمی مهم عربستان همون یک‌ درصد شانسه آتش بس یا مذاکره هم از بین رفت...
Anonymous
چه بهتر
Anonymous
حجم خسارت مشخص نیست به اینترنت دسترسی نداریم
اونا هم حمله کردن اینا نمیتونن بشینن نگاه کنن
بعد شما نگران کشور خودت باش چیزی ازش نمونده
Anonymous
چیزی‌نبود اتیش سوزی تو یکی از مخازنش‌بوده مهار شده
سوال
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان و متخصص حوزه نیروگاههای حرارتی یه سوال؟، ممکنه طوری نیروگاه بزنه خسارت و هزینه کمی بخوره ولی برق طوری قطع بشه که مثلا نشه تا چند روز وصل بشه ولی بعدش با هزینه کم احیا بشه؟
چون فکر میکنم اگر همچین کاری بشه انجام داد ، ترامپ انجام میده ،نشه و کلا بخاد نابود بشه تا برق بره احتمال نداره انجام بده.
جواب
من حس میکنم من بزنه ولی جوری که مثلا هرشهر چند ساعت برق داشته باشند یعنی جیره بندی بشه .مگر اینکه املاکی تو سرش یه حرکت دیگه باشه یعنی مثل رونالدینیو چپ نگاه کنه پاس بده سنت راست
Anonymous
بمب گرافیتی اگر بزنند موقت برق میره و قابل استفاده مجدد هستش اون نیروگاه
Anonymous
بله امکانش هست
Anonymous
با هدف قراردادن خطوط انتقال نیرو ۴۰۰ کیلوولت از پست های نیروگاهی آسیب حداقل ولیکن نتیجه از حیث قطعی برق برابر با انهدام کامل نیروگاه خواهد بود. تعمیرات آسان، کم هزینه و محدود به دکل ها و هادی آلومینیومی میشود.
Anonymous
بخش سوخت نیروگاه رو میزنن که قابل احیا و ترمیم هست و به تجهیزات اصلی ورود نمی کنن.
فامیل دور
در عراق با استفاده از بمب‌های با کلاهک الیاف کربنی باعث اتصال کوتاه در سیستم توزیع شدن که به مدت دو تا سه هفته برای پاکسازی الیاف و راه اندازی مجدد نیروگاه‌ها زمان می‌برد . در کل آمریکا با نابودی زیرساخت‌های ایران و ایجاد آشوب بیشتر در منطقه منفعتی نمیبره .
Anonymous
پس چرا عراق هنوز روزی چند ساعت برق ندارن
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ادمین بعنوان یک همکار اینو تایید کن ملت راهنمایی کنن
اقا صداوسیمای من همه شبکه هارو میزنه عدم سیگنال
باید گیرنده را جابجا کنم؟
یا هی جستجو کنم ؟
Anonymous
گیرنده تو محکم بکوب به دیوار از شرش راحت بشی احتیاج به تنظیم مجد هم نداره
Anonymous
بهتر، چی داره که نگاه کنی!
Anonymous
در مورد خرابیه صدا سیما باید گزینه جستجوی پیشرفته انجام بدید تو تنظیمات هست
Anonymous
باید تلویزیون جا به جا کنی
Anonymous
باید بدانید که ما تلویزیون نگاه نمی‌کنیم که سیم آنتن را وصل کنیم
Anonymous
اگه سیگنال صفر باشه که جستجو فایده‌ای نداره. اتصالات کابل آنتنتو از پشت گیرنده تا آنتنت چک کن. شایدم آنتن تکون خورده..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نظرسنجی
به نظرتون برق رو میزنه
1* بله مثبت
2* خیر منفی
3* نصف و نیمه میزنه کامنت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ گفته چرا ایران پولهاشو میده به نیابتی هاش؟ یک نفر نیست بهش بگه به توجه مربوط مگه وقتی تو پول مردم امریکا رو دادی به میلان ماکس که برای ماهواره های اینترنتی خودش گوشی استانلیک بخره ما گفتیم چرا دادی یا وقتی پول مالیات مردم رو دادی باهاش جزیره آبستن بسازن برای تعرض به بانوان امریکا ما گفتیم چرا . رسما داره زور میگه
Anonymous
ب مردم ایران که ربط داره.
رحیم حشاشین
بخش زیادی از حیثیت آمریکا صرف حفظ کشور اسرائیل شده است هزینه جدا
Anonymous
میلان ماکس؟؟ عزیزم اون ایلان ماسکه نه میلان ماسک !
خخ
Anonymous
دستم خورد مثبت دادم یکی از مثبتا کم کنین به منفی بیافزایید.
Anonymous
میلان ماکس کیه ؟ استانلیک چیه ؟ جزیره آبستن کجاس ؟؟؟🧐😂
Anonymous
حالا کاری به میلان ماکس، استانلیک و جزیره آبستن ندارم.
ولی من ایرانی هم نباید بگم چرا پول به نیابتی میدی؟
لویی پاستور
متن شوخیه دیگه؟؟
غیر قابل نشر
خب اگه مردمش نا راضی بودند چاره داشتند .بهش رای نمیدادند !!
نستراداموس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
افتاب تورو خدا تاییدش کن ( توافق نخواهد شد و زیر ساخته ها اسیب نخواهند دید )
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بفرما
مرندی: امارات، عربستان، بحرین، کویت و قطر را فوراً تخلیه کنید
مرندی گفت: جمهوری اسلامی ایران به محض اینکه ائتلاف اپستین زیرساخت‌های حیاتی مردم ایران را هدف قرار دهد، تمام زیرساخت‌های حیاتی این رژیم‌ها را نابود خواهد کرد

بفرما
حمله موشکی سپاه به پتروشیمی عربستان

یعنی برق رو بزنن اینا یگه بی ترمز تر و بی اعصاب تر از همه هستن و سریع برق عربا رو اول میزنن و بعدش میوفتن به جونه اسراییل و برق بخش یا کلشو قطع میکنن

ترامپ از اینا عصبانی تر
اینا از ترامپ عصبانی تر و بی ترمز تر
سینا
بی ترمز تر هستن بقیه ملزوماتشو ندارن
Anonymous
چرا نخورده.هفت تا موشک زدند همشو رهگیری کردند.این چه موشکاییه؟
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان تاکتیک اژدهای حلزونی وارد شد

...نمیگه فلان منطقه رو ترک کنید

میگه کشورهای امارات ، عربستان ، کویت ، قطر ... ترک کنید 😅

کجا برن مسلمون ؟!
حسین کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ای رهبر جانانه اماده ایم آماده حضرت جانان شما دستور بده ما جان برکفانپیاده نظام توایمایران سربلند به دست توانمند شما دوباره ساخته خواهد شدما اجازه نخواهیم داد خائنان بی وطن و دشمنان دستشان به این خاک برسدالله اکبر الله اکبر لبیک یا خامنه‌ای جانم فدای رهبر دست خدا عیان شد رهبر ما جوان شد
نادان
حیف که کامنتم نمیزاره
یه ایرانی
خداروشکر لایک و دیسلایک همیشه جواب امثال تو رو میده
Anonymous
این یه دونه هم خودت مثبت دادی
Anonymous
کاظمی جان
رهبر که وقت نمیکنه اینجا رو چک کنه و پیامت رو بخونه.
این همه تایپ کردی برای ایشون،نمیبینن که.
اینقدر به خودت زحمت نده عزیزم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اکانت یه نهاد رسمی ایران توی توییتر مرتبا از دسترس خارج میشه توسط مدیران توییتر.بعد اومده شاکی شده آزادی حق مسلم هر انسانی است.و کلی ..... وناله.نهادی که ۳۹ روزه اینترنت ملتو قطع کرده دم از آزادی بیان میزنه.اونم کجا؟؟؟توی توییتر.ماشالا رو‌نیست که...
ami
دوستان عزیز تقاضا دارم ما را حمایت کنند؛ این چند مین حساب ماست که در X Twitter مسدود میشود
آزادی بیان حق همه است، اما متأسفانه به درستی رعایت نمی شود
با حمایت شما صدای ما خاموش نخواهد شد

اینم متن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سید مجید بزن همه جای عربستان امارات و اسقاطیل رو شخم بزن
Anonymous
خب زده ولی نخورده.باید با پهباد باشه اوناگیج شند
امید
آفرین ، نقطه زنی تا آخرین موشک
مذاکره یعنی ننگ ، یعنی خفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خو بزن قطع کن اونا کمتر از سه ماه دوباره تمام زیرساخت هاشونو اوکی میکنن، برا ما حداقل ۲۰ سال وقت میبره با این اوضاع تحریم! خو همین الان بزن! پُل هارو زدین؟ خو نزدین دیگه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تا چند وقت پیش آقایان می گفتند ما به کشورهای برادر و مسلمان همسایه حمله نمی کنیم، بلکه پایگاه های آمریکا رو در خاک اون کشورها می زنیم.
حالا دارند مستقیم به زیر ساخت های کشورهای خلیج فارس حمله می کنند. مثل همین حمله به پتروشیمی عربستان.
گویا این قصه سر دراز دارد.
سعید
عکسهارو دقت نمیکنی؟ از روز اول مناطق مسکونی و نیروگاه و پتروشیمی زدن ! انفجارای وسط شهر دوبی روز اول یادت نیست؟
Anonymous
من که می دونم این داستان ها رو و می شناسم اینها رو برادر، بر اساس اقرار و صحبت های خودشون گفتم.
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه جا تو جواب کامنت دوستی گفتم پیشبینی من پیروزی نور بر تاریکیه کامنتم تایید نشد. آفتاب جان آیا باید هوادار پیروزی تاریکی باشیم؟! نور و روشنایی از قدیم مورد احترام و مهر ایرانیان بوده و هست و خواهد بود. به همین سوی چراغ!
هومو ارکتوس 🗿
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
🌞 باز کوتاهش کردم 🌞 لطف کن تایید کن
🗿 کمدی سیاه پارینه سنگی 🗿

به طرفدارای قطع شدن اینترنت پیشنهاد دادم بیاید عصر حجر تو غار
حالا شرایط رو میگم :

این دوره ما ها فقط انسانیم ! اولین انسان های خردمند
فرق نداره پارتی داری یا نه ، پدرت کی بوده یا غارت چند متره و زنی یا مرد . یک ملاک داریم باید فقط انسان باشی ، حیوان نباشیم قبولیم .

اینجا بخاطر حرف زدن کسی رو نمی‌کشیم ، خیلی هم استقبال می کنیم ! ما خیلی حرف زدن بلد نیستیم و فهمیدیم که حرف زدن باعث رشد و پیشرفته .

کسی ابزار زندگی یا غارت رو مصادره نمیکنه ، همه چیز مساویه کسی سهم بیشتر از بارون ، رودخونه یا زمین نداره ، جنگل مال همه ما هست .

ما اصلا مسولین نداریم ، برا همینم مشکل محیط زیست ، مازوت ، فرونشست ، اختلاس ، تورم و.... هم نداریم.

کسی مزاحم کسی نیست همه دوستیم ، کسی کاری نداره چی پوشیدی ( اگه پوشیده باشی ) ، کسی دهنتو بو نمیکنه ، دستتو برا دزدی میوه .... نمیکنه ، شلاق نمیزنه زندان اونجوری هم نداریم یه غار داریم خودمون می‌ریم توش .

مالیات صدا سیما و فاضلاب نداریم ، ما پول زور نمی دیم اینترنتم نداریم چون مشکلات ما قد خوردن و ادامه نسل هست . اینترنت بدرد چی میخوره آخه ؟!
فریلنسرم فریلنسرم برو میوه بخور با خرس بجنگ غار پیدا کن !

هومو ارکتوس 🗿 : به پیشنهادم فکر کنید «یکی»
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ما کرونا را پشت سر گذاشتیم
این دوره هم پشت سر خواهیم گذاشت
فقط حیف که بخاطر اجازه ندادن ورود واکسن به کشور ده ها هزار نفر از ایرانی ها کشته شدند و صدها هزار نفر از خانواده هاشون دچار آسیب شدن و میلیون ها نفر هم دچار آسیب های جسمی سخت و گاها دائمی شدند
Anonymous
عجب چیزی یادمون انداختی!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مرندی. این جنگ نتیجه هم سنگ بزرگهاست. ... ترامپ همه را میزند و بدون هیچ کمکی رها میکند ویرانه را و ملت تا سالها در خاموشی و هزار مشکل دست و پا خواهند زد. مردم ایران نمیخوان ترامپ براشون با زدن انرژی کمک بیاره. چه تضمینی هست بعدش چه می شود؟؟؟ کسی هر ثانیه حرف خود را عوض می کند!!
ادمین لطفااا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
انصافا تایید کن
انصافا تایید کن
انصافا تایید کن
خیلی وقتا کامنتامو رد میکنی با اینکه هیییییچ چیز خاصی نگفته بودم
اونایی که بچه کوچیک دارین چجوری اوضاع دستتونه؟؟؟ شبا از دلشوره خواب ندارم اینده کشورم اینده بچه م چی میشه؟ من ۳۷ سالمه کاش برگردم به روزایی که پدرسالار پخش میشد خیابونا خلوت میشد من یادمه واقعا !!!! کاش برگردیم حتی به زمانی که بواسطه نقی ترافیک کم میشد کاش برگردیم به خرداد ۷۶ واون روزایی که چقدر همه خوشحال بودن گل ایران به استرالیا
وای اونموقع ها اصلا نمیدونستیم موشک و شهر موشکی و این چیزا چیه زندگیای شاد و سالم سالی چند بار مسافرتای باحال نه مثل الان پرزرق و برق و اینستاگرامی!!!! خسته م خیلی خسته
این ۳۹ روز
کلا سال ۱۴۰۴ انگار هممون چندسال پیر شدیم اوضاع کسب و کار فاجعه ست فااااجعه!!! چی میشه آخرش یعنی


کاش رد نشه و تایید کنی
Anonymous
حالا چه مطلب مفیدی گفتی که انقدر اصرار داشتی منتشر بشه
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حس میکنم بعضی دوستان دارن خودشونو برای حمله اتمی به ایران اماده میکنن
بابا قراره مشابه تابستان قطعی برق باشه دیگ
Anonymous
اگه اتفاق بیفته خیلی با اون برق داره. قطع دائمی و کل صنعت و کارخونه تولید و بیمارستانها و خیلی چیزها مختل میشه
Anonymous
خب بعدش،چی جنگ تموم میشه فقط مشکل چن ساعت قطعی برقه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مرندی کیه؟
ناشناس
درد اینجاست کسی که حتی یک رای از مردم نگرفته و اصلا معلوم نیست کی هست و چیکاره هست
شده آتش بیار معرکه و داره افکار عمومی دنیا رو علیه ایران تحریک میکنه...
مرندی‌نشناس
والا من هم اولین باره اسمش رو می‌شنوم. مسئولی چیزیه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مرندی خودشو خیلی دست بالا گرفته انگار چیکارست...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سازمان حقوق بشر چیزی نمیگه؟
خیابان
چرا گفته اینترنت ایران رکورد زده بابت قطعی
بی نام
سازمان حقوق بشر یه چیزی تو مایه خیلی از همین ارگان های داخلی خودمون هستن که بودجه های کلان میگیرن و بدون هیچ خروجی خاصی نهایتا بیانیه میدن😀
سازمان حقوق بشر
در مورد ایران دیگه بیانیه نمی‌دم ، دارم یه کتاب می‌نویسم . یکم صبر کنید آخراشه .
خانم ایگرگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این همون ادمینه‌ که هیچی تایید نمیکنه؟؟؟ وای توروخدا بذار اون مهربونه‌ بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
الان بوقلمون هاشونو خوردن دارن کم کم سفره رو جم میکنن...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ تو این چند مدت هر وقت سخنرانی کرده، بدون استثنا هر بار میگه ما نیروی دریایی و هوایی و لانچرهای اونا را نابود کردیم ما قدرتمندترین ارتش دنیا را داریم
یه ایرانی
مگه غیر از اینه?!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینجا امکان پاک کردن یا ویرایش هست؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مخالفین توافق منفی
موافقین مثبت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جهت تست ببینم ادمین بلاک کرده پیامم تایید نمیشه یا دل بخواهی تایید نمیکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دیشب همین موقع ها بود که آتییش بازی شروع شد و تا صبح نزاشت بخوابیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شب آخری این ادمین نباید به پست مون میخورد! این دیگه ستمه
خسته
دیشبی چقدر خوب بودا
Anonymous
امشبی خوبه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب نیوز تو دیگه چقدر مارمولکی!
هزار تا انتقاد از پیراشکیان و پسرش و اصلاح طلبها کردم منتشر نکردی. ولی امتحانی یه دونه تعریف از اصلاح طلبها کردم منتشر کردی ۴۰۰ تا هم دیسلایک گرفتم
خانم ایگرگ
فکر کنم چند تا ادمین داره یکیشون‌ خیلی خوبه
لک لک
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب اینو منتشرکن. لطفاً
بنظرم فکر به توافق از سمت ج.ا خیلی ساده لوحیه.
تعارف که نداریم با هم ترور ها انجام میشه بمب بارون هر لحظه داره میشه دیگه دشمن کاری نبوده با این حکومت بکنه.
ترس از قدرت و همبستگی مردمه برای همینم هست که ۳۹ روز اینترنت قطع شده.
زدن زیرساخت و قطعی برق کامل به سود ج.ا هستش چون ذهن مردم و کاملا درگیر می‌کنه برای همین من حس میکنم که اینا بدون نیاد از قطعی برق و گرفتاریه بیشتر مردم.
دوستان دوس دارم نظرتون و بگید.
آفتاب اینو منتشرکن لطفاً
Anonymous
زیاد هم بیراه نگفتی، اینا همیشه با یک بحران، بحران قبلی را کنترل میکنند و....
کوتلاس
موافقم
سالهاست از بدختی مردم و تورم و تحریم‌سود میبرن این دیگه ته خوشبختیه که از جنگ و قطعی اینترنت و برق نبردن قطعا فکر بزرگتری تو سرشونه که میگن بزن قطع کن!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اهنگای مورد علاقه تون رو از کامپیوتر بریزید تو موبایلا
سینا
موبایل با خورشید کارمیکنه؟
Anonymous
عزیزم با پاور بانکم بتونی گوشیتو سه روز شارژ نگه داری باید مثل سابق که موبایل نبود زنگ بزنی اینور اونور بگی اهنگ فلان خوانده رو بزارن برات . اهنگهای درخواستی رو یادت هست قبلانا!
Anonymous
تلویزیون و ماهواره بی‌برق کار میکنن؟
گرگ اوپک
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان 97 درصد نیروگاه های تولید برق از سوخت فسیلی استفاده میکنن. برق هم باید مصرف بشه و قابلیت ذخیره سازی نداره. بنابراین اگر حمله ای انجام بشه به خطوط انتقال گاز به نیروگاهاست. کشورمون چندین هفته روزانه دو ساعت برق خواهد داشت تا ... از خر شیطون پیاده و تسلیم بشه. پس از تسلیم شدن چندماهی باید بی برقی بکشیم تا دوباره سوخت به نیروگاهها برسه. بنابراین خودتونو اماده کنید برای شش ماه زندگی ...
Anonymous
احتمالا خیلی از تجهیزات در اثر انفجار نابود میشن و نیاز به جایگزین شدن و تعمیر دارن واسه همین خیلی طول می‌کشه شبکه برق ایران بتونه ۲۴ ساعته برق مورد نیاز مردم رو تامین کنه.
Anonymous
در حال حاضر اکثر نیروگاه ها feul oil (مازوت) می سوزونند که با نفت کش از پالایشگاه روزانه میره به نیروگاه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جنگ جنگ تا پیروزی (+)
سازش، مذاکره، مصالحه (-)
آزادشهر
آخرش یا شبیه کره شمالی میشیم یا کره جنوبی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حدود ساعت یک و نیم تا دو بامداد بمباران تبریز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حتی اگه به نیروگاه های برق بصورت سراسری حمله بشه که بسیار بعید هست ، بازهم شرایط کشور از نظر نزدیک بودن به عصر حجر ، بسیار بهتر از کره شمالی خواهد بود.( در صورتیکه اونجا نه جنگ هست نه کسی به زیرساختهاش حمله کرده)

پ.ن : احتمال زیادی داره که فردا به دلایلی مثل مذاکره یا درخواست سران کشورها یا دلایل بشر دوستانه و ... کلا منتفی بشه یا در نهایت به برخی تاسیسات برق در مراکز صنعتی و نظامی حمله بشه مثل ماهشهر و عسلویه
Anonymous
خیلی از این جاهایی که اشاره کردین مربوط به زنجیره تامین سوخت نیروگاه ها هستن پس در نبود سوخت نیروگاه ها نمیتونن برق مورد نیاز مردم رو تامین کنن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینکه شرایطی که ممکنه در انتظارت باشه رو میتونی تصور کنی
اما هیچ تصمیم و اقدامی نمیکنی دلیلش چی میتونه باشه؟
میدونم اب و برق قطع شه چی میشه میدونم باید یه سری چیز فراهم کنم برای حتی یه مدت کوتاه ولی نمیتونم هیچ کاری کنم ؟ کسی هست اینطوری باشه؟
Anonymous
شدیم مثل بیماری که پزشکا جوابش کردند و تصمیم میگیره دیگه هیچ کدوم از داروهاش را مصرف نکنه
Anonymous
بله. بهش میگن اهمال کاری
ولی این یکی منطقیه دیگه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بدرک که کامنت منتشر نمیکنی، تو هم دست پرورده اینا هستی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا بیخودی از زدن نیروگاه میترسید؟ تا حالا خیلی ها از برق و برق گرفتگی مردند ولی تا حالا کسی از بی برقی نمرده
Anonymous
چرا، خیلی ها
Anonymous
مشهدی ها مگر نان و اشکنه یادتان رفته؟
Anonymous
بی برقی باعث قطع بسیاری ازملزومات زندگی مثل آب وغیره میشه یه ذره عقل هم ،......
Anonymous
شوخیشم بده
Anonymous
امیدوارم زمان بی برقی نیازمند مراحعه به بیمارستان و عمل جراجی نشی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان اگه نیروگاها رو بزنند چند مگاماواتا برق از دست میدیم؟!
لطفا بدون پروپکانی بگید!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زندگی فقط چند کنسرو و چند لیتر آب نیست 🙄🙄
Anonymous
کنسرو رو هم نمیشه گرم کرد چون برق نباشه گاز هم نیست
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نظر شخصی:
اولا که صددرصد بعد از پایان مهلت یک کاری میکنه و آروم نمیشینه اما من فکر میکنم ورودی و خروجی نیروگاه ها رو میزنه شاید هم از بمب گرافیتی استفاده کنه درکل شاهد قطعی گسترده و خاموشی مطلق نخواهیم بود و نهایت 7 8 ساعت در روز برق نخواهیم داشت.
Anonymous
در درجه ی اول برق مراکز حساس تامین میشه
بعضی شرکت های صنعتی از مدار خارج شدن پس مصرف اونا کم میشه
در مجموع اگه نصف بشه توان تولیدی فعلی احتمالا روزانه 10 ساعت برق داریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شرایط دشواره اما چه باید کرد جز مطالعه و فیلم دیدن؟
اک
کاری نمیشه کرد جز کامنت خودن فیلم دیدن و اینترمیلان نگاه کردن
ناشناس
من در مورد اینده خیالبافی میکنم
Anonymous
فایل توجهتون که فیلم و اینترمیلان برق میخواد
توهمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بچها پیشبینی شما چیه؟
توافق؟
حمله به زیرساخت؟
جنگ طولانی مدت ؟
Anonymous
جنگ طولانی، ویرانی و فلاکت بتوان دو
Anonymous
هیچکدام..
Anonymous
گزینه دو و سه با هم
Anonymous
هیچکدام
Anonymous
جنگ کوتاه
حمله به زیرساخت نه در حد ویرانی

راجع‌به توافق و.. هیچ ایده‌ای ندارم
اسد‌الله خورشیدی معلم
هیچکدام از لین گزینه ها ، همونی که مردم همیشه خواستن و خودتون بهتر میدونید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هر کاری کنند نمی تونند جلوی مسیر ایران آباد و آزاد بگیرند
اگه تا الان تونستند بعد از این هم می تونند
Anonymous
این مسیر آباد و آزادی که میگی با ما تو یه اتاقه؟
Anonymous
ایران آباد و آزاد؟
Anonymous
هر رو صبح با خبر آزادی دو تا جوون بیدار میشیم تا نوبت آزادی خودمون بشه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان یه خبر دیدم نوشته ترافیک سنگین زیر پل سیدخندان کسی چیزی شنیده در این مورد؟
Anonymous
نشنیدم ولی به نظرم هر خبری هم شده باشه باعث ترافیک این وقت شب نمیشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
منفی: انزجار از چپ ایرانی بخاطر ۴۷ سال اخیر
مثبت: تشکر از چپ ایرانی بخاطر ۴۷ سال اخیر
Anonymous
چپ و راست ایرانی هر دو مشکل دارن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ما زدیم رکورد قطعی نت اونها رو شکوندیم بعد انتظار داریم اونها برای تلافی نیروگاه های ما رو نزنند؟
Anonymous
ما رکورد هند زدیم😏
Anonymous
رکورد هند چیه داداش رکورد سودان هم زدیم
تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تبریز انفجار شدید الان..
Anonymous
کجاش؟
تبریز
صدا از طرف جنوب غربی اومد هنوز دقیقا مشخص نشده
Anonymous
شرق تبریز پرنده پر نمیزنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نه به توافق
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بعید میدونم برق رو‌ بصورت سراسری بزنن
اولا جنایت جنگی محسوب میشه حتی در قوانین امریکا و بین المللی و پس فردا داستانه
دوما چون این دیگه تهه یکی از سرشاخه های ماجراس و اینا هم آنی نیروگاه های برق عرب ها و حالا شاید بتونن بخشی از نیروگاه های اسراییل رو میزنن و منطقه طی چند روز به خاموشی میره

احتمالا تک نیروگاه یا چند نیروگاه رو بزنن و کشور رو با قطعی گسترده برق مواجه کنن که مثلا بالا ۸ ساعت در روز برق نباشه در هر منطقه در طول روز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هانا آرنت در کتاب انقلاب خودش آورده:
انقلاب ها از ابتدای تاریخ برای آزادی و عدالت بودند
اما متاسفانه بسیاری از انقلاب ها هدف خود را فراموش کردند. و حتی علیه آزادی شدند.
David trazz
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ای کسانیکه تصمیم می‌گیرید به کشور
اگر ترامپ نیروگاه ها را بزنه و بعدش شما سازش کنید و تنگه هرمز را باز کنید
باید مجازات شوید چون همین تصمیم را قبل از ویرانی میتوانستید بگیرید
Anonymous
ایول، با این کامنت دقیق نشون دادی میشه آرزوی آزادی و عدالت با آرزوی ویرانی قاطی نکرد
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
میرسلیم کجاس خخخخخخخخخخخخ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مردم سال ۵۷ انقلاب نکردند که...اسرائیل رو نابود کنیم انقلاب کردند به خاطر از بین بردن فقر و تبعیض و بی عدالتی اما عده ای انقلاب رو به نام خود مصادره کردند...
ساندویچ مغزو زبان
به نظرم کلمه ی اول جملت رو لازم نبود بنویسی
Anonymous
فقر و تبعیض و بی عدالتی!!
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این عکس خود گویای واقعیت هست اینجا را داره میزنه برخی هم راه گرفتن در خیابان انگار نه انگار من دو تا اشتباه مردم در کامنت ها در تاریخ قطع احتمالی برق که چهارشنبه هست پس یک روز دیگه زنده ام و پهباد که من نوشتم حمله کرد به یک سواری پهباد نبود ترکش موشک بوده خورد و ...میگن اونقدر ترکش‌ها برنده و تیز هست که اگر خورد تمام اعضای بدن را تکه تکه میکند حالا اومده بود چرا برخی جاها را که زدن دست و پا ندارند جنازه ها ترکش ها ...اینترنت را هم قطع کرده حکومت مجازی ایران و حواله کرده ملت را به سمت ایران اینترنشنال تا حداقل یه خبرگزاری از خود آمریکا بگیریم برای حداقل اخطار و اطلاعات و...قطعی اینترنت در این شرایط جنایت هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
افتاب جون من بزار ببینیم نظر دوستان چیه.
دوستان تسنیم نوشته اگر نحوه نجات خلبان اول را فاش کنیم آبروی امریکا در جهان میرود.
بنظر شما این خلبان اول با روشی نجات یافته که بیان ان شرم اور است و ابروی امریکارا میبرد؟
Anonymous
احتمال محل سقوط نزدیکهای قزوین بوده
Anonymous
تسنیم کلا تو کار تکذیبه... آدم بهش فکر هم نکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برای دومین بار یک نور سفید کل فضای شب رو روشن کرد توی کرج. هیچ صدایی نداشت و اصلا شبیه رعد و برق نیست.
کس دیگه‌ای هم دید؟
Anonymous
امشب ندیدم ولی آخرین باری که دیدم چیزی شبیه این که البته همه آسمون روشن نشد، پهپاد قبل از اصابت به هدف و انفجار بود
Anonymous
منوّر نبود؟
اینترنت!!!
چند شب پیش در اراک همچین چیزی دیدم ، شبیه به فلش عکاسی بود نورش ولی خیلی بزرگ و عظیم ولی تایید نشد کامنتم ، همچین چیزی که گفتم کسی تجربه دیدنش رو داشته؟؟ سه یا چهار مرحله تو فاصله زمانی یک دقیقه دیدم این نوری که گفتم
حسن فرزانه
شیراز هم همینجوری دیدم اول نور سفید بعد چند ثانیه صدای بمب اومد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
با توافق احتمالی.دوباره برمیگردیم سرجای اول با این تفاوت که الان چندهزار هموطن و کلی اماکن و زیرساخت هم از دست دادیم..

آفتاب واقعا چرا پیامهامون رو تایید نمیکنی..اینقد بسته نباش
Anonymous
هر توافقی یعنی تسلیم و تمام
سینا
کدوم توافق در ۲۴ ساعت شکل میگیره؟
از اول ۱۴۰۴ میگفتین جنگ نمیشه و توافق میشه
دوتا جنگ شد
هنوز توافق میگی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خبرنگار:

واکنش شما اگر مردم ایران [در صورت اعلام آتش بس] در طول آتش‌بس علیه رژیم خود قیام کنند، چه خواهد بود؟

ترامپ:

آن‌ها باید قیام کنند، اما پیامدها بسیار بزرگ است. به آن‌ها گفته شده اگر اعتراض کنید، فوراً کشته می‌شوید. دیدید چه بر سر آن کشتی‌گیر جوان آمد؟ (صالح محمدی)
او قهرمان بزرگی بود، یکی از بهترین‌های جهان، و او و دو دوستش به دلیل خواستن آزادی به‌طور خشونت‌آمیز اعدام شدند.
تعداد کشته‌ها احتمالاً به 45 هزار نفر رسیده است.
وقتی کسی می‌داند اگر بیرون برود کشته می‌شود، در خانه می‌ماند. این حکم عمومی اعلام شده بود، پنهانی نبود.
من نقشه‌ی کاملی دارم، اما نمی‌خواهم جزئیاتش را به رسانه‌ها بگویم. همه می‌دانند چه برنامه‌ای داریم، اما رسانه‌ها نباید جزئیات را بدانند. همه چیز با دقت برنامه‌ریزی شده، و ما از موفقیت این عملیات بسیار خوشحایم
Anonymous
مرسی از اطلاع رسانیت. آفتاب حداقل پیام‌های تشکر رو که میتونی انتشار بدی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نمیدونم این نظرم درسته یا نه.کارشناس های برق بهتر میدونن
البته برداشت خودمه.اگه نیروگاه های حرارتی مثل رامین اهواز،دماوند تهران و کرمان از مدار خارج بشن فکر کنم برای چند ساعت در روز میشه از نیروگاهای برق آبی استفاده کرد مثل نیروگاهای برق کارون دو و سه خوزستان و برق آبی بقیه کشور
فکر نکنم دیگه اونا رو هم بخوان بزنن.
در تاریکی مطلق فرو نمیریم
Anonymous
چقدر زود با شرایط سازش کردی 🙄
Anonymous
خب بدبخت مسئله فقط برق خونه نیست
برق نباشه کل اقتصاد و کارخانه و همه چیز از کار میفته
Monia
تاریکی مطلق نیست در بدترین حالت ۲ ساعت در روز برق داریم
Anonymous
دانشمند هم آب قطع میشه هم کل تولید نابود میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خو من گفتم اونایی که به گوش دادن اهنگ اعتیاد دارن فردا برن یه پاوربانک ازینا که رو بدنه‌ش پنل خورشیدی داره تهیه و خرید کنن و تو نظر منو نشر ندادی خو
Anonymous
شوخی با فلاکت مردم
فامیل دور
نگران اهنگ نباشید، وانتی ها برامون اهنگ میزارن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خو سه شنبه هم اومد، بازم میاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عزیزانی ک هرشب تو خیابون تجمع می کنید بهتره دیگه برید اطراف نیروگاه‌ها تا اثر کارتون بیشتر شه
ایرانی
پیشنهاد عالی 👌👌👌
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چقدر این ساعت ها عجیبن، چقدر ما مردم مظلومیم. به عنوان یه دهه شصتی واقعا جوونی نکردم تمام زندگیمون با استرس و حسرت سپری شد الانم که با دلهره خبرها رو بالا پایین میکنیم که شاید زیرساخت های برق کشورمون هدف قرار نگیره.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اصفهانی ها و شیرازیا ، لطفا کامنت هاتونو با لهجه قشنگتون بزارید
Mi
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پاسدار شهید از کوهپایه محمد قاسمی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چرا ما اینقدر کم رو هستیم؟ اونها میان با پر رویی هرجا رو میخوان میزنن بعد ما میخوایم یک جا رو بزنیم هزاربار ببخشید میگیم و عذر خواهی میکنیم یا مثلا یه اب سردکن توی کویت میزنیم بعد تو رودربایستی گیر مکنیم میگیم ما نبودیم
ما هم باید مثل اونا پر رو باشیم بزنیم بپکونیم و بگیم خوب کردیم که زدیم
بچه
آبسردکن 😂
Anonymous
مگه کویت بهت حمله کرده ؟ شما داری کسی رو میزنی که ارتباط مستقیمی با جنگ شما نداره، شاید پشت صحنه ارتباط داره ولی حمله نظامی بهت نکرده ، کاری که شما می‌کنی اسمش ضعیف کشی هست ، توانش و داری خود آمریکا رو بزن
Anonymous
آب شیرین کن دوست عزیز ارزشی نه آبسرد کن
Anonymous
چقدر منفی ها زیاده
Anonymous
دوستان شوخی کرده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان نه برق قطع میشه نه آب. استرس نگیرید.
سعید
¶ نه مذاکره می‌کنیم، نه جنگ می‌شود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
من یکی که تایم زندگیم کلا بهم خورده
شب تا صبح بیدار،۸ صبح تا ۱۳:۳۰ سر کار،تا ساعت ۵ یه وعده غذا میپزم و میخورم،بعدش تا ساعت ۹ خواب و تکرار همین سیکل(نهایتاً ۴ساعت خواب-بیهوشی-)
Anonymous
فوق العادست. خوش بحالت حداقل سرت گرم میشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تصور کن داری شطرنج بازی میکنی اما مهره های ردیف عقب رو نداری !!!!!!
Anonymous
قشنگ بود؛)
منم مدیر
خدایی لایک داشت ،حلالت هر کی هسدی 👏👏🙏
Anonymous
عالی بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سریع فوری انقلابی دستور میدم دور تا دور نیروگاه ها زنجیره انسانی تشکیل بدید!
Anonymous
سریع فوری انقلابی😅😅 یاد کی افتادین؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
نود درصد فردا جنگ تموم خواهد شد. آخرین حملات به ایران در حال انجامه
یه ایرانی
خدانکنه
نون
خیر به قول اون دوست عزیز جنگ جنگ تا جنگ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه اتفاق خطرناکی که داره میفته، فاصله گرفتن و اختلافات سیاسی مردم از همدیگه به خانواده‌ها کشیده شده و اعضای خانواده کارشون به اختلافات شدید و زد و خورد رسیده
Anonymous
دقیقا قطعی اینترنتم شدت بخشیده به این موضوع! قبلا مردم سرشون تو گوشی بود حالا مجبورن با هم تعامل کنن و قطعا اختلافات شدت میگیره!
Anonymous
حالا مملکتى که افراد تو خانواده نمیتونن با هم مصالحه کنند چه انتظاری از کل جمیعت میشه داشت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این گرگینه و خون آشامی که اهورا مزدا قرار بود بفرسته چی شد؟
Anonymous
منظورت چیه؟
Anonymous
وای دمت گرم خیلی خندیدم🤣🤣🤣 راست میگی پرتال باز شده بود و گرگینه ها داشتن زوزه میکشیدن نمیدونم چیشد یهویی!
Anonymous
هنوز ماه کامل نشده. میگفت هر وقت ماه کامل شد پرتال واسه ایران باز میشه و اهورا مزدا گرگینه ها و اجنه های خونآشام رو پرتاب میکنه بسمت ایران زمین.
بهمن
داستان چیه توضیح بدین
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
به نکته که در مورد اینترنت هست قرار بر این بود حتی در شرایط قطع ویکی پدیا در دسترس باشد و بود تا چند روز در دسترس ولی نمی‌دونم چرا اون را زد قطع کرد باز بد نبود حداقل به اطلاعاتی به مقاله ای چه دشمنی با ویکی پدیا دیگه داشتن
Anonymous
گوگل اسکولار و ریسرچ گیت و پابمد و gpt خدایی باید تو وایت لیست باشن
Anonymous
اینجا رسانه ی بی طرف معنی نداره!
Anonymous
ویکی پیدیا هم دشمنه حتما.
مرگ بر ویکیپدیا
Anonymous
نباید وایت‌لیستی وجود داشته باشه.
اراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
افتاب با تمام فشارها و محدودیت ها تنها رسانه ای بودی که در کنار هموطنانت ایستادی و لایق شرف اهل قلم و رسانه انصافا برازنده توست ..مرسی که بودی ، هستی و به امید خدای ایرانیان خواهی بود تو را از یادمان نمیبریم 🙏🤍
سینا
شرف اهل قلم فقط زیدابادی
Anonymous
حالا دعا کن تو زرد از آب در نیاد آخرش مک آدرس همه تون رو بده بیان ببرنت 🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب کرمانشاهو زد؟کسی میدونه؟
Anonymous
امروز فرودگاه و کارخانه آرد رو زد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
متاسفانه یا خوشبختانه باید بگم که اکثریت مطلق جامعه ایران که قشر خاکستری و بی تفاوت جامعه هستن از ثبات و پایداری نسبی در کشور حمایت میکنن تا نا ارامی و هرج و مرج . اینا میگن فعلا یک حکومتی برقراره و یک سری قوانین هست خب بهتره تا اینکه همین حکومتم نباشه و همه جا رو نا امنی و تنش فرا بگیره

همینم هست که میبینید در تظاهرات های مخالفان حکومت اون جمعیت بزرگه نمیاد وسط . یعنی اصلا شکل نمیگیره

الانم همینه . قشر خاکستری به صراحت میبینه که مخالفان در شبکه اینتر و حتی همین کامنت ها همش دارن از ترامپ خواهش میکنن که اتش بس نکن و بیشتر بکوب . هر جا رو هم زدی بزن و مهم نیست اصلا کجا رو میزنی . فقط بزن اینا برن

خب این قشر همراهی مطلقا نمیکنه . چون میفهمه که بوی تنش اجتماعی . بوی هرج و مرج . بوی نا امنی ر شرایط جنگی دارخ میاد و کنار میکشه و شما رو مجدد با برداران مهربان تنها میزاره
ناشناخته
حدود ۵ دهه هست هرچی میکشیم از همین قشر خاکستری هست
Anonymous
از خودت تحلیل بیخود نکن. اکثریت جامعه خاکستری نیستن .
Anonymous
قشر خاکستری هایی که میان با بلندگو بیرون واس این میان چون میخوان شکم زن و بچه رو سیر کنن خندم میگیره ازو رو نمیرین مردمتونو فقیر کردین و ازونطرف میگین خوبه مطیع شدن بله که شدن توقع داشتین با جت شخصی اعتراض کنن بهتون؟🤡
ناشناس
یک طرف مسلحه و در حال اجرای حکم خداست. به این اعتقادات ایمان داره و هر تیری که شلیک میکنه رو ثواب میشماره. تو این سیستم ایدئولوژی آماله و جان وسیله‌ی رسیدن بهش. چه طور باید با این جمعیت مکالمه‌ی اعتراضی شکل داد که جانی از دست نره؟
Anonymous
اولا ‌که شما این امار رو از کجا آوردی که اکثریت تعیین میکنی؟
ثانیا حتی اگر این قشر خاکستر ی که شما اکثریت میگین هیچوقت جرات ندارند نظرشون و بگن و باری به هر جهت هستند پس تظرشون مهم نیست
Anonymous
چه تحلیل ...اکثریت رو از کجا اوردی؟اونم مطلق..خخ
Anonymous
دوست عزیز صحبتای شمارو خیلی ادبی تر و رسمیتر و منطقی تر صدا و سیما میگه، خودتو خسته نکن ما ماهواره نداریم. همین شبکه خبر رو گوش میدیم و آفتاب
Anonymous
جناب تحلیلگر از مثبت و منفیها جوابتو بگیر و اکثریت و مصادره نکن
ناشناسم
یه عده متاسفانه دو قدم بعد اتفاقات رو نمیبینن یا خیلی خام و جوونن... متاسفانه این قشر خاکستری و اکثریت جامعه وسط دو گروه افراطی پر سر و صدا گیر کرده.
دیگه این قطعی اینترنت بین المللی نیست که با نبودش بشه را اومد.. قطعی چندین ساله برق کشور، هرج و مرجی که به خاطر نبود سوخت و غذا و دارو ممکنه شکل بگیره رو متاسفانه خیلی از افراد و مسئولین در نمیبینن... کمی تعقل.
Anonymous
فقط اونی که‌ نوشته از تعداد منفی هایی که دادن جوابتو‌ گرفتی 😂
خب همینه دیگه . یعنی این خودش یعنی توهم اکثریت پنداری و نپذیرفتن واقعیت

تهران چند میلیون جمعیت داره ؟
چند میلیون خدا وکیلی روز ۱۸ و ۱۹ دی بیرون بودن ؟
مابقی کجا بودن ؟
طبیعی هست دیگه همین قشر خاکستری و بی تفاوت جامعه بودن و هستن دیگه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
پیمان اسلام اباد = آتش بس ۴۵ روزه
بیشتر هدف در کنترل قیمت نفت و باز کردن تنگه هرمز است.
آتش بس ۴۵ روزه همون آتش بس غزه و اسرائیل یا اوکراین و روسیه و الانم ایران و آمریکاست. اگرچه اسرائیل واکنشی نشون نداده
Anonymous
هدفت از نوشتن این اطلاعات فیک چیه؟!
یه ایرانی
ترامپ رد کرد
Anonymous
وقتی رهبر دیروز در تلگرام گفته تنگه نباید باز بشه چطوری تنگه. باز شده و توافق شده؟!
فامیل دور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
راننده مثل اینکه خوابش برده ، امیدواریم شاگرد راننده فرمونو بگیره تا نرفتیم پایین .
بابا لنگ دراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
درود به دوستان
درصورت حمله به زیرساخت‌های انرژی
در بدبینانه ترین حالت ما شبیه هرسال تابستان میشیم که هرروز دومرتبه دوساعت برق قطع میشد، البته بیش ازین تایم خواهد بود و گمان نکنم قطعی کلی و سراسری داشته باشیم.
من هرجور فکرمیکنم نمی‌شه غیراین باشه چون صرفنظر از خاموشی مسئله بهداشت و بیماری هست و همچنین بیمارستان و..
ودنیای آزاد اینهارو خوب می‌فهمن
به امید روزای خوب : ))
Anonymous
دیدن رای‌های مثبت این کامنت واقعا جای تاسف داره که البته مسببینش هم مردم عادی نیستن.
بدبینانه ترین حالت؟؟ شما احیانا خیلی خوشبین نیستی؟ اگه زیرساخت‌های انرژی زده بشه شما 20 ساعت برق روزانه رو از کجا تامین میکنی؟ میدونی چند درصد برق ایران تجدید پذیره اصلا؟ 1.5 درصد که اونم در صورت از بین رفتن تاسیسات انتقال انرژی فایده‌ای نداره..
تو سوریه بدون حمله به زیرساخت‌ها تو همین اواخر روزانه 4 ساعت برق داشتن...
فکری برای نجات
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب جان ، با عنایت این مطلب رو درج بفرما
شاید ، جرقه در فکری شکل بگیرد !!

اینکه در بد مخمصه ای گیر افتادیم شکی نیست

همینطوری ناترازی ها کمر ما را شکسته بود !! و این وضعیت غور بالای غور شد !

اما همیشه با فکر و کمک همدیگر میتوان راهی یافت !!

به نظرم ، خود ملت بزرگترین پناهگاه هست برای عبور از این شرایط بسیار دشوار

اگر یک فرصت مختصری درخواست شود و یک نظر سنجی آزاد و بدون کوچکترین اعمال نظر ، درخواست شود ، خود ملت راه را نشان خواهند داد ، هرآنچه باشد ، توسط خود ملت ، بصورت مصمم طی خواهد شد .

وقتی ملت یکپارچه شود ، تمام غائله ختم خواهد شد

عده ای هم بایست از پست مقام خودشون ، چشم پوشی کنند ، همین !!

آنگاه یک ملت مصمم با مسئولین مقبول خودشان ، همه موانع را پشت سر خواهند گذاشت

اما با این وضعیت و با این آشفتگی ، فقط ویرانی و تباهی پیش رو هست

و متاسفانه ، اینگونه حس میشود که ، نابودی زیرساختارها و محنت ملت ، جایگاهی نزد این تصمیم گیران ندارد !

وضعیت ، تخته گاز بسوی شرایط هولناک می‌تازد !!

بایست سیاسیون ، کنترل ... را بدست بگیرند !
Anonymous
اگه همچین چیزی قبول میکردن که اصلآ کار به این جاها نمیکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قزوین۱:۲۰ چندین‌ صدای انفجار
Anonymous
کجا رو زدن؟ ما تو بلوار شنیدیم صدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کسانی که اطلاع دقیق دارن بگن لطفا ؛ توافق شده؟؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان کسانی که 🌛وار ه دارن بگن ، ایا توافق شده؟
Anonymous
نه. اما دارن چونه میزنن
خانم عجیب
خیر
نتانیاهو مخ ترامپ زده که اتش بس نکنن
Anonymous
هیچ خبری نیست
Anonymous
متاسفانه اونیکه ماهواره داره اینجا نمیاد
Anonymous
من ک همچنین خبری ندیدم تا الان
اونایی ک میگن توافق شده منبع بگن
آریا
خیر
هییییییچ خبری نیست
Anonymous
خدا نکنه
Anonymous
فعلا چیزی نشنیدیم
Anonymous
تا الان خبری نیست، فردا مهمه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ای شرقی غمگین تو مثل کوه نوری🌄🤍
نذار خورشیدمون بمیره🌦️🌪️
تو مثل روز پاکی مثه دریا مغروری🌅🤍
نذار خاموشی جون بگیره🌤️💫


💔😢
Anonymous
روحش شاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جایی که ترامپ ادای اسنایپر در میاورد خیلی تلخ بود😔 چه ها که بر ما نگذشت در این چند ماه..
Anonymous
توضیح میدی؟
Anonymous
ادای اسنایپری که مغز جوونا رو هدف گرفته بود
Anonymous
اون جوری ترامپ داشت توضیح میداد دقیقا تصاویرش میومد جلوی چشمم
انگار می دونستم کدوم آدما رو میگه
صنم
گفت میزد وسط پیشونیشون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
درود بر ادمین عزیز و رسانه ی مردمی افتاب نیوز
ارزوی سلامتی و شادکامی در انتهای کار برای مردم واقعی وطنم دارم
لایک و دیسلایک ها هم که گواه خیییلی چیزاست
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
باری این نظرات منا چاپ نمیکنه بهتر هم هست اگر نه میرغضب های ... به سراغم می‌آمدند و ..اگر نت باز بود الان سر من پای دار بود احتمالن به جرم همکاری با اسراییل چقدر من این تاگ ...یادمه روز آخر یه مقاله زده بود که حمله به ایران چه سودی دارد هیچ اشتباه عراق را نکنید این را اسراییل زده بود یه انتقادات شدید نسبت به اعتراضات دی ماه مه چرا بزودی با همونها خواهم بود
Anonymous
خودت فهمیدی چی نوشتی؟
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ترامپ یه چیزایی گفته که بشنوین پوستتون شفاف میشه !

البته برا فارس و روبیکاییا اصلأ جالب نیست

فقط میشه گفت که ترامپ مو به مو میدونه چکار میکنه
Anonymous
کی گفته ؟ اگه منظورت سخنرانی ساعت ده بود ک چیزی خاصی نگفت
Anonymous
با کد بگو :))))
Anonymous
خب بگو ما هم بدونیم برادر
Anonymous
منم امشب امیدوار شدم. میدونه داره چکار میکنه
Anonymous
چی گفته؟
Anonymous
بگوووووو
Anonymous
چي؟؟؟!!!
وینستون
یه کوچولو رو بالا گذاشتن و منتشر شده برید ببینید

الباقی رو آفتاب بنده خدا نمیتونه تأیید کنه که بگم

فقط میشه گفت کمربند هارو محکم ببنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قزوین صدای پدافند میاد
بنده الله
...صدای جنگنده و تعداد انفجار مهمه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اصفهان ساعت:۴۰ ۸ شب وبعد ۱۲شب انفجارهای مهیب ظهر هم یه جا را ترکوند ای خداااااا باورم نمیشه شهر تاریخی ما اینقدرداره سنگر شکن میخوره تو اعماق وجودش.خونه های جنوب شهر اکثرا پر از ترک شده .غیر از اونها که بسیار فجیع آسیب دیدن.انگار شهر وسط میدون جنگه.
😔😔😔😔😔آفتاب بذار درد ودلم را .هرچند دلم خیلی پره ولی چون میدونم خیلی ها مثل من مدتهاس روحشون آشفته شده نمیخوام انرژی منفی بیشتری بدم
Anonymous
داداش جنوب اصفهان یعنی هزار جریب و مرداویج محلات مرفه نشین هستند
چرا ادرس غلط میدی؟
کورد
متاسفم که جز ابراز همدردی کاری از دستمون برنمیاد هموطن میسازیم وطن‌رو❤
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان من یچیزی بگم
در 24 ساعت آینده هیچ اتفاقی قرار نیست بیفته، میدونم کلی تهدید شده ولی هیچی قرار نیست بشه باور کنین، با استدلال بهتون میگم نگران نباشین
هیچقوت هیچ موقع در تاریخ کاری رو که میخواسته بکنه علنی نکرده، فردا میبینین خبری نبوده
پخش کن ناموسا
Anonymous
خوب استدلالت هم میگفتی
Anonymous
هیچ‌چیزی شامل توافق هم میشه؟؟!!
Anonymous
ایشالله
بی رنگ و کم کار
جنگ هم قرار نبود بشه
Anonymous
استدلال قوی که میگن اینه ها!
Anonymous
ژاپن هم همین فکر رو داشت متاسفانه
صمد
این سخن شما درست هست ولی یک استثنا دارد و آن زمانی است که متاسفانه برای بهانه ی اتمام حجت پس از انجامش باشه
Anonymous
اتفاقا اتفاقات زیادی هم میفته ولی نه اون چیزی که همه فکر‌میکنن! دقیقا به همون دلیلی که گفتید هیچوقت کاری رو‌که میخواسته علنی نکرده
Anonymous
امینی باید برات کارزار گذاشت، اگه اتفاق افتاد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اینایی که همش اظهار نگرانی میکنند نصیحت میکنند اینا رو بهشون فکر ندید اینا یکم....هستن
مستاجر خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بعضیا میگن نونو اب و فلان ذخیره کنید
چه قدر ذخیرهکنیم؟؟ خوبه پنجاه تا
اب خوبه صد لیتر
بعدش؟؟
اتفاقن اشتباست صفهارو شلوغ نکنید
Anonymous
تو شرایط بحرانی نمیشه با یه ذره پول مشکلت رو حل کنی ، اگر آب معدنی و ... داشته باشی میتونی به جامعه زمان بدی که خودش رو تو زمینه های مهم مثل تامین اب ، التیام بده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
۳۹ روزه که جنگه و صدای جنگنده و پهپاد و غیره می‌شنوم.
ولی حالم خیلی بهتر از ۱۸ و ۱۹ دیِ
Anonymous
همچنین هموطن،
Anonymous
شما ... مشکل داری عزیز
خرم آباد
بچه بودم یه گردن کلفتی خیلی کتکم زد
یهو عمو تیمورم اومد چنان زد ته گوشش طرف چپ کرد
بش گفتم زورت به من رسید خوردی حالا
آخ که چقد حالم خوب شد
یه ایرانی
حق
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
چگونه میتوانیم در یک ثانیه 90میلیون نفر طرفدار جمع کنیم

شما با وصل کردن اينترنت بدون فیلترینگ در کشور ایران بطور خودکار 90میلیون ایرانی طرفدار شما خواهند شد
باشد راهی برای شکوفایی بعدی
ناشناس
اشتباهی مثبت دادم
Anonymous
شاید تو ماهی باشی!
ما خیلی وقته دیگه از این حرفا گذر کردیم
هیچ وعده وعیدی کارساز نیست

جنگ تا پیروزی✊🏻
Anonymous
اینترنت؟ تو لنگه اینترنتی که طرفدار شی خوب قبلش که بود 😂😂
مهدی جون جونی
خیال باطل زهی
Anonymous
چگونه اصلاح طلب باشیم؟
تجویز ویتامین سی برای سرطان پیشرفته معده در مرحله متاستاز
Anonymous
از جانب خودت حرف بزن ...
ناشناخته
آفتاب عزیز ممنون میشم تایید بفرماید یک دنیا تشکر

با این که کارم با نت هست و فروشگاه دارم و الان بیکار شدم

حاضرم چند ماه دیگه هم بی نت بمونم ولی تکلیفم معلوم بشه

یک بار برای همیشه
نمیشه که هی من زحمت بکشم کلی خونه دل بخورم کارمو ارتقاع بدم
بعد آقایون بازدن یه دکمه همشو به باد فنا بدن
باید این داستان برای همیشه تموم بشه
Anonymous
اگه اینطور بود چرا ۹۰ میلیون نیومدن به پزشکیان رأی بدن؟؟ اونم تازه قبل این همه ماجرا
Anonymous
مردم را چی فرض کردی دوست عزیز؟
توانا
یعنی شرفمون بخاطر یه نت بفروشیم
Anonymous
از طرف خودت حرف بزن
Anonymous
شما اگه بچه محلتون را هر روز کتک بزنی ولی یه روز تصمیم بگیری دیگه کتکش نزنی، اون طرفدارت نمیشه، فقط لحظه شماری می‌کنه تا یه روز خوب از خجالتت دربیاد.
Anonymous
کاش همینقدر ساده بود که با یه اینترنت حل میشد
مهدی ۱۹۱
واقعا دلتون خوشه به اینا براتون اینترنت بدون فیلتر باز کنند.
حالا بعضیا نکته منو گرفتن خوشون متوجه شدن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خو عذرخواهیت برا چیت بود؟ یه روز دیگش قراره برق رو بزنن و مردم دو روز دیگه یادشون میرفت افتضاح جمجمه‌رو خو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
قزوین صدای انفجار ۱ و ۱۷
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
احتمالا نیروگاهها را نمی زنند. اگر تا نصفش را هم بزنند مثل تابستان وضعیت می شود. چندساعت بی برقی و تعطیلی ادارات و کارخانه ها
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مطمئنم اگر برق رو بزنن، امسال تابستون یه ثانیه هم قطعی برق نداریم.
صدا و سیما میاد میگه: مردم بیشتر برق مصرف کنین چون ما انقدر مازاد برق داریم داره از کابلها میزنه بیرون و نمیدونیم با این برق مازاد چیکار کنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یکی از دوستان گفته توافق شده. ما خواهان ادامه جنگ تا پیروزی هستیم
Anonymous
فقط با از بین رفتن امریکا ما اروم میگیریم تا الان که کشور امریکارو اکثر سرانشو زدیم‌باید ادامه بدین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خو منتشر نکن ، بازم میام پیام میدم !
Anonymous
اگر قدرت خرید ماهواره داری بخر خودت را راحت کن
Anonymous
ماهواره انفجارها رو همون لحظه نمیگه، ولی اینجا مردم لحظه ای کامنت میذارن مکان و زمان رو مشخص میکنن
سینا
چه ماهواره ای داری که شبکه هاش همه عدم سیگنالی نیستن
Anonymous
سینا عدم سیگنال به مدل ماهواره نیست جای دیشت جلوی پارازیته یا تکون خورده
شرقی غمگین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
24 ساعت سرنوشت ساز در انتظار کشورم...
هموطنان عزیز حبوبات و گوشت کنسروی، نان خشک و آب برای خوردن ذخیره داشته باشین. پتو لباس گرم و داروهای لازم رو کنار بزارین. دوستتون دارم.
بچه
برای چه مدت؟ بعدش چی ؟
چرا بحران درست می‌کنین؟
Anonymous
پتو و لباس گرم ؟! من تو اهواز دارم به گرمای ۶۰ درجه بدون کولر فکر میکنم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان یه سوال، اگه برق رو بزنن، تکلیف حساب‌های بانکی چی میشه؟ آیا دیتاها باقی میمونن؟ باید چیکار کرد واقعا؟ تا قرون آخر نقد کرد؟ قطعا بعدشم قابل پیگیری نیست وقتی همه‌چی و همه‌جا بی در و پیکره !
سینا
برق قطع میشه
دیتاسنترها و شعب اصلی بانک ها و مراکز نگهداری اطلاعات که نابود نمیشن
Monia
دیتا های بانکی علاوه بر اینکه دست نخورده میمونن یک بک آپ هم در کشور دیگه ای ( فکر میکنم در مورد ایران چین ) دارن در نتیجه نیاز به نگرانی نیست
کیوا
اطلاعات بصورت آفلاین هم ذخیره میشن
Anonymous
دیتا باقی میمونه و حتی ازش نسخه پشتیبان میگیرن و جای امن نگه میدارن
ناشناس
مطمئن نیستم ولی خب سیستم و داده‌های بانکی کامل نابود نمی‌شه. داشتن مقداری پول نقد برای شرایط اضطراری بد نیست، اما نقد کردن همه چیز تصمیم عاقلانه‌ای نیست.
گل تلخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان اینکه بریم دور نیروگا ها و روی پل ها سپر انسانی بسازیم، کار اشتباهیه؟
Anonymous
من و شما خیر لازم نیست بریم ،،،مسولان و ارزشیها و س… که دنبال نابودی و جنگ بودن باید تشریف ببرن
محسن
خلبان وقتی دستور و مختصات منطقه حمله رو میگیره کاری نداره که چیه و کیه، چون نمیبینه،فقط هدف داره، ارتباط ما هم با بیرون قطعه پس نمیدونن همچین کاری میکنیم، در نتیجه ...
Anonymous
اونکه احتمالا نمی زنه.. ولی مواظب باشید برق نگیره
Anonymous
اگر شب ها پرچم میچرخونی صواب هم داره.
Anonymous
به نظرم کار اشتباهی است
Anonymous
اگه همینا که شب سروصدا میکنن برای اینکار داوطلب بشن کار درستیه
Anonymous
نه دوست عزیز حتما این کار را بکنید
ناشتا
کی میگه اشتباهه؟؟

هرکسی که پشت نظامِ بهش واجبِ بره تا آخرین نفر
Anonymous
نظر خودت چیه؟😂
Anonymous
بستگی داره؟وانت داری با بلندگو؟اکه داری حتما برو همه دعات میکنن
گل تلخ
نه والا پرچم چرخوندنم کجا بود؟ به خاطر مردم غریب ایران‌میگم که در وطن خویش غریبیم هممون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب تورو خدا تو بمبارون نگیر بخواب دیروز صبح ساعت ۴ تهران و بمباران کرد تو خواب بودی
Anonymous
آفتاب با ما بمون ما خواب به چشممون نمیاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
...با اصفهان شروع کردن انگار دوستان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
روزگار عجیبیه ،یه زمانی محمد خاتمی تکرار گفت ،همه لبیک گفتن؛الان حتی خبری از ایشون میاد ، مردم پیگیری نمیکنن؛ شاید اگه خودش هم دقت کنه دلیلش واضح ، فاصله از مردم و ترجیح خواسته های خود و اطرافیان به خواسته های مردم
Anonymous
مردم همین فاصله را دیگه با همه شون پیدا کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
استان گلستان بارون شدید…توی چندسال اخیر بی سابقه بوده!
استان واقعا درگیر خشکسالی بود…اما الان عالیه :)
گویا ...
Anonymous
خداروشکر
Anonymous
این بارندگیهای اخیر خیلی عجیبه، چیکار می کردن که وسط جنگ تعطیل شده و آب و هوا خوب شده؟ نکنید بذارید مردم نفس بکشن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تو ترن هوایی یه جایی آروم میره آروم میره،ولی از استرس قلبت فشار میاد،چون میدونی ممکنه چی بشه؛الانم اونجوریه
Anonymous
ولی می‌دونی تهش هیچی نمیشه....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این سانسورچی مزخرف آفتاب بازم اومد، این شیفت عقده ای
شانسورچی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
توافق شده.
پیمان اسلام آباد
امیدوارم سانسورچی سانسورنکنه
Anonymous
از کجا؟
Anonymous
این خبرهای فیک رو کجا میخونید!!!!
Anonymous
ساخته ذهنشه زیاد جدی نگیرین
Anonymous
خبر فیک نیست....البته هنوز قطعی قطعی نشده ولی در حال شدن است.
شانسورچی
فقط امیدوارم آنهایی که به این پست ایراد گرفتند، فردا عذر خواهی کنند.
سانسورچی منتشر کن لطفاً
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
ده گیگ اینترنت رو میدن حدود پنج تا هفت میلیون. چرا اخه؟ ما چه گناهی کردیم که پولدار نیستیم؟
م ز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مارو از قطعی برق می ترسونید؟
ما ۴۰ روزه اینترنتمون قطعه !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آفتاب خداوکیلی تایید کن که مردم توی این شرایط سخت لبخندی بر لبشان بنشیند/ آفرین.
داشتم خبرها رو برای بابام میخوندم یک خبرگزاری تیتر زده بود: آیا تنگه ...!
نمیدونم چرا وقتی اینو خوندم بابام بلند شد و گفت تو هیچوقت ادم نمیشی و رفت؟!
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آزادی هزینه داره موافقین؟
Anonymous
مخصوصا اینجا که هر روز قیمتش با تورم بیشتر هم میشه
خارجی آزاد
ولی این جنگه
خارجی که به کسی آزادی نمی‌ده
Anonymous
این ترامپ از سال 97 تحریم رو شروع کرد آیا نمی دونست دود این تحریم ها تو چشم مردم می ره و حکام ککشون هم نمی گزه ؟ الان برای آزادی و هزینه هاش با همون فرمون قراره بره جلو ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
آخه من به تو چی بگم سانسورچی آفتاب که این همه خبر مهم رو دل بخواهی رد میکنی، باید خجالت بکشی، توام جزو همین مردمی حالا هی نشر نده، یه وظیفه کوچیک بهت دادن که تو اینم بلد نیستی.
حالا جرات داری همین پیانو نشر کن
سینا
خبر مهمت چی بود ؟؟؟؟
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اب سالم به اندازه چند روز در خانه داشته باشید
پیکنیک و وسایل گرمایشی تهیه کنید
اب برای شستشو به اندازه ایی که میتوانید ذخیره کنید
اقلام غدایی خشک در خانه داشته باشید
پول نقد داشته باشید
در صورت هدف گرفتن تمام نیروگاه ها علاوه بر برق اب و گاز و تلفن هم قطع خواهد شد
موتور برق نانواییها بکار نخواهد امد
دستگاه های تسویه اب کار نخواهند کرد و دیتا سنترها از کار خواهند افتاد چون باتریها تا مدت کوتاهی جوابگو خو اهند بود
انشالله که اتفاقی برای نیروگاه ها نیفتد اما احتیاط شرط عقل است ۲۴ ساعت فرصت زیادی نیست پس تعلل نکنید
عصبانی
برای چند روز ذخیره می‌کنین شما؟
این ایده‌هاست که ملت رو می‌کشونه تو صف‌های کیلومتری پمپ بنزین ها!
Anonymous
بعد از چند روز که ذخیره مون تموم شد چی؟
گربه ایرونی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
همه چیز آرومه
همه چیز در آرامش است
اصلا نگران نباشید
موج های مثبت به سوی تک تک ایرانیان گرامی
مستاجر خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خو اومد خلبان و برد
Anonymous
صبح بخیر
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
سلام علیکم
یادش بخیر یه زمانی برق داشتیم.
اینو یه مدت دیگه خواهیم گفت.
اینترنت و گوشی و ... هم به خاطره ها می پیوندن.
عصر حجر در جواب: علیکم السلام.
Anonymous
اگر زنده ماندی از طرف ما هم یادش بخیر بگو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
داشتم به تاریخ این سرزمین فکر میکردم یاد اون ترانه افتادم
انگار نفرین کرده اند این خاک را اجداد ما
ما که تاوان خطای ناکرده رو داریم پس میدیم مهم نیست امیدوارم هیچ کودک ایرانی روزها و شبهایی رو که ما دیدیم نبینه . پروردگارا شما هستی و میبینی همین کافیه
Anonymous
ما خون های به نا حق ریخته شده زیادی رو دیدیم و سکوت کردیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دقیق نمیدونم بلایی که قطعی اینترنت سرمون اورد بزرگتره یا قطعی برق احتمالی.
حدود ۲۰ نفر از اطرافیانم بیکار یا ورشکسته شدن.
Anonymous
به مراتب قطعی برق بسیار فجیح خواهد بود چون قطعی اب و گاز و تلفن را در پی خواهد داشت متاسفانه
انوقت قطعی اینترنت بین الملل یک شوخی خواهد بود
برق سفید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برق سفید زودی در اختیار نور چشمی ها قرار میگیره ..جای نگرانی نیس
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یعنی روز صبح چهارشنبه چی میشه ؟!
حق باری تعالی
هیچی
Anonymous
یاد میگیریم چطوری از چشمه ها و چاه ها اب تهیه کنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یک انبار ...در نجف آباد دوبار بمباران شد و همچنان در حال سوختن و انفجار است. این را نوشتم که ساکنان محل از شنیدن صداهای انفجارات شوکه نشوند.
Anonymous
لان...بود
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بخدا دو ماه هزارتومان در آمد نداشتم دارم بیچاره میشم هزارتا قسط قرض داریم کی به داد ما میرسه آخه یه کمکی بدبختی بابا بخدا تا آخر فروردین بیچاره میشیم از نظر اقتصادی فقط مردم بدبخت بدبخت شدن هی خدا مرسی از این همه بدبختی که تو چه زمان مکان مناسبی اومدیم دنیا ...
ناشناس
جنگ مارو نمی‌کشه اما بی پولی حتما ......موز کیلویی 400هزار و دیگر هیچ
رحیم حشاشین
مگه شما هنوز موز میخری؟
از آخرین باری که موز خوردم چهار ماه میگذره.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امیدورام که ادمین سایت قبل صبح تبدیل به روح شده باشه
اگه کامنتمو منتشر نکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
روز ۳۹ هُم با حمله طوفانی به اصفهان شروع شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
جنگ زرگری هست ...من از تهران اومدم اصفهان هیچ خبری نبود جنگ یعنی بزنی فلج کنی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این جنگ بیش از هر زمانی دیگر اهمیت علوم مهندسی رو به همگان نشان داد. امید است پس از این دوران، قدردان مهندسان و نخبگان پرتوان کشورمان باشیم و با فراهم آوردن بستری مناسب برای رشد و بالندگی ایشان، از مهاجرت استعدادها جلوگیری کرده و سرمایه‌های انسانی ارزشمندمان را حفظ کنیم
ناشناس
اتفاقا بیش از هر زمان دیگری اهمیت مدیران و سیاست‌مداران توانمند و مدبر رو نشون میده، نه ابن جنگ که کل این سال‌ها
Anonymous
نخبه کجا بود مرد حسابی حالا چنتا ادم نخبه داشتیم که رفتن خارج..ادم به امثال سمیعی میگه نخبه یا پروفسور؟ همون بهتر نباشن‌.از پول مالیات مردم که من و شماییم تحصیل کردن چون شرایط خوندن داشتن که بیان به همین کشور و مردم خدمت کنن بعد پا میشه میره خارج و ازونجا برا من و شما نسخه میپیچه.من و شماییم که پوستمون اینجا کنده میشه نخبگان و با شرفها ماهاییم نه بقیه که زیر دست این حکومت باز هم تاب اوردیم
خبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این چه چنج حکومتی هست که هنوز ترامپ نتونسته مذاکرات غیر مستقیم رو به مستقیم تبدیل کنه...
حتی دست دادن هم توی ملاقات اتفاقی هم مصوبه میخاد....
خخخخ
بیچاره ملت وطن دوست ایران ...نه نظام دوست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
افتاب گرامی فقط من اینجا اضافی هستم؟ هر کامنتی رو میزنی به جز کامنت من!
دوستان عزیز اگر دقت کرده باشید حتمن دیدید که امشب ترامپ با توجه به سانسور شدید حاکم بر امریکا در این روزها سعی داشت نظرات خود را در لابلای سطور بیان کند و او به نحو تلویحی گفت که ما توان مقابله با ایران و باز کردن تنگه هرمز را نداریم و حتی انجا که از ناتو گلایه کرد که به امریکا کمک نکردند درحقیقت داشت تلویحا میگفت که اگر ناتو به ما کمک کند باز هم توان مقابله با قدرت ایران را نخواهیم داشت/ دوستان باید به این اعترافات ترامپ درباره قدرت ایران افتخار کنیم اکنون دنیا رسما ما را قدرت اول جهان میداند و در همین یکماه رفتار جهان با اتباع ایران به حالت عجز و لابه درامده و در مقابل ایرانیان کرنش میکنند/ اکنون با افتخار میتوان گفت که ابهت و شکوه ایران در جهان حتی از دوران ساسانیان ، اشکانیان ، هخامنشیان و صفویان به مراتب بیشتر است و دیگر نظم جهان را فقط ما تعیین میکنیم و لاغیر. به احاد ملت این شکوه و سرفرازی را تبریک میگویم. کورش اکنون برخیز و شکوه کشورت را نظاره کن و راحت بگیر بخواب.
Anonymous
کاش این کامنت گهربارت رو هم نمیزاشت
Anonymous
آفتاب اگه فکر میکر ه تو اضافی هستی حق داشته
Anonymous
سانسور در امریکا😂😂طنز داره هر لحظه درهای جدیدی باز میکنه
Anonymous
فقط با جمله آخر موافقم احتمالا کورش پاشد اوضاع رو دید خودکشی کرد
گل تلخ
کاش واقعا اینطور بود ولی افسوس که حرفای شما شبیه توهمه
Anonymous
این چی میگه ؟ سالمی ...
ناشناس...
... با توجه به کدوم حرفاش به این نتایج ارزشمند رسیدی واقعا معرکه اید امثال شما 😂😂
Anonymous
داداش این رجزا‌ روخوندی ازمنبراومدی پایین بیزحمت...
Anonymous
خداییش برای خودم متاسفم که با شما هموطن هستم. سانسور درامریکا. اونم سانسور شدیددددد. واقعا چی بگم اخه. کی میخاین بفهمین امریکا سانسور نداره. کی اخه دیگ میخاین بفهمین خستمون کردین. هرچی میخاین فحشش بدین بهش اما اخه سانسورررررر؟
Anonymous
نظرت رو نمیذاشت که آبروت نره
Flying 405
فقط اونجاش که گفتی "راحت بگیر بخواب"
Anonymous
آفتاب جان کاش کامنتا قبلیش رو یدفعه میذاشتی شاید متوجه میشدیم این چه ... خوشبحالت واقعا
بی باک
از بس تو سانسور و... زندگی کردی فکر میکنی همه دنیا تو سانسور زندگی میکنن
یبار یکم خرج کن پاتو بزار بیرون از مرزها ببین دنیا چخبره
Anonymous
من با جمله اولت فقط موافقم
Anonymous
عجب 🤣🤣🤣🤣🤣
نا شناس
با خوندن این‌متن ۳۰تا از ای کیوم کم شد
میلاد
از کدوم سیاره اومدی داداش، حالت خوبه؟!
ساده لوح
جان من بیا تو پاسخ ها بگو که داری مسخره بازی درمیاری 😄🥸
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دست برتر جنگ با ماست ...
لطفا همه ملت اعتماد ‌کنن و نگران نباشین ....
ما متجاوزین رو طوری ادب خواهیم کرد که ازین کشور چیزی دیگر نخواهد ماند و در تاریخ ثبت خواهد شد به یاری خداوند متعال...!
M
اعصابم خراب بود
سریع دیسلایک دادم
آخرشو نخوندم
حلال کن
Anonymous
😂😂
مراضی
😁😁
Anonymous
به چی شما اعتماد کنیم؟
Anonymous
از این کشور؟
Anonymous
گفته از این کشور .چرا مطلب را نگرفتید ؟؟
Anonymous
نظر دو پهلو همینه دیگه، جوابا بهش بگیر نگیر داره...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کاش به نام خودشون نمیزدن و ما مردم وطن دوست میرفتیم دور نیروگاه ها سپر میساختیم که برق مردم مظلوم رو نزنن.بمیرم برا خودمون.
Hope
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان خوبم میشه بگید برای قطع برق احتمالی چه اقداماتی انجام دادید؟ اصلا نمیدونم باید چکار کنم..حتی قابل تصور نیست
Anonymous
امکان نداره که برق کل کشور به صورت سراسری قطع بشه
در بدترین حالت مردم مجبور می‌شن در مناطقی از شهر یا کشور که برق داره ساکن بشن
سینا
همان کاری که در بهار و تابستان پارسال کردی
ناشناس
مواد غذایی خشک و کنسروی گرفتم
صد لیتر آب ذخیره کردم
با دریوزگی و خواهش از داروخانه ها و پزشکها، داروهای خودم و داروهای حیاتی پدر و مادرم رو برای سه ماه گرفتم
اگه برق قطع شد تصمیم دارم چند کیلو مرغ و گوشت داخل فریزر رو کنسرو کنم
همین
شیرین
یک چراغ قوه تهیه کنید؛ چراغ نفتی ؛ چراغی هایی هستند که شارژ میشند نور خوبی دارند؛ موادغذایی رو لایه به لایه پر از نمک بزارید و ۴۸ ساعت فریزر رو باز نکنین
Anonymous
شارژر فندکی ماشین
پاور بانک
شمع و چراغ
اگه میتونی موتور برق و ups
Anonymous
من تمهیدات و اقدامات زیادی کردم که مهمترینش بی خیالیه.
Anonymous
برای نقاط مختلف خونه شمع خریدیم
Anonymous
هیچ کار
Anonymous
پاوربانک، چراغ قوه، آب معدنی
ضمنا توی فریزر ظروف یخ قرار بدین، تا چند ساعت سرمای بیشتری دارید.
پیام
من هیچ کاری نکردم و هیچ کاری هم قرار نیست بکنم قطع شد یک فکری به حال خودم میکنم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تصور کن روز صبح چهارشنبه رو 👀!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
موتور برق دیروز صد میلیون امروز میگه همون صد و پنجاه تومن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کسانی که ارتباط مردم خودشون رو ۳۹ روز با دنیای بیرون قطع کردن و در خاموشی مطلق فروبردن، نگران وضعیت مردم بعد از زدن زیرساخت شدن و از همین مردم میخوان برن کنار نیروگاه تجمع کنن!!!!
تاریخ شبیه شما ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه حسی بهم میگه این دوشب مثله دو شب آخر جنگ دوازده روزست!!!
Anonymous
و حسرت شد باز....
Anonymous
خدا نکنه!
Anonymous
احساساتی شدی
Anonymous
این جنگ آتش بس نداره هر دو طرف تا تهش میرن
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
حمله به اصفهان، نجف‌آباد، نطنز، کوهپایه، جرقویه، هرند و فرودگاه کاشان / شهادت یک شهروند

به اینهمه جا ، اقلا ده جا حمله کردن ، فقط یک شهروند (تازه اونم قطعا کارمند بوده) کشته شده...😒
علی بندری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
احترام به همه مدافعان ، مردم و شهدای هرمزگان به ویژه در بندرعباس و قشم که شبانه روز زیر بمباران و موشک و پهپاد هستند و نامی از آنها برده نمی شود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این خارج نشینانی که میگن زیرساخت مهم نیست، خودشون نشستن جای امن و نمیفهمن بی آبی و بی برقی یعنی فاجعه. مثل قطعی اینترنت که فاجعه ست. لطفا کمی فکر کنید و طوطی وار حرف های اونا رو تکرار نکنید. نه به زدن زیرساخت ها. زیرساخت مال مردمه. آب و برق و گاز یعنی نیازهای اولیه مردمی که یک عمر سختی کشیدن. وای به حال اون روزی که حمام رفتن هم آرزو باشه. لعنت به هر کی طرفدار زدن زیرساخته. مردم نباید بیشتر از این آسیب ببینن.
Anonymous
دقیقااا
Anonymous
شما مطمئنی اگه جنگ نبود و وضعیتی که طی چند سال گذشته داشتیم ادامه داشت، تا پنج سال دیگه آب و برق داشتی؟ امنیت و غذا و آزادی و رفاه و امید به آینده فرزندانت داشتی؟
اون که خارج نشسته در هر صورت وضعیتش خوبه و خوب میمونه دنبال منفعت دیگه ای نیست! این ما هستیم که در هر صورت زیر ریسک و خطر هستیم چه با جنگ چه بدون جنگ وضعیت ما همین بوده و هست! ما امسال اینترنت نداشتیم نون نداشتیم درآمد نداشتیم برادر من! ما خیلی ساله توی جنگیم الان می‌خوایم تموم بشه واسه همیشه. می‌دونی چی میگم؟
آفتاب اگه دلت خواست تأیید کن قبلی ها رو که هیچ کدوم تأیید نکردی
سیندرلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بچه ها اگه اینهفته هیچی نشه دیگه هیچی نمیشه؟
خسته‌ترین
کامران میرزا
دقیقا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
وزیر جنگ آمریکا: امروز و فردا شدیدترین حملات را خواهیم داشت...

مراقبت کنید رفقا
Anonymous
این هر دفعه همینو میگه ولی چون خوش تیپه ایراد نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
الان اینترنتو قط کردید آیا آمریکا حمله نمیکنه؟
Anonymous
وقتی بیان ببینند که اینترنت وصل نیست، فکر میکنند نیستیم و بر میگردن میرن خونه
Anonymous
شما حمله ای میبینی فقط ما حمله میکنیم
Anonymous
مگه نمیدونستی کلا آمریکا با اینترنت همراه اول کار میکنه
ناشناس
آشوب دی تکرار نمیشه
سینا
اینترنت قطع شده که مردم متوجه اخبار نشوند
وگرنه امریکا که از ایرانسل و همراه اول که استفاده نمیکنه
ایران من
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خدایا ازت میخام امشب کمک کن کسی اعدام نشه ، واقعا هر روز صبح با خبر اعدام حالمون خیلی بد میشه ، خدایا مراقب مردم سرزمینم باش
Anonymous
منم دیوونه میشم حتی رومو برمیگردونم عکس صورتهای معصومشون رو نبینم وگرنه تا ابد تو ذهنم می مونه
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
الان در حال شنیدن صدای جنگنده‌های آمریکایی ظاهراً دو جنگنده مورد هدف قرار گرفتند وشعله های آتش در دو نقطه آسمان پیداست.
Anonymous
اون پس سوز جنگنده هاست، آتش پشتش میاد وقتی پس سوز موتور روشن میشه
ناشتا
کاش یه کانال خبری داشتی اخبار موثق رو ازت میشنیدیم !!
Anonymous
کجا؟ حالا یکیشو بزن تا دومیش؟ کدوم شهره؟😂
Anonymous
شتر در خواب بیند پنبه دانه
کامران میرزا
بسه دیگه، این موقع شب کمتر بازی کن بگیر بخواب دیگه! آفتاب جان منو اینو منتشر کن!
اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
امشب اصفهان را خیلی بد زدند واز بمب های سنگر شکن استفاده کردن که همه جا می لرزید
Anonymous
حتی نمی دونی از چی‌حرف میزنی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
تسنیم جوری نوشته بود ؛ اگر ما نحوه نجات خلبان اول را فاش کنیم یک رسوایی بزرگ و شرماور برای امریکا خواهد بود ، که گویی این خلبان برای نجات تن به هر کارشنیع و شرم اوری داده است
در ضمن من نمیدانم تسنیم از چه زمانی حافظ آبروی امریکا شده؟!
Anonymous
🤣🤣🤣
Anonymous
پرتاب شدم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
اقا صبر کن!
تازه می‌خوایم انتقام دیشب رو بگیریم...
کذاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هرند آخه جی داره جز بیابون که میزنن؟
Anonymous
بیشتر ... شهر موشکی
ناشتا
فقط موندم هرند رو چجوری پیدا کردن !
سینا
۱۱ ساله تهرانم. تازه امروز فهمیدم یه فرودگاه بهرام داریم اینجا
Anonymous
من تمام ۴۲ سال عمرم رو تهران بودم فرودگاه بهرام نشنیده بودم، عمرا فکر نمیکردم آمریکا و اسرائیل تهران رو بهتر از من بلد باشن
کلاغ سفید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دوستان عزیزی که در خیابان ها میدان داری می‌کنند الان باید در نیروگاه ها میدان داری کنند تا قدرتمان را به نظام سلطه نشان دهیم. اگر زدند که ما شهید میشیم، اگر نزدند که برق داریم. در کل ما پیروز میشیم.
Anonymous
دوستان مسیر عوض شده جا نمونید
به جای خیابان خیابان خیابان
الان
نیروگاه نیروگاه نیروگاه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مشهد رو زدن؟؟؟؟
Anonymous
پدافند فعاله الان
Anonymous
زدن؟کی؟کجاشو؟
Anonymous
نه
Anonymous
بعد پدافند میاند برا زدن.دوسه ساعت بعد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بیچاره مردم کشورم
یه زندگی عادی مگه چیه که ما نداریم؟
در این حد ظلم به غیر از ما ایرانیا به ملت دیگه‌ای هم شده؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
لطفا عکس رو عوض کنید
این مال چند هفته قبل در اصفهانه و مربوط به روز ۳۹ نیست.
Anonymous
به گفته اقایان ملت غیور غزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
روز ۳۹
ناشناس
اگه گفتین تنها حسن قطعی برق چیه؟؟
شاسوسا
حسنش چیه؟🥱
Anonymous
دیگه کار هم نداریم برق هم نداریم هر روز پا میشیم به دیوار نگاه میکنیم
Anonymous
دیگه حتی فیلم دیدن هم مزه نداره
شاسوسا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
شهرضا(اصفهان) دو تا انفجار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
هر شب در میون، اصفهان و تهران بمباران میکنن
Anonymous
نه عزیزم، تهران رو هر شب میزنن
Anonymous
کسی میدونه تا حالا چند تا سردار شهید شدن؟
Anonymous
ایرانی تو جنگم باید ثابت کنه نه مارو بیشتر میزنن بس کن ایرانی
Anonymous
تهران رو هرشب دو سه بار میزنند.هربار پنج تا ده انفجار..فقط شرق.....غرب وجنوب رو ما نمیشنویم
Anonymous
زیاد