کد خبر: ۱۰۴۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۲

دلیل عدم حضور وزیرکشاورزی در مجلس شورای اسلامی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر جهاد کشاورزی با نوشتن نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاق رخ داده در جلسه روز یکم تیرماه خاطرنشان کرد که تا رفع آثار این اقدام ناشایست از حضور در مجلس معذور است.

به گزارش رجانیوز صادق خلیلیان در نامه خود به علی لاریجانی توضیح داده است که در جلسه روز یکم تیرماه به‌منظور پاسخ به سؤال یکی از نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر شده و پس از پاسخ به این سؤال که نمایندگان نیز قانع شدند، تعدادی از نمایندگان درخواست‌هایی را مطرح کرده‌اند.

وی ادامه داده است که در بین این نمایندگان،‌ آقای قاسمی نماینده مردم شریف لاهیجان که انتظار پاسخ به لحظه و موافقت با انتقالی یکی از کارمندان داشته است، پس از آنکه با این پاسخ مواجه می‌شود که موضوع باید بررسی شود، در حضور آقایان دلخوش و قره‌خانی و حسینی مدیر امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، نامه را پاره کرده و می‌گوید وزیری که این‌قدر نمی‌فهمد... و سپس از جمع خارج می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی با درخواست اینکه دستور رسیدگی به این موضوع داده شود تا از تکرار حرکات دون شأن مجلس پیگیری شود، تأکید کرده است که بدیهی است تا رفع آثار این اقدام زننده و ناشایست که در حقیقت نوعی توهین نظام و جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران است از حضور در مجلس معذور هستم.

خلیلیان در پایان تصریح کرده است که حق خود را برای پیگیری در مراجع ذی‌صلاح محفوظ می‌داند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین