کد خبر: ۱۰۴۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۳

بازپس‌گیری 48 میلیارد تومان بدهی شهرام جزایری !

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید‌كمال سید‌علی در پاسخ به این سؤال كه وضعیت مشتریان بد حساب شما چگونه است؟ اظهار داشت: در حال حاضر 20 الی 30 درصد وام‌های بانكی صندوق ضمانت صادرات معوق شده است و دلیل آن این است كه پول شیرین است و هر كسی كه پول به دستش برسد و نرخش هم پایین باشد دوست ندارد پس بدهد.

به گزارش عصر ایران وی افزود: در كل سال‌هایی كه صندوق ضمانت صادرات فعالیت كرده است زیان‌ده بوده و تنها از زمانی كه من آمده‌ام این صندوق سود ده شده است به طوری كه سال گذشته ما 70 میلیارد تومان سود‌دهی داشته‌ایم.

سیدعلی با بیان اینكه ما دو نوع سود عملیاتی و كلی داریم اظهار داشت: در سال گذشته ما تنها دو میلیارد تومان سود عملیاتی داشتیم و قسمت اعظم سود ما مربوط به خرید فولاد مباركه بود كه پس از خرید ما قیمت افزایش یافت و كمك زیادی در پرداخت معوقات جوایز صادراتی كرد. 

معاون وزیر بازرگانی در خصوص آخرین وضعیت بدهی شهرام جزایری به صندوق ضمانت صادرات ایران اظهار داشت: 95 درصد اصل بدهی شهرام جزایری به صندوق ضمانت صادرات به ارزش 48 میلیارد تومان وصول شده است كه از محل فروش املاك شهرام جزایری تحویل صندوق شد و ما 50 درصد آن را به بانك ملی دادیم چرا كه ضمانت شهرام جزایری را ما انجام داده‌ بودیم و بانك ملی هم آن را پرداخت كرده بود. 

وی در پاسخ به این سؤال كه الان شهرام جزایری كجاست گفت: او در حال حاضر در زندان است در حالی كه خودش تقاضا می‌كند چون بدهی‌اش پرداخت شده باید آزاد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین