کد خبر: ۱۰۴۶۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴
نصیرپور، عضو فراکسیون خط امام‌(ره) مجلس:

اصلاح‌طلبان در انتخابات‌ آينده شركت می‌كنند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب:‌ عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس معتقد است که در انتخابات آینده اصلاح‌طلبان با هدف بازگشت به قدرت حضور خواهند یافت.

مجید نصیرپور نماینده سراب و مهربان، درارتباط با سکوت جریان اصلاحات اظهار داشت: این موضوع طبیعی است که در هر برهه زمانی، بنا به اتفاقات موجود، احزاب و تشکل‌ها و جریانات سیاسی به نوعی ظهور و بروز پیدا می‌کنند و در بزنگاه‌ها، موقعیت خود را به اثبات می‌رسانند.

به گفته وی، اظهارنظرها با توجه به زمان و شرایط متناسب، از سوی این جریان‌ها شکل می‌گیرد و یک جهت گیری واحد ندارد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه دلیلی برای بازی تشکل‌ها در زمین یکدیگر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: جریانات سیاسی در کشور متناسب با برنامه خود حرکت می‌کنند و با خردگرایی‌ای که درجریان اصلاح‌طلب وجود دارد، پروژه‌ای همچون رقابت انحصاری اصول‌گرایان در انتخابات‌های آینده ناموفق خواهد بود.

نصیرپور معتقد است در مجموعه حاکمیت چنین تفکری قدرت ظهور ندارد و شاید برخی افراد در جریان‌های سیاسی تلاش کنند که در عرصه سیاسی انحصار ایجاد کنند؛ اما این به معنای اراده حاکمیت برای حذف رقابت‌های سیاسی در کشور نیست.

این عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس با بیان اینکه حضور جریانات سیاسی با نگاه‌های مختلف در چارچوب قانون اساسی ضروری است، تصریح کرد: در برخی مواقع، اصلاح‌طلبان در راس قدرت حضور داشتند و پس از مدتی اصولگرایان توانستند با فعالیت‌های خود بر مسند قدرت بنشینند. اما اصلاح‌طلبان به دلیل اعتقادی که برای بقای کشور مبتنی بر حفظ ارزش‌ها و قانون اساسی دارند، بی‌شک در مبارزات سیاسی و انتخابات‌های آینده با هدف بازگشت به قدرت شرکت می‌کنند. از این رو انتخابات آینده منحصر به جریان اصولگرا نخواهد بود.

به گفته این نماینده مجلس، در مبارزات انتخاباتی آینده شکل مبارزاتی و جهت گیری‌های جریان‌ها میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تغییر خواهد یافت و نوعی خردگرایی در هر دو جریان در حال بروز و ظهور است که در نتیجه آن افراطیون از هر دو جریان طرد خواهند شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین