کد خبر: ۱۰۴۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۱

علت برکناری مدیر عامل تامین اجتماعی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: وزیر رفاه و تامین اجتماعی در حکمی رحمت‌الله حافظی را به عنوان مدیر عامل جدید صندوق تامین اجتماعی منصوب کرد.

صادق محصولی دراین حکم با تاکید بر نقش ویژه صندوق تامین اجتماعی در زمینه‌سازی پیشرفت عدالت‌محور خطاب به مدیرعامل جدید این صندوق تاکید کرده است: باید با تلاش خالصانه، برنامه‌ریزی علمی و تمشیت صحیح اموربا استفاده شایسته از توان علمی و فنی مدیران و کارشناسان کارآزموده، مدیریت موثر وهوشمندانه منابع و بهره‌گیری کافی از نظام ارزیابی عملکرد در جهت صیانت جدی از حقوق همه بیمه شدگان و همکاران صندوق آینده ای روشن، بانشاط و مبتنی‌بر عدالت را برای آحاد جامعه هدف به‌ویژه کارگران زحمتکش رقم زد.

وزیر رفاه‌و تامین اجتماعی همچنین در این حکم خواستار توجه جدی به تحقق نظام بیمه‌ای عادلانه، ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به‌ویژه در حوزه درمان وسامان دادن ومنضبط کردن فعالیت‌های اقتصادی شده است.

متن حکم صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر رحمت‌الله حافظی
سلام علیکم

بنا بر پیشنهاد هیأت امناء و نظر به سوابق انقلابی و ارزشی وتجارب موفق علمی‌و مدیریتی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی منصوب می‌نمایم.

اینک که در دهه چهارم از حیات پربار جمهوری اسلامی یعنی دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم به موازات شکوفایی و مسئولیت‌های روز افزون انقلاب اسلامی و دولت عدالت‌محور بر آمده از رای مردم شریف، آگاه و متعهد ایران لازم است صندوق تامین اجتماعی افزون بر فعالیت های پرثمر پیشین، نقش کارآمدتر و موثرتری را در این پیشرفت عدالت محور ایفا کرده و از منافع ملی و آرمانی نظام ولایی در بالاترین سطح صیانت نماید.

بر این اساس انتظار می رود با تلاش خالصانه و برنامه‌ریزی علمی و تمشیت صحیح امور و با استفاده شایسته از توان علمی‌و فنی مدیران و کارشناسان کارآزموده صندوق و با مدیریت موثر و هوشمندانه منابع و بهر‌ه‌گیری کافی از نظام ارزیابی عملکرد در جهت صیانت جدی از حقوق کلیه بیمه شدگان و همکاران صندوق، آینده‌ای روشن، با نشاط و مبتنی برعدالت را برای آحاد جامعه هدف به‌ویژه کارگران زحمتکش که همگی ولی نعمت ما هستند رقم زده و ضمن هماهنگی با هیئت مدیره محترم در راستای تحقق نظام بیمه ای عادلانه وارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به‌ویژه در حوزه درمان وهمچنین سامان دادن و منضبط نمودن فعالیت‌های اقتصادی با جلوگیری از پراکندگی منابع و هدفمندنمودن سرمایه‌گذاری‌ها با رعایت منافع حداکثری صندوق کوشا باشید.

امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر ( ارواحنا فداه ) ودر سایه همفکری و همدلی کارشناسان و مدیران دلسوز صندوق در مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی همگام با دولت عدالت گستر و مهرورز در جهت تحقق آرمان های رفیع امام راحل عظیم الشان (ره) و مقام معظم رهبری (ادام الله ظله العالی ) موید و منصور باشید.

ضمنا بدینوسیله از تلاش‌های مجدانه برادر عزیز جناب آقای علی ذبیحی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی می‌نمایم.

حافظی پیش از این مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی بوده و دردولت نهم نیزمسئولیت معاونت توسعه مدیریت‌و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برعهده داشته است. 

به گزارش آفتاب به نقل از ایلنا، علت بركناری علی ذبيحی، مشاور رئيس‌جمهوری و مديرعامل تامين اجتماعی از سمت مدير عامل اين سازمان صدور حکم انتصاب فرید اجلالی به سمت معاونت اقتصادی این سازمان بوده است. 

ديروز(دوشنبه) ذبيحی در حكمی فريد اجلالی را به سمت معاونت اقتصادی سازمان تامين اجتماعی منصوب كرده است كه اين انتصاب مورد غضب شديد محصولی قرار گرفته است و همين موضوع موجب بركناری ذبيحی شده است. 

اجلالی از هواداران احمدی‌نژاد و عضو گروه 72 نفر ايران اسلامی است كه پيش از اين با حكم ذبيحی به عنوان رئيس سازمان بازنشستگی كشوری منصوب شده بود كه با حكم محصولی از رياست اين سازمان كنار گذاشته شده بود. 

اجلالی در حال حاضر معاون پژوهشی، زياری رييس دانشگاه پيام‌نور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۲
1
0
خدا را صد هزار مرتبه شکر که باالاخره ذبیحی رفت اگر صحت داشته باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۳
1
0
بسمه تعالي

روزدوشنبه آقای اجلالي ازطرف آقاي ذبيحی منصوب شده است و بلافاصله در همين روز ذبيحی مورد غضب محصولي قرار گرفته و عزل شده است و آقای حافظي بجای آن منصوب شده است. شما به زمان عزل و نصب دو مسئول توجه كنيد تابه صحت‌و سقم اخبار اين سايت پی ببريد كه اخبار اين سايت بدون تحقيق و بررسي كپی‌برداری می‌شود.

هركسي كه كمی به سيستم اداری آشنا باشد در صحت‌و سقم اين خبر(علت بركناری ذبيحی )ترديد می‌كند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین