کد خبر: ۱۰۴۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۳
نهاوندیان، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معدن:

دولت از امنیت بخش خصوصی در قبال تحریم حراست کند

تحریم‌ها بخش خصوصی را مورد تعرض قرار داده‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: در شرایطی که تحریم‌های جدید از سوی شورای امنیت وضع شده است، دولت باید از امنیت به خطر افتاده بخش خصوصی حراست کند. 

محمد نهاوندیان در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: قطعنامه اخیر تحریم از سوی شورای امنیت و اتحادیه اروپا بخش خصوصی را مورد تعرض قرار داده است. در چنین شرایطی توقع ما از دولت و تمامی مسئولان این است که از امنیت به خطر افتاده بخش خصوصی حراست کنند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: در چنین شرایطی وظیفه همگان این است که برای رفع تحریم‌ها تلاش کنیم، البته دولت باید تلاش کند تا این ظلم آشکار به فعالان بخش خصوصی صورت نگیرد و شرایط مشارکت برای حضور در بازارهای جهانی برای همگان فراهم شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش بدخواهان ایران، ایجاد محرومیت برای فعالیت بخش خصوصی است. راه مقابله با این تصمیم دشمنان گشایش و آزادی بیشتر در فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی است.

به گفته نهاوندیان، اکنون وقت آن است که در روابط گمرکی، قوانین مالیاتی و مقررات پولی و بانکی برای آزادی بیشتر بخش خصوصی گشایش ایجاد شود، ضمن اینکه باید بروکراسی برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی را کاهش و درجه آزادی فعالیت آن را بالا برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین