کد خبر: ۱۰۴۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
محمد نهاونديان در جمع خبرنگاران:

ناديده گرفتن تحريم‏ها، به تحميل انزواي كشور كمك مي‏كند

انکار وجود تحریم‌ها، راه‌گشای شرایط فعلی نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس اتاق ایران در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در اتاق ايران گفت: انکار وجود تحریم‌ها، راه‌گشای شرایط فعلی نیست.
 
در اين مراسم كه با حضور رئیس و هیأت رئیسه اتاق ایران و جمعی از اصحاب رسانه در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار شد، دکتر "محمد نهاوندیان" درباره بحث تحريم ها و نتايج آن گفت: بحث تحریم‌های اقتصادی بسیار مهم است و وظیفه همه ما این است که از کیان کشور و اقتصاد و مصالح آن دفاع کنیم و در مقابل هر صدمه‌ای ایستاندگی کنیم و باید ببینیم وظیفه ما در این‌خصوص چیست؟ 

نهاوندیان توضیح داد: باید با هوشیاری صدمه‌های تحریم را بشناسیم و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم، زیرا قبول تحریم به معنای قبول سیاست تحمیل انزواي دشمن است و بايد براي رفع آن تلاش كنيم و ناديده گرفتن آن به تحميل انزوا کمک می‌کند. 

رئیس اتاق ایران بیان کرد: آگاه‌سازی در این شرایط بسیار مهم است و در بحث صدمات اقتصادی باید آثار منفی آن به‌طور کامل بررسی شود و انکار آن وظیفه اصلی ما نیست و باید با شناخت کامل آثار به رفع تحریم‌ها کمک کنیم. 

نهاوندیان عنوان کرد: باید برآورد روشنی از ضررهای این رویکرد به اقتصاد جهانی داشته و آن را منعکس کنیم و نباید اجازه دهیم تحریم‌های اقتصادی اهداف سیاسی کشورها را تأمین کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین