پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
کد خبر:۱۰۴۷۹۴۶
۱۵:۳۶
۱۴۰۵/۰۲/۱۴

امارات هدف قرار گرفتن یک نفتکش این کشور را تایید کرد

امارات هدف قرار گرفتن یک نفتکش این کشور را تایید کرد
امارات هدف قرار گرفتن یک نفتکش این کشور در تنگه هرمز توسط ایران را تایید کرد.
۱۵:۳۶
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به گزارش آفتاب نیوز،

امارات هدف قرار گرفتن یک نفتکش متعلق به شرکت ملی نفت امارات با ۲ پهپاد را تایید کرد.

شرکت حمل‌ونقل و لجستیک «ادنوک» اعلام کرد، نفتکش بسیار بزرگ به نام ام.وی. باراکا در سواحل عمان مورد اصابت دو پهپاد ایرانی قرار گرفته است.

بنا بر اعلام این شرکت، هیچ‌یک از خدمه مجروح نشده‌اند و کشتی در زمان حادثه محمولی حمل نمی‌کرده است.

فعالان رهیابی کشتی‌ها و محموله‌های دریایی می‌گویند، موقعیت این نفتکش آخرین بار حدود ۱۰ روز پیش در لنگرگاه فجیره ثبت شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این همان کشتی است که دیروز هنگام عبور از تنگه هرمز مورد اصابت قرار گرفته گزارش شده بود یا خیر.

وزارت خارجه امارات طی بیانیه‌ای اعلام کرد که یک نفتکش ملی تحت فعالیت شرکت ادنوک با استفاده از دو پهپاد هنگام عبور از تنگه هرمز هدف گرفته شده‌اند.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
امارات توقیف نفتکش
ارسال پیام
captcha