نخستین جلسه رسیدگی به پرونده پژمان جمشیدی، ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
بر اساس این گزارش، اصغر جهانگیر در نشست خبری ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۴ در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده پژمان جمشیدی گفته بود: وقت رسیدگی به این پرونده برای ۲۵ بهمن ماه امسال در نظر گرفته شده است.
باید منتظر رسیدگی به پرونده باشیم و بعد از اینکه رسیدگی انجام شد و ابعادش روشن شد اطلاع رسانی میشود.
پروندههایی که در مرحله رسیدگی است نباید به گمانه زنی رسانهای توجه کرد و باید اجازه دهیم رسیدگی انجام شود و حقوق طرفین پرونده رعایت شود و به محض رسیدگی دادگاه، اطلاعرسانی میشود.