کد خبر: ۱۰۴۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۹
رئيس اداره تربيت ‌بدني ورامين:

پوشش طرح اوقات فراغت تابستان اولويت تربيت بدني ورامين

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصطفي زاهدي در نشست هيئت‌هاي ورزشي اداره تربيت‌ بدني ورامين به خبرنگار آفتاب در ورامين گفت: با استفاده از پوشش طرح اوقات فراعت تابستان مي‌توان، استعداد و نخبگان ورزشي را كشف كرد و زمينه را براي قهرمان‌پروري مهيا كرد. 

رئيس اداره تربيت ‌بدني شهرستان ورامين ارتقاي ‌ورزش همگاني را با استفاده از اين موقعيت سودمند دانست و افزود: تابستان بهترين موقعيت است تا ورزش همگاني و جايگاه مهم آن را براي شهروندان ترسيم كنيم تا با استفاده از امكانات موجود بتوانيم زمينه حضور افراد و خانواده‌ها را براي فعاليت‌هاي ورزشي مهيا كنيم. 

وي در ادامه آموزش ورزش را اولويت فصل تابستان دانست و ادامه داد: بايد با اولويت آموزش و كاهش سانس‌هاي آزاد شرايط را براي پرورش استعدادهاي جوان فراهم آوريم تا بتوانيم گام مؤثري در شناخت ورزشكاران نخبه برداريم. 

زاهدي افزايش سرانه فضاهاي ورزشي در منطقه را مهم‌ترين راهكار براي پرداختن جوانان به ورزش دانست و اظهار داشت: افتتاح سه سالن ورزشي در منطقه را پيش‌رو داريم كه اميدواريم با راه‌اندازي اين سالن‌ها نقش مهمي در شكوفايي ورزش منطقه ايفا كنيم. 

وي تأكيد كرد: سالن‌هاي ورزشي يك‌هزار و 200 نفره شهيد گلعباسي شهرك رضي، 10 دي سكينه بانو و سالن ورزشي ولي ‌عصر (عج) خورين آماده افتتاح‌ و بهره‌برداري است كه اميدواريم با راه‌اندازي اين سالن‌ها سهم بسزايي در روي آوردن علاقمندان به ورزش داشته باشيم. 

رئيس اداره تربيت ‌بدني شهرستان ورامين در پايان از مسئولان هيئت‌ها خواست تا با جديت به موضوع ورزش پرداخته و با برنامه‌ريزي‌هاي اصولي و منظم راه را براي ارتقاي ورزش منطقه مهيا كنند. 

هيئتهاي ورزشي در اين نشست به بحث و تبادل‌نظر در مورد راهكارهاي غني‌سازي پوشش طرح اوقات فراغت تابستان پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین