کد خبر: ۱۰۵۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۰
داریوش قنبری:

عده‌ای منافع‌شان در وجود کینه و منازعه است

باید گروهی که نمی‌گذارند كشور به سمت آرامش و امنیت رود را سر جای‌شان نشاند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نهادهای نظارتی باید گروهی را که نمی‌گذارند كشور به سمت آرامش و امنیت رود، سر جایشان بنشانند.

داریوش قنبری نماینده ایلام، در پاسخ به سوالی در مورد اینكه چه كسی می‌تواند كینه‌های سیاسی را از جامعه بزداید؟، اظهار داشت: در شرایط فعلی نخبگان جامعه و در راس آنها مقام معظم رهبری، می‌توانند نقش بسیار تعیین‌كننده‌ای در حركت به سمت تنش‌زدایی، از بین بردن كینه‌ها و نزدیک كردن قلوب ایفا كنند تا وحدت واقعی در بین آحاد جامعه ملت ایجاد شود.

وی با بیان اینکه شرایط كنونی برای این كار مهیا است، افزود: با توجه به مسائلی كه در حوزه سیاست خارجی داریم، بیش از پیش نیاز به وحدت احساس می‌شود. البته به نظر من مدتی است كه دلسوزان نظام این حركت را آغاز كردند و در سخنان مقام معظم رهبری نیز این امر دیده می‌شود، اما عده‌ای در قوه مجریه منافع‌شان ایجاب می‌كند تا كینه در جامعه وجود داشته باشد و نان‌شان در همین منازعات است. لذا نمی‌گذارند كشور به سمت آرامش و امنیت رود و دائما ایجاد تنش می‌كنند.

سخنگوی فراكسیون خط امام(ره) مجلس تصریح كرد: باید با این گروه برخورد جدی شود و نهادهای نظارتی كشور این خطر را ببینند و درجهت مقابله با آن گام بردارند تا سر جایشان بنشینند.

قنبری یادآور شد: این گروه سال گذشته نیز از برخی فرصت‌ها استفاده كرد تاكینه‌توزی نسبت به رقبای‌شان را شدت بخشند. جالب است كه شعار این دولت نیز مهرورزی است، اما در جهت خلاف آن عمل می‌شود.

وی همچنین گفت: ‌ماه رمضان فرصت خوبی است تا اخلاقیات مورد توجه همگان قرار گیرد. زیرا پیام این ماه علاوه بر نخوردن و نیاشامیدن پرهیزكاری و تقوا ست و از این طریق می‌توان دلها را به یكدیگر نزدیك كرده، از تهمت افترا پرهیز شود و زبانشان در جهت خیر بچرخد.

نماینده مردم ایلام در پایان تصریح كرد: رمضان فرصتی خوبی برای زدایش كینه‌ها وایجاد وحدتی است كه از دل آن توسعه و رشد كشور بروید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین