کد خبر: ۱۰۵۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۶

شکایت‌نامه 7 فعال سیاسی اصلاح‌طلب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 7 فعال سیاسی کشور در شکایت‌نامه‌ای به اظهارات فردی به‌نام سردار مشفق اشاره کرده و آن را سند مهمی برای روشن شدن برخی از مسائل در مورد انتخابات ریاست جمهوری دهم و حوادث بعد از آن دانستند.

آنان در بخشی از این شکایت و سند آورده‌اند: (طبق اظهارات این فرد) آقای احمدی‌نژاد نه فقط از همان ابتدا نامزد قطعی این گروه، بلکه گروه مذکور از مدت‌ها قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری و حتی پیش از قطعی شدن کاندیدای رقیب ( آقای خاتمی و یا آقای موسوی)، تصمیم قطعی خود را برای شکست رقبای او اتخاذ کرده بود. این گروه از مراحل آغاز فعالیت‌های انتخاباتی، نامزدهای رقیب را نه با هویت کاندیدای رسمی انتخابات ریاست جمهوری، بلکه به عنوان “دشمن” تلقی و با بهره‌گیری از همه ابزارها به تضعیف، ارعاب، اخلال در فعالیت‌های قانونی و نهایتا مختل ساختن ابزارهای نظارتی رقبای انتخاباتی اقدام کرده است.

در این شکایت‌نامه که افرادی همچون محسن امین‌زاده، مصطفی تاج‌زاده، عبداله رمضان‌زاده، فیض‌الله عرب‌سرخی، محسن صفایی‌فراهانی، محسن میردامادی، بهـزاد نبـوی آن را امضا کرده‌اند به اهانت‌ها، اکاذیب و تهمت‌های گوناگون از جمله توطئه و براندازی به امضا کنندگان این شکایت اشاره و اعلام شده حتی یک مورد از اتهامات مشروح مطرح شده علیه امضا کنندگان این شکایت صحت ندارد و همه موارد مصداق اکاذیب و افترا است. 
 
گفتنی است که این شکایت‌نامه در تاریخ ۳/۵/۱۳۸۹ برای ریاست محترم قوه قضائیه و ریاست محترم سازمان قضایی نیروهای مسلح ارسال شده است و طبق اظهارات محسن صفایی‌فراهانی(یکی از شاکیان) قبل از انتشار آن در رسانه‌ها، تحویل مقامات قضائی داده شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین