کد خبر: ۱۰۵۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۶
توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ورامين؛

تجليل از خبرنگاران شهرستان ورامين

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ورامين؛ مراسم تجليل از خبرنگاران در محل دفتر امام جمعه شهر قرچک از توابع شهرستان ورامين برگزار شد .

به گزارش خبرنگار آفتاب در ورامين ؛ در اين مراسم که شب گذشته با حضور فضائلي عضو هيئت مديره مطبوعات استان تهران ، منصوري فرماندار ، ائمه جمعه قرچك و خيرآباد ، بخشداران و برخي از مسئولين شهرستان ورامين برگزار شد ، از 36 خبرنگار فعال خبرگزاري ها ، مطبوعات و جرايد مستقر در اين شهرستان تجليل به عمل آمد . 

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ورامين در اين مراسم گفت : خبرنگاران چشم بينا و گوش شنواي جامعه مي باشند که با انعکاس صحيح و دقيق اخبار ، راه را براي رسيدن به تعالي هموار مي سازند . 

"حسين قرائي " افزود : ارتباط سازنده ميان مسئولين و مردم ، مسئوليت خطيري است که خبرنگاران با اجراي صحيح آن مي توانند جامعه را به افق هاي روشن سوق دهند . 

وي اظهار داشت : خبرنگاران مناديان و پرچمداران آگاهي و دانايي مي باشند که با صداقت ، دقت و هوشياري مي توانند مروج حقيقت جويي و حقيقت گويي باشند . 

"قرائي" تصريح کرد : خبرنگاران با لحاظ کردن صداقت ، سرعت ، دقت، هوشياري، و امانت به عنوان پنج عنصر مهم در عرصه اطلاع رساني ، مي توانند درانعکاس درست و شفاف مشکلات در پويايي هر چه بيشتر جامعه تلاش نمايند . 

لازم به ذكر است شهرستان ورامين با دارا بودن 9 نشريه داخلي ، 12 سرپرستي و نمايندگي 6 خبرگزاري يکي از شهرستان هاي فعال در عرصه اطلاع رساني استان تهران مي باشد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین