کد خبر: ۱۰۵۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۷
معاون استاندار يزد:

قیمت مصوب گوشت در یزد 14000 تومان است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: قیمت گوشت مرغوب در استان کیلویی 140000 ریال تصویب شده است و در صورت تخلف با متخلفین این امور برخورد قاطع و لازم خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری یزد با اشاره به سیر نزولی قیمت‌ها افزود: قیمت گوشت مرغوب در استان کیلویی 140000 ریال تصویب شده است.

محمد‌رضا بابایی در نشست شورای کنترل و نظارت بازار استان یزد با اشاره به آغاز طرح نظارتی 2ماهه سازمان بازرگانی از تاریخ دوم مرداد‌ماه در سراسر استان گفت: این بازدید‌ها سه محور گران فروشی، کم‌فروشی و احتکار را مورد بررسی قرار داده و با متخلفین برخورد لازم به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اول مهر ماه و بازگشایی مدارس از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای پر مصرف با تخفیف 15 الی 20 درصد زیر قیمت مصرفی و لوازم مورد نیاز محصلین از جمله دفتر و لوازم التحریر در سراسر استان خبر داد.

معاون برنامه ریزی استانداری در ادامه ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان افزود: نمایشگاه رمضانیه و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم برای ماه رمضان آغاز به کارکرده است. 

وی از ذخیره سازی 600 تن مرغ منجمد توسط بازرگانی استان از محل تولیدات داخلی خبر داد که بیش از 170 تن آن با قیمت مصرفی هر کیلو 26700 ریال در مرکز استان و 27000 تومان در شهرستان‌های طبس، ابرکوه، خاتم و بافق توزیع شده است. 

معاون استاندار با اعلام خبر تفاهم نامه کشتار و عرضه روزانه 10 تن مرغ گرم با قیمت مصرفی هر کیلو 30500 ریال و افزایش آن در روزهای ماه رمضان به 16 تن گفت: میانگین قیمت گوشت مرغ گرم در یزد 31500 ریال بوده که از میزان سرانه کشوری نیز کمتر است.

وی با اشاره به سیر نزولی قیمت ها افزود: قیمت گوشت مرغوب در استان کیلویی 140000 ریال تصویب شده است و در صورت تخلف، با متخلفین این امور برخورد قاطع و لازم خواهد شد. 

بابایی افزود: 240 تن گوشت قرمز در استان موجود می‌باشد که با قیمت مصرفی 64000 ریال در حال توزیع در سراسر استان است. 

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های استاندار یزد، در آینده‌ای نزدیک با همکاری جهاد کشاورزی و دام پزشکی استان از طریق مرز هوایی واردات دام زنده آغاز خواهد شد که با توجه به افزایش گوشت گرم در استان کاهش قیمت را به همراه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین