اسماعیل بقایی گفت: ما به عنوان اینکه عضو انپی تی هستیم روال جاری درباره انرژی هسته ای ادامه خواهیم داد. درباره قطعنامه شورای حکام باید بگویم از کشورهایی که مسئولانه تصمیم گرفتند با تصمیم کشور آمریکا همراهی نکنند تشکر می کنم و کشورهایی که با رای ممتنع، مخالفت خود را با این قطعنامه و تحرکات آمریکا نشان دادند، سپاسگزارم.