صبح روز شنبه ۳۰ خرداد علی جباری کاپیتان پرافتخار آبی پوشان و البته تیم ملی که همراه با هر دو تیم سابقه قهرمانی در آسیا را هم دارد، به خاطر مشکلات گوارشی راهی بیمارستان شد و پزشکان تشخیص دادند که باید حتماً در بخش مراقبتهای ویژه بستری شود.
خوشبختانه پس از ۲۴ ساعت، زمینه برای انتقال علی آقا به بخش فراهم آمد، اما او اصلاً دوست نداشت در بیمارستان بماند و اصرار میکرد تا هرچه سریعتر مرخص شود. کادر پزشکی معالج علی جباری ابتدا به طور جدی مخالف ترخیص او بودند، اما وقتی اصرارش را دیدند، سرانجام روز دوشنبه با گرفتن تعهد از خود علی آقا، این چهره ماندگار فوتبال ایران را با رضایت شخصی ترخیص کردند، اما او قول داد در منزل تحت استراحت مطلق و به طور کامل زیر نظر کادر پزشکی روند درمانی خود را طی کند.
علی جباری یکی از پرافتخارترین چهرههای تاریخ فوتبال تاج (استقلال) و تیم ملی محسوب میشود که زمانی لقب سلطان را یدک میکشید. امیدواریم هرچه سریعتر شاهد بهبودی کامل علی آقا باشیم.