پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
کد خبر:۱۰۵۳۱۶۰
۱۴:۴۴
۱۴۰۵/۰۴/۰۲

قالیباف و هیات مذاکره کننده، مسقط را به مقصد تهران ترک کردند

محمدباقر قالیباف
رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.
۱۴:۴۴
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
به گزارش آفتاب نیوز،

محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیئت همراه بعدازظهر امروز سه‌شنبه (۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

قالیباف و هیئت همراه عصر دیروز پس از بازگشت از مذاکرات سوئیس بلافاصله برای موضوع مدیریت تنگه هرمز راهی عمان شده بود.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha