«سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان پس از ورود به اسلامآباد با نخستوزیر و رئیس جمهور پاکستان دیدار و رایزنی کرد. این دیدار قبل از ورود «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور ایران به اسلامآباد صورت گرفته است.