پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
کد خبر:۱۰۵۳۱۹۳
۱۷:۳۰
۱۴۰۵/۰۴/۰۲

دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد

دانمارک
سفارت دانمارک در تهران که از اسفندماه و در پی شرایط امنیتی ناشی از جنگ تعطیل شده بود، از روز گذشته رسماً فعالیت خود را از سر گرفت.
۱۷:۳۰
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
به گزارش آفتاب نیوز،

 سفارت دانمارک در تهران بیش از سه ماه پس از تعطیلی در پی جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، فعالیتش را از سر گرفت.

وزارت خارجه دانمارک امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «با توجه به بهبود وضعیت امنیتی در ایران، سفارت دانمارک در تهران فعالیت خود را از سر گرفته است».

در این بیانیه همچنین آمده سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) فعالیت خود را در محل سفارت آغاز کرده است.

دانمارک دهم مارس (۱۹ اسفند) به دلیل وضعیت امنیتی موجود در ایران، دستور تعطیلی موقت سفارت خود در تهران را صادر کرده بود.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha