پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۱۰۵۳۲۲۱
۰۸:۱۲
۱۴۰۵/۰۴/۰۳

اظهارات شهباز شریف پس از دیدار با پزشکیان

شهباز شریف
محمد شهباز شریف، در پستی درپلتفرم ایکس نوشت: مذاکرات بسیار صمیمانه‌ای با رئیس جمهور ایران داشتیم که طی آن بر تعهد مشترک خود به صلح منطقه‌ای و اهمیت ادامه گفت‌وگو و دیپلماسی برای حل همه مسائل معوقه تأکید مجدد کردیم.
۰۸:۱۲
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
به گزارش آفتاب نیوز،

شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان همچنین نوشت: ما با رئیس جمهور ایران توافق کردیم که روابط دیرینه پاکستان و ایران را تقویت کرده و همکاری در همه زمینه‌های مورد علاقه متقابل را گسترش دهیم.

او اضافه کرد: از رهبری ایران به خاطر اعتماد مداومشان به پاکستان به عنوان یک دوست، همسایه و میانجی مورد اعتماد تشکر کردم.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان بر تعهد خود برای همکاری نزدیک با ایران برای صلح، پیشرفت و رفاه برای دو کشور و کل منطقه تأکید دارد.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha