پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۱۰۵۳۳۵۹
۰۸:۳۳
۱۴۰۵/۰۴/۰۴

اظهارات بسنت درباره معافیت تحریم‌های نفتی ایران: می‌خواهیم ببینند که نداشتن تحریم‌ها چه حسی دارد

اسکات بسنت
«اسکات بسنت» وزیر خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه مدعی شد که معافیت از تحریم‌های نفتی ارائه شده به ایران قابل بازپسگیری است‌.
۰۸:۳۳
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
به گزارش آفتاب نیوز،

بسنت در سخنانی در پاسخ به سوال خبرنگار فاکس نیوز درباره معافیت از تحریم‌های نفتی ارائه شده به ایران مدعی شد: «ایرانیان همیشه نفت‌شان را می‌فروختند. این نفت با تخفیف به چین می‌رفت. این (معافیت‌ها) همانند هویجی است که می‌شود آن را پس کشید.»

وی در ادامه ادعا کرد: «ما می‌خواهیم آن‌ها ببینند که نداشتن تحریم‌ها چه حسی دارد. ما می‌توانیم بعدا آن‌ها را بازگردانیم.»

بسنت در ادامه ادعاهای خود گفت که ایالات متحده اقتصاد ایران را نابود کرده و همین باعث شده که به پای میز مذاکره بیایند.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha